Karczemna Bójka #17 – Mechaniczny krupier

Siedemnasta Karczemna Bójka wystartowała, a Mechaniczny krupier rozdaje w niej karty. Karta dobrana w 1 turze ma koszt 1 many, w 2 turze 2 many, itd. W każdej turze dobierasz kartę o koszcie many równym turze, w której została dobrana. O ile oczywiście masz kartę o tym koszcie w swojej talii. Jeśli chodzi o talie to składasz je samemu dla dowolnej klasy.

Karty nie zmieniają swojego kosztu, po prostu do ręki zawsze dostajesz kartę ze swojej talii o tym koszcie. Przykładowo (o ile masz w talii te karty) w pierwszej turze dojdzie ci do ręki Trędowaty Gnom, w drugiej Nożownik, w trzeciej Szalejący Worgen, w czwartej Tarczowy z Sen’jinu, itd.

mechaniczny krupier

Czym są Karczemne Bójki

Karczemne Bójki to nowy tryb rozgrywki w Hearthstone. Trwają one przez określony czas (do tej pory od środy do poniedziałku), są darmowe i rządzą się specjalnymi zasadami. Wchodząc do Karczemnej Bójki będziesz musiał albo stworzyć własną talię w oparciu o specjalne reguły, albo walczyć gotową talią od Blizza (jak w wyzwaniach klasowych przygód).

Do tej pory mieliśmy następujące karczemne Bójki:

  1. Ragnaros vs. Nefarian – graliśmy gotowymi taliami, gracz losowo grał Nefarianem lub Ragnarosem i posługując się przygotowaną przez Blizza talią musiał pokonać tego drugiego. Talie były wypełnione stronnikami i czarami, których bossowie ci używali w Czarnej Górze.
  2. Bananowa Bójka – w drugiej bójce otrzymaliśmy możliwość tworzenia własnej talii specjalnie na tą bójkę. W trakcie rozgrywki za każdym razem gdy jeden z naszych stronników zginął otrzymywaliśmy specjalną kartę Banana. Banany były czarami, które kosztowały 1 many i mogły wzmocnić naszych stronników lub zranić stronników przeciwnika.
  3. Pająki! Wszędzie pająki! – w trzeciej bójce dostaliśmy talie, w których było 20 Tkaczy sieci i 10 losowych czarów dla danej klasy. Mogłeś grać każdą z 9 klas, istne szaleństwo losowości.
  4. Wielkie zawody przywoływaczy – graliśmy własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  5. Spotkanie na rozdrożu – kolejna bójka stawiająca na wielką ilość losowości. W piątej bójce wybierałeś jedną z klas i grałeś talią, która za każdym razem była tworzona zupełnie losowo. Nie wiedziałeś czego możesz spodziewać się ani od swojej talii, ani od przeciwnika.
  6. Serce słonecznej studni – talie tworzyliśmy sami, dowolnie jak tylko chcieliśmy, ale rozgrywka rozpoczyna się od 10 pkt. many.
  7. Za dużo portali – talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  8. Bal maskowy – tworzyliśmy własne talie, a po zabiciu stronnika na jego miejscu pojawia się nowy, kosztujący 2 many mniej.
  9. Wielkie Zawody Przywoływaczy – gralisz własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  10. Pojedynek na Wielkim Turnieju – po raz pierwszy mogliśmy przetestować karty z Wielkiego Turnieju. Losowo graliśmy magiem lub łowcą i używaliśmy tali przygotowanych przez Blizz. Jedna talia była oparta na lansjerstwie podczas gdy druga była oparta na inspiracji.
  11. Spotkanie na rozdrożu – po raz kolejny walczyliśmy na rozdrożu, jak w #5 bójce, ale tym razem mieliśmy do dyspozycji także nowe karty z Wielkiego Turnieju. Zobacz zdjęcia z bójki na forum – Zdjęcia z 11 Karczemnej Bójki – Spotkanie na Rozdrożu!
  12. Mana z nieba – twoja mana rośnie szybciej niż normalnie – zamiast jednego otrzymujesz dwa kryształy many co turę. Zaczynasz z 1 many, ale potem masz 3, 5, 7, 9 i w końcu maks czyli 10.
  13. Bitwa podwójnych agonii – tworzymy własną talię, a stronnicy z Agonią aktywują ją dwukrotnie.
  14. Za dużo portali – (powtórka z 7 bójki) talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  15. Chwała słabszym – W każdej turze, jeśli przegrywasz różnicą ponad 3 punktów zdrowia, przyzywany jest dla ciebie losowy stronnik.3
  16. Hukobot vs Wkurzotron – Walczymy przygotowanymi przez Blizza taliami jako Wkurzotron lub Hukobot. Nasze talie są wypełnione oczywiście Mechami!

Bójki są darmowe. Za udział w Bójkach nie będzie nagród, jedynym wyjątkiem są pierwsze tygodnie z Bójkami, w trakcie których otrzymasz 1 pakiet klasyczny za wygranie pierwszej walki w danej Bójce.

Na co zatem czekasz, daj komuś w ryj w bójce!

Author: hearthstone

Share This Post On

30 komentarzy

  1. U mnie ta bojka tak nie dzialala :P u mnie to bylo jak normalny pojedynek i wszystko kosztowalo tak jak w orginalnej wersji :D

  2. Zwróć uwagę na karty, które dobierasz z początkiem tury. Jeśli posiadasz w decku karty o koszcie 4 many, to na pewno kartę o koszcie 4 many dobierzesz w czwartej turze. O ile nie masz jej już na ręku.

  3. QUOTE

    U mnie ta bojka tak nie dzialala :P u mnie to bylo jak normalny pojedynek i wszystko kosztowalo tak jak w orginalnej wersji :D

    Dodałem dokładniejsze wyjaśnienie w niusie bo widzę może być to opacznie zrozumiane :)

  4. Nie wiem, ja zrobilem na szybko malygos lotra i trafilem zeby bylo smiesznie na preja hehe. Moral taki m ze mialem fajna i przyjemna gre ktora oczywiscie wygralem malygosem na koniec :D

  5. spoiler][video=youtube;HWuHfL3mKrs]https://www.youtube.com/watch?v=HWuHfL3mKrs[/video][/spoiler]
    Nie skumałem tej Bójki. Nie widziałem niczego innego niż w normalnym pojedynku. Złożyłem SMORca tak jak ostatnio robię na Bójkach i za 2gim razem wpadł pakiet (za 1st razem Druid miał 1HP ale w następnej turze zabił mnie combem hłe hłe). 135 pyłu więc spox. Dalej nie kumam tej Bójki.

    
    
    https://www.youtube.com/watch?v=HWuHfL3mKrs
    
    
    
    				
  6. Ja na początku myślałem, że nieważne jaką kartę dobiorę, jej kosz się ustawi na 1, 2 i odpowiednio many, ale niestety tak nie było. Chociaż to też jest jakiś pomysł (Boom za 1 many, a Frostbolt za 8, bo późno doszedł :D)

  7. No właśnie to byłoby fajniejsze, chociaż decki składałyby się z samym koksów zapewne. Ja czekam na Nozdormu Brawl, gdzie tura będzie trwać 15 sekund. Będzie zabawnie i przynajmniej szybko minie…

  8. @Fenwind ma rację :D Spróbujcie tego decku, 90% winrate, istna farma golda, 70% ludzi poddaje się w 5-6 turze. Dzięki Blizz za faremkę przy której nie trzeba nic myśleć.

    http://i.imgur.com/IX6G7ub.png

    AT_043:1;NEW1_008:2;EX1_178:2;CS2_232:2;GVG_033:1;EX1_573:1;BRM_009:2;GVG_110:1;GVG_118:1;BRM_031:1;GVG_079:1;FP1_013:1;EX1_298:1;GVG_114:1;EX1_561:1;BRM_030:1;AT_103:2;EX1_572:1;NEW1_030:1;AT_120:1;EX1_586:1;NEW1_021:1;EX1_006:1;EX1_405:1;AT_132:1;

  9. Ale jakie to jest miłe jak wychodzi boom a w jest turze kel tuzad i mamy nieśmiertelne bomby :* albo zniszczenia sojusznika i przyzwij go z pełnym zdrowiem x2 na kel tuzad = 3 kopiarki ginącego materiału

  10. QUOTE

    @Fenwind ma rację :D Spróbujcie tego decku, 90% winrate, istna farma golda, 70% ludzi poddaje się w 5-6 turze. Dzięki Blizz za faremkę golda przy której nie trzeba nic myśleć.
    
    

    AT_043:1;NEW1_008:2;EX1_178:2;CS2_232:2;GVG_033:1;EX1_573:1;BRM_009:2;GVG_110:1;GVG_118:1;BRM_031:1;GVG_079:1;FP1_013:1;EX1_298:1;GVG_114:1;EX1_561:1;BRM_030:1;AT_103:2;EX1_572:1;NEW1_030:1;AT_120:1;EX1_586:1;NEW1_021:1;EX1_006:1;EX1_405:1;AT_132:1;

    Sprawdziłem dzisiaj z ciekawości, aż stworzyłem 3 legendy, których stworzenie zawsze odkładałem – Marielke, Cenariusa i Ysere. Niestety dzisiaj nie sprawdza się już tak dobrze ten układ, ludzie mają dobre talie, nie ma już osób, które weszły żeby tylko wygrać jeden pojedynek. Rezultat taki że face hunterem szybciej idzie golda farmić.

  11. Dr. 6 tfu naczy Omader ;) masz rację, ten deck przestał dzisiaj kompletnie działać (50% winrate :/ ) od kiedy casuale wzięły paczkę i wróciły do drewutni ;) a na polu zostali pro-farmerzy to już dostaje wpierdziel :) (dobrze, że nie dałeś mi banana na forum za te 3 scrafcone legendarAssy po mojej reklamie ;)). Zarzuciłem go i teraz gram takim Brawl Secretdinem:
    http://i.imgur.com/wR3kO5i.png
    GVG_093:2;CS2_231:2;AT_073:2;EX1_136:2;FP1_020:2;EX1_379:2;EX1_130:2;GVG_058:1;GVG_061:1;CS2_097:2;FP1_012:2;AT_079:2;GVG_110:1;EX1_561:1;BRM_030:1;EX1_105:2;EX1_620:2;EX1_383:1;

    Ma niesamowite tempo, prawie nikt nie nadąża (tylko z 1 fejs hunterem przegrałem na styk) za sekwencją Minibot, Werbunek, Srebrytowy, Śluzożer, Dr. 6, Dr. 7, Tyrion.

    Mulligan to moby za zero i ewentualnie Pomsta.

    Mój bilans (+1 win jeszcze za pierwszą próbę z deckiem bez HDT) to 10-1:
    http://i.imgur.com/Qv4qTnM.png

    http://i.imgur.com/I6kLPZn.png

  12. Działa działa, zawsze dobierasz kartę o koszcie mana = numer tury (jeśli taką masz). Check diz dek & zobaczysh.

  13. QUOTE

    Działa działa, zawsze dobierasz kartę o koszcie mana = numer tury (jeśli masz taką kartę). Check diz dek & zobaczysh.
    
    Jezus... wiem o co chodzi w tej bójce, tylko normalnie mi dobiera karty, jakbym grał normalny pojedynek.

Submit a Comment