Karczemna Bójka #31 – Powrót Mechazoda

Mechazod domaga się rewanżu! W 31 Karczemnej Bójce Hearthstone po raz drugi zmierzysz się w trybie kooperacyjnym ze złym Mechazodem. Możesz stanąć do walki razem ze znajomym lub z kimś zupełnie obcym. Aby otrzymać darmowy pakiet musicie wspólnymi siłami pokonać Mechazoda, tym razem nie wystarczy rozegrać pojedynku, należy go wygrać.

Będziesz walczył stworzoną przez Blizza talią przy pomocy Malfuriona lub Medivha. Talie wypełnione są kartami dobrze współgrającymi pomiędzy wami jak Wiedziciel Czo czy np. druid może zagrać karty zwiększające Obrażenia Zaklęć obu graczom podczas gdy mag będzie rzucał zaklęcia. Pracujcie wspólnie, a pokonacie Mechazoda.

Przypomnijmy, ze pierwszą bójką z kooperacją dwóch graczy była 21 bójka – Zjednoczeni przeciwko Mechazodowi.

powrót mechazod

Czym są Karczemne Bójki

Karczemne Bójki to nowy tryb rozgrywki w Hearthstone. Trwają one przez określony czas (do tej pory od środy do poniedziałku), są darmowe i rządzą się specjalnymi zasadami. Wchodząc do Karczemnej Bójki będziesz musiał albo stworzyć własną talię w oparciu o specjalne reguły, albo walczyć gotową talią od Blizza (jak w wyzwaniach klasowych przygód).

Do tej pory mieliśmy następujące karczemne Bójki:

  1. Ragnaros vs. Nefarian – graliśmy gotowymi taliami, gracz losowo grał Nefarianem lub Ragnarosem i posługując się przygotowaną przez Blizza talią musiał pokonać tego drugiego. Talie były wypełnione stronnikami i czarami, których bossowie ci używali w Czarnej Górze.
  2. Bananowa Bójka – w drugiej bójce otrzymaliśmy możliwość tworzenia własnej talii specjalnie na tą bójkę. W trakcie rozgrywki za każdym razem gdy jeden z naszych stronników zginął otrzymywaliśmy specjalną kartę Banana. Banany były czarami, które kosztowały 1 many i mogły wzmocnić naszych stronników lub zranić stronników przeciwnika.
  3. Pająki! Wszędzie pająki! – w trzeciej bójce dostaliśmy talie, w których było 20 Tkaczy sieci i 10 losowych czarów dla danej klasy. Mogłeś grać każdą z 9 klas, istne szaleństwo losowości.
  4. Wielkie zawody przywoływaczy – graliśmy własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  5. Spotkanie na rozdrożu – kolejna bójka stawiająca na wielką ilość losowości. W piątej bójce wybierałeś jedną z klas i grałeś talią, która za każdym razem była tworzona zupełnie losowo. Nie wiedziałeś czego możesz spodziewać się ani od swojej talii, ani od przeciwnika.
  6. Serce słonecznej studni – talie tworzyliśmy sami, dowolnie jak tylko chcieliśmy, ale rozgrywka rozpoczyna się od 10 pkt. many.
  7. Za dużo portali – talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  8. Bal maskowy – tworzyliśmy własne talie, a po zabiciu stronnika na jego miejscu pojawia się nowy, kosztujący 2 many mniej.
  9. Wielkie Zawody Przywoływaczy – gralisz własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  10. Pojedynek na Wielkim Turnieju – po raz pierwszy mogliśmy przetestować karty z Wielkiego Turnieju. Losowo graliśmy magiem lub łowcą i używaliśmy tali przygotowanych przez Blizz. Jedna talia była oparta na lansjerstwie podczas gdy druga była oparta na inspiracji.
  11. Spotkanie na rozdrożu – po raz kolejny walczyliśmy na rozdrożu, jak w #5 bójce, ale tym razem mieliśmy do dyspozycji także nowe karty z Wielkiego Turnieju. Zobacz zdjęcia z bójki na forum – Zdjęcia z 11 Karczemnej Bójki – Spotkanie na Rozdrożu!
  12. Mana z nieba – twoja mana rośnie szybciej niż normalnie – zamiast jednego otrzymujesz dwa kryształy many co turę. Zaczynasz z 1 many, ale potem masz 3, 5, 7, 9 i w końcu maks czyli 10.
  13. Bitwa podwójnych agonii – tworzymy własną talię, a stronnicy z Agonią aktywują ją dwukrotnie.
  14. Za dużo portali – (powtórka z 7 bójki) talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  15. Chwała słabszym – W każdej turze, jeśli przegrywasz różnicą ponad 3 punktów zdrowia, przyzywany jest dla ciebie losowy stronnik.3
  16. Hukobot vs Wkurzotron – Walczymy przygotowanymi przez Blizza taliami jako Wkurzotron lub Hukobot. Nasze talie są wypełnione oczywiście Mechami!
  17. Mechaniczny krupier – Karta dobrana w 1 turze ma koszt 1 many, w 2 turze 2 many, itd. W każdej turze dobierasz kartę o koszcie many równym turze, w której została dobrana. O ile oczywiście masz kartę o tym koszcie w swojej talii. Jeśli chodzi o talie to składasz je samemu dla dowolnej klasy.
  18. Losowisko – bójka podobna do bójki nr 5 i 11 – Spotkania na rozdrożu. Wybierasz klasę, którą grasz i otrzymujesz w pełni losową talię, ale to nie koniec! W każdej turze koszt każdej karty może zostać zmieniony na dowolny inny. Co powiesz na Jaraxxusa za 1 many? Albo na Ognika za 9? To wszystko w bójce w tym tygodniu!
  19. Kto jest teraz bossem – W bójce Kto jest teraz bossem tworzymy własną talię dla dowolnej klasy, ale nasza moc bohatera zmienia się z każdym użyciem na losową moc bossów z przygód Hearthstone.
  20. Pająki! Wszędzie pająki! – Powtórka z 3 bójki nastąpiła gdyż bójka #20 – Skarb Kapitana Czarnosercego wywołała problemy na serwerach i ogólnie zepsuła grę. Blizz podmienił zatem bójki i dał nam zabawę z losowością i Tkaczami sieci.
  21. Zjednoczeni przeciwko Mechazodowi – pierwsza bójka kooperacyjna, w której dwóch graczy łączyło siły przeciwko wspólnemu przeciwnikowi w postaci Mechazoda.
  22. Ragnaros vs. Nefarian – powtórka z pierwszej bójki z jedną zmianą – Nefarian zaczynał z jednym kryształem many mniej niż wcześniej.
  23. Skarb Kapitana Czarnosercego – Wybieramy dla siebie klasę i co turę otrzymujemy trzy karty do wyboru, z których wybieramy tylko jedną, która z nami zostaje. Zupełnie jak z mechaniką Odkrycia czy czarem Tropienie.
  24. Bitwa o Tol Barad – za każdym razem gdy zagrałeś stronnika otrzymywałeś losowy czar o takim samym koszcie jak zagrany stronnik, ale kosztujący 0 many.
  25. Taliowe Zgromadzenie – bójka nastawiona na budowanie talii w trakcie rozgrywki, zasady były dość zakręcone, lepiej przeczytać je w niusie – Karczemna Bójka #25 – Taliowe Zgromadzenie
  26. Spotkanie na rozdrożach – po raz kolejny mamy powtórkę z rozrywki i w tym tygodniu powalczymy w bójce Spotkanie na rozdrożach. Wybierasz klasę i otrzymujesz talię składającą się z 20 losowych kart i 10 zaklęć. Jest to powtórka z 5 i 11 bójki.
  27. Wymiana prezentów – W bójce tej pojawiają się specjalne Prezenty po obu stronach gry, mają one 4 pkt. życia i 0 pkt. ataku. Jeśli zniszczysz prezent po stronie przeciwnika otrzymujesz zaklęcie za 1 pkt. many pozwalające Odkryć kartę z klasy przeciwnika, karta ta ma koszt zmniejszony o 5 pkt. many. Jeśli zniszczysz prezent po swojej stronie dzieje się to samo jedynie Odkrywasz kartę dla swojej klasy zamiast przeciwnika.
  28. Losowisko – powtórka bójki nr 18.
  29. Kto jest teraz bossem – powtórka bójki nr 19.
  30. Tematyczna bitwa – tworzymy talie dla dowolnej klasy i na początku wybieramy jeden z bonusów, który wzmacnia stronników z danym opisem: agonia/okrzyk bojowy/murloki lub zaklęcia.

Bójki są darmowe.

Na co zatem czekasz, daj komuś w ryj w bójce!

Author: hearthstone

Share This Post On

12 komentarzy

  1. Ta bójka niestety wymaga dwóch dobrych graczy. Ja miałem to szczęście, że już w drugim pojedynku trafiłem na kogoś kto kumał o co w tym chodzi :D.

  2. łatwiejsza niz poprzednia bojka z mechazodem. szczegolnie ze mechazod missuje ewidentne lethale w przeciwienstwie do poprzedniej bojki. jeszcze robi irracjonalne ruchy w stylu zabij najwiekszego miniona gdzie stol jest pusty.
    poza tym swietnie sie gra, fajna przyjemnosc sprawia leczenie sojusznika itp.

  3. Tak jak poprzedniego starcia z Mechazodem zaobserwować (btw. jaki jest jego odpowiednik w wowie? Mimiron?) tak te wygrałem za drugim podejściem i bardzo mi się spodobało.

  4. Też mam wrażenie, że jest trudniejszy. Kapłanem i paladynem łatwo się było wyleczyć, a tu trzeba jednak skompletować odpowiednią ilość dmg, by go zabić, co nie zawsze jest proste.

  5. Jakby ktoś potrzebował wskazówek:
    1. gra ze znajomym nie daje pakietu
    2. Nigdy nie zapełniaj stołu w pełni (7 stronników)- jeżeli wystawisz pełny stół Mechazod czyści ci go w tej samej turze i to jest w sasadzie instant przegrana
    3. Nie atakuj stronnikami w Mechazoda – zarówno ty, jak i partner musicie mieć duży stół (kontra na randowowy dmg, zabij najwiekszego stronnika i combo z Savage Roarem, czy Cenariusem u Druida
    4. Nie tylko czary maga są waszym wining condition. Pamiętaj, że duży stół u druida i comba z Cenariusem i Savage Roarem mogą też wygrać grę
    5. Lorewalker Cho zginie w następnej turze od wystawienia od czaru „Zabić Wiedziciela”
    6. W talii maga jest tylko jeden sekret Lustrzany Byt. pamiętaj o tym jak grasz druidem. Staraj sie wykorzystać Lorewalkera do przekazania rywalowi jak najwięcej spelli
    7. Staraj się dawać partnerowi wskazówki emotikonami co do tego co masz na ręku. Ja na przykład rzucałem „przykro mi” jak na stole był ewidentnie stronnik na dopałkę czarów a nie miałem żadnego na ręku, albo jak partner miał naciągnięty sekret a nie miałem nic dużego do skopiowania – jak traficie na kogoś kumatego, to dostanie dzięki temu wskazówkę
    8. Nie wywalaj Mełka na stół, jezeli mag nie ma dużej ręki i sporo many do wydania!
    9. Nie zapominajcie o leczeniu. Zombie Chow jest do tego znakomity, dlatego też jeżeli masz inne możliwości nie wywalaj go w pierwszej turze, bo jest na krzywej

  6. COLOR=
    @

    
    
    Wiwat Krwawy Hegemon

    Dodam że kombem praktycznie wygrywającym grę (przy utrzymywaniu dużego stołu) jest cho->lustrzany byt->ożywiona zbroja. :D jak ztrollować mechazoda :D

  7. QUOTE

    6. W talii maga jest tylko jeden sekret Lustrzany Byt. pamiętaj o tym jak grasz druidem. 
    

    Nope. Są dwa lustrzene byty.

  8. Autor zapomniał pewnie o znaku interpunkcyjnym. Podejrzewam że miało to iśc tak: „W tali maga jest tylko jeden sekret. Lustrzany byt…” Chodzi o to, żeby wiedzieć, że gdy mag zagra sekret jest to lustrzany byt i aby nie dawać mu śmieci :)

  9. QUOTE

    Autor zapomniał pewnie o znaku interpunkcyjnym. Podejrzewam że miało to iśc tak: "W tali maga jest tylko jeden sekret. Lustrzany byt..." Chodzi o to, żeby wiedzieć, że gdy mag zagra sekret jest to lustrzany byt i aby nie dawać mu śmieci :)

    Czytasz w moim myślach :) Dokładnie o to mi chodziło.

Submit a Comment