Ostatnie skrzydło Ligi Odkrywców otworzy się dzisiaj!

Dzisiaj około północy powinno zostać otwarte ostatnie skrzydło Ligi Odkrywców – Sala Odkrywców!

Przygotowaliśmy dla ciebie strony z informacjami o wszystkich bossach Sali Odkrywców, uzupełnimy je gdy tylko skrzydła się otworzą i będziemy wiedzieć wszystko. Sala odkrywców jest skrzydłem, o którym niewiele wiemy, informacje zostaną uzupełnione po premierze Sali.

Przypominamy, że dla poprzednich skrzydeł również przygotowaliśmy takie info – Świątynia OryzysaUladaman, Zrujnowane Miasto.

Sala Odkrywców

Arcyzłodziej Rafaam zakradł się do Sali Odkrywców i ukradł Kosturu Stworzenia. Nie możesz pozwolić mu uciec z tym artefaktem! Stań do walki przeciwko ożywionym przez Rafaama stworą i pokonaj jego samego! Do pokonania w ostatnim skrzydle przygody masz czterech przeciwników – Szkieletozaursa Hexa, Stalowego  Strażnika i dwukrotnie samego Rafaama.

Bossowie Sali Odkrywców

  1. Szkieletozaur Hex
  2. Stalowy  Strażnik
  3. Rafaama
  4. Wkurzony Rafaam

Kliknij w bossa, aby przejść na stronę z jego opisem, strategią i taliami na niego.

Wyzwania klasowe

W Zrujnowanym Mieście do przejścia są dwa wyzwania klasowe:

  • Łotra
  • Maga

Nagrody

Pokonanie każdego bossa nagradza cię dwoma kopiami dwóch nowych kart. Przejście wyzwania klasowego daje ci dwie kopie nowej karty klasowej. Wyczyszczenie całego skrzydła nagradza cię dwiema kopiami nowej karty rzadkiej i jedną nową legendą.

Talie, wskazówki i inne informacje o każdym z bossów znajdziesz na podstronie każdego z nich.

Elise_Starseeker

Author: hearthstone

Share This Post On

19 komentarzy

  1. QUOTE

    Już? To chyba coś przeoczyłem. Szybko to przeleciało. I gdzie frajda z tej całej przygody? :D

    jak dla mnie duza frajda :)) oby więcej przygód ;)

  2. W sumie, wydaje mi się, że najgorsze skrzydło ze wszystkich jeśli chodzi o karty Rafaam i ożywiona zbroja wydają się spoko, może posąg i kustosz się jeszcze jakotako w grze odnajdą. Ale jednak karty z tego skrzydła raczej mało wniosą.

  3. chciałem napisac ze zagranie zlotej malpy to nawet w filmikach troldena nie zobaczymy ale wsumie w jakims warlocku/magu moze być grywalne. nie jest to duzy koszt bo mamy 3/5 za 4 many wiec luz a potem jeszcze 2 many na mape a potem 6/6 za 4 many(super!). ja na pewno poprobuje chociaż raz zagrac zlota malpe i powiedzieć soczyste „k****” jak zobaczę 4 lorewalkerow cho na reku;)

  4. QUOTE

    Posag w 4, wyciszenie w 5 i jest zabawa, mozna dac mu prowokacje i tez nic go nie przeskoczy.
    
    Jest Golem Animusa i też go można wyciszyć a jakoś nikt go nie gra.
    
    
    
    
    chciałem napisac ze zagranie zlotej malpy to nawet w filmikach troldena nie zobaczymy ale wsumie w jakims warlocku/magu moze być grywalne. nie jest to duzy koszt bo mamy 3/5 za 4 many wiec luz a potem jeszcze 2 many na mape a potem 6/6 za 4 many(super!).
    
    Neee w constructed deckach raczej tego nie zobaczymy, to jest karta dla fanu, zarówno combo dość długie do wykonania i wymaga decku do przewijania talii, do tego jeszcze zamiana całej talii na legendy, to na pewno nie jest dobra perspektywa, deck traci całkowicie swoje założenia, staje się randomowy... Nie widzę tej karty. Moim zdaniem dziwny zabieg Blizza by tworzyć coś takiego, bo ani w constructed to dobre, ani na bójkach a nawet na arenach wydaje się, że jest zbyt dużo zależności aby miało to sens.
  5. QUOTE

    Neee w constructed deckach raczej tego nie zobaczymy, to jest karta dla fanu, zarówno combo dość długie do wykonania i wymaga decku do przewijania talii, do tego jeszcze zamiana całej talii na legendy, to na pewno nie jest dobra perspektywa, deck traci całkowicie swoje założenia, staje się randomowy... Nie widzę tej karty. Moim zdaniem dziwny zabieg Blizza by tworzyć coś takiego, bo ani w constructed to dobre, ani na bójkach a nawet na arenach wydaje się, że jest zbyt dużo zależności aby miało to sens.

    Zapraszam na stream Forsena :D Ta karta u control warriora wymiata i Forsen aktualnie jest top 50 w legendzie grając właśnie talią opierającą się na małpie.

  6. Bo to karta typowo do heavy control / fatigue decków. A jak dobrze wiemy, ostatnio takie decki są całkiem grywalne.

  7. tym razem coś takiego – zniszczył mi cały stół na turę przed odsłonieniem :/ więc musiałem improwizować
    http://i65.tinypic.com/2ih8k90.png

    fajna przygoda – po zobaczeniu całości (wszystkich części) moje wcześniejsze marudzenie uznaję za niebyłe ;) i stwierdzam, że
    – przyjemna, ciekawa jako rozrywka
    – lepiej przemyślana i dopracowana
    – karty mają duży wpływ na metę i odpowiadają na to co się aktualnie w HS dzieje

    ogólnie: nice :)

  8. Normal ukonczony i jedynie czego mi brakowało to podziękowania od drużyny ale kto wie moze po HC będzie ale to rano dopiero.

  9. Ostatnie skrzydło zdecydowanie najlepsze jeśli chodzi o fabułę i przyjemność z rozgrywki. Bardzo mi się podobało.

  10. HC skończone przygoda średnia dla mnie wole jednak związane z raidami, ale wagonik i ucieczka to wyjątki które były fajne.

Submit a Comment