Karczemna Bójka #18 – Losowisko

Osiemnasta karczemna bójka – Losowisko własnie wystartowała!

Losowisko to bójka podobna do bójki nr 5 i 11 – Spotkania na rozdrożu. Wybierasz klasę, którą grasz i otrzymujesz w pełni losową talię, ale to nie koniec! W każdej turze koszt każdej karty może zostać zmieniony na dowolny inny. Co powiesz na Jaraxxusa za 1 many? Albo na Ognika za 9? To wszystko w bójce w tym tygodniu!

bojka 18 - losowisko

Czym są Karczemne Bójki

Karczemne Bójki to nowy tryb rozgrywki w Hearthstone. Trwają one przez określony czas (do tej pory od środy do poniedziałku), są darmowe i rządzą się specjalnymi zasadami. Wchodząc do Karczemnej Bójki będziesz musiał albo stworzyć własną talię w oparciu o specjalne reguły, albo walczyć gotową talią od Blizza (jak w wyzwaniach klasowych przygód).

Do tej pory mieliśmy następujące karczemne Bójki:

  1. Ragnaros vs. Nefarian – graliśmy gotowymi taliami, gracz losowo grał Nefarianem lub Ragnarosem i posługując się przygotowaną przez Blizza talią musiał pokonać tego drugiego. Talie były wypełnione stronnikami i czarami, których bossowie ci używali w Czarnej Górze.
  2. Bananowa Bójka – w drugiej bójce otrzymaliśmy możliwość tworzenia własnej talii specjalnie na tą bójkę. W trakcie rozgrywki za każdym razem gdy jeden z naszych stronników zginął otrzymywaliśmy specjalną kartę Banana. Banany były czarami, które kosztowały 1 many i mogły wzmocnić naszych stronników lub zranić stronników przeciwnika.
  3. Pająki! Wszędzie pająki! – w trzeciej bójce dostaliśmy talie, w których było 20 Tkaczy sieci i 10 losowych czarów dla danej klasy. Mogłeś grać każdą z 9 klas, istne szaleństwo losowości.
  4. Wielkie zawody przywoływaczy – graliśmy własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  5. Spotkanie na rozdrożu – kolejna bójka stawiająca na wielką ilość losowości. W piątej bójce wybierałeś jedną z klas i grałeś talią, która za każdym razem była tworzona zupełnie losowo. Nie wiedziałeś czego możesz spodziewać się ani od swojej talii, ani od przeciwnika.
  6. Serce słonecznej studni – talie tworzyliśmy sami, dowolnie jak tylko chcieliśmy, ale rozgrywka rozpoczyna się od 10 pkt. many.
  7. Za dużo portali – talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  8. Bal maskowy – tworzyliśmy własne talie, a po zabiciu stronnika na jego miejscu pojawia się nowy, kosztujący 2 many mniej.
  9. Wielkie Zawody Przywoływaczy – gralisz własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  10. Pojedynek na Wielkim Turnieju – po raz pierwszy mogliśmy przetestować karty z Wielkiego Turnieju. Losowo graliśmy magiem lub łowcą i używaliśmy tali przygotowanych przez Blizz. Jedna talia była oparta na lansjerstwie podczas gdy druga była oparta na inspiracji.
  11. Spotkanie na rozdrożu – po raz kolejny walczyliśmy na rozdrożu, jak w #5 bójce, ale tym razem mieliśmy do dyspozycji także nowe karty z Wielkiego Turnieju. Zobacz zdjęcia z bójki na forum – Zdjęcia z 11 Karczemnej Bójki – Spotkanie na Rozdrożu!
  12. Mana z nieba – twoja mana rośnie szybciej niż normalnie – zamiast jednego otrzymujesz dwa kryształy many co turę. Zaczynasz z 1 many, ale potem masz 3, 5, 7, 9 i w końcu maks czyli 10.
  13. Bitwa podwójnych agonii – tworzymy własną talię, a stronnicy z Agonią aktywują ją dwukrotnie.
  14. Za dużo portali – (powtórka z 7 bójki) talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  15. Chwała słabszym – W każdej turze, jeśli przegrywasz różnicą ponad 3 punktów zdrowia, przyzywany jest dla ciebie losowy stronnik.3
  16. Hukobot vs Wkurzotron – Walczymy przygotowanymi przez Blizza taliami jako Wkurzotron lub Hukobot. Nasze talie są wypełnione oczywiście Mechami!
  17. Mechaniczny krupier – Karta dobrana w 1 turze ma koszt 1 many, w 2 turze 2 many, itd. W każdej turze dobierasz kartę o koszcie many równym turze, w której została dobrana. O ile oczywiście masz kartę o tym koszcie w swojej talii. Jeśli chodzi o talie to składasz je samemu dla dowolnej klasy.

Bójki są darmowe. Za udział w Bójkach nie będzie nagród, jedynym wyjątkiem są pierwsze tygodnie z Bójkami, w trakcie których otrzymasz 1 pakiet klasyczny za wygranie pierwszej walki w danej Bójce.

Na co zatem czekasz, daj komuś w ryj w bójce!

Author: hearthstone

Share This Post On

20 komentarzy

  1. Powiem to że bardzo mi sie podoba ta bójka sporo śmiechu w niej miałem jak w żadnej innej(no może jakaś była).

  2. @wikary co to za karta na prawo od avianny? i skad ten kompost?:P
    tyle rng w dwoch partiach nie mialem przez ostatni miesiac:P

  3. @jameshetfield karta na prawo od Aviany to Knight of the Wild (czy jakos tak) 7 many 6/6 kosztuje 1 many mniej za kazda bestie zagrana wcześniej w tej grze (takie tam pchniecie w beast druida). A karta Na kompost! to po angielsku Mulch, czyli zaklecie druida 3 many zniszcz stronnika przeciwnika i daj przeciwnikowi losowego stronnika do reki, wiec wielkim fartem ( Kappa ) jest dostanie z tego wispa (cos jak wisp z niestabilnego portalu).

  4. QUOTE

    @wikary co to za karta na prawo od avianny? i skad ten kompost?:P
    tyle rng w dwoch partiach nie mialem przez ostatni miesiac:P

    To jest pan konik za 7 many który kosztuje 1 mniej za każdą zagraną bestie. (nie nie wiem jak się nazywa)

    Rng jest mega dużo ale za to jakie fajne. Druid ma kartę ,,Na kompost” która zabija stronnika i dodaje przeciwnikowi losowego, zabiłem mu 7 a dostał wispa :D

  5. dzieki:) tyle tgt juz jest a niektorych kart w zyciu w grze nie widzialem:P dlatego tez fajne sa te bojki, nie widzisz tylko mad scientista i szatkownika all the time:P

  6. Jak dla mnie najbardziej frustrująca bójka. Pierwszą zagrałem myśląc, że to ta bójka z losowymi kartami, nie doczytałem, że zmienia się koszt :P. W trzeciej dostałem 2 malganisy na start, ale nie zdążyłem ich zagrać, w 4 rundzie już przegrałem. Wygrałem chyba dopiero piątą bójkę i to też była gra do jednej bramki.

  7. Dobra opcja dla nowych graczy, albo dla tych co wracają po długiej przerwie i nie mają kart z mety :))
    W ogóle coś się dostaje po zakończeniu bójki? Wygrane się naliczają przecież.

  8. Dostałem dziś questa na wygranie pięciu bójek, to się pobawiłem.
    Udało się zrobić 5-0 (choć w jednej grze, raczej przegranej, przeciwnik miał dc).
    Najlepsza ręka startowa (taką dostałem, nic nie wymieniłem):
    http://i.imgur.com/BZ6QXVj.jpg

    W drugiej turze Imperator też był za 2 many :kat:
    Trzeciej tury już nie było :wiking:

  9. Też dostałem dzisiaj to zadanie. Myślałem, że mnie szlag trafi. Nie cierpię takiego głupiego rgn. Możesz mieć cały stół i pełną kontrolę a typ zagra Dethwinga za 2 many i nara.

  10. W tym cay urok, wszystko zależy on RNG.
    Bójka fajna, bo szybko sie questy robi. Ale przyznam, że większość gier jest bardzo jednostronna. Jak przeciwnikowi podejdzie dobra karta na 1szej turze a tobie żadna na tyle nie stanieje żeby zagrać to gg od razu.
    Najfajniejsze są te gry gdzie jest w miarę równo i jest walka. Jak w przykładzie, koleś zagrał Antonidasa i potem miał z 5 fireballi, ja dałem 2x Convert i go zabiłem jak on miał duplicate. W sumie wygrana zależała tylko od tego, że jego fireballe nie potaniały wystarczająco, żeby mógł mnie zabić. Czysty RNG.

    http://i.imgur.com/KvBZddm.jpg

Trackbacks/Pingbacks

  1. Podsumowanie pogawędki przy kominku z developerami | HSArena.pl - Największy oficjalny serwis fanowski Hearthstone - […] bójką do tej pory był nr 18 czyli Losowisko - bójka podobna do bójki nr 5 i 11 –…

Submit a Comment