Świątynia Oryzysa

Świątynia Oryzysa to pierwsze skrzydło trzeciej przygody Hearthstone – Ligi Odkrywców.

W poszukiwaniu pierwszej części Kosturu Stworzenia wyruszasz razem z Reno Jacksonem do zagubionej przez wieki pod piaskami Uldum Świątyni Oryzysa. W środku czeka na ciebie dwóch bossów oraz ucieczka ze świątyni. Dodatkowo do pokonania masz dwa wyzwania klasowe – Wojownika i Czarnoksiężnika.

Bossowie Świątyni Oryzysa

Kliknij w bossa, aby przejść na stronę z jego opisem, strategią i taliami na niego.

Wyzwania klasowe

W Świątyni Oryzysa do przejścia są dwa wyzwania klasowe:

  • Wojownika walcząc przeciwko Zinaarowi.
  • Czarnoksiężnika walcząc przeciwko Słonecznemu Grabieżcy Faeriksowi.

Nagrody

Pokonanie każdego bossa nagradza cię dwoma kopiami dwóch nowych kart. Przejście wyzwania klasowego daje ci dwie kopie nowej karty klasowej. Wyczyszczenie całego skrzydła nagradza cię dwiema kopiami nowej karty rzadkiej i jedną nową legendą.

Za pokonanie Zinaara

Za pokonanie Zinaara

Za pokonanie Słonecznego Grabieżcy Faeriksa

Za pokonanie Słonecznego Grabieżcy Faeriksa

Za ucieczkę ze świątyni

Za ucieczkę ze świątyni

Za przejście wyzwania klasowego wojownika

Za przejście wyzwania klasowego czarnoksiężnika

Za wyczyszczenie całego skrzydła

 

Za wyczyszczenie całego skrzydła

Talie, wskazówki i inne informacje o każdym z bossów znajdziesz na podstronie każdego z nich.