Darmowe talie kart Hearthstone

Gdy zaczynamy grę w Hearthstone sporym problemem może okazać się zbudowanie dobrej talii do gry. Talie standardowe, te które mamy dostępne jako ułożone przez Blizzard nie nadają się do jakiejkolwiek gry poza samymi początkami i szybko pewnie zauważyłeś, że nie bardzo z nimi pograsz.

Tworzenie własnych talii to spore wyzwanie jeśli nie znamy jeszcze większości kart w grze, a tym bardziej ciekawych kombinacji i zagrań. Dlatego jeden z bardziej znanych graczy Hearthstone – Trump przygotował specjalne talie złożone tylko z zestawu podstawowego. Jednocześnie te karty są w stanie zapewnić zwycięstwa nawet na wyższych rangach niż 20 ;-)

Główną korzyścią jest możliwość uczenia się na ich podstawie, a następnie wymienianie słabszych kart na lepsze w miarę ich zdobywania. Poniżej prezentujemy podstawowe talie dla wszystkich bohaterów:

Druid

Malfurion StormrageGra druidem to przeczekanie do późniejszego etapu gry i okopanie się wielkimi stronnikami z prowokacją.

Druidem jest lepszy w późniejszym etapie gry, dlatego graj ostrożnie i tylko tyle ile trzeba kart do przetrwania do około 8 tury, gdzie przychodzi Ci Twój Żelaznokory obrońca za 8 pkt życia i 8 pkt ataku oraz Prowokacją. Wtedy możesz przejść do ofensywy. Staraj się chować słabsze potwory za tymi, które mają prowokacje. Pamiętaj, że jeśli masz spokojny zapas życia dużo lepiej zaatakować swoją zdolnością bohatera lub jeszcze dodać do niej Pazur i w ten sposób zlikwidować przeciwnika z pola niż stracić własnego stronnika do tego.

Neutralne karty:
Żrący bagienny szlam | Acidic Swamp Ooze × 2
Yeti z zimnych wichrów | Chillwind Yeti × 2
Gnomka wynalazca | Gnomish Inventor × 2
Łowczyni z Brzytwoskórych | Razorfen Hunter × 2
Kapłanka Straceńczego Słońca | Shattered Sun Cleric × 2
Młodsza inżynier | Novice Engineer × 2
Tarczowy z Sen’jinu | Sen’jin Shieldmasta × 2
Ogr z Głazograbnych | Boulderfist Ogre × 2

Karty druida:
Pazur | Claw × 2
Orzeźwienie | Innervate × 2
Znak ostępów | Mark of the Wild × 2
Gwałtowny wzrost | Wild Growth × 2
Żelaznokory obrońca | Ironbark Protector × 2
Gwiezdny ogień | Starfire × 2
Zamaszysty cios | Swipe × 2

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o grze druidem to możesz poczytać tematy lub założyć śmiało własne na naszym forum druida.

Łowca | Hunter

rexxar hearthstoneGra Łowcą to szybki atak i wykorzystywanie synergii swoich kart bestii.

Grając Łowcą zawsze chcesz dążyć do synergii między swoimi stronnikami. W talii łowcy znajdziesz głównie same bestie, wynika to z faktu, że Łowca posiada stronników polepszających zachowanie pozostałych bestii, takim stronnikiem jest Leśny Wilk, który daje wszystkim bestiom +1 do ataku. Swoich stronników z szarżą takich jak Wilczy jeździec możesz używać do usuwania stronników wroga. Dodatkowo masz czary takie jak Rozkaz zabicia, Wielostrzał czy Tajemny strzał. Pamiętaj, że czary zawsze lepiej zużywać na stronników wroga niż na jego bohatera. Twoi stronnicy na polu są dużo cenniejsi niż zadanie mu obrażeń. Najgorsze co możesz zrobić to rozpocząć swoją rozgrywkę od wykonania Tajemnego strzału prosto w bohatera wroga – nic tym nie zyskasz, to zmarnowanie czaru. Jest to często popełniany błąd na początku. Pamiętaj o używaniu umiejętności swojego bohatera, we wczesnym etapie gry rób to tylko jeśli nic innego nie możesz już zrobić. Natomiast w późniejszym jest to świetne narzędzie wywierania presji na przeciwniku.

Neutralne karty:
Wojownik Błękitnoskrzelich | Bluegill Warrior × 2
Łowczyni z Brzytwoskórych | Razorfen Hunter × 2
Kapłanka Straceńczego Słońca | Shattered Sun Cleric × 2
Bagienny raptor | Bloodfen Raptor × 2
Ryzykancka rakieterka | Reckless Rocketeer × 2
Rzeczny krokoliszek | River Crocolisk × 2
Wilczy jeździec | Wolfrider × 2

Karty Łowcy:
Zwierzęcy towarzysz | Animal Companion × 2
Leśny wilk | Timber Wolf × 2
Rozkaz zabicia | Kill Command × 2
Wygłodniały myszołów | Starving Buzzard × 2
Tundrowy nosorożec | Tundra Rhino × 2
Tajemny strzał | Arcane Shot × 2
Treser ogarów | Houndmaster × 2
Wielostrzał | Multi-Shot × 2

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o grze łowcą to możesz poczytać tematy lub założyć śmiało własne na naszym forum łowcy.

Mag | Mage

Jaina ProudmooreGra Magiem to stopniowe zadawanie obrażeń do poziomu, na którym jesteś w stanie sprzątnąć go finalnie Kulami Ognia.

Mag ma bardzo szeroki arsenał zarówno jeśli chodzi o atak jak i o obronę. Bardzo istotna jest też Twoja moc bohatera, która potrafi zdjąć przeciwnika z 1hp co każdą turę. Sprawdza się ona świetnie jako dobijanie przeciwników czy nawet całkowite ich usuwanie, szczególnie po użyciu tajemnych pocisków czasem wystarczy jeden ping (ping – użycie mocy maga) aby dobić nawet silnego stronnika. Berserker z Gurubaszi świetnie sprawdza się w talii maga gdyż możesz go położyć i w następnej turze zaatakować własną mocą za 1hp sprawiając, że będzie on miał 5 ataku. Twoim bardzo dobrym stronnikiem jest Żywiołak wody – potrafi być on bardzo upierdliwy dla bohaterów używających broni. Jeśli dobrze go rozegrasz możesz co turę zamrażać przeciwnika i nie będzie mógł zaatakować swoją bronią. Kluczowym czarem dla Ciebie jest Kula ognia – trzymaj ją na koniec, dopiero gdy przeciwnik będzie w zasięgu śmierci lub blisko niej. w 7 turze możesz użyć Fali płomieni i przeważnie wyczyścić pole dzięki niej. Czasem mag może przegrywać do 7 tury, ale od niej przejmuje mocno inicjatywę i gra zaczyna się prawie od nowa na pustej planszy. Swoich stronników możesz skutecznie chronić używając Pocisków lodu – pamiętaj, że nawet jak nie zabijesz przeciwnika to on i tak jest zamrożony więc nic nie zrobi w swojej turze. Dlatego lepiej jest zaatakować go wtedy w twarz niż dobijać i tracić własnych stronników na tym. Dobijesz go w następnej turze swojej.

Karty neutralne:
Żrący bagienny szlam | Acidic Swamp Ooze × 2
Yeti z zimnych wichrów | Chillwind Yeti × 2
Tarczowy z Sen’jinu | Sen’jin Shieldmasta × 2
Gnomka wynalazca | Gnomish Inventor × 2
Berserker z Gurubaszi | Gurubashi Berserker × 2
Młodsza inżynier | Novice Engineer × 2
Ogr z Głazograbnych | Boulderfist Ogre × 2
Kapłanka Straceńczego Słońca | Shattered Sun Cleric × 2

Karty Maga:
Żywiołak wody | Water Elemental × 2
Tajemny intelekt | Arcane Intellect × 2
Tajemne pociski | Arcane Missiles × 2
Kula ognia | Fireball × 2
Polimorfia | Polymorph × 2
Fala płomieni | Flamestrike × 2
Pocisk lodu | Frostbolt × 2

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o grze magiem to możesz poczytać tematy lub założyć śmiało własne na naszym forum maga.

Paladyn | Paladin

Uther LightbringerGra Paladynem to odpowiednie wykorzystanie Rekrutów, użycie broni do usuwania stronników przeciwnika i leczenie się podczas gdy wróg się wykrwawia.

Siła Paladyna to mieszanka leczenia, broni i odpowiednich stronników wspieranych upierdliwymi Rekrutami Srebrnej Dłoni. Nawet jak nie masz kart zawsze możesz zagrać za 2 many stronnika 1/1. Większość graczy boi się ich i będzie ich chciała zlikwidować, a jeśli tego nie zrobią tym lepiej dla Ciebie – możesz wtedy użyć Dar królów i narobić im sporo problemów. Kolejna mocną stroną jest konsekracja oraz Twoje bronie. Używaj ich mądrze – usuwaj wrogich stronników, a swoimi atakuj w twarz. Młot gniewu również skutecznie usuwa wielu przeciwników z jego 3 pkt obrażeń jest bardzo dobry. Twoim asem w rękawie jest również Strażnik królów – lecz się dopiero gdy będziesz tego potrzebował. Sprytny przeciwnik będzie chciał sprawić abyś szybko zużył swoje leczenia. Wódz Mroźnych Wilków świetnie łączy się z Wsparciem – zawsze najpierw postaw wsparcie, a dopiero potem kładź Wodza – zdziwiłbyś się jak często ten błąd jest popełniany.

Karty neutralne:
Żrący bagienny szlam | Acidic Swamp Ooze × 2
Yeti z zimnych wichrów | Chillwind Yeti × 2
Wódz Mroźnych Wilków | Frostwolf Warlord × 2
Łowczyni z Brzytwoskórych | Razorfen Hunter × 2
Kapłanka Straceńczego Słońca | Shattered Sun Cleric × 2
Czempion Wichrogrodu | Stormwind Champion × 2
Bagienny raptor | Bloodfen Raptor × 2
Ogr z Głazograbnych | Boulderfist Ogre × 2
Młodsza inżynier | Novice Engineer × 2

Karty Paladyna:
Dar królów | Blessing of Kings × 2
Młot gniewu | Hammer of Wrath × 2
Ręka ochrony | Hand of Protection × 2
Konsekracja | Consecration × 2
Strażnik królów | Guardian of Kings × 2
Czempion Srebrytu | Truesilver Champion × 2

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o grze paladynem to możesz poczytać tematy lub założyć śmiało własne na naszym forum paladyna.

Kapłan | Priest

Anduin WrynnGra Kapłanem to czekanie, leczenie i stopniowe zadawanie obrażeń bohaterowi wroga.

Kapłan jest bohaterem walczącym na przetrwanie, jego gry często trwają dłużej niż innych z uwagi na jego umiejętność leczenia, ale mniejszą ilość bezpośredniej ofensywy. Priorytetem w grze Kapłanem jest leczenie swoich stronników. Twój przeciwnik musi ich od razu zabijać inaczej będziesz je leczył po prostu. Zanim uleczysz swojego stronnika zobacz czy jest to opłacalne. Yeti, Ogr i Czempion to Twoi duzi stronnicy – usunięcie ich z pola przez przeciwnika jest bardzo trudne dla niego, a Ty możesz je leczyć w kółko. Dodatkowo okrutnie upierdliwą kartą w walce z Kapłanem jest Tarczowy z Sen’jinu – jeśli przeciwnik nie ma jak go usunąć w ciągu jednej tury to w następnej leczysz go i on ma spory problem.  Masz dużo czarów usuwających przeciwników takich jak Słowo Cienia: Ból czy Słowo Cienia: Śmierć na najsilniejszych. Dodatkowo warto podnosić zdrowie swoich stronników powyżej ataku przeciwnika dzięki Słowo Mocy: Tarcza. Gorliwa Kapłanka dostarczy Ci duży zapas kart, ewentualnie będzie służyła jako karta z prowokacją gdyż przeciwnicy bardzo mocno chcą jej się pozbyć. Pamiętaj też że zagranie jej w pierwszej rundzie jest dobrym pomysłem, ale czasem nie wyjdzie (czyli zostanie zabita od razu) i jest to normalne, nie musisz się tym martwić.

Karty neutralne:
Żrący bagienny szlam | Acidic Swamp Ooze × 2
Yeti z zimnych wichrów | Chillwind Yeti × 2
Gnomka wynalazca | Gnomish Inventor × 2
Kapłanka Straceńczego Słońca | Shattered Sun Cleric × 2
Czempion Wichrogrodu | Stormwind Champion × 2
Bagienny raptor | Bloodfen Raptor × 2
Ogr z Głazograbnych | Boulderfist Ogre × 2
Młodsza inżynier | Novice Engineer × 2
Tarczowy z Sen’jinu | Sen’jin Shieldmasta × 2

Karty kapłana:
Słowo Cienia: Ból | Shadow Word: Pain × 2
Słowo Mocy: Tarcza | Power Word: Shield × 2
Rozbłysk świętości | Holy Nova × 2
Kontrola umysłu | Mind Control × 1
Słowo cienia: Śmierć | Shadow Word: Death × 2
Święty Cios | Holy Smite × 2
Gorliwa Kapłanka | Northshire Cleric × 2

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o grze kapłanem to możesz poczytać tematy lub założyć śmiało własne na naszym forum kapłana.

Łotr | Rogue

Valeera SanguinarGranie Łotrem to sprytne wykorzystywanie swoich czarów oraz umiejętności i stopniowe zadawanie obrażeń stronnikami.

Ta talia Łotra nakierowana jest głównie na atakowanie stronnikami i wspieranie ich przez umiejętności i czary Łotra. Cios w plecy jest świetny w usuwaniu przeciwników z 2 punktami życia, szczególnie, że jest za 0 many. Skrytobójstwem pozbędziesz się nawet największych przeciwników. Zabójcza trucizna użyta na Ostrze Skrytobójców daje niesamowite połączenie. Dzięki tym wszystkim kartom jesteś w stanie usuwać stronników przeciwnika jednocześnie zadawać mu obrażenia swoimi. Jeśli nie masz już nic do zrobienia w danej turze, a zostało Ci 2 pkt many to zawsze pamiętaj o przeładowaniu swojej broni Łotra. Zawsze lepiej mieć dwa ładunki niż jeden. Umiejętność Łotra pozwala Ci wydać 2 punkty many i przeważnie usunąć w ten sposób dwóch stronników wroga w ciągu dwóch tur. W przeciwieństwie do Druida, który musi za każdym razem używać swojej mocy na nowo, Twoja zostaje na następną rundę. Dzięki temu używając jej nie zmniejszasz tak swojego tempa gry jak właśnie druid. Pamiętaj pilnować swojego życia i używać Tarczowych z Sen’jinu odpowiednio do ochrony swoich stronników.

Karty neutralne:
Żrący bagienny szlam | Acidic Swamp Ooze × 2
Yeti z zimnych wichrów | Chillwind Yeti × 2
Gnomka wynalazca | Gnomish Inventor × 2
Łowczyni z Brzytwoskórych | Razorfen Hunter × 2
Kapłanka Straceńczego Słońca | Shattered Sun Cleric × 2
Czempion Wichrogrodu | Stormwind Champion × 2
Bagienny raptor | Bloodfen Raptor × 2
Ogr z Głazograbnych | Boulderfist Ogre × 2
Młodsza inżynier | Novice Engineer × 2
Tarczowy z Sen’jinu | Sen’jin Shieldmasta × 2

Karty Łotra:
Skrytobójstwo | Assassinate × 2
Cios w plecy | Backstab × 2
Ostrze skrytobójców | Assassin’s Blade × 2
Wachlarz ostrzy | Fan of Knives × 2
Sprint | Sprint × 1
Zabójcza trucizna | Deadly Poison × 2

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o grze łotrem to możesz poczytać tematy lub założyć śmiało własne na naszym forum łotra.

Szaman | Shaman

ThrallGra Szamanem to skuteczne wykorzystywanie totemów i wspieranie się czarami oraz umiejętnościami.

Szaman to bardzo sprytna klasa, ma jedną z ciekawszych mocy bohatera czyli umiejętność stawiania totemów. Totemy, które są stawiane są losowe, a ich max to po jednym z każdego rodzaju. Gdy masz już 4 na polu to następnego nie postawisz, ale taka sytuacja raczej rzadko ma miejsce. Każdy z totemów ma inne właściwości – atakujący 1/1, prowokacja 0/2, leczący 0/2, siła zaklęć +1 0/2. Jeśli wiesz, że w danej turze postawisz totem to zawsze stawiaj go przed postawieniem Twoich stronników. Na każdy totem przeciwnicy różnie reagują – przeważnie totem dający siłę zaklęć jest od razu usuwany gdyż jest najgroźniejszy ze wszystkich. Totem z prowokacją może być bardzo upierdliwy, a jeśli masz dwa totemy w tym jeden leczący to skutecznie powstrzymasz maga, druida czy łotra od usunięcia Twojego totemu w dwie tury ich mocą bohaterów. Talia Szamana składa się z wielu kart, które wspierają inne karty. Mówca Wiatru dający Furię wichru na Żywiołaka ognia to straszliwe połączenie dla przeciwnika. Totem Ognistego Języka zamienia Twoje pasywne totemy w bojowe totemy dając im +2 do ataku. Z tego powodu powinieneś zawsze starać się stawiać jak najwięcej totemów. Totemy też można fajnie wykorzystać używając na nich Kapłanki Straceńczego słońca i dając im +1/+1. Gdy masz 3-4 stronników na planszy, możesz śmiało wykorzystać Żądzę krwi i mocno zbić przeciwnika, aczkolwiek zawsze lepiej takie rzeczy robić w ramach wykończenia, tak aby nie był w stanie się wyleczyć. Silnych przeciwników możesz usuwać Złym urokiem, pamiętaj jednak, że on ma prowokacje. Jeśli chcesz kogoś jeszcze zabić to najpierw wykończ pozostałych – częstym błędem jest użycie najpierw Złego uroku, a potem się okazuje, że nie masz jak zaatakować drugiego stronnika bo Twój musi zniszczyć najpierw Żabę. Kruszyskalny oręż jest świetny do usuwania stronników przeciwnika – możesz go dać zarówno na siebie jak i na swoich stronników zwiększając ich punkty ataku.

Karty neutralne:
Żrący bagienny szlam | Acidic Swamp Ooze × 2
Yeti z zimnych wichrów | Chillwind Yeti × 2
Wódz Mroźnych Wilków | Frostwolf Warlord × 2
Gnomka wynalazca | Gnomish Inventor × 2
Kapłanka Straceńczego Słońca | Shattered Sun Cleric × 2
Czempion Wichrogrodu | Stormwind Champion × 2
Bagienny raptor | Bloodfen Raptor × 2
Ogr z Głazograbnych | Boulderfist Ogre × 2
Młodsza inżynier | Novice Engineer × 2
Tarczowy z Sen’jinu | Sen’jin Shieldmasta × 2

Karty Szamana:
Żywiołak ognia | Fire Elemental × 2
Totem ognistego języka | Flametongue Totem × 2
Żądza krwi | Bloodlust × 1
Mówca wiatru | Windspeaker × 2
Zły urok | Hex × 2
Kruszyskalny oręż | Rockbiter Weapon × 2

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o grze szamanem to możesz poczytać tematy lub założyć śmiało własne na naszym forum szamana.

Czarnoksiężnik | Warlock

GuldanCzarnoksiężnik polega na szybkiej i agresywnej grze oraz licznym dobieraniu kart.

Czarnoksiężnik dysponuje najlepszą mocą bohatera w całej grze. Kosztem swojego życia może zawsze kiedy chce pociągnąć dodatkową kartę. Na pierwszy rzut oka nie jest to dobre, ale gdy nauczysz się grać Czarnoksiężnikiem zobaczysz jak wiele Ci to da. T talia Czarnoksiężnika opiera się na graniu stronników i atakowaniu głównie nimi. Dzięki swojej mocy powinieneś mieć zawsze pod ręką jakiegoś dobrego do zagrania. Dodatkowo masz czary wspomagające jak Śmiertelny wir do dobijania czy Pocisk cienia. Grając czarnoksiężnikiem musisz jak najszybciej zabić przeciwnika – dłuższa gra jest na Twoją niekorzyść – Twoja moc zamiast Ci pomagać zacznie Ci szkodzić. Pamiętaj, że jeśli na koniec tury wiesz, że zostaniesz z 2 many i będziesz dobierał kartę to zawsze dobierz ją najpierw – może Ci dojść coś co akurat będzie lepszym rozwiązaniem do zagrania.

Karty neutralne:
Żrący bagienny szlam | Acidic Swamp Ooze × 2
Wojownik Błękitnoskrzelich | Bluegill Warrior × 2
Yeti z zimnych wichrów | Chillwind Yeti × 2
Elfia łuczniczka | Elven Archer × 2
Gnomka wynalazca | Gnomish Inventor × 2
Kapłanka Straceńczego Słońca | Shattered Sun Cleric × 2
Czempion Wichrogrodu | Stormwind Champion × 2
Ogr z Głazograbnych | Boulderfist Ogre × 2
Młodsza inżynier | Novice Engineer × 2
Tarczowy z Sen’jinu | Sen’jin Shieldmasta × 2

Karty Czarnoksiężnika:
Pocisk cienia | Shadow Bolt × 2
Przerażający Infernal | Dread Infernal × 2
Piekielny ogień | Hellfire × 2
Ogień duszy | Soulfire × 2
Śmiertelny wir | Mortal Coil × 2

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o grze czarnoksiężnikiem to możesz poczytać tematy lub założyć śmiało własne na naszym forum czarnoksiężnika.

Wojownik | Warrior

Garrosh HellscreamWojownik korzysta z bogatego zasobu czarów usuwających wrogich stronników oraz używa silnych broni do usuwania ich. Dobijaniem bohatera przeciwnika zajmują się głównie stronnicy.

Wojownik jest klasą bardzo często walczącą bezpośrednio z przeciwnikiem. Poza broniami służącymi do tego posiada różne czary zadające obrażenia bezpośrednio takie jak Heroiczny cios, Grzmotnięcie tarczą czy Rozpłatanie. Dodatkowo Elita Kor’kronu posiadająca szarżę jest bardzo skuteczna w usuwaniu przeciwników o nawet dużej liczbie hp. Wszystko wsparte skutecznymi stronnikami takimi jak Yeti czy Ogr sprawia, że jest to bardzo uniwersalna talia z dużą skutecznością. Bardzo dużym atutem Wojownika jest Dowódca Wojennej Pieśni, która daje szarżę stronnikom z 3 lub mniej ataku – tutaj warto dodać, że jeśli położysz stronnika z 3 ataku, otrzyma on szarżę, następnie możesz mu spokojnie dać +1 ataku czy więcej i dalej będzie miał tą szarżę. Moc bohatera pomaga zmniejszyć negatywne skutki usuwania stronników przy użyciu broni, a trzeba przyznać, że Arkanitowy rozpruwacz z 5 ataku jest bardzo skuteczną bronią.

Karty neutralne:
Żrący bagienny szlam | Acidic Swamp Ooze × 2
Yeti z zimnych wichrów | Chillwind Yeti × 2
Gnomka wynalazca | Gnomish Inventor × 2
Kapłanka Straceńczego Słońca | Shattered Sun Cleric × 2
Młodsza inżynier | Novice Engineer × 2
Bagienny raptor | Bloodfen Raptor × 2
Ogr z Głazograbnych | Boulderfist Ogre × 2

Karty Wojownika:
Blok tarczą | Shield Block × 2
Egzekucja | Execute × 2
Ognisty wojenny topór | Fiery War Axe × 2
Heroiczny cios | Heroic Strike × 2
Elita Kor’kronu | Kor’kron Elite × 2
Rozpłatanie | Cleave × 2
Dowódca Wojennej Pieśni | Warsong Commander × 2
Arkanitowy Rozpruwacz | Arcanite Reaper × 2

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o grze wojownikiem to możesz poczytać tematy lub założyć śmiało własne na naszym forum wojownika.

 

Liczymy, że talie te pomogą Ci stawiać pierwsze kroki w świecie Hearthstone i rozwijać swoje umiejętności co raz bardziej :)

Jeśli masz jakieś pomysły, uwagi czy podpowiedzi do tych talii to zostaw komentarz poniżej.

Author: hearthstone

Share This Post On

6 komentarzy

  1. Jeśli masz jakieś porady czy uwagi do tych talii i klas to pisz tutaj śmiało. Wszystkie informacje tego typu są cenne dla nowych graczy szczególnie :)

  2. potwierdzam dają radę te decki.
    Taka mała uwaga w tali Łotra, Kapłana i Szamana jest o jedną karte więcej (31) niż można dodać do tali.
    Nie wiem czy to zamierzone ?

  3. Jest błąd u wojownika bo Grzmotnięcie tarczą | Shield Block × 2 to jest Blok tarczą. Grzmotnięcie tarczą to Shield Slam

  4. QUOTE

    Jest błąd u wojownika bo Grzmotnięcie tarczą | Shield Block × 2 to jest Blok tarczą. Grzmotnięcie tarczą to Shield Slam

    Aż dziwne, że nikt tego wcześniej nie wyłapał. Dobra spostrzegawczość, już poprawione.

Submit a Comment