Osłabienie karty Spuścić Psy! | Unleash the Hounds

Spuścić psyCM Zeriyah z Blizzarda właśnie podał informację o nadchodzącym nerfie (osłabieniu) karty Spuścić Psy! | Unleash the Hounds!

Od przyszłej aktualizacji karta ta będzie kosztowała 3 punkty many zamiast dotychczasowych 2. Zmiana wejdzie w życie z nową aktualizacją, może już dzisiaj w nocy (tj. w środę około 3 w nocy), jeśli nie to pewnie za tydzień wraz z cotygodniowymi pracami na serwerach.

Oto co powiedział Zeriyah o tej zmianie:

W ciągu ostatnich kilku miesięcy widzieliśmy wiele różnych talii spisujących się dobrze w grze w zależności od wielu czynników. Nasza społeczność jest niezwykle kreatywne i widzieliśmy graczy ciągle sprawdzających nowe rzeczy i wymyślających nowe strategie, aby zwalczyć jakiekolwiek talie, z którymi mieli problemy.

 

Na najwyższym poziomie gry istnieje wiele różnych talii, które spisują się świetnie, a same talie zmieniają się z tygodnia na tydzień. Z uwagi na to, że widzieliśmy wiele kart i typów talii, które w obecnym stanie gry wznosiły się na szczyt i spadały na dno gdy gracze dostosowywali się do nich. Z tego powodu nie chcieliśmy zmieniać Spuścić psy! | Unleash the Hounds od razu. Jakkolwiek, talie łowcy stały się ostatnio co raz bardziej dominujące i spisują się lepiej niż byśmy chcieli na wielu poziomach gry.

 

Podoba nam się idea talii, które potrafią odwrócić szalę i zrobić super combo, ale grając przeciwko łowcy możesz czuć, że jesteś karany zbytnio za stawianie stronników na planszy. Granie stronników jest jednym z kluczowych, fajnych elementów Hearthstone i odczuwanie tego, że Twoje możliwości są ograniczane przez przeciwnika może nie być zbyt przyjemnym doświadczeniem.

 

Wszelkie zmiany w równowadze w grze traktujemy bardzo poważnie i będziemy obstawali przy naszym postanowieniu wprowadzania zmian do kart tylko w sytuacjach, gdy będziemy czuli, że jest to absolutnie konieczne. Po długich rozważaniach zdecydowaliśmy zwiększyć koszt Spuścić psy! | Unleash the Hounds do 3 punktów many. Zmiana ta powinna dać więcej przyjemności z grania przeciwko łowcy, jednocześnie pozwalając mu na duże zagrania.

Wygląda na to, że Blizzard słucha graczy lepiej niż wielu się wydaje. Warto przypomnieć, że będzie to już trzecia zmiana z tą kartą w ciągu pół roku. W pierwotnej wersji kosztowała ona 1 punkt many i jej opis brzmiał „Daj swoim bestiom +1 ataku i Szarżę” jednak okazała się za silna i Blizzard zmienił ją na taką jak widzimy dzisiaj, tyle że z kosztem 4 punktów many. Następnie jednak przy okazji między innymi zwiększeni kosztu Pyroblasta do 10 zmieniony został koszt Spuścić Psy! na obecne 2 punkty many. Możesz przeczytać o tym w poprzednich dużych zamianach w kartach. Nie tak dawno temu Blizzard znerfił też karty Nadiskrownik Opiłek | Tinkmaster Overspark oraz Nat Pagle.

Czy są jeszcze jakieś karty szczególnie warte zmiany? Czy podniesienie kosztu o 1 punkt many zmieni wiele w grze łowcą? Podziel się z nami tymi uwagami w komentarzach tutaj lub na forum łowcy.

Author: hearthstone

Share This Post On

10 komentarzy

  1. Bardzo dobra zmiana wg mnie. Wiele to nie zmieni, ale w końcu może hunter przestanie tak mnie wnerwiać jak gram zoolockiem :d

  2. Nie czuję, aby to dużo zmieniło. Dalej jak wysypię się ze stronników do dostanę sępa + spuścić psy, przeciwnik dobierze pierdyliard kart, zabije mi 1-2 stronników z psów, ma jeszcze znak łowcy i rozkazy zabicia. To, że będzie miał tą 1 manę mniej niewiele zmieni. Przynajmniej w mojej opinii.

  3. Wg mnie zmieni sporo bo czasem nie pozowoli wykonać pełnego combo bo po prostu braknie many bądź to na drugiego sępa bądź to na wilka a to przecież już coś, przynajmniej w początkowej i środkowej części gry. Fajna zmiana na plus i ja akurat bardzo się z niej cieszę.

  4. Zmieni sporo w środkowej części meczu, bo przecież nawet jeżeli braknie 1 many na timber wolf-a to już jest coś, a to tylko jeden przykład

  5. QUOTE

    Dobra zmiana. Teraz nerf Rogue i Hearthstone stanie się grywalny innymi klasami.

    Albo wszyscy fani bestii przeniosa sie do zoo i „zwierzyniec” bedzie tak czy tak ;)

  6. QUOTE

    Dobra zmiana. Teraz nerf Rogue i Hearthstone stanie się grywalny innymi klasami.

    Nerf rogala? Co ty chcesz nerfić? On bazuje na combie, nie ma żadnych op kart które wygrywają gry jak UTS Kappa

  7. Przeniosłem posty z drugiego tematu do tego, bo ten był większy żeby nie robić bajzlu.

    Myślę, że zmiana o 1 many w górę wbrew pozorom zmieni właśnie tyle ile trzeba czyli „coś”. Nie będzie to wielki szok, ale nagle dużo rzeczy się zmieni i pewnie wiele osób nawet nie zauważy. Grałem hunterem i nie raz ryzykowałem zwlekając z UTH do 5 tury, żeby połączyć je z Leśnym Wilkiem, teraz gdy trzeba będzie poczekać do 6 na takie combo da to wiele przeciwnikowi. Tak samo jak wspomniał Ogi – połączenie z hienami będzie trudniejsze w wykonaniu. Myślę, że ta zmiana będzie odpowiednia. Pamiętam UTH za 4 many, gdy nikt nie grał prawie hunterem, a przynajmniej nie tą kartą bo nie nadawała się do używania. Za 3 many powinno dać określony efekt.

  8. video=youtube;r8NwIfyEHJU]http://www.youtub
    Dimitri dowiedział się o nerfie…

    http://www.youtube.com/watch?v=r8NwIfyEHJU
    
    Stare video, ale jak widać ciągle wykorzystywane, czekam na wersje z Hitlerem :D

Trackbacks/Pingbacks

  1. Aktualizacja 1.0.0.5314 | HSArena.pl - Hearthstone wiadomości, arena, poradniki, Hearthstone po Polsku - […] zaskoczył nas wprowadzając już dzisiaj aktualizację, która osłabia kartę Spuścić Psy! | Unleash the Hounds. Przy okazji jej wprowadzania…

Submit a Comment