3 nowe karty klasowe CG

Dzisiaj rano poznaliśmy trzy nowe karty klasowe – maga, łowcy i czarnoksiężnika.

Żarzyciel | Flamewaker – rzadki stronnik maga za 3 many z statami 2/4 i opisem: Gdy rzucisz zaklęcie, zadaj 2 pkt. obrażeń losowo rozdzielone pomiędzy wszystkimi wrogami.
Ognisty furiat | Core Rager – rzadki stronnik łowcy za 4 many z statami 4/4 i opisem: Okrzyk bojowy: Otrzymuje +3/+3 jeśli masz pustą rękę.
Szef chochlików | Imp Gang Boss – zwykły stronnik czarnoksiężnika za 3 many z statmi 2/4 i opisem: Za każdym razem gdy ten stronnik zostanie zraniony, przyzwij Chochlika 1/1.

Ognisty furiat
Szef chochlików
Żarzyciel

Wraz z nowymi kartami Blizz opublikował kolejny wpis na blogu, możesz go przeczytać tutaj.

Co myślisz o tych trzech kartach? Czy przyczynią się do stworzenia nowej mety?

3 karty klasowe

Author: hearthstone

Share This Post On

38 komentarzy

  1. Wszystkie mi się podobają, warlock wydaje mi się, że potrzebował jakiejś lepszej opcji mid game’owiej, będę eksperymentował :)

  2. Żarzyciel niby super fajna karta, knife Juggler dla maga ale… czy to nie kolejna zabawka do mech maga? To + spare parts :)

    Ognisty furiat sam w sobie jest ok 4/4 za 4, a może zrobić przewagę, tutaj również niezła karta.

    Szef chochlików hm.. zoo welcome :)?

    Ogólnie te 3 karticzki to taki ukłon dla graczy rush deck, zobaczymy co będzie dalej, ale jak widać dla każdego coś miłego :)

  3. Karty na pewno ciekawsze, niż to co dotychczas widzieliśmy. Najsłabsza wydaje się karta Łowcy, zaś najmocniejsza maga. Fajnie, że Warlock dostaje zabawki produkujące chochliki. Może doczekamy się kiedyś Warlocka na tokenach?:)

  4. Krótka rewizja:

    Flamewalker (Mage) – ciekawa karta. Wydaje mi się, że niestety przyjmie ją MechMage (chociaż nie wiem czy mu się opłaca rezygnować ze spider tank’ów czy techników). Za to dla midrange’owych tali jest w sam raz (frostbolty, portale, fireballe, flamecanony itd).

    Core Rager (Hunter) – zdany vanilla test… i to wszystko. Raczej nie będzie grany, żaden rozsądny kierowca aggro nie wyrzuci wszystkich kart z ręki (nie pójdzie „all in”) w sytuacji gdy nie ma zwycięstwa w kieszeni. A wtedy ta karta to jest już overkill. Może w talii na bestiach coś z nią popróbować (np. call pet w II turze i zagranie go za 0 nie jest takie głupie).

    Imp Gang Boss (Warlock) – niezbyt udany pomysł. Bez buffa spadnie z pierwszym atakiem. Domeną warriora jest ranienie własnych stworków więc tutaj jesteśmy tylko zdani na łaskę przeciwnika. A raczej nie zostawia się generatorów tokenów na stole zbyt długo bo to jak danie przyzwolenia na lepszy trade. Jedyny plus jest taki ,że ma dobre staty za taki koszt. Według mnie karta nie warta zachodu…

  5. Flamewalker jest fajny zarówno jak i aggro, a także jako anty-aggro. Spokojnie znalazłbym miejsce dla jednego albo nawet 2 w moim midrange magu i wtedy fajnie można czyścić stół vs face hunter który ma miniony z 1 hp. Aczkolwiek poczekam jeszcze z oceną końcową.

    Core Rager wydaje mi się słaby. Wbrew pozorom wywalenie wszystkich kart z ręki w early game nie jest wcale takie łatwe, a w late game to i tak ginie od BGH. Tak czy inaczej ogromny minus dla Blizzarda za stworzenie tej karty. Wspieranie stylu gry w którym za granie super agresywnie zostajesz nagradzany bardzo mocnym topdeckiem (sytuacja zdarzać się będzie bardzo rzadko, ale jednak) to jest strzał w stopę.

    Imp Gang Boss jest bardzo solidną kartą. Bez rewelacji, bez tragedii. Myślę, że będzie grany zarówno w demonlockach jak i zoo.

    BTW. mamy sporo nowych kart z 2 pkt obrażeń. Cabal Shadow Priest się cieszy :D

  6. QUOTE

    Żarzyciel niby super fajna karta, knife Juggler dla maga ale... czy to nie kolejna zabawka do mech maga? To + spare parts :)
    
    Ognisty furiat sam w sobie jest ok  4/4 za 4, a może zrobić przewagę, tutaj również niezła karta.
    
    Szef chochlików hm.. zoo welcome :)?
    
    
    Ogólnie te 3 karticzki to imho taki ukłon dla graczy rush deck/midgame, zobaczymy co będzie dalej, ale jak widać dla każdego coś miłego :)

    Jak dla mnie spoko jak mag użyje części zamienne przy Żarzycielu bo nie starczy mu ich dla Antonidasa.

  7. Karta maga będzie fajna w połączeniu z Arcane Missiles której już dawno nie widziałem ale pewnie głownie przypadnie do gustu mech mage’owi. Karta łowcy ciekawa ale raczej mało kto będzie ją używał. Warlock go go zoo!:)

  8. Karta maga bardzo dobra, też właśnie myślałem o pociskach, zwłaszcza z coinem czyszczą prawie każdy stół w 3 turze :)

    Warlockowa karta znajdzie się w moim decku zoo zamiast zbożowego golema – value :)

    Karta łowcy najsłabsza z tych trzech, ale myślę, że znajdzie się jedna kopia w face deckach.

    Ogólnie chyba najmocniejszy zestaw kart do tej pory. Wcześniej nie było zbyt wiele wartościowych pokazanych.

  9. Mały offtop: Zamiast patrzeć na nowe karty spójrzcie w słońce (w czymś na oczach :P) ZAĆMIENIE zaraz się skończy :)

  10. e tam, za 11 lat będzie następne zaćmienie :) Karta maga znajdzie miejsce w deckach, locka też pewnie gdzieś wsadzę, będą eksperymenty :)

  11. Flamewaker – Jak tylko go zdobędę to od razu zamieniam za spider tanka. Dla mnie karta świetna, często w okolicach tej 4-5 tury zagrywa się jakieś frostballe, fireballe, flamecannony także dodatkowe 2 dmg, które mogą doczyścić stół wydają mi się świetne.

    Core Rager – Mieszane uczucia, niby jak siądą karty w early i się wyrzucimy z 1 i 2 manowych kart do 3/4 tury a potem dochodzi on to jest okej, natomiast tak jak mówiliście mądry face hunter aż tak bardzo nie będzie szarżował no i wolę chyba poczekać 2 tury na savane która nie ginie od bgh a dodatkowo jak nie dostanie silenca to i tak mamy 2 bestie z agonii.

    Imp Gang Boss – Jakoś tak mi się wydaje, że bez rzucenia na niego taunta + jakiegoś buffa do życia to dużo nie zdziała. Jakoś te impy 1/1 nie sądzę by były problematyczne. Taka mocno średnia według mnie, ale nigdy nie wiadomo kto co z nią wymyśli.

  12. Nie no, ta karta łowcy to lipa. Wywalanie całej ręki, tylko po to żeby wystawić 7/7 za 4 many i modlić się o brak BGH lub, u kapłana SWD, nawet zwykły silence kładzie nam koncepcję. W talii na bestiach też się nie sprawdzi, za 4 many lepiej wsadzić 2 strusie 5/4, dodatkowo mamy 2x treser ogarów za 4 many i robi się mało miejsca na kolejne czwórki.
    Ale generalnie nie ma co płakać, Nax dał łowcy super pajączki, GvG fajnego sapera + fajnego mecha (którego co prawda i tak nikt nie gra) więc teraz należało się spodziewać, że huntera jakoś wybitnie nie dopieszczą. Fair enough.

  13. Szef chochlików – uważam że ma największy potencjał. Porównajcie go z harvest golemem i weźcie pod uwagę że to demon dla których warlock może znaleźć dużo ciekawych kombinacji. W jednym z najgorszych scenariuszy przyzwie jednego impa co daje łącznie 3/5 przy 3 many, lepszy scenariusz 2-3 impy. Jeszcze jakiś buff +2/+2 i przeciwnik moze miec problem.

  14. W ogóle to dopiero teraz się kapnąłem, że ta karta maga to FlameWAKER, a nie FlameWALKER. :D Dosyć duża różnica i już czekam jak wszyscy streamerzy będą się mylić :d

  15. Karta bestii – genialna dla aggro, face hunterów. W sumie nie wiem czy się z tego cieszyć czy już płakać na wysyp kolejnych huntardów…

    Karta warlocka – wygląda spoko, ,może akurat wreszcie coś wyjdzie z demonlocka? Ale i tak nie mam malganisa to tam ch… nie dla mnie xD

    Karta Maga – bardzo dobra. Ma całkiem sporo życia więc może posiedzieć trochę dłużej w grze. Idealnie sie skombuje z tanimi czarami :)

  16. Ludzie! Co do ognistego Furiata. Kojarzycie takiego mecha jak „Jan”? Masz go na stole zagrywasz wszystkie karty na koniec Ognistego Furiata i dobierasz 3 nowe karty i czwartą na początku kolejnej tury.

  17. QUOTE

    Ludzie! Co do ognistego Furiata. Kojarzycie takiego mecha jak "Jan"? Masz go na stole zagrywasz wszystkie karty na koniec Ognistego Furiata i dobierasz 3 nowe karty i czwartą na początku kolejnej tury.

    Owszem natomiast przy aggro hunterze chciałbyś zagrać taką kartę jak najwcześniej, natomiast jan + furiat to jest 7 many więc troszkę ciężko będzie doprowadzić to tak dobrej sytuacji.

  18. Chochlik genialny do agro, ale i do demon-locka
    Ten maga też dobry, napewno przyda się u każdego maga
    Łowcy z tych trzech najgorszy ale nie mówię że słaby ;) na agro potężny

  19. QUOTE

    Jan na startowej ręce. Wysypujemy się przez tury 1-3. 4 tura Jan. 5 lub 6 ta karta.

    Tyle zachodu żeby rzucić kartę 7/7? Pomijam fakt, że uda się to raz na 10 gier. Skoro Druid of the Fang jest niegrywalny to tym bardziej z tej karty nic nie będzie.

  20. QUOTE

    Tak czy inaczej ogromny minus dla Blizzarda za stworzenie tej karty. Wspieranie stylu gry w którym za granie super agresywnie zostajesz nagradzany bardzo mocnym topdeckiem (sytuacja zdarzać się będzie bardzo rzadko, ale jednak) to jest strzał w stopę.

    Jak tylko zobaczyłem ta kartę, to wiedziałem, że „mniej więcej w takim guście będzie twój komentarz o niej :D. Bo chyba wszyscy na forum znają twój stosunek do agro decków i decków polegających na „byle w mordę i liczymy na topdeck fireball”. Jako, że gram własciwie głownie hunterem i według trackera mam rozegrane 2200 gier nim to wlasnie karty dla niego mnie interesuja.
    Wedlug mnie karta srednia, ale grywalna w totalnie face agro decku (tu ukłon do hazriela :) ) opartym na szarzach (leeroy, golem itp) lepper gnomach i innych stronnikach za 1 many/ 2many. Czekam na drugą kartę dla huntera z nadzieją na coś ciekawszego, bardziej wplywajacego na gre.

  21. Karta dla łowcy to porażka, nawet na totalne aggro się mało nadaje, mało kto gra tak żeby nie mieć żadnej karty na ręce to po pierwsze, następnie trzeba liczyć na jakiś śmieszny top deck na którego szansa jest bardzo mała co skazuje tą kartę na miejsce obok kidnappera czy wypaczonej otchłani (może się mylę i będzie grywalna ale wątpię).
    Co do kart warlocka i maga to nie wiem jak bardzo będą przydatne ale widać że mają jakiś potencjał, szczególnie spodobał mi się szef chochlików i mam nadzieję że dadzą więcej kart które mogły by mieć z nią synergie.

  22. QUOTE

    Jak tylko zobaczyłem ta kartę, to wiedziałem, że "mniej więcej w takim guście będzie twój komentarz o niej :D. Bo chyba wszyscy na forum znają twój stosunek do agro decków i decków polegających na "byle w mordę i liczymy na topdeck fireball". Jako, że gram własciwie głownie hunterem i według trackera mam rozegrane 2200 gier nim to wlasnie karty dla niego mnie interesuja.
    Wedlug mnie karta srednia, ale grywalna w totalnie face agro decku (tu ukłon do hazriela :) ) opartym na szarzach (leeroy, golem itp) lepper gnomach i innych stronnikach za 1 many/ 2many. Czekam na drugą kartę dla huntera z nadzieją na coś ciekawszego, bardziej wplywajacego na gre.

    Ale jestem przewidywalny :D Ja huntera bardzo lubię, to była moja druga złota postać i właśnie hunterem najczęściej wbijałem legendę (tylko midrange). Nie podoba mi się po prostu cały koncept tej hunterowej karty. Liczyłem bardziej na wsparcie jego kontrolnej albo midrangowej wersji, a dostaliśmy takie „coś” co tak naprawdę nie pasuje nigdzie. Nawet do face huntera bym tego nie wsadził, bo on w zasadzie nie gra minionów które nie dają 100% pewnych obrażeń.

  23. No bardzo mocne karty – ale nie przesadzone.
    Dodatek już mi się podoba – wiadomo, że z każdym kolejnym trudniej będzie zmienić metę.
    Cieszę się, że Blizzard na razie umiejętnie unika pułapki „przepowerowania” jednocześnie urozmaicając grę.
    Chyba kupię w przedpłacie.

  24. QUOTE

    dlaczego na hsarenie nie ma jeszcze osobnej strony o czarnej górze jak ma to naxxramas?

    Będzie w poniedziałek :)

Submit a Comment