Nowe karty GvG: Ogry robią miazgę

Poznaliśmy właśnie dwie nowe karty, którymi są dwa ogry.

Szaman Kafardunów – karta klasowa szamana, koszt 4, staty 5/4, opis: Furia wichru, Przeciążenie: (1) 50% szans na zaatakowanie niewłaściwego wroga.

Ogr ninja – karta klasowa łotra, koszt 5, staty 6/6, opis: Ukrycie. 50% szans na zaatakowanie niewłaściwego wroga.

Szaman Kafardunów
Ogr ninja

 

Poniżej pełny wpis Blizzarda o Ograch:

Dziś kontynuujemy naszą przygodę z nowymi kartami oraz przyglądamy się kolejnym motywom przewodnim, które pojawią się w pierwszym, wybuchowym dodatku do Hearthstone: Gobliny vs Gnomy!

 

Cały ten zgiełk – dudnienie, tłuczenie, brzęczenie i inne odgłosy mechanicznej destrukcji – zwróciły uwagę pewnej rasy z Azeroth, która również lubuje się w niszczeniu wszystkiego wokół. Mowa oczywiście o ograch. Te osiłki naprawdę, ale to naprawdę lubią tłuc wszystko na miazgę i są gotowe do rozróby w dodatku Gobliny vs Gnomy!

 

Ogry to wielkie, często nieporadne brutale. Mają upodobanie do demolki i z wszystkiego „ROBIO MIAZGE”, zaś na polu walki są siłą, której lepiej nie lekceważyć. Nie masz pod ręką zgniatarki, żeby zezłomować popsutego mecha? Ogry się tym zajmą! Te gruboskórne istoty nie należą do wybrednych, gdy trzeba coś rozwalić i niechętnie słuchają rozkazów, ale dopóki mogą niszczyć, dopóty powinny być zadowolone. To sprawia, że są nieprzewidywalnymi i bardzo groźnymi przeciwnikami.

 

W dodatku Gobliny vs Gnomy karty wielu ogrów posiadać będą opis o treści „50% szans na zaatakowanie niewłaściwego przeciwnika”, który odzwierciedlać ma dziką i nieokiełznaną naturę tej rasy. Jak wspomnieliśmy, ogrów nie obchodzi, w co tłuką, dopóki mogą to tłuc, więc ich zdolności potencjalnie umożliwiają ignorowanie Prowokacji i Ukrycia, jeśli jeden z ich ciosów akurat sięgnie celu. Kiedy widzicie ogra na polu walki, strzeżcie się – bo niechybnie w coś przywali!

Jak Ci się podobają nowe karty Ogrów?

Wszystkie informacje o dodatku Gobliny vs Gnomy znajdziesz w naszym Kompendium Gobliny vs Gnomy.

Zapraszamy do komentowania dodatku w ogólnym temacie na forum – Gobliny vs Gnomy – dyskusja o wszystkim

szaman kafardunow ogr ninja nius

Author: hearthstone

Share This Post On

10 komentarzy

  1. sądząc po tym ogrze, iron senseiu i temu goblińskiemu piratowi dostaniemy aż 3 rzadkie karty klasowe chyba że naprawde przegrane karty w głosowaniu zostają usunięte. jak myślicie?

  2. Ciekawi mnie co to dokładnie znaczy „50% szans na zaatakowanie np wystawiam ogra
    a na stole jest taunt np slusozer i np kaplanka atakuje taunta bo nie moge nic innego a okazuje sie ze wale w kaplanke ?
    i druga rzecz czy moze atak isc w swojego miniona ? wydaje mi się ze nie bo jest naposane ” niewłaściwego wroga ”
    wie ktos jak jest w orginale bo z tlumaczeniem roznie bywa

  3. Ogr jest mega value, na szczęście ma napisane na końcu ‚wroga’ więc nie istnieje ryzyko, że trzepnie jednego z naszych. Nie jest zły. Tak samo szaman, te karty dają mega value, zobaczymy jak się to sprawdzi w praktyce.

  4. QUOTE

    Ciekawi mnie co to dokładnie znaczy "50% szans na zaatakowanie niewłaściwego wroga"  np wystawiam ogra 
    a na stole jest taunt np slusozer i np kaplanka atakuje taunta bo nie moge nic innego a okazuje sie ze wale w kaplanke ?
    i druga rzecz czy moze atak isc w swojego miniona ? wydaje mi się ze nie bo jest naposane " niewłaściwego wroga "
    wie ktos jak jest w orginale bo z tlumaczeniem roznie bywa

    Tak, możesz tą umiejętnością ominąć taunty i wychodzi na to, że przywalić też ukrytemu stronnikowi. Generalnie jeżeli masz na stole ogra, przeciwnik jest w zasięgu leathal’a i wystawia taunta, to masz 50% szansy, że trzepniesz w bohatera omijając taunt umiejętnością ogra, tym samym kończąc rozgrywkę ^^

    Z tego co czytałem, to w swoich nie można przywalić. Missujesz tylko na wrogach. W sumie to można powiedzieć, że w 50% to ogr wybiera sobie cel ataku, ty go tylko spuszczasz ze smyczy :D

  5. Jeżeli te karty „50% na trafienie niewłaściwego wroga” będą omijać Taunty, to użyte przez ogarniętego gracza będą mogły wiele namieszać :D

  6. Omijają taunty i walą w niewidzialnych.
    Fajnie. Dla mnie bomba. Czasami wygra gre, czasami zrujnuje pewną wygraną :)

  7. Już widzę jak reynad będzie przegrywał bo ktoś ominął jego taunta i walnął go w twarz. Sól będzie słona.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Nowa karta GvG: Sabotaż | HSArena.pl - Hearthstone wiadomości, arena, poradniki, Hearthstone po Polsku - […] poznaliśmy dwóch nowych ogrów w grze, z także nowym elementem mechaniki w postaci „50% szans na zaatakowanie niewłaściwego […]

Submit a Comment