Karty Druida

Poniżej znajdziesz listę wszystkich kart Druida, a pod nią dodatkowe informacje o wielu z nich. Zapraszamy też na nasze forum Druida oraz na forum kart gdzie możesz dowiedzieć się wielu rzeczy o kartach w Hearthstone, poznać istniejące talie czy też samemu poprosić o pomoc w poskładaniu talii.

Karty Druida

ZdjęcieNazwa polskaNazwa angielskaKosztAtakHPOpis
Księżycowy ogieńKsiężycowy ogieńMoonfire0Zadaj 1 pkt. obrażeń.
OrzeźwienieOrzeźwienieInnervate0Otrzymujesz 2 kryształy many w tej turze.
DzikośćDzikośćSavagery1Zadaj stronnikowi obrażenia równe atakowi twojego bohatera.
NaturalizacjaNaturalizacjaNaturalize1Zniszcz stronnika. Przeciwnik dobiera 2 karty.
PazurPazurClaw1Daj swojemu bohaterowi +2 do ataku w tej turze i +2 do pancerza.
Żywe korzenieŻywe korzenieLiving Roots1--Wybierz jedno: Zadaj 2 pkt. obrażeń; lub przyzwij dwie Sadzonki 1/1.
Karta z dodatku Wielki Turniej
Anodowany robocikAnodowany robocikAnodized Robo-Teddy222Prowokacja. Wybierz jedno: +1 Ataku lub +1 Życia.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy
Druidka SzabliDruidka SzabliDruid of the Saber221Wybierz jedno: Przemień w stronnika z Szarżą; lub w stronnika +1/+1 z Ukryciem.

Karta z dodatku Wielki Turniej
GniewGniewWrath2Wybierz jedno: Zadaj 3 pkt. obażeń stronnikowi; lub zadaj 1 pkt. obrażeń stronnikowi i dobierz kartę.
Gwałtowny wzrostGwałtowny wzrostWild Growth2Otrzymujesz pusty kryształ many.
Moc dziczyMoc dziczyPower of the Wild2Wybierz jedno: Daj swoim stronnikom +1/+1; lub przyzwij panterę 3/2.
Pretendentka z DarnassusPretendentka z DarnassusDarnassus Aspirant223Okrzyk bojowy: Otrzymujesz pusty kryształ many.
Agonia: Tracisz kryształ many.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Znak ostępówZnak ostępówMark of the Wild2Daj stronnikowi Prowokację oraz +2/+2 (+2 do ataku / +2 do zdrowia)
Druidka PłomieniDruidka PłomieniDruid of the Flame322Wybierz jedno - Przemień w stronnika 5/2; lub w stronnika 2/5.

Karta z przygody Czarna Góra
Dziki rykDziki rykSavage roar3W tej turze daj swoim postaciom +2 do ataku.
Na kompost!Mulch3--Zniszcz stronnika. Dodaj losowego stronnika do ręki przeciwnika.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Uzdrawiający dotykUzdrawiający dotykHealing Touch3Przywróć 8 pkt. zdrowia.
Znak naturyZnak naturyMark of Nature3Wybierz jedno: Daj stronnikowi +4 do ataku; lub daj +4 do zdrowia oraz Prowokację.
Dusza knieiDusza knieiSoul of the forest4Daj swoim stronnikom zdolność "Agonia: Przezwyj drzewca 2/2".
Dzika wędrowniczkaDzika wędrowniczkaWildwalker444Okrzyk bojowy: Daj przyjaznej Bestii +3 do zdrowia.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Jedność astralnaJedność astralnaAstral Communion4--Otrzymujesz 10 kryształów many. Odrzuć całą rękę.

Karta z dodatku Wielki Turniej
UgryzienieUgryzienieBite4Daj swojemu bohaterowi +4 do ataku w tej turze i +4 do pancerza.
Zamaszysty ciosZamaszysty ciosSwipe4Zadaj 4 pkt. obrażeń wrogowi i 1 pkt. obrażeń wszystkim pozostałym wrogom.
Opiekun GajuOpiekun GajuKeeper of the Grove424Wybierz jedno: Zadaj 2 pkt. obrażeń; lub Wycisz stronnika.
Zatrute NasionaZatrute NasionaPoison Seeds4Zniszcz wszystkich stronników i przyzwij na ich miejsce drzewce 2/2.

Karta z Naxxramas
Zdziczały dzikunZdziczały dzikunSavage Combatant454Inspiracja: Daj twojemu bohaterowi +2 do ataku w tej turze.

Karta z dodatku Wielki Turniej
NasycenieNasycenieNourish5Wybierz jedno: Otrzymujesz 2 kryształy many; lub dobierz 3 karty.
Spadające gwiazdySpadające gwiazdyStarfall5Wybierz jedno: Zadaj 5 pkt. obrażeń stronnikowi; lub zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim wrogim stronnikom.
Druid SzponówDruid SzponówDruid of the Claw544Wybierz jedno: Szarża; lub +2 do zdrowia oraz Prowokacja.
Gwiezdny ogieńGwiezdny ogieńStarfire6Zadaj 5 pkt. obrażeń. Dobierz kartę.
Siła naturySiła naturyForce of Nature6Przyzwij trzy drzewce 2/2 z Szarżą, które zginą na koniec tury.
Drzewiec wiedzyDrzewiec wiedzyAncient of Lore755Wybierz jedno: Dobierz 2 karty; lub przywróć 5 pkt. zdrowia.
Drzewiec wojnyDrzewiec wojnyAncient of War755Wybierz jedno: Prowokacja oraz +5 do zdrowia; lub +5 do ataku.
Żelaznokory obrońcaŻelaznokory obrońcaIronbark Protector888Prowokacja
CenariusCenariusCenarius958Wybierz jedno: Daj wszystkim swoim pozostałym stronnikom +2/+2; lub przyzwij dwa drzewce 2/2 z Prowokacją.
Piastunka GajuPiastunka GajuGrove Tender324Wybierz jedno - Daj każdemu z graczy po Krysztale Many lub każdy z graczy dobiera kartę.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy
Druid KłaDruid KłaDruid of the Fang544Okrzyk bojowy: Jeśli masz Bestię, przekształć tego stronnika w 7/7."

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy
Cykl życiaCykl życiaRecycle6--Wtasuj wrogiego stronnika w talię przeciwnika.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy
Mecho-koto-dźwiedźMecho-koto-dźwiedźMech-Bear-Cat676Za każdym razem gdy ten stronnik otrzyma obrażenia dodaj kartę Części zamienne do Twojej ręki.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy
Ogniki błędnikiOgniki błędnikiDark Wispers6--Wybierz jedno - Przywij 5 Ogników lub Daj stronnikowi +5/+5 i Prowokacje.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy
MalornMalornMalorne797Agonia: Wtasuj tego stronnika w swoją talię.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy
Rycerz OstepówRycerz OstępówKnight of the Wild766Za każdym razem gdy przyzwiesz Bestię, zmniejsz koszt tej karty o (1).

Karta z dodatku Wielki Turniej
AvianaAvianaAviana955Twoi stronnicy kosztują (1).

Karta z dodatku Wielki Turniej
Drzewo ŻyciaDrzewo ŻyciaTree of Life9--Przywróć wszystkie postacie do pełni życia.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy
Wulkaniczny drzewionWulkaniczny drzewionVolcanic Lumberer978Prowokacja. Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze.

Karta z przygody Czarna Góra
Wierzchowy raptorWierzchowy raptor332Agonia: Przyzwij losowego stronnika o koszcie 1.
Kruczy SymbolKruczy SymbolRaven Idol1--Wybierz jedno : Odkryj stronnika; lub Odkryj zaklęcie.
Lunozwierz z dżungliLunozwierz z dżungli444Obaj gracze otrzymują Obrażenia zaklęć +2.
Hearthstone karty druid

 

Malfurion StormrageW przypadku kart Druida w Hearthstone mamy do czynienia z bardzo ciekawymi kartami, wiele z nich posiada mechanikę pozwalającą wybrać efekt jaki mamy uzyskać grając daną kartę. Przykładowo karta Moc dziczy wygląda tak – Wybierz jedno: Daj swoim stronnikom +1/+1; lub przyzwij panterę 3/2. W zależności od potrzeby możemy uzyskać stronnika 3/2 lub dać wszystkim innymi bonus +1/+1. Wiele kart druida posiada synergie pozwalającą zwiększyć atak stronników. Bardzo popularnym zagraniem druida jest użycie kart Siła natury (Przyzwij trzy drzewce 2/2 z Szarżą, które zginą na koniec tury.) wraz z kartą Dziki ryk (W tej turze daj swoim postaciom +2 do ataku.) – takie combo gwarantuje nam aż 14 punktów obrażeń za 9 punktów many.

Druid jest klasą, która charakteryzuje się bardzo dobrymi kartami epickimi. Wszystkie najlepsze talie druida są budowane w oparciu o te epickie karty. W związku z tym druid nie jest dobrą klasą na samym początku naszej przygody z Hearthstone, rozwija on swoje możliwości dopiero gdy nazbieramy mu trochę kart. Dodatkowo wszystkie topowe talie druida posiadają u siebie duże ilości kart legendarnych, oczywiście nie oznacza to, że nie da się druidem grać bez nich, ale jest to zdecydowanie najdroższa klasa do skutecznego grania.

Poniżej prezentujemy rozpiskę, które karty druida są powszechnie uznawane za dobre, a które za raczej słabe. Oczywiście nawet słaba karta może okazać się dobra w pewnych taliach, dlatego zwróć uwagę, że te porady nakierowane są dla bardziej początkujących graczy i ich talii. Zauważ, że nie dzielimy tutaj wszystkich kart, tylko te które są wyjątkowo dobre lub słabe.

 

Dobre karty druida:

Pazur – dobra karta do usuwania słabszych stronników przeciwnika.

Gniew – jedna z lepszych kart druida, bardzo uniwersalna i przydatna w wielu sytuacjach.

Moc dziczy – bardzo uniwersalna i dobra karta zarówno na początku jak i w późniejszych etapach.

Zamaszysty cios – jedna z najlepszych kart druida, wymagana w każdej talii.

Opiekun Gaju – kolejna bardzo dobra karta druida, niesamowicie uniwersalna. Jest bardzo przydatna w walce z kartami z legendarnymi.

Nasycenie – często niedoceniana, bardzo solidna karta.

Spadające gwiazdy – kolejne bardzo dobre AOE druida, do tego może też bezpośrednio zadać 5 obrażeń. Ta uniwersalność jest w cenie.

Druid Szponów – podstawowa karta druida, która jest bardzo uniwersalna i pasuje do większości talii.

Żelaznokory obrońca – znakomita karta podstawowa

Wszystkie epickie karty – Siła natury, Drzewiec wiedzy, Drzewiec wojny – druid posiada jedne z najlepszych epickich kart klasowych w całym Hearthstone.

Cenarius – legendarna karta klasowa, która wypada bardzo dobrze na tle pozostałych legendarek, zdecydowanie warta uwagi, ale wymaga stworzenia talii z mądrym jej użyciem.

Słabe karty druida:

Księżycowy ogień – beznadziejna, zajmuje tylko miejsce w talii.

Dzikość – bardzo sytuacyjna, rzadko kiedy jest opłacalna.

Uzdrawiający dotyk – leczenie jest kuszącą kartą, jednak druid posiada tak wiele stronników z prowokacja, że nie powinien musieć się leczyć nigdy.

Dusza kniei – słaba karta, która jest zbyt sytuacyjna.