Uldaman

Uldaman to drugie skrzydło trzeciej przygody Hearthstone – Ligi Odkrywców. Razem z słynnym Brannem Miedziobrodym wyruszysz w poszukiwanie drugiej części Kosturu Stworzenia do starożytnego miasta Tytanów – Uldamanu. Miasto to znajduje się głęboko pod Górami Khaz, w tym samym rejonie geograficznym (Khaz Modan) co Żelazna Kuźnia – stolica Krasnoludów i siedziba Liga Odkrywców. W tym skrzydle przygody czeka na ciebie walka z wodzem Troggów – Skarwoszem, ucieczka Wagonikiem Górniczym przed pogonią rozwścieczonych Troggów oraz starcie z Archaedasem – strażnikiem Uldamanu.

Bossowie Uldamanu




Kliknij w bossa, aby przejść na stronę z jego opisem, strategią i taliami na niego.

Wyzwania klasowe

W Uldaman do przejścia są dwa wyzwania klasowe:

  • Druida walcząc przeciwko Wodzowi Skarwoszowi.
  • Paladyna walcząc przeciwko Archaedasowi.

Nagrody

Pokonanie każdego bossa nagradza cię dwoma kopiami dwóch nowych kart. Przejście wyzwania klasowego daje ci dwie kopie nowej karty klasowej. Wyczyszczenie całego skrzydła nagradza cię dwiema kopiami nowej karty rzadkiej i jedną nową legendą.

Za pokonanie Wodza Skarwosza

Za pokonanie Wodza Skarwosza

Za ucieczkę Wagonikiem Górniczym

Za ucieczkę Wagonikiem Górniczym

Za pokonanie Archaedasa

Za pokonanie Archaedasa

Za przejście wyzwania klasowego druida

Za przejście wyzwania klasowego paladyna

Za wyczyszczenie całego skrzydła

Za wyczyszczenie całego skrzydła

Talie, wskazówki i inne informacje o każdym z bossów znajdziesz na podstronie każdego z nich.