Ósma karczemna bójka – Bal maskowy

Wystartowała ósma już karczemna bójka, jej nazwa to Bal maskowy. Nazwa bierze się z tego, że po zabiciu stronnika na jego miejscu pojawia się nowy, kosztujący 2 many mniej.

Na balu maskowym składamy własne talie i po zabiciu danego stronnika pojawia się na jego miejscu inny, kosztujący 2 many mniej. Czyli przykładowo wróg postawił Śluzożera za 5 many, Ty go zabijasz, a na jego miejscu pojawia się losowy stronnik za 3 many, np. Szalejący worgen.

Uwaga! Stronnicy za 0 i 1 many nie przywołują nikogo. Dopiero stronnicy za 2 many przywołują innych stronników – za 0 many. Dodatkowo warto wspomnieć, że efekt ten jest Agonią czyli Baron Zerwikrusz czy Pozorowanie śmierci działają na nich. Zerwikrusz przyzywa zatem dwóch stronników, a Pozorowanie śmierci aktywuje ich przyzwanie.

Dzisiaj zostało pokazanych bardzo wiele nowych kart i informacji na temat nowych rzeczy w Hearthstone, przeczytaj niusa: Gamescom podsumowanie – nowe karty, lansjerstwo i nagrody za rankingi.

Chcielibyśmy poznać Twoją opinie (my oraz Blizzard, którzy czyta stronę i forum) na temat nowego trybu Karczemnych Bójek, dlatego na forum zbieramy wszelkie informacje odnośnie Twoich przeżyć i odczuć na ich temat. Daj nam znać co myślisz w temacie – Jak oceniasz Karczemne Bójki?

Czym są Karczemne Bójki

Karczemne Bójki to nowy tryb rozgrywki w Hearthstone. Trwają one przez określony czas (do tej pory od środy do poniedziałku), są darmowe i rządzą się specjalnymi zasadami. Wchodząc do Karczemnej Bójki będziesz musiał albo stworzyć własną talię w oparciu o specjalne reguły, albo walczyć gotową talią od Blizza (jak w wyzwaniach klasowych przygód).

Do tej pory mieliśmy dwie karczemne Bójki:

  1. Ragnaros vs. Nefarian – graliśmy gotowymi taliami, gracz losowo grał Nefarianem lub Ragnarosem i posługując się przygotowaną przez Blizza talią musiał pokonać tego drugiego. Talie były wypełnione stronnikami i czarami, których bossowie ci używali w Czarnej Górze.
  2. Bananowa Bójka – w drugiej bójce otrzymaliśmy możliwość tworzenia własnej talii specjalnie na tą bójkę. W trakcie rozgrywki za każdym razem gdy jeden z naszych stronników zginął otrzymywaliśmy specjalną kartę Banana. Banany były czarami, które kosztowały 1 many i mogły wzmocnić naszych stronników lub zranić stronników przeciwnika.
  3. Pająki! Wszędzie pająki! – w trzeciej bójce dostaliśmy talie, w których było 20 Tkaczy sieci i 10 losowych czarów dla danej klasy. Mogłeś grać każdą z 9 klas, istne szaleństwo losowości.
  4. Wielkie zawody przywoływaczy – graliśmy własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  5. Spotkanie na rozdrożu – kolejna bójka stawiająca na wielką ilość losowości. W piątej bójce wybierałeś jedną z klas i grałeś talią, która za każdym razem była tworzona zupełnie losowo. Nie wiedziałeś czego możesz spodziewać się ani od swojej talii, ani od przeciwnika.
  6. Serce słonecznej studni – talie tworzyliśmy sami, dowolnie jak tylko chcieliśmy, ale rozgrywka rozpoczyna się od 10 pkt. many.
  7. Za dużo portali – talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!

Bójki są darmowe. Za udział w Bójkach nie będzie nagród, jedynym wyjątkiem są pierwsze tygodnie z Bójkami, w trakcie których otrzymasz 1 pakiet klasyczny za wygranie pierwszej walki w danej Bójce.

Na co zatem czekasz, pędź do nowego trybu gry i weź udział w Bójce!

Bal maskowy bójka

Author: hearthstone

Share This Post On

19 komentarzy

  1. Też się początkowo zdziwiłem. Chciałem być sprytny i wziąłem sobie paladyna, bo myślałem że jego moc będzie mi dwóch stronników dawać ( prawie jakby Justycjariuszka już była :D ) No, najważniejsze że tą pierwszą grę wygrałem i tym sposobem jestem bogatszy o 20 pyłu.

  2. Z Thaurissana wyleciał mi Baron Rivendare :D Ta „bójkowa” umiejętność to deathrattle. Wygrałem dosyć szybko :D

  3. Zostałem oszukany. Blizz wykazał się mniejszą kreatywnością niż oczekiwałem. Z wulkanicznego olbrzyma wypada….nic. ;(

  4. Hasło tej bójki – WŁĄCZAM MENTALNY DYSLOKATOR TC-130!

    Co talia to wszyscy to mają. Moja odpowiedź jest jednak bardzo prosta i skutczna, a brzmi ona:
    MRLGRLMGBRLGRBLGRMLGRMGRBLGRL!

    Murloki kopią każdego, zapowiada się łatwa farma golda na dodatek :)

  5. Nie wiem co się dzieje ale murloki miażdżą w tej bójce. Idą przez wszystko (pomimo że brakuje mi paru kart) a co do decku wrzuciłem u siebie też bombę cieni.

  6. QUOTE

    To się kombi z Undertakerem? Sprawdził ktoś?

    Sprawdziłem na własnej skórze – kombi się i ładuje Grabarza.
    Dodatkowo nie warto brać kart druida przemieniających się w bestie – Druida Szponów i Druidki Płomienia – po zamianie nie mają tej agonii.
    Co do Olbrzymów – Górski przywołuje po śmierci Deathwinga i to chyba jedyna opcja.

  7. QUOTE

    Nie wiem co się dzieje ale murloki miażdżą w tej bójce. Idą przez wszystko (pomimo że brakuje mi paru kart) a co do decku wrzuciłem u siebie też bombę cieni.

    Po prostu wiekszosc graczy wsadzila mocne karty do talii i nie maja zadnych kontr na ordynarne aggro. Face hunter tez powinien dawac rade.

Submit a Comment