Miotacz toporów i Wstrząs lawy – dwie nowe karty CG

Poznaliśmy właśnie dwie nowe karty nadchodzącej przygody Czarna Góra. Są to klasowe karty Wojownika i Szamana. Blizzard jak widać kontynuuje tradycje zapoczątkowaną w Naxxramas, gdy z kolejnymi dniami zbliżającymi nas do premiery mogliśmy oglądać nowe karty, które zdobędziemy dzięki graniu w Klątwę Naxxramas. Spodziewajcie się zatem mnóstwa niusów i informacji o kartach, których ma być w sumie 31.

Miotacz toporów | Axe Flinger – karta Wojownika – koszt 4 many, staty 2/5, opis: Za każdym razem gdy ten stronnik otrzyma obrażenia, zadaj 2 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi.

Wstrząs lawy | Lava Shock – czar Szamana – koszt 2 many, opis: Zadaj 2 pkt. obrażeń. Odblokuj swoje Przeciążone kryształy many.

Miotacz toporów
Wstrząs lawy

Istotną informacją jest to, że karty te, nie są nagrodami za wyzwania klasowe w pierwszym skrzydle. CM Zeriyah potwierdził to na swoim Twitterze – tutaj.

Kolejną istotną informacją jest to, że Wstrząs lawy odblokowuje wszystkie zablokowane kryształy z tej tury i następnej. Ben Brode potwierdził to na Twitterze – tutaj.

Jeśli zastanawiasz się natomiast dlaczego karta wojownika jest zwykła, podczas gdy karta szamana jest rzadka CM Zeriyah odpowiedział na pytanie o to tutaj:
Pytanie – Różnica w rzadkości kart wynika z chęci zbalansowania areny?
CM Zeriyah – To jest mniejszy z powodów, ale zobaczycie sens w tym wkrótce.

Pozostałe karty, które już znamy:

Rwij Czarnoręki
Oprawca z Czarnorytnych
Ponury klient

Głodny smok
Technik Czarnoskrzydłego

 

Zachęcamy do wzięcia udziału w ankiecie na forum: Ankieta: Za co kupisz Czarną Górę?

Przeczytaj poniżej pełen wpis z bloga Blizza ujawniający nowe karty:

Głęboko w trzewiach Czarnej Góry, wśród palących strumieni lawy, ciągną się liczne jaskinie Otchłani. To tutaj znalazły schronienie niestroniące od gorąca krasnoludy z klanu Czarnorytnych. Towarzyszą im golemy wyciosane z kamienia i żywiołaki ognia. Pełni krzepy Czarnorytni wykuli sobie własne mocarstwo we wnętrzu Góry, ale ich ostatecznym celem jest przejęcie jej w całości.

 

aren

 

 

Nie należy lekceważyć mieszkańców Otchłani, niezależnie od tego, czy właśnie doglądają rozpalonych do czerwoności kuźni, czy biorą udział w niezłej bójce w karczmie „Pod Ponurym Opojem”. Krasnoludy z klanu Czarnorytnych zahartowały się w ogniu Góry, nic więc nie powstrzyma ich przed unicestwieniem rywali z wyżej usytuowanych rejonów. Zwłaszcza te przeklęte smoki powinny mieć się na baczności!

 

Nie za gorąco?

 

Potężni, uparci i nieprzejednani – tacy właśnie są Czarnorytni z Otchłani. Czarna Góra wykuła z krasnoludów prawdziwych mocarzy, którzy nie lękają się ognia i gorąca. Ich stronnicy to harde bestie zdolne przyjąć sporo na klatę, nieźle odgryźć się przeciwnikowi, a nawet przekształcić zadawane obrażenia w imponującą premię.

 

pod ponurym opojem

 

Wysoka odporność na ogień (i alkohol) jest w społeczności Czarnorytnych uznawana za oznakę męstwa. Bójki z ich udziałem, do jakich dochodzi w karczmie „Pod Ponurym Opojem”, to naprawdę niezłe widowisko. Jeśli jednak postanowicie sami sprowokować awanturę, bądźcie pewni, że kilku mrukliwych bywalców (wraz z całą gromadą towarzyszy) nie pozostanie wam dłużnych!

 

Jeśli uda wam się znieść ukrop i nie paść od palących gardło trunków serwowanych w „Opoju”, uważajcie, aby nie stracić równowagi na kamiennych ścieżkach łączących poszczególne części miasta. Tylko dzięki nim możecie uniknąć gorącej kąpieli w magmie. Szamani potrafią czerpać esencję z lawy, aby radzić sobie z Przeciążeniem. Kto by pomyślał, że ta substancja ma takie właściwości!

 

Znajdźcie w sobie odwagę, aby wkroczyć w płomienie Otchłani. Czarna Góra: Przygoda w Hearthstone już wkrótce odkryje przed wami swoje sekrety!

szaman wojownik cg

Author: hearthstone

Share This Post On

50 komentarzy

  1. Żeby nikomu nie umknęło:

    Istotną informacją jest to, że karty te, nie są nagrodami za wyzwania klasowe w pierwszym skrzydle.

  2. QUOTE

    Teraz niektóre klasy są pokrzywdzone, to mnie niepokoi... nie widzę w tym żadnego sensu
    
    No, a jak mamy go widzieć, skoro nie znamy całego obrazu? :D Zeriyah napisał, że sens poznamy później i póki co wierzę mu na słowo. Dopiero wtedy będzie można oceniać w pełni ten krok i co kombinują. Dodam tylko, że też mnie to zastanawia co oni znowu mieszają ;-)
    
    Jeszcze jedną ciekawostkę wygrzebałem, w traileru Czarnej Góry pojawiają się w trakcie karty wypalane na ziemi jak kroki do góry - jest tam widoczny Wstrząs Lawy w około 31 sekundzie: 
    https://www.youtube.com/watch?v=i-0LuqbDpIs&t=31
    
    
    http://www.youtube.com/watch?v=i-0LuqbDpIs&t=31
    
    				
  3. Wreszcie moze zaczną byc grane typowe talie pod przeciążenie :P
    Earth elemental moze zacznie byc grany… Tak czy inaczej czekam z niecierpliwoscia

  4. Od biedy mozna nawet rzucic to w 5 turze po Dzikich Duchach albo Burzy z Piorunami i nie byc przeciazonym na Fire Elementala w 6 turze.

  5. COLOR=#2C2C2C][FONT=Asul]The adventure brings 18
    na angielskiej stronie o hs znalazłem to „

    
    
    The adventure brings 18 new collectible 
    
    
    
    
    class
    
    
    -specific cards, two for each class."
    
    
    
    czy to potwierdzona informacja?
  6. QUOTE

    na angielskiej stronie o hs znalazłem to "
    
    
    The adventure brings 18 new collectible 
    
    
    
    
    class
    
    
    
    
    -specific cards, two for each class."
    
    
    
    czy to potwierdzona informacja?
    Hearthpwn podaje cos takiego:
    
    
    
    
    
    Zeriyah has reached out to us to clarify that there is indeed
    
    
    
    

    two different class cards

    
    
    for each class, although this information is not readily available online at the moment. One of these class cards will be sourced from the class challenges. This is an update to our previous statement which said there were only going to be nine class cards in Blackrock Mountain which has now been proven false.
    
    
    
    
    
    
    
    This also changes our previous statements on class card rarity, so they have been retracted. We may indeed see a common and a rare class card for each class, although we won't know for certain until we see all the cards.
    
    
    
    
    Wiec na 99% kazdy bohater dostanie po dwie karty klasowe.
  7. video=youtube;hCIFHGddTcc]https://www.yo
    Moje omówienie dla nowych kart :)

    https://www.youtube.com/watch?v=hCIFHGddTcc
    
    				
  8. QUOTE

    Skoro po 2 klasowe będzie,  to aż 18 kart + 5 legend/boss  to 23, i gdzie tu zmnieszczą te obiecane smoki

    Legendy beda smokami, moze tez kazda klasa dostanie jednego klasowego smoka. Ale na wiecej niz 10-15 smokow bym nie liczyl.

  9. Matko… Ta klasowa wojownika.. Skaczące ostrze + nieśmiertelność swoich jednostek (gdy przeciwnik ma coś dużego) = profit :D

  10. Nie wiem może to przez to, że nie lubię grać shamanem i warriorem ale obie karty jak dla mnie nie urywają pupy to raz a dwa po prostu mi się nie podobają :P

  11. Warriorem nie gram, więc na temat jego karty się nie wypowiem.
    Co do tego Wstrząsu Lawy, nie jestem zbytnio przekonany. Nie wiem, w jaki sposób miałoby się to sprawdzić. Nie chciałbym zamieniać dwóch błyskawic na dwa Wstrząsy, Crackle też bym nie chciał wyrzucać. Chyba tylko talia oparta na wielu kartach z przeciążeniem miałaby sens, ewentualnie combo z Neptulonem.

  12. QUOTE

    Ben Brode też potwierdził: 

    https://twitter.com/bdbrode/status/575387507979739136

    Hm z jednej strony fajnie, bo pewnie każda klasa dostanie swojego smoka albo coś do synergii ze smokami, ale z drugiej strony mniej neutralnych kart oznacza troszkę mniejsze możliwości. Poczekamy, zobaczymy.

    Hazriel dzięki za info bo co niektórym się przyda.

    Nie chcę nikogo obrażać i niech nikt tego nie weźmie do siebie, ale na prawdę ktoś myślał że Blizz wypuści różne rarity dla różnych klas? No way. Osobiście uważam że kart klasowych będzie zawsze tyle samo dla wszystkich klas. ( i w takich samych rzadkościach).

    Pzdr.

  13. QUOTE

    Hazriel dzięki za info bo co niektórym się przyda. 
    
    Nie chcę nikogo obrażać i niech nikt tego nie weźmie do siebie, ale na prawdę ktoś myślał że Blizz wypuści różne rarity dla różnych klas? No way. Osobiście uważam że kart klasowych będzie zawsze tyle samo dla wszystkich klas. ( i w takich samych rzadkościach).
    
    Pzdr.

    Szczerze mówiąc nie wierzyłem w to ale, przez to „dowiecie się wkrutce” myślałem że wydadzą te „brakujące”karty w innym dodatku xd

  14. z tego co pamiętam po GvG i Naxx Blizzard :p nie lubi zbytnio pokazywać kart czarnoksiężnika, więc jego karty poznamy pewnie na końcu xD

  15. W sumie nigdy tak nie grałem, ale czy ktoś z was wie może co się dzieje gdy wojownik używa czaru rozkazujący okrzyk (nie mogą ginąć) i skaczącego ostrza? Gdy nie ma wrogich stronników teoretycznie powinno skakać bez końca :) Na pewno tak nie jest, ale może da się wymyślić jakie combo wombo z tym nowym stronnikiem na instant kill :)

    Co do czaru szamana, to raczej nie widzę na niego miejsca. Ewentualnie zamiast błyskawicy, ale i tak mało osób już ją gra przerzucając się na trzask.

  16. Jeśli powstanie coś nowego u warriora to pewnie kontrolny deck na smokach o ile uda się uzyskać sensowną synergię. Przez chwilę dobrze sobie radził Math Warrior, ale aktualnie kiedy spotykam warriora (jakieś 5% gier) to w 90% przypadków jest to legendary control warrior ;)

  17. Lava Shock teoretycznie bardzo fajny a jak będzie w praktyce to się przekonamy. Jako fana shamana bolało mnie zawsze to że nie można używać zbyt dużo kart z przeciążeniem, może to się zmieni:)

  18. ciekawe z tymi 2 kartami dla klasy
    z kart na razie podoba mi się hungry dragon i dark iron skulker (baardzo mocny ihmo)
    ale to się jeszcze może zmienić gdy będzie komplet i zobaczymy jakie są synergie

  19. a mi się nowe karty podobają, po za tym nie wszystkie karty muszą być super już nie mówiąc o tym że widzimy zaledwie malutką część całego setu

  20. QUOTE

    W sumie nigdy tak nie grałem, ale czy ktoś z was wie może co się dzieje gdy wojownik używa czaru rozkazujący okrzyk (nie mogą ginąć) i skaczącego ostrza? Gdy nie ma wrogich stronników teoretycznie powinno skakać bez końca :) Na pewno tak nie jest, ale może da się wymyślić jakie combo wombo z tym nowym stronnikiem na instant kill :)
    
    Co do czaru szamana, to raczej nie widzę na niego miejsca. Ewentualnie zamiast błyskawicy, ale i tak mało osób już ją gra przerzucając się na trzask.

    Już Ci odpowiadam. Kiedy rzucisz rozkazujący okrzyk i skaczące ostrze to skacze ono tak długo aż zabije jakiegoś stronnika. W tym przytoczonym przez Ciebie przypadku przestanie ono skakać kiedy twój stronnik miałby 0hp. Tyle, że rozkazujący okrzyk nie pozwala mu zginąć więc zamiast na 0hp zostaje na 1hp a ostrze się zatrzymuje. Testowałem to na Akolicie bólu – dobiera 3 karty i zostawia stronnika na 1hp. Więc sądzę, że tak samo będzie z tym nowym stronnikiem zada 10dmg w twarz i zostawi go ze statami 2/1.

  21. QUOTE

    Już Ci odpowiadam. Kiedy rzucisz rozkazujący okrzyk i skaczące ostrze to skacze ono tak długo aż zabije jakiegoś stronnika. W tym przytoczonym przez Ciebie przypadku przestanie ono skakać kiedy twój stronnik miałby 0hp. Tyle, że rozkazujący okrzyk nie pozwala mu zginąć więc zamiast na 0hp zostaje na 1hp a ostrze się zatrzymuje. Testowałem to na Akolicie bólu - dobiera 3 karty i zostawia stronnika na 1hp. Więc sądzę, że tak samo będzie z tym nowym stronnikiem zada 10dmg w twarz i zostawi go ze statami 2/1.

    Ale jeśli my będziemy mieli tego od toporów, a przeciwnik coś dużego (np giganta) to wtedy będzie ciekawie :D Ostrze będzie skakało aż gigant nie zginie. Albo gdy my mamy pełny stół, a przeciwnik pusty to ostrze skacze aż wszyscy stronnicy nie będą mieli 1 życia, to też nam pozwoli nabić trochę obrażeń.

  22. @up

    Nie to chyba tak nie działa. Ostrze prawdopodobnie się zatrzymuje w momencie w którym stronnik powinien zginać ale zostawia mu 1hp. Trzeba to jeszcze sprawdzić.

  23. QUOTE

    @up
    
    Nie to chyba tak nie działa. Ostrze prawdopodobnie się zatrzymuje w momencie w którym stronnik powinien zginać ale zostawia mu 1hp. Trzeba to jeszcze sprawdzić.

    Ta opcja jest bardziej prawdopodobna.

    Ja na pewno spróbuję stworzyć coś ala aggro enrage warrior :)

  24. Można też Pyro + Miotacz + CS + dwa Whirlwindy + Coin + Wewnętrzny szał + jakiś spell za 1. Takie mini-combo :).

  25. url]http://www.hearthpwn.com/cards?filter-set=102&filter-unre
    dwie nowe karty

    http://www.hearthpwn.com/cards?filter-set=102&filter-unreleased=1&display=2
    
    				
  26. QUOTE

    dwie nowe karty 
    http://www.hearthpwn.com/cards?filter-set=102&filter-unreleased=1&display=2
    
    
    
    
    
    http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/190/78/635621914856644165.png
    
    Whenever you target this minion with a spell, gain +1/+1.
                      
    
    
    
    Type: 
    Minion
    
    
    Rarity: 
    Common
    
    
    Set: 
    Blackrock Mountain
    
    
    Race: 
    Dragon
    
    
    Collectible
    
    Unreleased
    
    
    
    http://media-hearth.cursecdn.com/avatars/190/80/635621915326961687.png
    Whenever this minion takes damage, summon a 2/1 Whelp.
                      
    
    
    
    Type: 
    Minion
    
    
    Rarity: 
    Rare
    
    
    Set: 
    Blackrock Mountain
    
    
    Collectible
    
    Unreleased
    
    
    				

Submit a Comment