Karty Maga

Poniżej znajdziesz listę wszystkich kart Maga, a pod nią dodatkowe informacje o wielu z nich. Zapraszamy też na nasze forum Maga oraz na forum kart gdzie możesz dowiedzieć się wielu rzeczy o kartach w Hearthstone, poznać istniejące talie czy też samemu poprosić o pomoc w poskładaniu talii.

Karty Maga

ZdjęcieNazwa polskaNazwa angielskaKosztAtakHPOpis
Lodowa lancaLodowa lancaIce Lance1Zamroź postać. Jeśli była już Zamrożona, zadaj zamiast tego 4 pkt. obrażeń.
Lustrzane odbicieLustrzane odbicieMirror Image1Przyzwij dwóch stronników 0/2 z Prowokacją.
Tajemne pociskiTajemne pociskiArcane Missiles1Zadaj 3 pkt. obrażeń, losowo rozdzielone pomiędzy wrogimi postaciami.
Tajemny wybuchTajemny wybuchArcane Blast1--Zadaj 2 pkt. obrażeń stronnikowi. Zaklęcie to otrzymuje podwójną premię od Obrażeń Zaklęć.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Żmij manyŻmij manyMana Wyrm113Otrzymuje +1 do ataku za każdym razem, gdy rzucisz zaklęcie.
Ogniste działoOgniste działoFlamecannon2--Zadaje 4 pkt. obrażeń losowemu wrogiemu stronnikowi.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Niestabilny portalNiestabilny portalUnstable Portal2--Dodaj losowego stronnika do swojej ręki. Kosztuje (3) mniej.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Pocisk loduPocisk loduFrostbolt2Zadaj 3 pkt. obrażeń dowolnej postaci i ją Zamroź.
Tajemna eksplozjaTajemna eksplozjaArcane Explosion2Zadaj 1 pkt. obrażeń wszystkim wrogim stronnikom.
Uczennica czarownikaUczennica czarownikaSorcerer's Apprentice232Twoje zaklęcia kosztują (1) mniej.
Upadły bohaterUpadły bohaterFallen Hero232Twoja moc specjalna zadaje 1 dodatkowy punkt obrażeń.

Karta z dodatku Wielki Turniej
ŚniegoczłapŚniegoczłapSnowchugger223Zamroź postać zranioną przez tego stronnika.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
CzaromiotCzaromiotSpellslinger334Okrzyk bojowy: Dodaj losowe zaklęcie do ręki każdego gracza.

Karta z dodatku Wielki Turniej
DuplikacjaDuplikacjaDuplicate3Sekret: Gdy zginie przyjazny sojusznik umieść 2 egzemplarze jego karty w swojej ręce.

Karta z Naxxramas
Kontr-zaklęcieKontr-zaklęcieCounterspell3Sekret: Kiedy przeciwnik rzuci zaklęcie, Kontrujesz je.
KukłaKukłaEffigy3--Sekret: Gdy zginie przyjazny stronnik, przyzwij losowego stronnika o takim samym koszcie.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Lodowa barieraLodowa barieraIce Barrier3Sekret: Kiedy twój bohater zostanie zaatakowany, otrzymujesz 8 pkt. pancerza.
Lodowy blokLodowy blokIce Block3Sekret: Kiedy twój bohater otrzyma zabójcze obrażenia, zapobiegasz im oraz zyskujesz w tej turze Niewrażliwość.
Lustrzany bytLustrzany bytMirror Entity3Sekret: Kiedy twój przeciwnik zagra stronnika, przyzwij jego kopię.
Naginaczka zaklęćNaginaczka zaklęćSpellbender3Sekret: Kiedy wróg rzuci zaklęcie na stronnika, przyzwij stronnika 1/3 jako nowy cel.
Polilmorfia: DzikPolilmorfia: DzikPolymorph: Boar3--Przemień stronnika w Dzika 4/2 z Szarżą.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Rozbłysk mrozuRozbłysk mrozuFrost Nova3Zamroź wszystkich wrogich stronników.
Rozpylacz sadzyRozpylacz sadzySoot Spewer333Obrażenia zaklęć +1

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Tajemny intelektTajemny intelektArcane Intellect3Dobierz 2 karty.
WyparowanieWyparowanieVaporize3Sekret: Zniszcz stronnika, który zaatakuje twojego bohatera.
Magini Kirin ToruMagini Kirin ToruKirin tor Mage343Okrzyk bojowy: Następny Sekret, który zagrasz w tej turze, kosztuje (0).
ŻarzycielŻarzycielFlamewaker324Gdy rzucisz zaklęcie, zadaj 2 pkt. obrażeń losowo rozdzielone pomiędzy wszystkimi wrogami.

Karta z przygody Czarna Góra.
Echo MedivhaEcho MedivhaEcho of Medivh4--Umieść na swojej ręce kopię każdego przyjaznego stronnika.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Eteryczny arkanistaEteryczny arkanistaEthereal Arcanist433Jeśli pod koniec swojej tury kontrolujesz Sekret, otrzymuje +2/+2.
Goblin grzmotnikGoblin grzmotnikGoblin Blastmage454Okrzyk bojowy: Jeśli kontrolujesz Mecha, zadaj 4 pkt. obrażeń losowo rozdzielone pomiędzy wrogimi postaciami.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Kula ogniaKula ogniaFireball4Zadaj 6 pkt. obrażeń.
PolimorfiaPolimorfiaPolymorph4Przemień stronnika w owcę 1/1.
Pretendent z DalaranuPretendent z DalaranuDalaran Aspirant435Inspiracja: Otrzymuje Obrażenia zaklęć +1.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Tycia wyklinaczkaTycia wyklinaczkaWee Spellstopper425Sąsiedni stronnicy nie mogą stać się celem zaklęcia lub mocy specjalnej.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Stożek zimnaStożek zimnaCone of cold4Zamroź stronnika oraz stronników obok niego i zadaj im 1 pkt. obrażeń.
Żywiołak wodyŻywiołak wodyWater Elemental436Zamroź postać zranioną przez tego stronnika.
Płomienna lancaPłomienna lancaFlame Lance5--Zadaj 8 pkt. obrażeń stronnikowi.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Smocze zionięcieSmocze zionięcieDragon's Breath5--Zadaj 4 pkt. obrażeń. Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze.

Karta z przygody Czarna Góra.
Smokowiec z MrozarrySmokowiec z MrozarryColdarra Drake666Możesz używać twojej mocy specjalnej dowolną liczbę razy.

Karta z dodatku Wielki Turniej
ZamiećZamiećBlizzard6Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim wrogim stronnikom i ich Zamroź.
Fala płomieniFala płomieniFlamestrike7Zadaj 4 pkt. obrażeń wszystkim wrogim stronnikom.
Arcymag AntonidasArcymag AntonidasArchmage Antonidas757Za każdym razem kiedy rzucasz zaklęcie, weź do reki zaklęcie "Kula ognia".
Płomienny LewiatanPłomienny LewiatanFlame Leviathan777Gdy dobierzesz tą kartę zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim postaciom.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
RhoninRhoninRhonin877Agonia: Dodaj 3 kopie zaklęcia "Tajemne pociski" do twojej ręki.

Karta z dodatku Wielki Turniej
PirowybuchPirowybuchPyroblast10Zadaj 10 pkt. obrażeń.
Roaring TorchBuzująca pochodniaRoaring Torch3--Zadaj 6 pkt. obrażeń.
Zapomniana PochodniaZapomniana PochodniaForgotten Torch3--Zadaj 3 pkt. obrażeń. Wtasuj do twojej talii "Buzującą pochodnię" zadającą 6 pkt. obrażeń.
Eteryczny przywoływaczEteryczny przywoływacz563Okrzyk bojowy: Odkryj zaklęcie.
Ożywiona zbrojaOżywiona zbrojaAnimated Armor444Twój bohater może przyjąć maksymalnie 1 pkt. obrażeń na raz.
Hearthstone karty mag

 

Jaina ProudmooreMag jest klasą, z którą mamy styczność od samego początku, to z nią rozpoczynamy swoje pierwsze przygody w Hearthstone. Jest to obecnie jedna z najlepszych klas do wyboru na arenie – jej czary ofensywne oraz najlepsze AOE w postaci Fali płomieni bardzo mocno przyczyniają się do jej dominacji. Jeśli chodzi o rozgrywki rankingowe mag daje sporo możliwości, oczywiście jego talie opierają się w dużej mierze na jego czarach – czy to ofensywnych jak Kula ognia czy też kontrolujących jak Rozbłysk mrozu.

Mag w Hearthstone pokazał się jako klasa bardzo elastyczna, powstaje dla niego wiele różnych talii, które wychodzą z zupełnie różnych założeń. I tak mamy zarówno talie agresywne wykorzystujące Kule ognia, Żmij many oraz Pirowybuch, kontrolujące korzystające z Rozbłysk mrozu, Stożek zimna oraz silnych stronników jak i talie oparte na sekretach magach takich jak Lustrzany bytKontr-zaklęcie oraz stronnikach polepszających się dzięki tym sekretom czyli Magini Kirin ToruEteryczny arkanista oraz neutralna Powierniczka tajemnic.

Mag jest klasą, którą Trump dotarł w ciągu 7 dni do rangi legendy od zupełnie świeżego konta. Jego talię maga możesz znaleźć na forum – Darmowa talia maga do legendy – Trump

Poniżej prezentujemy rozpiskę, które karty maga są powszechnie uznawane za dobre, a które za raczej słabe. Oczywiście nawet słaba karta może okazać się dobra w pewnych taliach, dlatego zwróć uwagę, że te porady nakierowane są dla bardziej początkujących graczy i ich talii. Zauważ, że nie dzielimy tutaj wszystkich kart, tylko te które są wyjątkowo dobre lub słabe. Warto pamiętać jednak, że u maga rzadko, które karty są słabe z zasady, wszystko zależy w dużej mierze od ich wykorzystania w danej talii.

 

Dobre karty maga:

Żmij many – stronnik, który zawsze powoduje strach w duszy wroga. Przeciwnik przeważnie stara usunąć się go jak najszybciej, często nie grając w najlepszy sposób przez to.

Pocisk lodu – bardzo dobry czar zarówno do usuwania stronników jak i dobijania bohatera przeciwnika w połączeniu z lodową lancą.

Tajemny intelekt – przydatna karta, jeden z najlepszych sposobów na dobieranie kart, dodatkowo jak każdy czar buffuje ona Żmija many.

Kula ognia – to co każdy mag kocha najbardziej – kula ognia w twarz czy też w dużego stronnika przeciwnika potrafi wiele zmienić w układzie sił na planszy.

Polimorfia – jeden z lepszych czarów usuwających, jego wielką zaletą jest to, że nie uruchamia on agonii przeciwnika.

Żywiołak wody – bardzo dobry stronnik maga, będzie bardzo irytujący dla Twojego przeciwnika

Fala płomieni – AOE, po którym rzadko kiedy coś zostaje na planszy

Pirowybuch – to co każdy mag kocha jeszcze bardziej – jeszcze większa kula ognia ;-)

Słabe karty maga:

Tajemna eksplozja – bardzo słabe AOE, 1 pkt. obrażeń to zdecydowanie za mało, żeby być przydatną kartą.

Lodowa bariera – wydaje się być fajną kartą, powiedzmy takim leczeniem za 8 punktów, ale tak naprawdę jedyne co robi to przeważnie odwleka klęskę o jedną turę.

Wyparowanie – rzadko kiedy przeciwnik jest na tyle nieogarnięty, żeby zaatakować swoim najsilniejszym stronnikiem w twarz bohatera. A to jest jedyny scenariusz gdy ta karta jest dobra.