Prawdziwa 20 bójka – Pająki! Wszędzie pająki!

Jubileuszową dwudziestą karczemną bójką Hearthstone miała być bójka – Skarb Kapitana Czarnosercego. Niestety wywołała ona awarię serwerów, w wyniku której Blizzard najpierw próbował naprawić bójkę, ale potem zdecydował się usunąć ją i zastąpić graną wcześniej – Pająki! Wszędzie pająki.

Bójka ta była trzecią bójką, więc minęło sporo czasu odkąd ją rozgrywaliśmy i Blizz zdecydował się użyć właśnie jej jako zastępczej. Nie wiemy czy Skarb Kapitana Czarnosercego zostanie rozegrany w przyszłości.

Pająki! Wszędzie pająki! To bójka, w której wybieramy dowolną klasę i gramy talią składającą się z 20 Tkaczy sieci i 10 losowych zaklęć.

pajaki wszedzie pajaki

Czym są Karczemne Bójki

Karczemne Bójki to nowy tryb rozgrywki w Hearthstone. Trwają one przez określony czas (do tej pory od środy do poniedziałku), są darmowe i rządzą się specjalnymi zasadami. Wchodząc do Karczemnej Bójki będziesz musiał albo stworzyć własną talię w oparciu o specjalne reguły, albo walczyć gotową talią od Blizza (jak w wyzwaniach klasowych przygód).

Do tej pory mieliśmy następujące karczemne Bójki:

  1. Ragnaros vs. Nefarian – graliśmy gotowymi taliami, gracz losowo grał Nefarianem lub Ragnarosem i posługując się przygotowaną przez Blizza talią musiał pokonać tego drugiego. Talie były wypełnione stronnikami i czarami, których bossowie ci używali w Czarnej Górze.
  2. Bananowa Bójka – w drugiej bójce otrzymaliśmy możliwość tworzenia własnej talii specjalnie na tą bójkę. W trakcie rozgrywki za każdym razem gdy jeden z naszych stronników zginął otrzymywaliśmy specjalną kartę Banana. Banany były czarami, które kosztowały 1 many i mogły wzmocnić naszych stronników lub zranić stronników przeciwnika.
  3. Pająki! Wszędzie pająki! – w trzeciej bójce dostaliśmy talie, w których było 20 Tkaczy sieci i 10 losowych czarów dla danej klasy. Mogłeś grać każdą z 9 klas, istne szaleństwo losowości.
  4. Wielkie zawody przywoływaczy – graliśmy własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  5. Spotkanie na rozdrożu – kolejna bójka stawiająca na wielką ilość losowości. W piątej bójce wybierałeś jedną z klas i grałeś talią, która za każdym razem była tworzona zupełnie losowo. Nie wiedziałeś czego możesz spodziewać się ani od swojej talii, ani od przeciwnika.
  6. Serce słonecznej studni – talie tworzyliśmy sami, dowolnie jak tylko chcieliśmy, ale rozgrywka rozpoczyna się od 10 pkt. many.
  7. Za dużo portali – talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  8. Bal maskowy – tworzyliśmy własne talie, a po zabiciu stronnika na jego miejscu pojawia się nowy, kosztujący 2 many mniej.
  9. Wielkie Zawody Przywoływaczy – gralisz własnymi, dowolnymi taliami, a za każdym razem gdy rzucona została karta zaklęcia przywołany zostawał losowy stronnik o tym samym koszcie co to zaklęcie.
  10. Pojedynek na Wielkim Turnieju – po raz pierwszy mogliśmy przetestować karty z Wielkiego Turnieju. Losowo graliśmy magiem lub łowcą i używaliśmy tali przygotowanych przez Blizz. Jedna talia była oparta na lansjerstwie podczas gdy druga była oparta na inspiracji.
  11. Spotkanie na rozdrożu – po raz kolejny walczyliśmy na rozdrożu, jak w #5 bójce, ale tym razem mieliśmy do dyspozycji także nowe karty z Wielkiego Turnieju. Zobacz zdjęcia z bójki na forum – Zdjęcia z 11 Karczemnej Bójki – Spotkanie na Rozdrożu!
  12. Mana z nieba – twoja mana rośnie szybciej niż normalnie – zamiast jednego otrzymujesz dwa kryształy many co turę. Zaczynasz z 1 many, ale potem masz 3, 5, 7, 9 i w końcu maks czyli 10.
  13. Bitwa podwójnych agonii – tworzymy własną talię, a stronnicy z Agonią aktywują ją dwukrotnie.
  14. Za dużo portali – (powtórka z 7 bójki) talie składały się z około 20 Niestabilnych Portali i 10 losowych zaklęć klasowych. Można było grać dowolną klasą, królowało wielkie RNG!
  15. Chwała słabszym – W każdej turze, jeśli przegrywasz różnicą ponad 3 punktów zdrowia, przyzywany jest dla ciebie losowy stronnik.3
  16. Hukobot vs Wkurzotron – Walczymy przygotowanymi przez Blizza taliami jako Wkurzotron lub Hukobot. Nasze talie są wypełnione oczywiście Mechami!
  17. Mechaniczny krupier – Karta dobrana w 1 turze ma koszt 1 many, w 2 turze 2 many, itd. W każdej turze dobierasz kartę o koszcie many równym turze, w której została dobrana. O ile oczywiście masz kartę o tym koszcie w swojej talii. Jeśli chodzi o talie to składasz je samemu dla dowolnej klasy.
  18. Losowisko – bójka podobna do bójki nr 5 i 11 – Spotkania na rozdrożu. Wybierasz klasę, którą grasz i otrzymujesz w pełni losową talię, ale to nie koniec! W każdej turze koszt każdej karty może zostać zmieniony na dowolny inny. Co powiesz na Jaraxxusa za 1 many? Albo na Ognika za 9? To wszystko w bójce w tym tygodniu!
  19. Kto jest teraz bossem – W bójce Kto jest teraz bossem tworzymy własną talię dla dowolnej klasy, ale nasza moc bohatera zmienia się z każdym użyciem na losową moc bossów z przygód Hearthstone.

Bójki są darmowe. Za pierwszą wygraną w bójce w danym tygodniu otrzymujesz w nagrodę jeden klasyczny pakiet kart.

Na co zatem czekasz, daj komuś w ryj w bójce!

Author: hearthstone

Share This Post On

2 komentarze

Submit a Comment