System Obronny Omnotron

System Obronny Omnotron jest pierwszym przeciwnikiem Ukrytego Laboratorium – ostatniego skrzydła Czarnej Góry.

  • System Obronny Omnotron ma aż 5 mocy bohatera:
    • Aktywuj Arkanotrona
      • Normal: 2 many, Heroik: 0 many .
      • Aktywuj Arkanotrona!
      • Normal i heroik: Przyzywa stronnika 2/2, z opisem: Obaj gracze mają Obrażenia zaklęć +2.
    • Aktywuj Toksytrona
      • Normal: 4 many, Heroik: 2 many.
      • Aktywuj Toksytrona!
      • Normal: Przyzywa stronnika 3/3, z opisem: Na początku twojej tury zadaje 1 pkt. obrażeń wszystkim pozostałym stronnikom.
      • Heroik: Stronnik ma staty 4/4.
    • Aktywuj Elektrona
      • Normal: 6 many, Heroik: 4 many .
      • Aktywuj Elektrona!
      • Normal: Przyzwa stronnika 5/5, z opisem: Wszystkie zaklęcia kosztują (3) mniej.
      • Heroik: Stronnik ma staty 6/6.
    • Aktywuj Magmatrona
      • Normal: 8 many, Heroik: 6 many .
      • Aktywuj Magmatrona!
      • Normal: Przyzwa stronnika 7/7, z opisem: Za każdym razem gdy gracz zagra kartę, Magmatron zada mu 2 pkt. obrażeń.
      • Heroik: Stronnik ma staty 8/8.
    • Aktywacja!
      • Normal: 4 many, Heroik: 2 many.
      • Aktywuj losowego trona.
    • Boss kolejno używa mocy w takiej samej kolejności jak je wypisaliśmy powyżej, po czym gdy aktywuje po każdym z tronów jego moc zamienia się w Aktywacja! i aktywuje je losowo za 2 many.
  • Tryb normalny: 30 pkt. życia.
  • Tryb heroiczny: 30 pkt. życia i 15 pkt. pancerza.

System Obronny Omnotron boss

Trony Systemu Obronnego

Używając swojej Mocy Bohatera System Obronny Omnotron aktywuje tych czterech stronników (to są normalne ich wersje, w heroiku są oni silniejsi zgodnie z opisem na górze strony):

Arcanotron
Toxitron
Electron
Magmatron

Tryb Normalny

Walka z Systemem Obronnym Omnotron posiada jedną z ciekawszych mechanik tej przygody. Boss z każdym użyciem swojej mocy bohatera zmienia ją na nową, aktywując swoje kolejne trony. Każdy z nich ma jakiś wyjątkowy opis, który albo nam przeszkadza, albo pomaga i nam i bossowi. Przykładowo tron, który zmniejsza koszt czarów o 3 pkt. many jest dla nas bardzo przydatny, szczególnie w heroicznej wersji rozgrywki. W trybie normalnym nie musisz się zbytnio przejmować tronami, powinieneś pokonać tą walkę bez większych problemów. No może jedynie przypilnuj, żeby nie mieć żadnych stronników z 1 pkt. zdrowia gdy Toksytron jest na planszy.

Tryb Heroiczny

W trybie heroicznym musisz przywiązać większą wagę do tego co robią dane trony. Najlepszą taktyką jest szczególnie wykorzystanie Elektrona, który zmniejszy koszt czarów o 3 pkt. many, dzięki czemu jesteś w stanie stworzyć niezłe combo. Oczywiście jeśli mowa o combo z czarami to do głowy przychodzi od razu mag i jego Antonidas, szczególnie razem z Uczennicą czarownika, która w połączeniu z Elektronem zapewni ci nieskończone, darmowe Kule ognia.

Wkurzający może być czar, którego używa Omnotron, a który za 0 many ładuje mu na nowo wszystkie kryształy many w tej turze. Przy odrobinie szczęścia zużyje go na początku by odnowić sobie 2-3 many, lepiej skończyć walkę szybko i nie dać mu szansy na użycie tego w 8-10 turze.

Najlepszy do tej walki wydaje się być zamrażający mag, ale gracze na forum pokonali Omnotrona także łotrem, łowcą czy szamanem.

Talie do wygrania

Więcej skutecznych talii i porad znajdziesz na forum, w temacie – [Czarna Góra] System Obronny Omnotron – heroiczne talie

Filmy

Wkrótce zamieścimy filmy polskich streamerów i youtuberów, którzy zmierzyli się z tą walką.

Nagroda

Za pierwszym razem gdy pokonasz System Obronny Omnotron otrzymasz dwie kopie karty Wulkaniczny smokowiec | Volcanic Drake.