Strona 1 z 38 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 372
  1. #1
    Awatar ucel
    Dołączył
    czerwiec 2015
    Posty
    344
    Okejki w górę/w dół
    Otrzymał: 95/0

    0 Niedozwolone! Niedozwolone!

    Koboldy i katakumby - nowy dodatek juz w grudniu

    Zakladam temat, zeby zgromadzic w jednym miejscu wszystkie informacje o nadchodzacym dodatku oraz stworzyc medium do dyskusji.

    Kalendarium:

    zapowiedz dodatku - 3.11
    prezentacja kolejnych kart - 20.11
    premiera - 8.12

    Zaprawszam do dyskusji a moderatora do przyklejenia tematu.
    Ostatnio edytowane przez ucel ; 09-11-17 o 19:01

  2. #2
    Awatar Ayaram
    Dołączył
    maj 2015
    Posty
    1,643
    BattleTag
    Ayaram#2417
    Okejki w górę/w dół
    Otrzymał: 630/12

    3 Niedozwolone! Niedozwolone!
    Co tu dużo mówić. Jeśli ostanie dodatki czegoś mnie nauczyły, to to że totalnie nie istotne są te wszystkie fajnie zapowiedziane karty, istotna jest ta jedna najbardziej gówniana karta, kolejna karta z cyklu "karta nie mająca prawa bytu w żadnej karciance, ale jestem Benem to i tak ją dodam" i to ona będzie miała największy wpływ na to jak przyjemnie będzie się grało w HSa w najbliższym czasie. Także czekamy na prezentacje naszego nowego "gówna".
    Ostatnio edytowane przez Ayaram ; 09-11-17 o 20:00

  3. #3
    Awatar Ayaram
    Dołączył
    maj 2015
    Posty
    1,643
    BattleTag
    Ayaram#2417
    Okejki w górę/w dół
    Otrzymał: 630/12

    0 Niedozwolone! Niedozwolone!
    Dobra, to żeby rozruszać trochę dyskusje... przegląd tego co mamy moimi oczami:


    Pomysł na karty, które rosną z czasem jest świetny. W końcu jakieś decyzje, czy będziemy zmuszeni już szybko zużyć czar by reagować na sytuację na stole, czy też chomikować by zgarnąć większe value. Znając moją greedy duszę to straszne problemy będę miał z tym nie mniej karta do druida, i to do tego wolniejszego, moim wrogiem numer 1 w HSie jest dalej JD, więc wszystkie karty wspierające wolnych druidów mi się nie podobają. 0/10.



    Za drogie i zbyt sytuacyjne. Sprawdzi się jedynie vs. "Big" decki. Problem też taki że po prawej stronie to miejsce gdzie lądują tokeny z hero power itp. Problem też taki że zostaje nam mało many, więc ciężko o comba w stylu "zabije spellem A jednostkę skrajnie po prawej a potem jebs crushing walls. Ale bardzo mi się podoba ten pomysł, te porównanie efektu karty do znanego z filmów przygodowych zamykających się ścian, fajnie się to spina. Jedyny plus tej karty jest taki, że jest tak droga, że nikt nie będzie wokół niej grać


    Nie jestem do końca przekonany, chociaż widziałem, że dużo streamerów chwaliło. Jakby to był określony z góry minion jak w przypadku innych sekretów huntera i do tego bestia i by była wstanie przeżyć atak większości dwójek, to bym powiedział że jest genialna. Ale przez to że minion jest losowy to nie jestem do końca przekonany, chociaż chyba większość targetów jest dla nas spoko...


    Jak dla mnie karta źle zaprojektowana, przez te 0 ataku. Powinna mieć ten 1 ataku, żeby mag miał możliwość samemu rozwalenia jej sobie, tak to... Wystarczy popatrzeć na agresywnego shamana, który ma 2 mana totemy na stole i jak specjalnie się ich nie raz nie rozbija shamanowi. Karta stworzona nie mam pojęcia dla kogo, jedyne co mi przychodzi do głowy to jakiś face/freeze, ale to musiałby dojść mega specyficzne karty w następnych dodatkach. Ta karta jest totalnie dziwna.


    Nie jestem jeszcze pewny czemu miałbym to grać ponad lost in the jungle, ale uwilebiam palka na januszach, więc karty wspierające janusze zawsze na propsie



    Jako długoletni fan kontrolnych priestów - karta gówno. Cuda zostawcie rogalowi, nie sądzę byśmy potrzebowali 2 klasy z takimi mechanizmami w grze, totalnie mi się pomysł na te wszystkie FZIU-BŹDZIU priesty nie podoba, no ale trudno... Pierwsze skojarzenie - słabszy Sherazin, bo nie daje stronnika od razu. Żeby zagrać, oddać turę i się modlić by nie dostać Ooza, raczej nie możemy sobie pozwolić. Zagrać w jednej turze z 3 tanimi spellami dostać smoka i w następnej turze i tak dostać Ooza, noo szału nie ma. Bez jakiegoś Immune dla broni raczej cieńko.




    Karta mnie totalnie rozwala xD ja wiem, że ona ma wbrew pozorom mniej rng, niż gdyby było "rzuć +2/2 i dodatkowy losowy efekt", tu znamy już ten efekt przed zagraniem, no ale fakt, że już nawet wrzucamy do decku karty z randomowym opisem mnie totalnie rozwala xD Same efekty raczej bez szału.



    Zobaczymy jak tam efekty wspierające DT. Póki co to w porównaniu do starego Shadowcastera wygląda no... mega słabo i zdecydowanie mniej działa na wyobraźnie. Ale cieszymy się, bo jak będzie grana to pewnie w czymś fajnym, więc ok, jestem na tak



    Raczej ciupkę wolne... 7 mana, musimy je zupgradować by coś fajnego z tego wyszło, a do tego musimy mieć coś ciekawego na boardzie co przeżyje nam, raczej nie widzę na tą chwilę.



    No cóż... Jak dla mnie to jest tylko i wyłącznie Fun karta. Tworzymy deck pod to, olewamy logikę i skupiamy się na wykonaniu "questa". Na poważnie to raczej nie możliwe by to wypaliło, niezależnie od tego jakie karty by nie doszło w tym i następnych dodatkach. Najwcześniej możemy to skończyć bodajże w 11 czy 12 turze, pod warunkiem że przeciwnik będzie afk. W realnej w grze to w jakieś... 20 turze?


    Mechanika rekrutowania to coś co mniej najbardziej ciekawi. Skracania talii w HSie mieliśmy jak na lekarstwo i to jest coś co w HSie wydaje mi się, że będzie mega OP, chociaż chyba, akurat nie w tym wydaniu...



    Potencjalna ilość value jaką może dać ten gostek jest chora. Owszem podatny na silence/polimorfie, czasami wolny, ale zjadanie ledwo żywego swojego grubasa, by dostać 2 zdrowe sztuki, rozwalenie swojego jajka czy innego DT, wyciągajac kosmiczne value. Na pierwszy rzut oka dodając to, że sam nie traci nic w statach przy takim efekcie, no na pierwszy rzut oka OP w cholerę. Minus jest taki, że jedzenie jest obowiązkowe, co czasem może być tragiczne, ale w jakiś palku, który w najgorszym wypadku poświęci janusza... Testowany będzie. Karta w stylu albo nie będzie grana, a jeśli będzie grana to będzie znienawidzona



    Prze**uj na arenie. Na arenie mało jedynek gramy więc wyciągnie nam zazwyczaj ponad 4/7, lub 5/6, więc statystyki już się zgadzają, a mogą i dać chore wartości za 5 many, dodatkowo skracamy deck o tańsze drope po 5tej rudzie. 10/10 na arenie.
    Ostatnio edytowane przez Ayaram ; 11-11-17 o 10:06

  4. #4
    Moderator Turniejów Awatar Emeryt
    Dołączył
    luty 2015
    Posty
    1,688
    BattleTag
    Emeryt#2888
    Okejki w górę/w dół
    Otrzymał: 747/8

    0 Niedozwolone! Niedozwolone!

    A nie jest tak, że skopiowane miniony będą miały staty pierwowzoru, włącznie z bonusami lub nabitymi ranami?


    Bardzo mi się ta karta podoba, jedyny minus - Deathrattle zamiast Battlecry - pozwala przeciwnikowi na szybką odpowiedź. Pytanie - czy jak summonuje się minion z łapy, to odpala swoje Battlecry?
    Cytat Zamieszczone przez Lynx Zobacz posta
    Emeryt to nasza rusałeczka
    Greater Daemon Emeryt - klik!


    http://hotsarena.pl/forum/ - dopiero raczkujemy, pomóż nam zbudować polską społeczność HotS!

  5. #5
    Redaktor Awatar Hazriel
    Dołączył
    marzec 2014
    Posty
    3,490
    Okejki w górę/w dół
    Otrzymał: 1,882/6

    1 Niedozwolone! Niedozwolone!
    Ja na razie bez zbyt dużych analiz stwierdze, że bronie będą słabe bo efekty nie powalają, a skontrowac łatwo. Bardzo czekam na pozostałe mechaniki bo wyglądają fajnie. Ale najbardziej czekam na ogłoszenie zmian w esporcie. To pokaze czy blizzard w ogóle traktuje te grę poważnie czy czas już pogodzić się z 'graniem tylko na kiblu' i olac wszystko.
    Zapraszam do polubienia fanpage: https://www.facebook.com/HazrielHS

  6. #6
    Awatar jameshetfield
    Dołączył
    czerwiec 2014
    Posty
    1,365
    BattleTag
    przemucci#2312
    Okejki w górę/w dół
    Otrzymał: 447/42

    0 Niedozwolone! Niedozwolone!
    to ja mam pytanie bo nie rozumiem dzialania kart: od czego zalezy ten bonusowy efekt u karty kaplana? w tych spellstonach wiem ze nie mozna naraz dokonac podwojnego upgradu ale czy mozna stopniowo? tzn hero power druida w 3 turach to zalatwia?

  7. #7
    Awatar Ayaram
    Dołączył
    maj 2015
    Posty
    1,643
    BattleTag
    Ayaram#2417
    Okejki w górę/w dół
    Otrzymał: 630/12

    1 Niedozwolone! Niedozwolone!
    A nie jest tak, że skopiowane miniony będą miały staty pierwowzoru, włącznie z bonusami lub nabitymi ranami?
    Jak na mój gust powinien działać identycznie jak moat lurker jeśli chodzi o przywracanie do życia.

    Ja na razie bez zbyt dużych analiz stwierdze, że bronie będą słabe bo efekty nie powalają, a skontrowac łatwo.
    Nie no... magowie dostali te dziwaczne bronie z 0 atakiem i umiejętnościami, ale klasy takie jak wojownik, palek czy łotr dostaną pewnie zwykłe bronie z dodatkowym bajerkiem, które powinny być bardziej solidne, co nie? Pytanie tylko czy nie przesadzą z kosztem, bo takie bronie za 8 many przy mecie gdzie oozy powinny być na każdym kroku to też nic fajnego

    to ja mam pytanie bo nie rozumiem dzialania kart: od czego zalezy ten bonusowy efekt u karty kaplana? w tych spellstonach wiem ze nie mozna naraz dokonac podwojnego upgradu ale czy mozna stopniowo? tzn hero power druida w 3 turach to zalatwia?
    O elixir chodzi? Z tego co zrozumiałem to dostajesz losowy efekt w momencie dobrania karty. Czyt. wiesz przed zagraniem jaki efekt to będzie i tyle.

  8. #8
    Redaktor Awatar Hazriel
    Dołączył
    marzec 2014
    Posty
    3,490
    Okejki w górę/w dół
    Otrzymał: 1,882/6

    1 Niedozwolone! Niedozwolone!
    No tak to chyba już nawet mówili że niektóre klasy będą miały normalne bronie z atakiem. Na pewno któreś będą grywalne, ale tu raczej widzę potencjał na bycie nowymi questami niż death knightami. Czyli 3 może 4 grywalne a reszta meme
    Zapraszam do polubienia fanpage: https://www.facebook.com/HazrielHS

  9. #9
    Awatar Karoleusz
    Dołączył
    grudzień 2016
    Posty
    725
    Okejki w górę/w dół
    Otrzymał: 147/5

    0 Niedozwolone! Niedozwolone!
    A tutaj to się nawet zgodzę, jak na razie to te bronie są bardziej "questami" niż rycerzami śmierci. Raczej wielkiego zastosowania mieć nie będą miały. Pewnie najpierw wszystkie pograją, ale po dwóch tygodniach zostaną 2-3 max. Przypuszczam że wojownik dostanie coś wrednego
    Ostatnio edytowane przez Karoleusz ; 11-11-17 o 14:46

  10. #10
    Awatar Ayaram
    Dołączył
    maj 2015
    Posty
    1,643
    BattleTag
    Ayaram#2417
    Okejki w górę/w dół
    Otrzymał: 630/12

    0 Niedozwolone! Niedozwolone!
    Cytat Zamieszczone przez Hazriel
    No tak to chyba już nawet mówili że niektóre klasy będą miały normalne bronie z atakiem. Na pewno któreś będą grywalne, ale tu raczej widzę potencjał na bycie nowymi questami niż death knightami. Czyli 3 może 4 grywalne a reszta meme
    Tu to pełna zgoda, ja bym obstawiał że z 2 będą grywalne IMO sami się wpakowali w pułapkę. Wprowadzili dość fajne questy, bardzo fajne DK i chcieli koniecznie dać coś w tym stylu w kolejnym dodatku, no a trudno już wymyślić coś fajnego. Trochę spieprzyli z kolejnością. Gdyby bronie weszły na początku, potem dopiero Q i DK to przy każdym dodatku by był efekt wow. A tak po DK to te bronie są taki meeeh, no niech będą. Dużo mniej działają na wyobraźnię.

Strona 1 z 38 12311 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •