Karczemna Bójka #20 – Skarb Kapitana Czarnosercego

Dwudziesta karczemna bójka –  Skarb Kapitana Czarnosercego wystartowała!

Wybieramy dla siebie klasę i co turę otrzymujemy trzy karty do wyboru, z których wybieramy tylko jedną, która z nami zostaje. Coś jakby używanie Tropienia łowcy co turę.

Obecnie występują problemy z bójką – nie można jej wystartować, kolejka trwa w nieskończoność, a potem wywala nas z gry, itp. Czekamy cierpliwie na info od Blizza.

PS. Dzisiaj zaczynają się rozgrywki Mistrzostw Świata Hearthstone, koniecznie zobacz na kanale Twitch.tv/PlayHearthstone oraz na forum w temacie Blizzcon 2015.

skarb kapitana czarnosercego

Czym są Karczemne Bójki

Karczemne Bójki to nowy tryb rozgrywki w Hearthstone. Trwają one przez określony czas (do tej pory od środy do poniedziałku), są darmowe i rządzą się specjalnymi zasadami. Wchodząc do Karczemnej Bójki będziesz musiał albo stworzyć własną talię w oparciu o specjalne reguły, albo walczyć gotową talią od Blizza (jak w wyzwaniach klasowych przygód).

Do tej pory mieliśmy następujące karczemne Bójki:

  1. Ragnaros vs. Nefarian – graliśmy gotowymi taliami, gracz losowo grał Nefarianem lub Ragnarosem i posługując się przygotowaną przez Blizza talią musiał pokonać tego drugiego. Talie były wypełnione stronnikami i czarami, których bossowie ci używali w Czarnej Górze.
  2. Bananowa Bójka – w drugiej bójce otrzymaliśmy możliwość tworzenia własnej talii specjalnie na tą bójkę. W trakcie rozgrywki za każdym razem gdy jeden z naszych stronników zginął otrzymywaliśmy specjalną kartę Banana. Banany były czarami, które kosztowały 1 many i mogły wzmocnić naszych stronników lub zranić stronników przeciwnika.
  3. Pająki! Wszędzie pająki! – w trzeciej bójce dostaliśmy talie, w których było 20 Tkaczy sieci i 10 losowych czarów dla danej klasy. Mogłeś grać każdą z 9 klas, istne szaleństwo losowości.
  4. Wielkie zawody przywoływaczy – graliśmy własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  5. Spotkanie na rozdrożu – kolejna bójka stawiająca na wielką ilość losowości. W piątej bójce wybierałeś jedną z klas i grałeś talią, która za każdym razem była tworzona zupełnie losowo. Nie wiedziałeś czego możesz spodziewać się ani od swojej talii, ani od przeciwnika.
  6. Serce słonecznej studni – talie tworzyliśmy sami, dowolnie jak tylko chcieliśmy, ale rozgrywka rozpoczyna się od 10 pkt. many.
  7. Za dużo portali – talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  8. Bal maskowy – tworzyliśmy własne talie, a po zabiciu stronnika na jego miejscu pojawia się nowy, kosztujący 2 many mniej.
  9. Wielkie Zawody Przywoływaczy – gralisz własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  10. Pojedynek na Wielkim Turnieju – po raz pierwszy mogliśmy przetestować karty z Wielkiego Turnieju. Losowo graliśmy magiem lub łowcą i używaliśmy tali przygotowanych przez Blizz. Jedna talia była oparta na lansjerstwie podczas gdy druga była oparta na inspiracji.
  11. Spotkanie na rozdrożu – po raz kolejny walczyliśmy na rozdrożu, jak w #5 bójce, ale tym razem mieliśmy do dyspozycji także nowe karty z Wielkiego Turnieju. Zobacz zdjęcia z bójki na forum – Zdjęcia z 11 Karczemnej Bójki – Spotkanie na Rozdrożu!
  12. Mana z nieba – twoja mana rośnie szybciej niż normalnie – zamiast jednego otrzymujesz dwa kryształy many co turę. Zaczynasz z 1 many, ale potem masz 3, 5, 7, 9 i w końcu maks czyli 10.
  13. Bitwa podwójnych agonii – tworzymy własną talię, a stronnicy z Agonią aktywują ją dwukrotnie.
  14. Za dużo portali – (powtórka z 7 bójki) talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  15. Chwała słabszym – W każdej turze, jeśli przegrywasz różnicą ponad 3 punktów zdrowia, przyzywany jest dla ciebie losowy stronnik.3
  16. Hukobot vs Wkurzotron – Walczymy przygotowanymi przez Blizza taliami jako Wkurzotron lub Hukobot. Nasze talie są wypełnione oczywiście Mechami!
  17. Mechaniczny krupier – Karta dobrana w 1 turze ma koszt 1 many, w 2 turze 2 many, itd. W każdej turze dobierasz kartę o koszcie many równym turze, w której została dobrana. O ile oczywiście masz kartę o tym koszcie w swojej talii. Jeśli chodzi o talie to składasz je samemu dla dowolnej klasy.
  18. Losowisko – bójka podobna do bójki nr 5 i 11 – Spotkania na rozdrożu. Wybierasz klasę, którą grasz i otrzymujesz w pełni losową talię, ale to nie koniec! W każdej turze koszt każdej karty może zostać zmieniony na dowolny inny. Co powiesz na Jaraxxusa za 1 many? Albo na Ognika za 9? To wszystko w bójce w tym tygodniu!
  19. Kto jest teraz bossem – W bójce Kto jest teraz bossem tworzymy własną talię dla dowolnej klasy, ale nasza moc bohatera zmienia się z każdym użyciem na losową moc bossów z przygód Hearthstone.

Bójki są darmowe. Za udział w Bójkach nie będzie nagród, jedynym wyjątkiem są pierwsze tygodnie z Bójkami, w trakcie których otrzymasz 1 pakiet klasyczny za wygranie pierwszej walki w danej Bójce.

Na co zatem czekasz, daj komuś w ryj w bójce!

Author: hearthstone

Share This Post On

13 komentarzy

  1. Myślę, że czas zdjąć ten tekst ze stopki artykułu ;)
    http://i.imgur.com/pOTUX3c.png

    Jak Blizz przestanie dawać pakiety to ten tryb odejdzie w niepamięć jak obietnice polityków w Polsce. Paczki już będą imho zawsze, pierwsze tygodnie minęły kilkanaście tygodni temu ;)

  2. Gra się wysypała może przez tą bójkę właśnie. Od jakiś 2h nie mogę rozegrać żadnej gry, non stop rozłącza.

  3. Tak wykorzystali przerwę techniczną, że popsuli (być może bójką) – to jest właśnie Blizz. Serwery siadają, bety ani widu ani słychu i nic nie ma xd

  4. Bywa, pewnie przetestowali na 10 użytkowników i śmigało, a jak się zalogowały tysiące graczy to padło. Być może algorytm losowania kart był źle napisany i przez to padły serwery. Szkoda, bo z opisu zapowiada się ciekawa bójka…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Prawdziwa 20 bójka – Pająki! Wszędzie pająki! | HSArena.pl - Największy oficjalny serwis fanowski Hearthstone - […] dwudziestą karczemną bójką Hearthstone miała być bójka – Skarb Kapitana Czarnosercego. Niestety wywołała ona awarię serwerów, w wyniku której…
  2. Karczemna Bójka #22 – Wielka draka na Czarnej Górze | HSArena.pl - Największy oficjalny serwis fanowski Hearthstone - […] Wszędzie pająki! - Powtórka z 3 bójki nastąpiła gdyż bójka #20 – Skarb Kapitana Czarnosercego wywołała problemy na serwerach i ogólnie zepsuła…
  3. Karczemna Bójka #23 – Skarb Kapitana Czarnosercego | HSArena.pl - Największy oficjalny serwis fanowski Hearthstone - […] Wszędzie pająki! - Powtórka z 3 bójki nastąpiła gdyż bójka #20 – Skarb Kapitana Czarnosercego wywołała problemy na serwerach i ogólnie zepsuła…
  4. Karczemna Bójka #25 – Taliowe Zgromadzenie | HSArena.pl - Największy oficjalny serwis fanowski Hearthstone - […] Wszędzie pająki! - Powtórka z 3 bójki nastąpiła gdyż bójka #20 – Skarb Kapitana Czarnosercego wywołała problemy na serwerach i ogólnie zepsuła…
  5. Karczemna Bójka #26 – Spotkanie na rozdrożach | HSArena.pl - Największy oficjalny serwis fanowski Hearthstone - […] Wszędzie pająki! - Powtórka z 3 bójki nastąpiła gdyż bójka #20 – Skarb Kapitana Czarnosercego wywołała problemy na serwerach i ogólnie zepsuła…
  6. Karczemna Bójka #27 – Wymiana prezentów | HSArena.pl - Największy oficjalny serwis fanowski Hearthstone - […] Wszędzie pająki! - Powtórka z 3 bójki nastąpiła gdyż bójka #20 – Skarb Kapitana Czarnosercego wywołała problemy na serwerach i ogólnie zepsuła…

Submit a Comment