W drugiej przygodzie Hearthstone – Czarnej Górze otrzymamy razem 31 kart, w tym 18 kart klasowych (po rzadkiej i zwykłej na klasę) oraz 5 kart legendarnych (po jednej z każdego skrzydła).
Wszystkie informacje o Czarnej Górze znajdziesz w naszym Kompendium Czarnej Góry.
Karty z Czarnej Góry
Czarna Góra Karty
Karty z przygody Czarna Góra.Zdjęcie | Nazwa polska | Nazwa angielska | Koszt | Atak | Życie | Opis |
---|---|---|---|---|---|---|
![]() | Pisklę Zmierzchu | Twilight Whelp | 1 | 2 | 1 | Okrzyk Bojowy: Otrzymuje +2 do zdrowia, jeśli masz w ręku Smoka. Karta klasowa Kapłana |
![]() | Smocze jajo | Dragon Egg | 1 | 0 | 2 | Za każdym razem gdy ten stronnik zostanie zraniony, przyzwij Pisklę 2/1. |
![]() | Szybki strzał | Quick Shot | 2 | - | - | Zadaj 3 pkt. obrażeń. Jeśli masz pustą rękę, dobierz kartę. Karta klasowa Łowcy |
![]() | Trzech na jednego | Gang Up | 2 | - | - | Wybierz stronnika. Wtasuj 3 kopie jego karty do twojej talii. Karta klasowa Łotra |
![]() | Wskrzeszenie | Resurrect | 2 | - | - | Przyzwij losowego przyjaznego stronnika, który zginął w tej grze. Karta klasowa Kapłana |
![]() | Wstrząs lawy | Lava Shock | 2 | - | - | Zadaj 2 pkt. obrażeń. Odblokuj swoje Przeciążone kryształy many. Karta klasowa Szamana |
![]() | Zemsta | Revenge | 2 | - | - | Zadaj 1 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom. Jeśli masz 12 pkt. zdrowia lub mniej, zamiast tego zadaj 3 pkt. obrażeń Karta klasowa Wojownika |
![]() | Druidka Płomieni | Druid of the Flame | 3 | 2 | 2 | Wybierz jedno - Przemień w stronnika 5/2; lub w stronnika 2/5. Karta klasowa Druida |
![]() | Gniew demona | Demonwrath | 3 | - | - | Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom, niebędącym Demonami. Karta klasowa Czarnoksiężnika |
![]() | Szef chochlików | Imp Gang Boss | 3 | 2 | 4 | Za każdym razem gdy ten stronnik zostanie zraniony, przyzwij Chochlika 1/1. Karta klasowa Czarnoksiężnika |
![]() | Technik Czarnoskrzydłego | Blackwing Technician | 3 | 2 | 4 | Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1/+1, jeśli masz w ręku Smoka. |
![]() | Żarzyciel | Flamewaker | 3 | 2 | 4 | Gdy rzucisz zaklęcie, zadaj 2 pkt. obrażeń losowo rozdzielone pomiędzy wszystkimi wrogami. Karta klasowa Maga |
![]() | Drakanin czarownik | Dragonkin Sorcerer | 4 | 3 | 5 | Otrzymuje +1/+1 za każdym razem, gdy stanie się celem zaklęcia. Uwaga! Bonus tego stronnika jest odpalany tylko jeśli Ty użyjesz na nim czaru. Czary przeciwnika nie uruchamiają go, prawdopodobnie jest błąd w polskim opisie. |
![]() | Głodny smok | Hungry Dragon | 4 | 5 | 6 | Okrzyk bojowy: Przyzwij losowego stronnika o koszcie 1 twojemu przeciwnikowi. |
![]() | Miotacz toporów | Axe Flinger | 4 | 2 | 5 | Za każdym razem gdy ten stronnik otrzyma obrażenia, zadaj 2 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi. Karta klasowa Wojownika |
![]() | Niszczyciel Ogniostraży | Fireguard Destroyer | 4 | 3 | 6 | Okrzyk bojowy: Otrzymuje 1-4 do ataku. Przeciążenie: (1) Karta klasowa Szamana |
![]() | Ognisty furiat | Core Rager | 4 | 4 | 4 | Okrzyk bojowy: Otrzymuje +3/+3 jeśli masz pustą rękę. Karta klasowa Łowcy |
![]() | Oprawca z Czarnorytnych | Dark Iron Skulker | 5 | 4 | 3 | Okrzyk bojowy: Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim niezrnanionym wrogim stronnikom. Karta klasowa Łotra |
![]() | Plugawiciel | Blackwing Corruptor | 5 | 5 | 4 | Okrzyk bojowy: Zadaj 3 pkt. obrażeń, jeśli masz w ręku Smoka. |
![]() | Ponury klient | Grim Patron | 5 | 3 | 3 | Za każdym razem gdy ten stronnik przetrwa otrzymanie obrażeń, przyzwij kolejnego Ponurego klienta. |
![]() | Smocze zionięcie | Dragon's Breath | 5 | - | - | Zadaj 4 pkt. obrażeń. Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze. Karta klasowa Maga |
![]() | Smoczy towarzysz | Dragon Consort | 5 | 5 | 5 | Okrzyk bojowy: Następny Smok, którego zagrasz, kosztuje (2) mniej. Karta klasowa Paladyna |
![]() | Uroczyste czuwanie | Solemn Vigil | 5 | - | - | Dobierz 2 karty. Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze. Karta klasowa Paladyna |
![]() | Drakonid miażdżyciel | Drakonid Crusher | 6 | 6 | 6 | Okrzyk bojowy: Otrzymuje +3/+3, jeśli twój przeciwnik ma 15 zdrowia lub mniej. |
![]() | Imperator Thaurissan | Emperor Thaurissan | 6 | 5 | 5 | Na koniec twojej tury zmniejsz koszt kart w twojej ręce o (1). |
![]() | Wulkaniczny smokowiec | Volcanic Drake | 6 | 6 | 4 | Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze. |
![]() | Rwij Czarnoreki | Rend Blackhand | 7 | 8 | 4 | Okrzyk bojowy: Jeśli masz w ręku Smoka, zniszcz legendarnego stronnika. |
![]() | Chromagus | Chromaggus | 8 | 6 | 8 | Za każdym razem gdy dobierasz kartę, umieść jej kopię w ręce. |
![]() | Majordomus Egzekutus | Majordomo Executus | 9 | 9 | 7 | Agonia: Zastąp twojego bohatera Ragnarosem, Władcą Ognia. |
![]() | Nefarian | Nefarian | 9 | 8 | 8 | Okrzyk bojowy: Dodaj 2 losowe zaklęcia do Twojej ręki (z klasy przeciwnika). |
![]() | Wulkaniczny drzewion | Volcanic Lumberer | 9 | 7 | 8 | Prowokacja. Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze. Karta klasowa Druida |