Pierwsze informacje o nowym dodatku Hearthstone, problemy z areną i wyjaśnienia odnośnie karty Kel’Thuzad

Value Town i informacje o nowym dodatku Hearthstone

kel'thuzadWczoraj odbył się ostatni odcinek popularnego podcastu Value Town, gospodarzem którego i twórcą jest ChanManV, a wraz z nim podcast prowadzili Trump i Kripparian. W Value Town mogliśmy często zobaczyć znanych graczy, a także dwukrotnie jednego z developerów HSa – Erica Doddsa. Link do kanału ChanManV na Youtube – tutaj.

Jak przystało na odcinek pożegnalny musiał pojawić się w nim specjalny gość – Mike Donais, który jest starszym projektantem gier w Blizzardzie, a także jest odpowiedzialny za równowagę w Hearthstone. Z finalnego odcinka Value Town możemy dowiedzieć się kilku nowych informacji odnośnie pierwszego dodatku do Hearthstone (Klątwa Naxxramas nie jest dodatkiem, jest tylko dodatkową przygodą) oraz kilku nowych informacji o HSie, jego przyszłości i tym co myślą jego twórcy.

Najważniejsze informacje:

  • Następny dodatek z kartami będzie miał „nie dokładnie 100 kart, ale będzie ich wiele”.
  • Karty z nowego dodatku będą pochodziły z nowych pakietów kart, w sensie osobnych od tych, które teraz są, więc nie ma sensu ich kupować na zapas.
  • Będziesz musiał normalnie zakupić pakiety kart, aby otrzymać nowe karty. Będziesz miał dwa wybory pakietów w sklepie (podstawowe i z dodatku).
  • reinkarnacjaNie ma ustalonego harmonogramu wypuszczania dodatków w Hearthstone, ale ciężko pracują nad następnym.
  • Developerzy nie pracują obecnie nad systemem 2v2. „Może” nad nim myślą.
  • Mike polubił serię Lord of the Arena (turniej-arena stworzony przez Reynada, w którym gracze najpierw wybierali talie w systemie areny, a następnie budowali taką samą w rozgrywce i walczyli przeciwko sobie nawzajem przyp. red. więcej info – tutaj) byłoby miło gdyby developerzy dali radę wykorzystać to lepiej.
  • Aby poradzić sobie z potencjalnymi problemami z kartami z Agonią wolą oni dodawać karty, które bezpośrednio wpływają na Agonię, zamiast dodawać więcej kart z Wyciszeniem.
  • Wyzwanie klasowe Paladyna nie udało się najlepiej i jest to lekcja dla nich. Powinno być w nim więcej karta z buffami.

Całe Value Town możesz zobaczyć na YouTube – część pierwsza, część druga.

Problemy z dostępem do Areny

Niektórzy gracze doświadczają problemów z areną – zawiesza się ona na ekranie z nagrodami i nie można nic zrobić. Blizzard jest świadom tego problemu i już pracują nad jego rozwiązaniem, jeśli chcesz im pomóc to śmiało wpisz się do tego tematu na oficjalnym forum gdzie CM Rolkyr zbiera informacje od graczy. Wystarczy podać swój region, zdjęcie z problemem i informacje czy widzisz jakiś błąd czy po prostu ekran utknął oraz na jakim etapie grania ma to miejsce.

 

Wyjaśnienia odnośnie karty Kel’Thuzad

Pojawiły się oficjalne informacje odnośnie niecodziennych kombinacji z kartą Kel’Thuzad.

Trump miał ostatnio ciekawy przypadek gdy jego Ragnaros zabił Kel’Thuzada przeciwnika, jednak ten się wskrzesił. Możesz to zobaczyć na filmie:

Kel'Thuzad wskrzeszenie

Pan SierściuchBen Brode skomentował to zajście jako bug na swoim Twitterze i rozwiał wątpliwości: „Powinien uruchomić swoją zdolność (wskrzesić wszystkich stronników, którzy zginęli w tej turze), ale nie powinien wskrzesić sam siebie.”

Pytanie: Duch Przodków | Ancestral Spirit + Reinkarnacja |Reincarnate + Kel’Thuzad = 5 Kel’Thuzadów. Czy to działa tak jak powinno?

Ben Brode: Wygląda na to, że tak.

Pytanie: Czy jest zamierzonym to, że jeśli Feugen i Stalag zginą w tej samej chwili przyzywają oni dwóch Thadiusów?

CM Zeriyah: Jeśli obaj są po Twojej stronie to tak, bo obaj mają umiejętność, która się aktywuje w tej samej chwili.

Ciekawostka: Jeśli w trakcie walki z Kel’Thuzadem grając łowcą użyjesz karty Zwierzęcy Towarzysz to przyzwiesz na planszę kota Kel’Thuzada – Pana Sierściucha (bestię) z statami 1/1.

Pytanie: Bug w walce z Kel’Thuzadem? Jeśli Pan Sierściuch otrzma Prowokacje przy pomocy Tresera Ogarów to i tak stronnicy Kel’Thuzada będą go ignorowali i będą w stanie normalnie atakować jakby nie miał prowokacji.

Ben Brode: Haha to jest zdecydowanie zamierzone.

 

pan_siersciuch_gra

 

Jak podobają Ci się interakcje z Kel’Thuzadem? :D

Author: hearthstone

Share This Post On

6 komentarzy

  1. Aby poradzić sobie z potencjalnymi problemami z kartami z
    Agonią wolą oni dodawać karty, które bezpośrednio wpływają na
    Agonię, zamiast dodawać więcej kart z Wyciszeniem.

    Czyli chyba będzie coś w stylu „Usuń agonię z wrogiego stronnika.” Nie powiem, ciekawie by to wyglądało :D

  2. Ze wszystkim chcą tak walczyć.
    Fajny sposób, ale żeby nie doszli do ślepego zaułka gdzie już nic nie będzie pomagać i wtedy wszystko będzie trzeba nerfic :)

  3. QUOTE

    Czyli chyba będzie coś w stylu "Usuń agonię z wrogiego stronnika." albo "Kiedy ten stronnik jest na polu bitwy, agonia przeciwnika nie działa." Możliwosci jest sporo, ciekaw jestem co wymyślą :D

    Nikt nie powiedział, że tak będzie, po prostu jeśli już będą coś robić to bardziej w tym kierunku, ale nie mówią, że będą coś robić :P

    BTW czy ktoś pamięta, żeby Blizz coś wspominał o podniesieniu level capa z nowym dodatkiem czy to tylko fanowskie spekulacje były?

  4. Nie słyszałem nic o tym. Jednak po mojemu, aby podnosić capa, musieliby dodać jakieś nowe karty podstawowe wraz z dodatkiem, aby ich złote wersje odblokowywać levelując. Albo dodać jakieś inne nagrody, bo podnoszenie capa tylko po to by go podnieść, mija się z celem. Jak nie będzie nagród za levelowanie to będzie bunt. ^^

Submit a Comment