Karczemna Bójka #34 – Boska Bójka Błyskotrona

 

Boska Bójka Błyskotrona to 34 Karczemna Bójka Hearthstone. Błyskotron chce także wziąć udział w bójce, dlatego zamienia wszystkim moc specjalną bohatera na „Otrzymujesz losową broń”. Dodatkowo jeśli broń ulegnie zniszczeniu od razu dostajesz od niego nową. Talie budujemy dowolnie dla wybranej przez nas klasy.

boska bójka błyskotrona

Czym są Karczemne Bójki

Karczemne Bójki to nowy tryb rozgrywki w Hearthstone. Trwają one przez określony czas (do tej pory od środy do poniedziałku), są darmowe i rządzą się specjalnymi zasadami. Wchodząc do Karczemnej Bójki będziesz musiał albo stworzyć własną talię w oparciu o specjalne reguły, albo walczyć gotową talią od Blizza (jak w wyzwaniach klasowych przygód).

Do tej pory mieliśmy następujące karczemne Bójki:

  1. Ragnaros vs. Nefarian – graliśmy gotowymi taliami, gracz losowo grał Nefarianem lub Ragnarosem i posługując się przygotowaną przez Blizza talią musiał pokonać tego drugiego. Talie były wypełnione stronnikami i czarami, których bossowie ci używali w Czarnej Górze.
  2. Bananowa Bójka – w drugiej bójce otrzymaliśmy możliwość tworzenia własnej talii specjalnie na tą bójkę. W trakcie rozgrywki za każdym razem gdy jeden z naszych stronników zginął otrzymywaliśmy specjalną kartę Banana. Banany były czarami, które kosztowały 1 many i mogły wzmocnić naszych stronników lub zranić stronników przeciwnika.
  3. Pająki! Wszędzie pająki! – w trzeciej bójce dostaliśmy talie, w których było 20 Tkaczy sieci i 10 losowych czarów dla danej klasy. Mogłeś grać każdą z 9 klas, istne szaleństwo losowości.
  4. Wielkie zawody przywoływaczy – graliśmy własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  5. Spotkanie na rozdrożu – kolejna bójka stawiająca na wielką ilość losowości. W piątej bójce wybierałeś jedną z klas i grałeś talią, która za każdym razem była tworzona zupełnie losowo. Nie wiedziałeś czego możesz spodziewać się ani od swojej talii, ani od przeciwnika.
  6. Serce słonecznej studni – talie tworzyliśmy sami, dowolnie jak tylko chcieliśmy, ale rozgrywka rozpoczyna się od 10 pkt. many.
  7. Za dużo portali – talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  8. Bal maskowy – tworzyliśmy własne talie, a po zabiciu stronnika na jego miejscu pojawia się nowy, kosztujący 2 many mniej.
  9. Wielkie Zawody Przywoływaczy – gralisz własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  10. Pojedynek na Wielkim Turnieju – po raz pierwszy mogliśmy przetestować karty z Wielkiego Turnieju. Losowo graliśmy magiem lub łowcą i używaliśmy tali przygotowanych przez Blizz. Jedna talia była oparta na lansjerstwie podczas gdy druga była oparta na inspiracji.
  11. Spotkanie na rozdrożu – po raz kolejny walczyliśmy na rozdrożu, jak w #5 bójce, ale tym razem mieliśmy do dyspozycji także nowe karty z Wielkiego Turnieju. Zobacz zdjęcia z bójki na forum – Zdjęcia z 11 Karczemnej Bójki – Spotkanie na Rozdrożu!
  12. Mana z nieba – twoja mana rośnie szybciej niż normalnie – zamiast jednego otrzymujesz dwa kryształy many co turę. Zaczynasz z 1 many, ale potem masz 3, 5, 7, 9 i w końcu maks czyli 10.
  13. Bitwa podwójnych agonii – tworzymy własną talię, a stronnicy z Agonią aktywują ją dwukrotnie.
  14. Za dużo portali – (powtórka z 7 bójki) talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  15. Chwała słabszym – W każdej turze, jeśli przegrywasz różnicą ponad 3 punktów zdrowia, przyzywany jest dla ciebie losowy stronnik.3
  16. Hukobot vs Wkurzotron – Walczymy przygotowanymi przez Blizza taliami jako Wkurzotron lub Hukobot. Nasze talie są wypełnione oczywiście Mechami!
  17. Mechaniczny krupier – Karta dobrana w 1 turze ma koszt 1 many, w 2 turze 2 many, itd. W każdej turze dobierasz kartę o koszcie many równym turze, w której została dobrana. O ile oczywiście masz kartę o tym koszcie w swojej talii. Jeśli chodzi o talie to składasz je samemu dla dowolnej klasy.
  18. Losowisko – bójka podobna do bójki nr 5 i 11 – Spotkania na rozdrożu. Wybierasz klasę, którą grasz i otrzymujesz w pełni losową talię, ale to nie koniec! W każdej turze koszt każdej karty może zostać zmieniony na dowolny inny. Co powiesz na Jaraxxusa za 1 many? Albo na Ognika za 9? To wszystko w bójce w tym tygodniu!
  19. Kto jest teraz bossem – W bójce Kto jest teraz bossem tworzymy własną talię dla dowolnej klasy, ale nasza moc bohatera zmienia się z każdym użyciem na losową moc bossów z przygód Hearthstone.
  20. Pająki! Wszędzie pająki! – Powtórka z 3 bójki nastąpiła gdyż bójka #20 – Skarb Kapitana Czarnosercego wywołała problemy na serwerach i ogólnie zepsuła grę. Blizz podmienił zatem bójki i dał nam zabawę z losowością i Tkaczami sieci.
  21. Zjednoczeni przeciwko Mechazodowi – pierwsza bójka kooperacyjna, w której dwóch graczy łączyło siły przeciwko wspólnemu przeciwnikowi w postaci Mechazoda.
  22. Ragnaros vs. Nefarian – powtórka z pierwszej bójki z jedną zmianą – Nefarian zaczynał z jednym kryształem many mniej niż wcześniej.
  23. Skarb Kapitana Czarnosercego – Wybieramy dla siebie klasę i co turę otrzymujemy trzy karty do wyboru, z których wybieramy tylko jedną, która z nami zostaje. Zupełnie jak z mechaniką Odkrycia czy czarem Tropienie.
  24. Bitwa o Tol Barad – za każdym razem gdy zagrałeś stronnika otrzymywałeś losowy czar o takim samym koszcie jak zagrany stronnik, ale kosztujący 0 many.
  25. Taliowe Zgromadzenie – bójka nastawiona na budowanie talii w trakcie rozgrywki, zasady były dość zakręcone, lepiej przeczytać je w niusie – Karczemna Bójka #25 – Taliowe Zgromadzenie
  26. Spotkanie na rozdrożach – po raz kolejny mamy powtórkę z rozrywki i w tym tygodniu powalczymy w bójce Spotkanie na rozdrożach. Wybierasz klasę i otrzymujesz talię składającą się z 20 losowych kart i 10 zaklęć. Jest to powtórka z 5 i 11 bójki.
  27. Wymiana prezentów – W bójce tej pojawiają się specjalne Prezenty po obu stronach gry, mają one 4 pkt. życia i 0 pkt. ataku. Jeśli zniszczysz prezent po stronie przeciwnika otrzymujesz zaklęcie za 1 pkt. many pozwalające Odkryć kartę z klasy przeciwnika, karta ta ma koszt zmniejszony o 5 pkt. many. Jeśli zniszczysz prezent po swojej stronie dzieje się to samo jedynie Odkrywasz kartę dla swojej klasy zamiast przeciwnika.
  28. Losowisko – powtórka bójki nr 18.
  29. Kto jest teraz bossem – powtórka bójki nr 19.
  30. Tematyczna bitwa – tworzymy talie dla dowolnej klasy i na początku wybieramy jeden z bonusów, który wzmacnia stronników z danym opisem: agonia/okrzyk bojowy/murloki lub zaklęcia.
  31. Powrót Mechazoda – powtórka z 21 bójki, ale walczymy kooperacyjnie jako Medivh lub Malfurion.
  32. Skarb Kapitana Czarnosercego – powtórka z bójki nr 23.
  33. Miniaturowa wojna – budujesz sobie dowolną talię, a wszyscy stronnicy w niej kosztują tylko 1 many, ale ich statystyki to także 1/1.

Bójki są darmowe.

Na co zatem czekasz, daj komuś w ryj w bójce!

Author: hearthstone

Share This Post On

2 komentarze

  1. Zazwyczaj nie przepadam za Bójkami i wychodzę z nich tak szybko jak zdobędę pakiet. Tym razem jest inaczej – format brawla pozwala bawić się taliami i żadna klasa nie jest gorsza. Chciałem się podzielić deckiem na szamanie, jeszcze nie przegrałem nim ani jednej gry.

    http://i.imgur.com/cgP2ufF.png

    Krótkie objaśnienia, dlaczego niektóre karty się znalazły:

    Żrący Bagienny Szlam: na pewno zastanawiacie się: PO CO?! W przypadku niszczenia broni przecież pojawia się następna, losowa. No tak, ale w przypadku gluta możemy sobie pozwolić na częściową kontrolę nad rodzajem wrogiej broni. Nie chcemy się mierzyć z przeciwnikiem dzierżącym Doomhammera, Łuk Gladiatora, Truesilver Championa lub inną mocną bronią. Wtedy rzucamy glutka na stół i prawdopodobnie przeciwnik zostaje z jakąś bronią 2/3 lub 3/2 (tych jest najwięcej) albo nawet słabszą – Cursed Blade jest najlepsze. Wróg chcąc dostać lepszą broń, musi wydać 2 pkt. many, a nawet wtedy nie ma pewności co do rezultatu.

    Wstrząs Mrozu: awaryjne zamrożenie wrogiego bohatera lub mocnego stronnika (ale to rzadko, zazwyczaj grają agresywnymi deckami), by nie zrobił nam krzywdy.

    Korsarz Krwawych Żagli: podobnie jak mr. glut, dobijamy przeciwnikowi dobrą broń, idealnym celem jest Gorehowl mający 1 wytrzymałości. Dodatkowo jest piratem, co daje synergię do decku.

    Zombiak: dobry na początkową fazę. Piankowy miecz go nie zabija, oprócz tego przeciwnik startuje z 10 pkt. armora co powoduje, że najczęściej nawet nie zdążymy go zbić do 0, wtedy Zombiak nie leczy nic.

    Majtek z Południowych Mórz: removal lub dobicie przeciwnika z Kruszyskalnym Orężem. Zawsze ma szarżę, bo zawsze mamy broń.

    Reszta piratów: core tego decku. Ship’s Cannon zadaje miłe obrażenia, Grabieżca Krwawych Żagli dostaje spory bonus do ataku, Korsarz blokuje aggro wystawiając się za 3 lub mniej many.

    Przywódczyni Kultu: draw. Musiał się znaleźć jakiś dociąg ze względu na dużo tanich kart. Zamiast niej można wrzucić ewentualnie Pradawną Wiedzę.

    Mściwy Kowal: początkowo miałem grać Wilka Morskiego zamiast Kowala, ale ten jest lepszy. Trudniej go zabić + boostuje broń przy zranieniu.

    Fire Elemental: zabicie/dobicie miniona przeciwnika, zresztą wiadomo.

    Burza i Hex: przeciwko aggro gdy komuś udałoby się zdobyć kontrolę nad stołem. Hex na niespodzianki, po moich gierkach można zastanowić się nad zostawieniem tylko jednego.

    Boom: tu nie ma co opowiadać, robi co do niego należy.

    Uzdrawiająca Fala: heal na trudne czasy. Pozornie trudno dostać full, ale jako że często trafiamy na aggro, szanse są takie sobie.

    Jest tu wszystkiego po trochu, bazując na piratach. Można grać też Harrisona Jonesa, Kragga czy Greenskina jak ktoś ma, bo ja nie mam. :)

  2. mi sie bojka nie podoba. ale trafilem na ludzi dobrze czujacych ta bojke. wiedzieli ze bedzie krolowac agroo wiec brali control priesta wsumie niewiele bazujacym na broniach.

Submit a Comment