Dziesiąta bójka z kartami z Wielkiego Turnieju!

W środę rozpocznie się dziesiąta już Karczemna Bójka, będzie ona wyjątkowa bo będziemy mogli pograć w niej kartami z Wielkiego Turnieju.

bójka 10

Po jednej stronie stanie Medvih, który zgromadził swoich zwolenników skupionych na używaniu Inspiracji. Po drugiej stronie stanie Alleria i jej ekipa stronników skupionych na Lansjerstwie.

wielki turniej bójkaGramy zatem taliami przygotowanymi przez blizza – jedne z nich poprowadzone przez maga będą opierały się na Inspiracji, a drugie prowadzone przez łowcę będą oparte na Lansjerstwie.

Bójka wystartuje w środę 19 sierpnia, zapewne koło 17:00 jak to przeważnie miało miejsce.

Za pierwszą wygraną w tej bójce otrzymasz jeden KLASYCZNY pakiet kart.

Bójka kończy się 24 sierpnia, zapewne standardowo o 6 rano, ale powstaje pytanie czy zatem 19:00 24 sierpnia to faktycznie data premiery tak jak wskazuje na to bug z zegarem?

Zobacz jakimi kartami może będzie można grać na naszej liście kart Wielkiego Turnieju.

karczemne bójki

Author: hearthstone

Share This Post On

21 komentarzy

  1. „Bójka wystartuje w środę 17 sierpnia, zapewne koło 17:00 jak to przeważnie miało miejsce.”
    Dziś jest poniedziałek 17 sierpnia ;p

  2. Ooo, dają pograć płatnymi bohaterami :D I dobrze, bo tylko raz spotkałem Muradina, reszty nigdy. No i bójka w końcu na więcej niż raz. Ciekawe czy darmowe pakiety skończą się na tej, czy w następnym tygodniu dalej będą.

  3. QUOTE

    "Bójka wystartuje w środę 17 sierpnia, zapewne koło 17:00 jak to przeważnie miało miejsce."
    Dziś jest poniedziałek 17 sierpnia ;p

    Ups! Wkradł się błąd, poprawione! Dzięki za info.

  4. Tak właśnie spekulowano, że miałoby sens wprowadzic karty TGT w brawlu tym razem (może do areny też jeszcze dadzą) bo to nowy tryb i się do tego zajebiście nadaje. Lepiej niż na arenie, bo mamy całe decki pod nowe mechniki, nie tylko randomowe karty do przetestowania na arence. Po cichu liczyłem na to, że będzie 9 talii do wyboru nie tylko 2, no ale to i tak jest spoko więc nie będę narzekał :D

  5. Pierwsza walka magiem i juz wygrana i mam wrazenie ze karta co zwieksza dmg z pasywki, ta co zmniejsza jej koszt o 1 i co pozwala uzyc x2/póki mana to mocne combo.

  6. Ja z kolei nie zwróciłem jakoś przedtem uwagi na miniona który na inspiracji dostaje +2/+2 w magu to istny przekoks był jak nie dało się go zdjąć od razu.

  7. Dwa razy Hunter jak na razie. Ale wolny Hunter na Jouscie i czarach… to chyba jednak porażka? Chociaż drugą grę wygrywam :P A Lock and Load wydaje się zdecydowanie za wolne… może da się dociągnąć 2 karty w 6-7 turze, ale bez rewelacji.

  8. Świetna ta bójka i Medivh miażdży Allerię. Saarad + taunt (Uczestnik turnieju choćby za 1 many), Smokowiec z Mrozzary w late game, Pokorny giermek w early game, Pani jeziora, Kvaldir grabieżca jestem mega pozytywnie zaskoczony takimi połączeniami i ogólnie tymi kartami. Wiadomo, że w constructed nie będzie już tak prosto i nie będzie takich warunków ale coś czuję, że naprawdę dużo kart z tego dodatku będzie w pełni grywalna. Zresztą chyba tak jest zawsze jak wychodzi coś nowego, że większość ludu jara się jak flamewalker nahypowanymi legendami, a później okazuje się po miesiącu, że 90% z tych kart nie jest grana na rzecz z pozoru szarych i nieciekawych nie legendarnych stronników.
    Prawdziwą bombą jest chyba dla mnie Dowódca garnizonu bo jeśli dobrze rozumiem to inspiracja się stackuje i jeśli mamy na stole tego zarządce i przykładowo giermka to za każdym razem jak użyjemy mocy specjalnej giermek dostanie bonus do ataku (w jego przypadku to się stackuje i zostaje już na zawsze). Jeśli meta naprawdę zwolni to coś czuję, że ten niepozorny giermek może nieźle namieszać, bardzo przyjemna karta.

  9. No i trzecia gra rozegrana, zawsze wygrywa mag (teraz ja go trafiłem). Zdaje się, że inspire na magu ma sens. Jak miałem na stole -1 do hero power i rzuciłem saarada w 6tej turze, to od razu mogłem skorzystać. Całkiem fajnie to działa :)

  10. Fatalny ten deck huntera, na jego tle Inspiracja wychodzi jak kozacka mechanika :) Inspiracja i użycie HP nawet fajnie działa i nie aż tak tragicznie jak myślałem, ale chciałbym jednak zagrać tą inspirację na coś normalnego, to ten hunter jest tak wolny, że nie jest trudno porozkładac sie na stole i czerpać z tego benefit. Ale pokonanie Hunta Hufferem i muzyka z Dalaranu na wyjście Rhonina bezcenne.

  11. Cóż, ja 2 razy wygrałem łowcą, w tym miejscu chciałbym przeprosić za negatywną opinię o Hodowcy bestii, cofam to, legendy za darmo są całkiem fajne. A może po prostu mam sporo farta

  12. Zagrałem jedną grę Allerią, wygrałem, więc nie można mówić, że Medivh zawsze wygrywa.
    Z ciekawostek, na 5 Joustów, wygrałem wszystkie 5, z czego 3 wyciągając Acidmawa

  13. Karty obniżające koszt użycia mocy specjalnej, pozwalające na skorzystanie z niej więcej razy itp pozwalają stronnikom z inspiracją narzucić takie tempo jak w przypadku mechów i naganiacza. Nie idzie później takim łowcom już nadgonić.
    Podobna sytuacja do bójki z Ragiem i Nefem, gdzie tym drugim przegrać było wręcz trudno (tutaj trudno jest przegrać magiem).
    W decku Allerii mało jest tej synergii i wciśnięte karty z dodatku będące bestiami, ale ciężko tu o jakiekolwiek combo =P

Submit a Comment