Karty Paladyna

Poniżej znajdziesz listę wszystkich kart paladyna, a pod nią dodatkowe informacje o wielu z nich. Zapraszamy też na nasze forum Paladyna oraz na forum kart gdzie możesz dowiedzieć się wielu rzeczy o kartach w Hearthstone, poznać istniejące talie czy też samemu poprosić o pomoc w poskładaniu talii.

Karty Paladyna

ZdjęcieNazwa polskaNazwa angielskaKosztAtakHPOpis 
Prawo ŚwiatłościPrawo ŚwiatłościLight's Justice11
Dar mądrościDar mądrościBlessing of Wisdom1Wybierz stronnika. Dobierz kartę za każdym razem, gdy stronnik zaatakuje.
Dar mocyDar mocyBlessing of Might1Daj stronnikowi +3 do ataku.
Duch rywalizacjiDuch rywalizacjiCompetitive Spirit1--Sekret: Na początku twojej tury, daj twoim stronnikom +1/+1.

Karta z dodatku Wielki Turniej
OdkupienieOdkupienieRedemption1Sekret: Kiedy jeden z twoich stronników zginie, przywróć go do życia z 1 pkt. zdrowia.
Oko za okoOko za okoEye for an eye1Sekret: Kiedy twój bohater otrzyma obrażenia, zadaj tyle samo obrażeń wrogiemu bohaterowi.
PokoraPokoraHumility1Zmień atak stronnika na 1.
PomstaPomstaAvenge1Sekret: Kiedy jeden z Twoich stronników zginie, daj przyjaznemu stronnikowi +3/+2.

Karta z Naxxramas
Ręka ochronyRęka ochronyHand of Protection1Daj stronnikowi Boską tarczę.
SkruchaSkruchaRepentance1Sekret: Kiedy przeciwnik zagra stronnika, zmniejsz jego zdrowie do 1.
Szlachetne poświęcenieSzlachetne poświęcenieNoble Sacrifice1Sekret: Kiedy wróg zaatakuje, przyzwij obrońcę 2/1 jako nowy cel ataku.
Argentowa kopiaArgentowa kopiaArgent Lance222Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, ta broń otrzymuje +1 do wytrzymałości.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Ekranowany minibotEkranowany minibotShielded Minibot222Boska tarcza

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Seal of LightPieczęć ŚwiatłościSeal of Light2--Przywróć 4 pkt. Zdrowia swojemu bohaterowi i otrzymaj +2 Ataku w tej turze.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Protektor ArgentuProtektor ArgentuArgent Protector222Okrzyk bojowy: Daj przyjaznemu stronnikowi Boską tarczę.
RównośćRównośćEquality2Zmieniasz zdrowie WSZYSTKICH stronników na 1.
Święta światłośćŚwięta światłośćHoly Light2Przywróć 6 pkt. zdrowia.
Miecz SprawiedliwościMiecz SprawiedliwościSword of Justice31Gdy przyzywasz stronnika otrzymuje on +1+1, zaś miecz traci 1 pkt. wytrzymałości.
Boska łaskaBoska łaskaDivine Favor3Dobieraj karty tak długo, aż będziesz mieć ich tyle co przeciwnik.
Pieczęć MistrzówPieczęć MistrzówSeal of Champions3--Daj stronnikowi +3 do ataku i Boską Tarczę

Karta z dodatku Wielki Turniej
Rozjemca AldorówRozjemca AldorówAldor Peacekeeper333Okrzyk bojowy: Zmień atak wrogiego stronnika na 1.
Szkarłatny czyścicielSzkarłatny czyścicielScarlet Purifier343Okrzyk bojowy: Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom z Agonią.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Treser RumakówTreser rumakówWarhorse Trainer324Twoi Rekruci Srebrnej Dłoni otrzymują +1 do ataku.

Karta z dodatku Wielki Turniej
TrybomłotTrybomłotCoghammer323Okrzyk bojowy: Daj losowemu przyjaznemu stronnikowi Boską Tarczę oraz Prowokację.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
WerbunekWerbunekMuster for Battle3--Przyzwij trzech Rekrutów Srebrnej Dłoni 1/1. Wyposaż bohatera w broń 1/4.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Srebrytowy CzempionSrebrytowy CzempionTruesilver Champion44Za każdym razem, gdy twój bohater atakuje, przywróć mu 2 pkt. zdrowia.
Dar królówDar królówBlessing of Kings4Daj stronnikowi +4/+4 (+4 do ataku/+4 do zdrowia).
KonsekracjaKonsekracjaConsecration4Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim wrogom.
Młot GniewuMłot GniewuHammer of Wrath4Zadaj 3 pkt. obrażeń. Dobierz kartę.
Murlok rycerzMurlok rycerzMurloc Knight434Inspiracja: Przyzwij losowego Murloka.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Błogosławiony czempionBłogosławiony czempionBlessed Champion5Podwajasz atak stronnika.
Bolvar FordragonBolvar FordragonBolvar Fordragon517Gdy masz tę kartę w ręce, otrzymuje +1 do Ataku za każdym razem, gdy zginie przyjazny stronnik.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Kobaltowy strażnikKobaltowy strażnikCobalt Guardian563Za każdym razem gdy przyzwiesz Mecha zyskaj Boską Tarczę.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Kiełzar lansjerKiełzar lansjerTuskarr Jouster555Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, przywróć 7 pkt. zdrowia twojemu bohaterowi.

Karta z dodatku Wielki Turniej
KwatermistrzKwatermistrzQuartermaster525Okrzyk bojowy: Daj swoim Rekrutom Srebrnej Dłoni +2/+2.

Karta z dodatku Gobliny vs Gnomy.
Smoczy towarzyszUroczyste czuwanieSolemn Vigil5--Okrzyk bojowy: Otrzymuje +3/+3, jeśli twój przeciwnik ma 15 zdrowia lub mniej.

Karta z przygody Czarna Góra.
Święty gniewŚwięty gniewHoly Wrath5Dobierz kartę i zadaj obrażenia równe jej kosztowi.
Uroczyste czuwanieDrakonid miażdżycielDrakonid Crusher666Dobierz 2 karty. Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze.

Karta z przygody Czarna Góra.
Gniew zemstyGniew zemstyAvenging Wrath6Zadaj 8 pkt. obrażeń, losowo rodzielone pomiędzy wrogimi postaciami.
Przetrwaja najsilniejsiPrzetrwają najsilniejsiEnter the Coliseum6--Zniszcz wszystkich stronników każdego gracza oprócz tych z największym atakiem.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Tajemniczy pretendentTajemniczy pretendentMysterious Challenger666Okrzyk bojowy: Umieść jeden Sekret każdego typu z twojej talii na polu bitwy.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Eadric CzystyEadric CzystyEadric the Pure737Okrzyk bojowy: Zmień atak wszystkich stronników przeciwnika na 1.

Karta z dodatku Wielki Turniej
Strażnik królówStrażnik królówGuardian of Kings756Okrzyk bojowy: Przywróć 6 pkt. zdrowia swojemu bohaterowi.
Nakładanie rąkNakładanie rąkLay on Hands8Przywróć 8 pkt. zdrowia. Dobierz 3 karty.
Tyrion FordringTyrion FordringTirion Fordring866Boska tarcza. Prowokacja. Agonia: Wyposaż bohatera w Spopielacz 5/3.
Święta próbaŚwięta próba1--Sekret: Kiedy twój przeciwnik ma co najmniej 3 stronników i zagrywa kolejnego, zniszcz go.
Podaj płetwęPodaj płetwę10--Przyzwij 7 Murloków, które zginęły w tej grze.
Strażniczka UldamanuStrażniczka Uldamanu434Okrzyk bojowy: Ustaw atak i zdrowie stronnika na 3.
Hearthstone karty paladyn

 

Uther LightbringerPaladyn jest klasą, którą najłatwiej opisać jako połączenie wojownika i kapłana. Mamy tutaj bardzo ciekawe bronie oraz czary leczące, paladynem gra się przez odpowiednie połączenie tych właściwości ze sobą. Miecz Sprawiedliwości jest jedną z najlepszych kart Paladyna – pozwala zamienić słabych Rekrutów 1/1 w poważniejsze zagrożenie 2/2. Prawo światłości jest bronią idealnie sprawdzającą się przeciwko murlokom czy taliom agresywnym. Paladyn jest dość dobrą postacią do wyboru na arenie, potrafi skutecznie konkurować z magami, głównie dzięki taniemu leczeniu jakim jest Święta światłośćStrażnik królów może nie jest bardzo dobrym stronnikiem jeśli chodzi o statystyki, ale jako hybryda czaru leczącego z postawieniem stronnika potrafi się dobrze sprawdzić w wielu sytuacjach. W ostateczności pozostaje też użycie Nakładania rąk, niestety rzadko kiedy zostaje nam wtedy jakaś mana na zrobienie czegoś jeszcze, więc nie jest to czar, którego używasz w sytuacji bez wyjścia. Nadaje się on bardziej do wykorzystanie w równej rozgrywce.

Niestety w obecnych czasach jeśli chodzi o gry rankingowe paladyn jest uważany za jedną ze słabszych klas, niektórzy mówią nawet, że jest słabszy od kapłana i faktycznie bardzo rzadko spotyka się paladynów na wyższych rangach.

Poniżej prezentujemy rozpiskę, które karty paladyna są powszechnie uznawane za dobre, a które za raczej słabe. Oczywiście nawet słaba karta może okazać się dobra w pewnych taliach, dlatego zwróć uwagę, że te porady nakierowane są dla bardziej początkujących graczy i ich talii. Zauważ, że nie dzielimy tutaj wszystkich kart, tylko te które są wyjątkowo dobre lub słabe.

 

Dobre karty paladyna:

Święta światłość – bardzo dobre i tanie leczenie.

Miecz Sprawiedliwości – broń, którą nie chcesz atakować, tylko w miarę możliwości wykorzystać do jak maksymalnego zbuffowania swoich stronników. Bardzo dobra w połączeniu z rekrutami, którzy dzięki niej mają staty 2/2.

Rozjemca Aldorów – bardzo wkurzający dla przeciwnika, zamienia największego stronnika w mięczaka, z którym sami nie będą mieli co zrobić.

Srebrytowy Czempion – jedna z lepszych broni w Hearthstone.

Gniew zemsty – gdy go zagrasz dostarczy sporo emocji przy ranieniu przeciwników, znakomicie czyści stół i przeważnie jeszcze zada jakieś obrażenia bohaterowi wroga.

Tyrion Fordring – ma tylko jedną słabą stronę, podobnie jak Al’akir jest bardzo podatny na wyciszenie lub czar usuwający taki jak Polimorfia czy Zły urok. Sprawdzi się świetnie jeśli przeciwnik akurat nie ma wyciszenia, a ostatnio są one mniej popularne (trzeba się pilnować tylko w taliach Druida i Łowcy). Nawet jeśli przeciwnik go zabije to i tak otrzymujesz potężną broń 5/3 na otarcie łez. Przeważnie jednak będą to łzy przeciwnika, martwego przeciwnika.

Słabe karty paladyna:

Pokora – zamiast marnować kartę na ten czar, zdecydowanie lepiej jest mieć Rozjemce Aldorów, który zrobi to samo za 3 many i jeszcze postawi stronnika 3/3 na stole.

Ręka ochrony – podobnie jak Pokora, za tylko 1 punkt many więcej robisz to samo i jeszcze stawiasz stronnika 2/2

Święty gniew – chyba najgorsza karta Paladyna w całym zestawie, przez jej losowość nie możesz na niej polegać gdy będzie potrzebna.