Garr

Garr jest pierwszym przeciwnikiem Ognistej Czeluści – drugiego skrzydła Czarnej Góry.

  • Moc bohatera – Puls magmy
    • Koszt: 1 many
    • Efekt: Zadaj 1 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom (Tryby normalny i heroiczny mają taką samą moc bohatera).
  • Tryb normalny – 30 pkt. życia.
  • Tryb heroiczny – 45 pkt. życia.
  • Garr zaczyna rozgrywkę z 7 Sługami Ognia 0/5 po swojej stronie, którzy mają ciekawą Agonię:
    • Tryb normalny: Agonia: Zadaj 1 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi za każdego Sługę Ognia, który zginął w tej turze.
    • Tryb heroiczny: Agonia: Zadaj 3 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi za każdego Sługę Ognia, który zginął w tej turze.
    • Jeśli zatem wszystkich 7 zginie w jednej turze to na normalu otrzymujesz 49 pkt. obrażeń, a na heroiku 147 pkt. obrażeń.

Garr bos

 

Tryb Normalny

W obu trybach Garr zaczyna z 7 Sługami Ognia i zabicie ich w kolejnych turach jest priorytetem. Inaczej Garr będzie bił ich po 1 swoją mocą bohatera, aż zginą wszyscy w 5 turze i albo cię zabiją albo zostawią z małą ilością życia. Oczywiście mając na uwadze jego moc bohatera nie możesz liczyć na stronników z 1 pkt. życia.

Ogólnie Garr na normalu jest stosunkowo prosty w zabiciu jak wszyscy bossowie. Wystarczy zbudować tailę o stopniowo rosnącym mana curve bez stronników za 1 many i w zasadzie pójdzie ci dobrze.

Tryb Heroiczny

W trybie heroicznym sprawa się trochę komplikuje gdyż 3 pkt. obrażeń za każdego zabitego sługę nawet jeśli zabijać ich jednego na turę to i tak jest 21 pkt. Do tego Garr ma 3x kartę, która przyzywa mu 3 Sługi Ognia za 3 many z Przeciążeniem (2). Z tego poowodu karty takie jak Masowe Rozproszenie są szczególnie skuteczne przeciwko niemu.

Inną solidną kartą jest Mała egzorcystka | Lil’ Exorcist (3 many 2/3 z opisem Prowokacja. Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1/+1 za każdego wrogiego stronnika z Agonią.) przy 7 Sługach z Agonią na planszy nagle w 3 turze jesteś w stanie wystawić stronnika 9/10 z Prowokacją. Innymi rozwiązaniami jest używanie oczywiście wszelkiej maści Stronników buffujących się z otrzymywanymi obrażeniami. Berserker z Gurubaszi | Gurubashi Berserker, Ponury klient | Grim Patron, Płatnerz | Armorsmith, Fanatyczny berserker | Frothing Berserker, itp. są bardzo skuteczne w tej walce.

Talie do wygrania

Więcej skutecznych talii i porad znajdziesz na forum, w temacie – [Czarna Góra] Garr – heroiczne talie

Filmy

DevilFruit6 vs. Heroiczna Ognista Czeluść – Garr na początku:

Nagroda

Za pierwszym razem gdy pokonasz Garra otrzymasz dwie kopie karty Druidka Płomieni | Druid of the Flame.