Nowa karta z głosowania #2 – Zarządca koloseum

Do premiery Wielkiego Turnieju będziemy mogli uczestniczyć w  głosowaniach, w których będziemy wybierać jedną kartę, którą chcemy zobaczyć. Drugie głosowanie zakończyło się i nową kartą, która poznaliśmy jest:

Zarządca Koloseum

Poniżej możesz zobaczyć z kim konkurował o zwycięstwo:

glosowanie 2

Jednocześnie wystartowało nowe głosowanie i można już głosować na kartę, która Cię bardziej interesuje na stronie Wielkiego Turnieju Hearthstone – tutaj.

W trzecim głosowaniu możemy wybierać pomiędzy takimi dwoma kartami:

hs

Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka miejsc do rozmów na temat Wielkiego Turnieju:

Author: Hazriel

Share This Post On

26 komentarzy

  1. skąd wiadomo że codziennie pokazują karty? na razie pokazali w piątek pierwszą, a drugą w poniedziałek, dobra omińmy niedzielę ale w sobotę niczego nie było

  2. W sumie zdanie jest trochę źle skonstruowane. Chodzi o to, że codziennie jest JAKIEŚ głosowanie, niekoniecznie nowe :p Karty ujawniane będą na 99% w poniedziałki, środy i piątki tak jak to było z GvG.

  3. Śmieszne jest jak bardzo Annoy-o-Tron kontruję tę kartę. Nie możesz pingnąć divine shielda, bo ci rycerzyk wróci na rękę i nie będzie mógł dobić robocika :D Super karta!

  4. QUOTE

    W sumie zdanie jest trochę źle skonstruowane. Chodzi o to, że codziennie jest JAKIEŚ głosowanie, niekoniecznie nowe :p Karty ujawniane będą na 99% w poniedziałki, środy i piątki tak jak to było z GvG.
    "
    w których będziemy wybierać jedną kartę, którą chcemy zobaczyć następnego dnia" następnego dna trzeba usunąć ;p
  5. QUOTE

    "
    w których będziemy wybierać jedną kartę, którą chcemy zobaczyć następnego dnia" następnego dnia trzeba usunąć ;p

    Załatwione :D

  6. Karta typu „jest i tyle”. Ogólnie dziwna logika blizzarda, chcieli zrobić większy nacisk na hero power a dają kartę która wraca na rękę przy hero power xd. Jedyne dobre jak enemy rzuci jakiegoś debuffa na niego i nic więcej.

  7. Nie ukrywajmy, że jest to karta beznadziejna (przynajmniej dla mnie). Po co wystawiać coś, co za chwilę znowu będzie u mnie w ręce. Gdyby ta karta miała staty 3/5 albo 4/4 to jeszcze. Niech mi ktoś napisze gdzie ta karta miałaby miejsce. Chyba, że będzie się zgrywała z jakąś inną kartą.

  8. Ależ Wy się nie znacie! To jest karta do combo z Knife Jugglerem i Monetą!

    W 10 turze:
    Moneta -> Knife Juggler -> Zarządca -> Hero Power -> Zarządca.

    2 dmg za free!

  9. QUOTE

    a ja właśnie na tą po lewej :p sam biust to nie wszystko :P mi się wydaje ta po lewej bardziej seksowna xd

    jest tak płaska że myślę to transwestya :p

  10. Już tłumaczę.
    Karta służy do tego, by skracać się z małymi stronnikami na początku. Gdy ma już mało hp, cofamy ją i w dowolnym momencie, można zagrać ponownie.
    Dosyć kontrowersyjna, ale wbrew pozorom nie jest tragiczna. Staty 2/5 gdy np. zagramy ją z coinem pozwalają nam w early game na kilka korzystnych wymian.

    • Nie wiem czy to nie za drogi biznes. Do tego marnujesz monetę i po cześci blokujesz możliwość używania Mocy Bohatera.
      Ja się zastanawiałem czy nie byłaby dobrą opcją dla czarnoksiężnika i jego nadmiaru mocy, wtedy byłby jakiś solidny removal bez straty karty. No ale to też taka dość duża kombinatoryka.
      Nie jestem przekonany do tej karciszki.

  11. Gdyby byla chociaz 3/4 to by sie jeszcze mozna zastanowic albo 2/3 za 2 many ale 2/5 za 3 many to troche drogo jak na kontrowanie rushdeckow i to w 4 turze. Sa lepsze karty za ta cene.

  12. Problem z Inspire jest taki, że w normalnej grze nie chcesz używać hero power (poza kilkoma specyficznymi wyjątkami). Zazwyczaj hero power jest ostatecznością, żeby po prostu wykorzystać manę. Wydajemy 2 many na efekt warty 0-1, czyli żeby karty z Inspire miały sens muszą być naprawdę mocne. A jak na razie dostajemy karty co najwyżej średnie. Owszem, możemy mieć na stole 2 karty z Inspire i wtedy jedno użycie hero power działa na obie te karty, ale dopóki gra nie zwolni to takie zagrania nie mają prawa bytu.

    Na tę chwilę najfajniej prezentują się karty bez Inspire. Ale jeszcze dużo do odkrycia. :D

  13. QUOTE

    Gdyby byla chociaz 3/4 to by sie jeszcze mozna zastanowic albo 2/3 za 2 many ale 2/5 za 3 many to troche drogo jak na kontrowanie rushdeckow i to w 4 turze. Sa lepsze karty za ta cene. Karty z inspiracja na pewno beda z nizszym kosztem by robic inspire combo.

    Dokładnie. Pod anty aggro wolę już Harvesta, Spider Tanka bądź tego 2/8. Chociaż ostatnio pomyślałem o tej karcie z Naxxa co wycisza nam stronników. Może tu się przyda?

  14. QUOTE

    Chociaż ostatnio pomyślałem o tej karcie z Naxxa co wycisza nam stronników.

    Widziałem deck oparty na tej karcie. Ogólnie słaby, ale ciekawy. Ta karta by się tam sprawdziła, ale i tak za 3 many możesz mieć 4/4 tańczące ostrza i je też możesz wyciszyć. Na razie nie widzę większego zastosowania tej karty

  15. QUOTE

    Problem z Inspire jest taki, że w normalnej grze nie chcesz używać hero power (poza kilkoma specyficznymi wyjątkami). Zazwyczaj hero power jest ostatecznością, żeby po prostu wykorzystać manę. 

    Blizzard sam to powiedział i niby mają zamiar to zmienić, ale imho będzie im ciężko zrobić karty, które nie będą OP, a będą nadawały się do mety. Obawiam się, że będziemy mieli kolejny przypadek Smoków z CG. Może z czasem (i kolejnymi kartami) karty z Inspiracją staną się silniejsze, ale po tym pierwszym dodatku nie oczekuję rewelacji.

Submit a Comment