Czarna Góra karty

W drugiej przygodzie Hearthstone – Czarnej Górze otrzymamy razem 31 kart, w tym 18 kart klasowych (po rzadkiej i zwykłej na klasę) oraz 5 kart legendarnych (po jednej z każdego skrzydła).

Wszystkie informacje o Czarnej Górze znajdziesz w naszym Kompendium Czarnej Góry.

Karty z Czarnej Góry

Czarna Góra Karty

Karty z przygody Czarna Góra.
ZdjęcieNazwa polskaNazwa angielskaKosztAtakŻycieOpis
Pisklę ZmierzchuPisklę ZmierzchuTwilight Whelp121Okrzyk Bojowy: Otrzymuje +2 do zdrowia, jeśli masz w ręku Smoka.

Karta klasowa Kapłana
Smocze jajoSmocze jajoDragon Egg102Za każdym razem gdy ten stronnik zostanie zraniony, przyzwij Pisklę 2/1.
Szybki strzałQuick Shot2--Zadaj 3 pkt. obrażeń. Jeśli masz pustą rękę, dobierz kartę.

Karta klasowa Łowcy
Trzech na jednegoTrzech na jednegoGang Up2--Wybierz stronnika. Wtasuj 3 kopie jego karty do twojej talii.

Karta klasowa Łotra
WskrzeszenieWskrzeszenieResurrect2--Przyzwij losowego przyjaznego stronnika, który zginął w tej grze.

Karta klasowa Kapłana
Wstrząs lawyWstrząs lawyLava Shock2-- Zadaj 2 pkt. obrażeń. Odblokuj swoje Przeciążone kryształy many.

Karta klasowa Szamana
ZemstaRevenge2--Zadaj 1 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom. Jeśli masz 12 pkt. zdrowia lub mniej, zamiast tego zadaj 3 pkt. obrażeń

Karta klasowa Wojownika
Druidka PłomieniDruidka PłomieniDruid of the Flame322Wybierz jedno - Przemień w stronnika 5/2; lub w stronnika 2/5.

Karta klasowa Druida
Gniew demonaDemonwrath3--Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom, niebędącym Demonami.

Karta klasowa Czarnoksiężnika
Szef chochlikówSzef chochlikówImp Gang Boss324Za każdym razem gdy ten stronnik zostanie zraniony, przyzwij Chochlika 1/1.

Karta klasowa Czarnoksiężnika
Technik CzarnoskrzydłegoTechnik CzarnoskrzydłegoBlackwing Technician324Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1/+1, jeśli masz w ręku Smoka.
ŻarzycielŻarzycielFlamewaker324Gdy rzucisz zaklęcie, zadaj 2 pkt. obrażeń losowo rozdzielone pomiędzy wszystkimi wrogami.

Karta klasowa Maga
Drakanin czarownikDrakanin czarownikDragonkin Sorcerer435Otrzymuje +1/+1 za każdym razem, gdy stanie się celem zaklęcia.

Uwaga! Bonus tego stronnika jest odpalany tylko jeśli Ty użyjesz na nim czaru. Czary przeciwnika nie uruchamiają go, prawdopodobnie jest błąd w polskim opisie.
Głodny smokGłodny smokHungry Dragon456Okrzyk bojowy: Przyzwij losowego stronnika o koszcie 1 twojemu przeciwnikowi.
Miotacz toporówMiotacz toporówAxe Flinger425Za każdym razem gdy ten stronnik otrzyma obrażenia, zadaj 2 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi.

Karta klasowa Wojownika
Niszczyciel OgniostrażyNiszczyciel OgniostrażyFireguard Destroyer436Okrzyk bojowy: Otrzymuje 1-4 do ataku. Przeciążenie: (1)

Karta klasowa Szamana
Ognisty furiatOgnisty furiatCore Rager444Okrzyk bojowy: Otrzymuje +3/+3 jeśli masz pustą rękę.

Karta klasowa Łowcy
Oprawca z CzarnorytnychOprawca z CzarnorytnychDark Iron Skulker543Okrzyk bojowy: Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim niezrnanionym wrogim stronnikom.

Karta klasowa Łotra
PlugawicielPlugawicielBlackwing Corruptor554Okrzyk bojowy: Zadaj 3 pkt. obrażeń, jeśli masz w ręku Smoka.
Ponury klientPonury klientGrim Patron533Za każdym razem gdy ten stronnik przetrwa otrzymanie obrażeń, przyzwij kolejnego Ponurego klienta.
Smocze zionięcieSmocze zionięcieDragon's Breath5--Zadaj 4 pkt. obrażeń. Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze.

Karta klasowa Maga
Smoczy towarzyszSmoczy towarzyszDragon Consort555Okrzyk bojowy: Następny Smok, którego zagrasz, kosztuje (2) mniej.

Karta klasowa Paladyna
Uroczyste czuwanieUroczyste czuwanieSolemn Vigil5--Dobierz 2 karty. Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze.

Karta klasowa Paladyna
Drakonid miażdżycielDrakonid miażdżycielDrakonid Crusher666Okrzyk bojowy: Otrzymuje +3/+3, jeśli twój przeciwnik ma 15 zdrowia lub mniej.
Imperator ThaurissanEmperor Thaurissan655Na koniec twojej tury zmniejsz koszt kart w twojej ręce o (1).
Wulkaniczny smokowiecWulkaniczny smokowiecVolcanic Drake664Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze.
Rwij CzarnorekiRwij CzarnorekiRend Blackhand784Okrzyk bojowy: Jeśli masz w ręku Smoka, zniszcz legendarnego stronnika.
ChromagusChromaggus868Za każdym razem gdy dobierasz kartę, umieść jej kopię w ręce.
Majordomus EgzekutusMajordomus EgzekutusMajordomo Executus997Agonia: Zastąp twojego bohatera Ragnarosem, Władcą Ognia.
NefarianNefarianNefarian988Okrzyk bojowy: Dodaj 2 losowe zaklęcia do Twojej ręki (z klasy przeciwnika).
Wulkaniczny drzewionWulkaniczny drzewionVolcanic Lumberer978Prowokacja. Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze.

Karta klasowa Druida

 

Czarna Góra HSArena