Karczemna Bójka #33 – Miniaturowa wojna

Miniaturowa wojna to 33 Karczemna Bójka Hearthstone. Budujesz sobie dowolną talię, a wszyscy stronnicy w niej kosztują tylko 1 many, ale ich statystyki to także 1/1.

Jakie nowe kombinacje przychodzą ci do głowy? Umieść pomysł na talię w komentarzu.

miniaturowa wojna

Czym są Karczemne Bójki

Karczemne Bójki to nowy tryb rozgrywki w Hearthstone. Trwają one przez określony czas (do tej pory od środy do poniedziałku), są darmowe i rządzą się specjalnymi zasadami. Wchodząc do Karczemnej Bójki będziesz musiał albo stworzyć własną talię w oparciu o specjalne reguły, albo walczyć gotową talią od Blizza (jak w wyzwaniach klasowych przygód).

Do tej pory mieliśmy następujące karczemne Bójki:

  1. Ragnaros vs. Nefarian – graliśmy gotowymi taliami, gracz losowo grał Nefarianem lub Ragnarosem i posługując się przygotowaną przez Blizza talią musiał pokonać tego drugiego. Talie były wypełnione stronnikami i czarami, których bossowie ci używali w Czarnej Górze.
  2. Bananowa Bójka – w drugiej bójce otrzymaliśmy możliwość tworzenia własnej talii specjalnie na tą bójkę. W trakcie rozgrywki za każdym razem gdy jeden z naszych stronników zginął otrzymywaliśmy specjalną kartę Banana. Banany były czarami, które kosztowały 1 many i mogły wzmocnić naszych stronników lub zranić stronników przeciwnika.
  3. Pająki! Wszędzie pająki! – w trzeciej bójce dostaliśmy talie, w których było 20 Tkaczy sieci i 10 losowych czarów dla danej klasy. Mogłeś grać każdą z 9 klas, istne szaleństwo losowości.
  4. Wielkie zawody przywoływaczy – graliśmy własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  5. Spotkanie na rozdrożu – kolejna bójka stawiająca na wielką ilość losowości. W piątej bójce wybierałeś jedną z klas i grałeś talią, która za każdym razem była tworzona zupełnie losowo. Nie wiedziałeś czego możesz spodziewać się ani od swojej talii, ani od przeciwnika.
  6. Serce słonecznej studni – talie tworzyliśmy sami, dowolnie jak tylko chcieliśmy, ale rozgrywka rozpoczyna się od 10 pkt. many.
  7. Za dużo portali – talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  8. Bal maskowy – tworzyliśmy własne talie, a po zabiciu stronnika na jego miejscu pojawia się nowy, kosztujący 2 many mniej.
  9. Wielkie Zawody Przywoływaczy – gralisz własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  10. Pojedynek na Wielkim Turnieju – po raz pierwszy mogliśmy przetestować karty z Wielkiego Turnieju. Losowo graliśmy magiem lub łowcą i używaliśmy tali przygotowanych przez Blizz. Jedna talia była oparta na lansjerstwie podczas gdy druga była oparta na inspiracji.
  11. Spotkanie na rozdrożu – po raz kolejny walczyliśmy na rozdrożu, jak w #5 bójce, ale tym razem mieliśmy do dyspozycji także nowe karty z Wielkiego Turnieju. Zobacz zdjęcia z bójki na forum – Zdjęcia z 11 Karczemnej Bójki – Spotkanie na Rozdrożu!
  12. Mana z nieba – twoja mana rośnie szybciej niż normalnie – zamiast jednego otrzymujesz dwa kryształy many co turę. Zaczynasz z 1 many, ale potem masz 3, 5, 7, 9 i w końcu maks czyli 10.
  13. Bitwa podwójnych agonii – tworzymy własną talię, a stronnicy z Agonią aktywują ją dwukrotnie.
  14. Za dużo portali – (powtórka z 7 bójki) talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  15. Chwała słabszym – W każdej turze, jeśli przegrywasz różnicą ponad 3 punktów zdrowia, przyzywany jest dla ciebie losowy stronnik.3
  16. Hukobot vs Wkurzotron – Walczymy przygotowanymi przez Blizza taliami jako Wkurzotron lub Hukobot. Nasze talie są wypełnione oczywiście Mechami!
  17. Mechaniczny krupier – Karta dobrana w 1 turze ma koszt 1 many, w 2 turze 2 many, itd. W każdej turze dobierasz kartę o koszcie many równym turze, w której została dobrana. O ile oczywiście masz kartę o tym koszcie w swojej talii. Jeśli chodzi o talie to składasz je samemu dla dowolnej klasy.
  18. Losowisko – bójka podobna do bójki nr 5 i 11 – Spotkania na rozdrożu. Wybierasz klasę, którą grasz i otrzymujesz w pełni losową talię, ale to nie koniec! W każdej turze koszt każdej karty może zostać zmieniony na dowolny inny. Co powiesz na Jaraxxusa za 1 many? Albo na Ognika za 9? To wszystko w bójce w tym tygodniu!
  19. Kto jest teraz bossem – W bójce Kto jest teraz bossem tworzymy własną talię dla dowolnej klasy, ale nasza moc bohatera zmienia się z każdym użyciem na losową moc bossów z przygód Hearthstone.
  20. Pająki! Wszędzie pająki! – Powtórka z 3 bójki nastąpiła gdyż bójka #20 – Skarb Kapitana Czarnosercego wywołała problemy na serwerach i ogólnie zepsuła grę. Blizz podmienił zatem bójki i dał nam zabawę z losowością i Tkaczami sieci.
  21. Zjednoczeni przeciwko Mechazodowi – pierwsza bójka kooperacyjna, w której dwóch graczy łączyło siły przeciwko wspólnemu przeciwnikowi w postaci Mechazoda.
  22. Ragnaros vs. Nefarian – powtórka z pierwszej bójki z jedną zmianą – Nefarian zaczynał z jednym kryształem many mniej niż wcześniej.
  23. Skarb Kapitana Czarnosercego – Wybieramy dla siebie klasę i co turę otrzymujemy trzy karty do wyboru, z których wybieramy tylko jedną, która z nami zostaje. Zupełnie jak z mechaniką Odkrycia czy czarem Tropienie.
  24. Bitwa o Tol Barad – za każdym razem gdy zagrałeś stronnika otrzymywałeś losowy czar o takim samym koszcie jak zagrany stronnik, ale kosztujący 0 many.
  25. Taliowe Zgromadzenie – bójka nastawiona na budowanie talii w trakcie rozgrywki, zasady były dość zakręcone, lepiej przeczytać je w niusie – Karczemna Bójka #25 – Taliowe Zgromadzenie
  26. Spotkanie na rozdrożach – po raz kolejny mamy powtórkę z rozrywki i w tym tygodniu powalczymy w bójce Spotkanie na rozdrożach. Wybierasz klasę i otrzymujesz talię składającą się z 20 losowych kart i 10 zaklęć. Jest to powtórka z 5 i 11 bójki.
  27. Wymiana prezentów – W bójce tej pojawiają się specjalne Prezenty po obu stronach gry, mają one 4 pkt. życia i 0 pkt. ataku. Jeśli zniszczysz prezent po stronie przeciwnika otrzymujesz zaklęcie za 1 pkt. many pozwalające Odkryć kartę z klasy przeciwnika, karta ta ma koszt zmniejszony o 5 pkt. many. Jeśli zniszczysz prezent po swojej stronie dzieje się to samo jedynie Odkrywasz kartę dla swojej klasy zamiast przeciwnika.
  28. Losowisko – powtórka bójki nr 18.
  29. Kto jest teraz bossem – powtórka bójki nr 19.
  30. Tematyczna bitwa – tworzymy talie dla dowolnej klasy i na początku wybieramy jeden z bonusów, który wzmacnia stronników z danym opisem: agonia/okrzyk bojowy/murloki lub zaklęcia.
  31. Powrót Mechazoda – powtórka z 21 bójki, ale walczymy kooperacyjnie jako Medivh lub Malfurion.
  32. Skarb Kapitana Czarnosercego – powtórka z bójki nr 23.

Bójki są darmowe.

Na co zatem czekasz, daj komuś w ryj w bójce!

Author: hearthstone

Share This Post On

17 komentarzy

  1. No i to jest fajna Karczemna Bójka :D. Wszyscy z równymi szansami. Całkowite uzależnienie od RNG. Dr. Boom lub Rangaros w 1 kolejce np. :D.

  2. Alex, Coin, Rag w 1 turze. Kraken, Kraken w 2, i cokolwiek w 3.

    Niestety nie mam Raga i muszę kombinować z Bash i Death’s Bite przez co się gra wydłuża ;P

  3. Jak kraken to u łotra. Nie trzeba polegać na alex jak nie dojdzie. Reszta kart pod dociąganie kart i w piątej turze z brannem otk. Widziałem też fajne kombinacje z antonidasem. Bardzo fajna bójka.

  4. Talia, którą gram. Plusem jest, że teoretycznie nie wymaga zaklęć do komba.

    http://i.imgur.com/LGo8spc.png

    Bardzo zabawnie się nią gra. Zazwyczaj do piątej tury pozostawało mi 5-10 kart do dobrania. Ogółem licytator u łotra i druida robi kolosalną robotę. Widziałem też druida z malygosem (przegrałem z kretesem w 10 kartach miał pełne kombo) oraz wojownika z tym robotem co wrzuca minę. Próbowałem worgena otk, ale wymaga kogoś kto mu da życie i robi się stanowczo za dużo kart do zebrania. Takiej różnorodności talii dawno nie widziałem. Super, super bójka.

  5. Moja talia do bojki… Hunter :)

    Stare dobre combo sep + psy za 4 many :)
    Do tego combo nosorozec + lew ktore daje 3 bestie z szarza, dodatkowo mozna dodac sepa ;)
    Troche hunterowych broni i sekretow oraz standardowe legendarki: boom, onyxia, alex, rag, ysera.

    Na 6 rozegranych gier 5 wygranych :D

    http://i.imgur.com/etWlFpo.png

  6. Świetna bójka zrobiłem maga z zaklęciami i dałem takich stronników jak Owce, Ghula, Medibota i Eterycznego od zaklęć oraz śluza i sowe po 2 sztuki. Gra się naprawde dobrze :D

  7. Alexa wymiata. Malygos robi sieczke czarami. W szamanie Mistcaller. U kapłana Valen. Hobgobliny. Kurcze ta bójka im się udała. Każdą talią i klasą można wymiatać. Czy idzie się w czary, czy w stronników. Jedna z najlepszych bójek. Do tego ultraszybka, kopalnia złota.

  8. QUOTE

    Alexa wymiata. Malygos robi sieczke czarami. W szamanie Mistcaller. U kapłana Valen. Hobgobliny. Kurcze ta bójka im się udała. Każdą talią i klasą można wymiatać. Czy idzie się w czary, czy w stronników. Jedna z najlepszych bójek. Do tego ultraszybka, kopalnia złota.

    To teraz postaw sie w sytuacji osoby, która nie ma Alexy, Onyxii, Malygosa czy Mistcallera. Dla nich ta bojka to istny koszmar…

  9. Dokładnie jest to koszmar… ja nie posiadam większości wymienionych legend więc dla mnie jest to jedna wielka męka by wygrać, a jeszcze jak na złość dostaje zadania na 5 karczemnych bójek…co wymienię i tak wróci.

  10. O tyle przynajmniej dobrze, że niektóre karty startowe (np. Frostwolf Warlord czy Stormwind Champion) jeszcze tu dają radę. Owszem, jest ciężko, ale jak odpowiednio dobierzesz i rozegrasz, masz szansę na zwycięstwo. Imo ciężej dla początkujących było w brawlu z podwójnymi deathrattle’ami, osobiście strasznie się męczyłem mając do dyspozycji tylko harvest golema.

  11. Jak dla mnie mordęga. Wygrałem za drugim podejściem bo miałem idealny start (zrobiłem mech łotra) i Łowca się poddał, ale byłem pełen czarnych myśli po pierwszej partii.

    Jak ktoś ma i chce konstruować niebanalne talie pod konkretne zadanie – to spoko. Ja jednak bójki odklepuje tylko dla jednego pakietu i takie dziwactwa do mnie nie przemawiają. Już wole bójkę z samymi portalami ;)

    Ale dobrze, że trafiła w gusta tak szerokiego grona, dla każdego coś dobrego.

  12. Świetna bójka. Zrobiłęm OTK malygos łotra i naprawdę przyjemne gierki miałem.
    Kvaldir Raider też się fajnie sprawdza.

  13. Macie racje. Dla początkującego to koszmar. Szczególnie teraz, kiedy już wszyscy początkujący pozaliczali pakiety i w przeważającej wiekszośći zostali sami wyjadacze na farmie. Kurcze w środę był win za winem teraz zaczęło się robić jak na wysokiej randze. Kto szybciej przemieli karty i dobierze kombo to wygrywa. Bez różnicy klas, bo nawet druidzi i woje grają Malygosa. Ale coż, przynajmniej szybkie partie także kopalnia złota nadal jest.

  14. W sumie racja. Alex powinna być zabroniona. Druga, trzecia tura otk to nie jest fajna rzecz. Zrobienie komba powinno być trudniejsze. Miałem za to jedną świetną grę. Ja łotr, przeciwnik kapłan, oboje mieliśmy kombo, tylko ja nie miałem miejsca, żeby zagrać moich stronników, bo miałem ich pięciu. No to idzie loetheb. Przeciwnik nic nie zagrywa. Co mogłem innego zrobić? Cofałem i ponownie zagrywałem go przez trzy tury. W końcu go usunął świętym ciosem. Ale miniaturki spisały się świetnie, zadały z 25 obrażeń.

Submit a Comment