Wódz Skarwosz

Wódz Skarwosz jest pierwszym przeciwnikiem Uldaman – drugiego skrzydła Ligi Odkrywców.

  • Moc bohatera –  Pasywna moc specjalna.
    • W trybie normalnym:
      • Trogg nie cierpi stronników! (pasywna moc specjalna) Wrodzy stronnicy kosztują (2) więcej. Zamienia się na początku tury tej postaci.
      • Trogg nie cierpi czarów! (pasywna moc specjalna) Wrogie zaklęcia kosztują (2) więcej. Zmiania się na początku tury tej postaci.
    • W trybie heroicznym:
      • Trogg nie cierpi stronników! Wrodzy stronnicy kosztują (11). Zamienia się na początku tury tej postaci.
      • Trogg nie cierpi czarów! Wrogie zaklęcia kosztują (11) więcej. Zmiania się na początku tury tej postaci.
  • Bronie nie są podatne na moc bohatera, co czyni wszystkie klasy ich używające za lepszy wybór w tej walce.
  • W trybie heroicznym zaczyna walkę z dwoma Troggami po swojej stronie.
  • Ilość punktów życia:
    • Tryb normalny: 30 pkt. życia.
    • Tryb heroiczny: 30 pkt. życia i 15 pkt. pancerza.

Wódz Skarwosz

Trogg nie cierpi stronnikówTrogg nie cierpi stronników!

  • Normalny: Wrodzy stronnicy kosztują (2) więcej. Zamienia się na początku tury tej postaci.
  • Heroiczny: Wrodzy stronnicy kosztują (11). Zamienia się na początku tury tej postaci.

Trogg nie cierpi czarówTrogg nie cierpi czarów!

  • Normalny: Wrogie zaklęcia kosztują (2) więcej. Zmiania się na początku tury tej postaci.
  • Heroiczny: Wrogie zaklęcia kosztują (11) więcej. Zmiania się na początku tury tej postaci.
Wódz Skarwosz

Tryb normalny

Walka jest stosunkowo prosta, jak każda w trybie normalnym. Polecamy talie agresywne gdzie przeplatają się stronnicy i czary. W zasadzie czymkolwiek agresywnym z rankingu można przejść bardzo łatwo tą walkę.

Tryb heroiczny

Zdecydowanie jedna z trudniejszych walk heroicznych, wymaga odpowiednio zbudowanej talii oraz sporo szczęścia przy dobieraniu kart. Ogólnie jak na początku nie podejdą ci karty to lepiej się poddać i zacząć od nowa. Skarwosz zaczyna z dwoma Troggami na planszy i musisz sobie szybko z nimi poradzić. Z uwagi na to, że szybko będzie niszczył twoje punkty życia handlockowa talia jest tutaj bardzo skutecznym wyborem. Inni polecają też szamana czy wojownika. Wkurzotron w drugiej turze jest kluczową kartą, która pozwoli ci przetrwać. Tak samo Prorok Zagłady w drugiej turze umożliwi ci praktycznie restart rozgrywki. Musisz być wytrwały przy tym bossie.

Talie do wygrania

Kilka talii, którymi sporo osób odnosi sukcesy:

  • Handlockowy heroiczny Skarwosz – 3960 pyłu
    • W startowej ręce szukaj Ognistych Gigantów, Proroka Zagłady i Wkurzotrona.
    • Ogniste Giganty są prawdopodobnie najważniejsze bo z nimi jesteś w stanie szybko zabić Skarwosza, jednocześnie broniąc się przed jego atakami.
  • Fartowny wojownik – 7560 pyłu
    • Wymaga trochę szczęścia z dobieraniem kart.
    • W drugiej turze musisz rzucić Proroka Zagłady.
    • Podobnie jak w handlocku Ogniste Giganty są tutaj kluczowe, pozwolą szybko zakończyć rozgrywkę.
    • Combo broń + piraci jest bardzo skuteczne.
  • Tani Szaman – 1260 pyłu
    • Bardzo tania talia.
    • Na początku potrzebujesz swoich najtańszych stronników.
    • Postaw sporo stronników po swojej stronie i wykończ Skarowsza combem z Rządzą krwi.

Więcej skutecznych talii i porad znajdziesz na forum, w temacie – [Liga Odkrywców] Wódz Skarwosz – heroiczne talie. Podziel się z innymi swoją talią.

Filmy

Bastion walczy ze Skarwoszem używając talii Szamana:

Nagrody

Za pierwszym razem gdy pokonasz Wodza Skarwosza otrzymasz po dwie kopie kart Trogg tunelarz oraz Eteryczny przywoływacz.

Za przejście wyzwania klasowego Druida otrzymasz kartę Wierzchowiec raptor.