Karczemna Bójka #16 – Hukobot kontra Wkurzotron

Dobrze przeczytałeś tytuł, 16 Karczemna Bójka to walka Hukobota z Wkurzotronem. Walczymy przygotowanymi przez Blizza taliami jako Wkurzotron lub Hukobot. Nasze talie są wypełnione oczywiście Mechami!

wkurzotron vs hukobot

hukobot boss
hukobot junior

wkurzotron boss
hello hello hello

 

Czym są Karczemne Bójki

Karczemne Bójki to nowy tryb rozgrywki w Hearthstone. Trwają one przez określony czas (do tej pory od środy do poniedziałku), są darmowe i rządzą się specjalnymi zasadami. Wchodząc do Karczemnej Bójki będziesz musiał albo stworzyć własną talię w oparciu o specjalne reguły, albo walczyć gotową talią od Blizza (jak w wyzwaniach klasowych przygód).

Do tej pory mieliśmy następujące karczemne Bójki:

  1. Ragnaros vs. Nefarian – graliśmy gotowymi taliami, gracz losowo grał Nefarianem lub Ragnarosem i posługując się przygotowaną przez Blizza talią musiał pokonać tego drugiego. Talie były wypełnione stronnikami i czarami, których bossowie ci używali w Czarnej Górze.
  2. Bananowa Bójka – w drugiej bójce otrzymaliśmy możliwość tworzenia własnej talii specjalnie na tą bójkę. W trakcie rozgrywki za każdym razem gdy jeden z naszych stronników zginął otrzymywaliśmy specjalną kartę Banana. Banany były czarami, które kosztowały 1 many i mogły wzmocnić naszych stronników lub zranić stronników przeciwnika.
  3. Pająki! Wszędzie pająki! – w trzeciej bójce dostaliśmy talie, w których było 20 Tkaczy sieci i 10 losowych czarów dla danej klasy. Mogłeś grać każdą z 9 klas, istne szaleństwo losowości.
  4. Wielkie zawody przywoływaczy – graliśmy własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  5. Spotkanie na rozdrożu – kolejna bójka stawiająca na wielką ilość losowości. W piątej bójce wybierałeś jedną z klas i grałeś talią, która za każdym razem była tworzona zupełnie losowo. Nie wiedziałeś czego możesz spodziewać się ani od swojej talii, ani od przeciwnika.
  6. Serce słonecznej studni – talie tworzyliśmy sami, dowolnie jak tylko chcieliśmy, ale rozgrywka rozpoczyna się od 10 pkt. many.
  7. Za dużo portali – talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  8. Bal maskowy – tworzyliśmy własne talie, a po zabiciu stronnika na jego miejscu pojawia się nowy, kosztujący 2 many mniej.
  9. Wielkie Zawody Przywoływaczy – gralisz własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  10. Pojedynek na Wielkim Turnieju – po raz pierwszy mogliśmy przetestować karty z Wielkiego Turnieju. Losowo graliśmy magiem lub łowcą i używaliśmy tali przygotowanych przez Blizz. Jedna talia była oparta na lansjerstwie podczas gdy druga była oparta na inspiracji.
  11. Spotkanie na rozdrożu – po raz kolejny walczyliśmy na rozdrożu, jak w #5 bójce, ale tym razem mieliśmy do dyspozycji także nowe karty z Wielkiego Turnieju. Zobacz zdjęcia z bójki na forum – Zdjęcia z 11 Karczemnej Bójki – Spotkanie na Rozdrożu!
  12. Mana z nieba – twoja mana rośnie szybciej niż normalnie – zamiast jednego otrzymujesz dwa kryształy many co turę. Zaczynasz z 1 many, ale potem masz 3, 5, 7, 9 i w końcu maks czyli 10.
  13. Bitwa podwójnych agonii – tworzymy własną talię, a stronnicy z Agonią aktywują ją dwukrotnie.
  14. Za dużo portali – (powtórka z 7 bójki) talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  15. Chwała słabszym – W każdej turze, jeśli przegrywasz różnicą ponad 3 punktów zdrowia, przyzywany jest dla ciebie losowy stronnik.

Bójki są darmowe. Za udział w Bójkach nie będzie nagród, jedynym wyjątkiem są pierwsze tygodnie z Bójkami, w trakcie których otrzymasz 1 pakiet klasyczny za wygranie pierwszej walki w danej Bójce.

Na co zatem czekasz, daj komuś w ryj w bójce!

Author: hearthstone

Share This Post On

9 komentarzy

  1. Bójka spoko ale długo się nie nagrałem, trafił mi się wkurzotron, startuje > pass > enemy pass > ja zapomatic > enemy bomber – raz trafił w zapomatik > ja pasywa + 3 do ataku = 12 dmg w 3 turze > enemy concede. Pakiet 40 pyłu, koniec.

  2. Mi się bójka bardzo podoba, gdyż wreszcie coś nowego, a nie odgrzewany kotlet no i przyjemnie jest pograć czymś tak randomowym.
    Ciężko jednak nie odnieść wrażenia (po 3 grach póki co), że Wkurzotron jest mocniejszą talią aniżeli Hukobot (Jak onegdaj Nefarian).

  3. A ja wolę takie bójki, przynajmniej można pograć z różnymi taliami i innymi umiejętnościami bohaterów, gdyby taka umiejętność Wkurwiotrona była w normalnych grach to by aggro decki były martwe, więc piszmy lepiej petycję by Blizz wprowadził tego bohatera, ach te marzenia ściętej głowy Kappa

  4. Deck wkurzotrona to jakieś gówno i parodia. Hukobot kontruje go w każdy mozlwy sposób…… Co za debil tego brawla zrobił? Sorry za słownictow, poniosło mnie.

  5. Bójka super moim zdaniem. Wkurzotronem i Hukobotem da się bez problemu wygrywam. Uważam, że mniej więcej są dobrze zbalansowane. Wszystko zależy od szczęścia jakie nam się karty trafią. :)

Submit a Comment