Nowe karty GvG: Trybomłot, Iron Sensei i Antique Healbot

Poznaliśmy trzy nowe karty GvG – jedna z głosowania została wybana przez graczy, jedna została podana przez portal GameInformer i jedna przez portal PCGamer.

Głosowanie graczy pokazało nam nową broń paladyna – Trybomłot za 3 many z statami 2/3 i opisem: Okrzyk bojowy: Daj losowemu przyjaznemu stronnikowi Boską Tarczę oraz Prowokację.

Poznaliśmy też neutralną kartę – Antique Healbot to Mech kosztujący 5 many z statami 3/3 i opisem: Okrzyk bojowy: Przywróć 8 pkt. życia swojemu bohaterowi.

Ostatnią kartą jest klasówka łotra – Iron Sensei to Mech kosztujący 3 many z statami 2/2 i opisem: Na koniec twojej tury daj innemu przyjaznemu Mechowi +2/+2.

Antique Healbot
Iron Sensei
Trybomłot

Kolejne głosowanie już teraz potwierdziło nam, że dostaniemy nowe legendarne karty klasowe. Do poniedziałku wybieramy pomiędzy kartą klasową druida, a łowcy.

 

głosowanie legendarki klasowe druid łowca

Karta druida przedstawia grafikę Malorne, wielkiego białego jelenia, półboga który był obrońcą natury i ukochanym Elune. Z ich związku narodził się Cenarius.

Karta łowcy natomiast przedstawia grafikę innego półboga (chociaż nie do końca est to pewne) Gahz’rilla – wielkiej hydry przywoływanej przez Trolli w ich mieście Zul’Farrak. Jest ona elitarnym bossem 48 poziomu i wymaga odprawienia specjalnego rytuału w trakcie instancji, aby ją przywołać.

Którą kartę wolisz poznać? Oddaj swój głos tutaj.

Wszystkie informacje o dodatku Gobliny vs Gnomy znajdziesz w naszym Kompendium Gobliny vs Gnomy.

Zapraszamy do komentowania dodatku w ogólnym temacie na forum – Gobliny vs Gnomy – dyskusja o wszystkim

iron sensei trybomlot antique healbot

Author: hearthstone

Share This Post On

8 komentarzy

  1. Z tych kart Trybomłot wydaję się najpotężniejszy. Wielu mówi, że jest op może i tak, na arenie będzie excellent, w constructed również znajdzie wielu fanów. Pozostałe są też ciekawe, ale imho to Trybomłot będzie w praktycznie każdej talii.

  2. Wszystkie karty są dobre. Ten mech leczacy może się znaleść w jakichś takich. Karta rogala fajnie zbuffuje mechy i zrobi coś od razu jak wejdzie do gry, nawet jak zginie w turze przeciwnika. No ale najlepsza jest broń pala bo jak zagra się yeti i tą broń na pusty stół to tak jakby zagrać słońcowiercę i broń 2/3 za 1 many.

  3. Fajne karty. Iron Sensei do Mecha-Łotra będzie świetną kartą. Przeciwnicy nie będą mogli sobie pozwolić na zbyt długą obecność tego miniona na stole. Tempo-Mecha-Rogue it’s comming ^^

    Młotek dla Paladyna też jest świetny. Rzucona we wczesnych turach może wypracować nam dobrą pozycję na stole, w taliach kontrolnych też można nim pomachać i jest w tedy jeszcze bardziej zabójczy. Jest to epax, który na jest bardzo dobry zarówno na arenie, jak i w constructed. I wygląda jak otwieracz do konserw :D

    Jeżeli zaś chodzi o Healbota, to nie wiem, czy będzie on jakoś super grywalny, bo zazwyczaj w 5 turze wolimy rzucić coś konkretniejszego, niż miniona 3/3. Na arenie – cholera wiem. W late 8 hp to fajna opcja, ale to samo co w constructed. Wiem natomiast jedno. Z pewnością zainteresują się nim Priesty, bo w połączeniu z Auchnai’em jest to kolejny removal, lub finiszer w arsenale kapłana. Bo przywalenie w 5 lub 9 turze za 8 to całkiem niezła opcja.

  4. QUOTE

     Wiem natomiast jedno. Z pewnością zainteresują się nim Priesty, bo w połączeniu z Auchnai'em jest to kolejny removal, lub finiszer w arsenale kapłana, zostawiający w dodatku jakiegoś psika na stole. Bo przywalenie w 5 lub 9 turze za 8 to całkiem niezła opcja.

    He he chyba removal samego siebie z pola walki :) w polaczeniu z kapłanka wali za 8 dmg w naszego bohatera :)

  5. Iron Sensei i Trybomłot są według mnie bardzo dobre w constructed. Na arenie średnio widzę tego Iron Sensei.

    Co do kolejnych kart cieszy mnie to że wreszcie hydra przegrywa z jeleniem.

  6. A, faktycznie. Kurde, nie wiem czemu, ale byłem pewien, że działa on na zasadzie Farseer’a. Nie doczytałem, mój błąd. No to w takim razie jest dużo słabszy. Gdyby miał możliwość kierowania heala na cel o byłby dużo lepszą opcją.

  7. Wygląda na to, że Pal prześcignie Woja jeśli idzie o broń. Jakieś talie oparte na mechanice broni (z kowalem i piratami) mogą być ciekawe. No i oczywiście gluty znowu staną się must have dla większości decków, a Harrison zyska na popularności.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Nowa karta GvG: Druid of the Fang | HSArena.pl - Hearthstone wiadomości, arena, poradniki, Hearthstone po Polsku - […] Gwoli ścisłości to Druid of the Fang zamieni się w 7/7, a nie nasza Bestia. Pozostaje jednak pytanie –…

Submit a Comment