Nerf Leeroya i Sępa – Aktualizacja 1.2.0.6485

Zapowiadany wcześniej nerf Leeroya Jenkinsa i Wygłodniałego Sępa wszedł do gry wraz z pewnymi poprawkami. Leeroy kosztuje teraz 5 many zamiast 4, a Wygłodniały Sęp zamiast 2 many kosztuje 5, oraz ma statystyki podniesione z 2/1 na 3/2. Przez pewien czas można odczarować Leeroya za pełną wartość pyłu użytego do stworzenia go czyli 1600 za normalną wersję i 3200 za złotą.

Odpowiedzi deweloperów na wiele pytań znajdziesz w poprzednim niusie zapowiadającym ten nerf – tutaj.

Jak zmieni się meta? Niektórzy zapowiadają koniec łowcy i powrót do bardziej kontrolnych talii. Na rankingach pojawia się większa ilość Handlocków. Jest to też z pewnością okazja do stworzenia nowych, interesujących talii, których wcześniej nie widzieliśmy.

Pełna informacja od Blizzarda na temat aktualizacji 1.2.0.6485:

nerf leeroy

 

„Leeroy Jenkins” (karta neutralna) kosztuje teraz 5 pkt. many (poprzednio 4).

  • Karta „Leeroy Jenkins” umożliwiła stworzenie taktyki, której głównym założeniem była próba pokonania przeciwnika podczas jednej tury bez konieczności wprowadzania do gry żadnych dodatkowych kart. Chcemy, aby talie tworzone przez graczy w Hearthstone były jak najbardziej różnorodne, ale otrzymanie ponad 20 pkt. obrażeń w jednej turze nie jest szczególnie zabawne i nie pozwala na większą interakcję.
  • Tymczasowo zwiększyliśmy ilość pyłu otrzymaną po odczarowaniu karty „Leeroy Jenkins”, tak aby była równa ilości pyłu wymaganej pierwotnie do wykonania tej karty.

 

nerf sep

 

„Wygłodniały sęp” (karta łowcy) kosztuje teraz 5 pkt. many (poprzednio 2) i posiada 3 pkt. ataku i 2 pkt. życia (poprzednio 2 pkt. ataku i 1 pkt. życia).

  • Karta „Wygłodniały sęp ” umożliwiała łowcom dobieranie zbyt dużej liczby kart jak na swój niewielki koszt. Wprowadzana zmiana sprawi, że przeciwnik łowcy będzie mieć więcej czasu, aby odpowiednio zareagować zarówno na „Wygłodniałego sępa”, jak i na karty, których dobranie umożliwia.

 

Poprawki błędów

  • Zatrudniono gnomich inżynierów celem ulepszenia dymków czatu w grze i przeciwdziałania problemom z obcinaniem tekstu.
  • Naprawiono różnorakie błędy i usterki.
  • [iPad] Usprawniono ogólną wydajność gry – w szczególności na iPadzie 2 oraz iPadzie mini.
  • [iPad] Naprawiono błąd, który mógł powodować zawieszenie klienta Hearthstone przy wznawianiu gry po odblokowaniu iPada.

Author: hearthstone

Share This Post On

Submit a Comment