Premiera GvG i masa nowych kart oraz nerfy kilku obecnych

Premiera Gobliny vs Gnomy już 8 grudnia!!!

W Europie będzie to 9 grudnia.

premiera gvg

Do tego otrzymaliśmy wielką paczkę nowych kart! Póki co nie mamy jeszcze ich polskich wersji, ale jak tylko pojawią się to je umieścimy.

Poza nowymi kartami wraz z premierą GvG kilka kart zostanie znerfionych, przeczytasz o tym pod tą porcją obrazków.

Karty legendarne:

Mal'Ganis
Malorne
Neptulon
Trade Prince Gallywix

Flame Leviathan
Iron Juggernaut
Vol'jin
Gallywix's Coin

Burrowing Mine

Pozostałe karty:

Anima Golem
Arcane Nullifier X-21
Cobra Shot
Cogmaster's Wrench

Crush
Dark Wispers
Darkbomb
Eacho of Medivh

Fel Reaver
Floating Watcher
Flying Machine
Force-Tank MAX

Gazlowe
Gilblin Stalker
Glaivezooka
Gnomeregan Infantry

Grove Tender
Hemet Nesingwary
Hobgoblin
Imp-losion

Junkbot
Kezan Mystic
King of Beasts
Light of the Naaru

Lightbomb
Lost Tallstrider
Mechanical Yeti
Metaltooth Leaper

Mini-Mage
Mistress of Pain
Mogor the Ogre
Ogre Brute

One-eyed Cheat
Powermace
Puddlestomper
Quartermaster

Recycle
Salty Dog
Seal of Light
Shadowbomber

Shadowboxer
Shielded Minibot
Ship's Cannon
Siege Engine

Siltfin Spiritwalker
Soot Spewer
Stonesplinter Trogg
Target Dummy

Tinker's Sharpsword Oil
Tree of Life
Troggzor the Earthinator
Vitality Totem

Warbot
Ogre Warmaul
Wee Spellstopper

Niektóre z kart budzą wiele kontrowersji, na które już teraz odpisuje Blizzard. Zbierzemy te informacje razem i będziemy je umieszczać tutaj albo w osobnym niusie w zależności jak dużo ich będzie.

Wraz z premierą Gobliny vs Gnomy kilka obecnych kart zostanie znerfionych(osłabionych):

  • Ogień Duszy | Soulfire – będzie kosztował 1 many zamiast 0 many.
  • Licytator z Gadżetonu | Gadgetzan Auctioneer – będzie kosztował 6 many zamiast 5 many.
  • Flara | Flare – będzie kosztować 2 many zamiast 1 many.

Zmiany te zostaną wprowadzone razem z dodatkiem.

Przypominamy, że w grudniu otrzymamy też wersję Hearthstone na tablety z Androidem, ale data tej premiery nie była póki co podana.

Wszystkie informacje o dodatku Gobliny vs Gnomy znajdziesz w naszym Kompendium Gobliny vs Gnomy.

Zapraszamy do komentowania dodatku w ogólnym temacie na forum – Gobliny vs Gnomy – dyskusja o wszystkim

Poniżej możesz przeczytać pełną informację od Blizza na temat nerfów:

Podczas prac nad dodatkiem Gobliny vs Gnomy bacznie przyglądaliśmy się balansowi gry – w miarę jak rozgrywaliście coraz większą liczbę meczów z użyciem kart wprowadzonych do gry wraz z Klątwą Naxxramas. Po przeprowadzeniu dogłębnej analizy zgromadzonych danych zdecydowaliśmy się na wprowadzenie zmian balansu dla następujących kart: Ogień duszy (czarnoksiężnik), Licytator z Gadżetonu (karta neutralna) oraz Flara (łowca).

 

Wraz z nadchodzącą aktualizacją do gry zostaną wprowadzone następujące zmiany balansu:

 

  • Ogień duszy kosztuje teraz 1 pkt. many (poprzednio 0).
    • W połączeniu z szybko wchodzącymi do gry i potężnymi stronnikami „Ogień duszy” umożliwiał czarnoksiężnikowi dość wczesne zdobycie i utrzymanie przewagi. Zwiększyliśmy koszt tej karty o 1, aby nieco utrudnić czarnoksiężnikowi taktykę szybkiej eliminacji przeciwnika i dać graczom większą szansę na obronę przed nim.

 

  • Licytator z Gadżetonu kosztuje teraz 6 pkt. many (poprzednio 5).
    • Zdolność „Licytatora z Gadżetonu” zapewniała graczom możliwość dobierania wielu kart za niewielką cenę. Przewaga w kartach jest ważnym celem w grze, a jeśli jakiś gracz zyskuje możliwość dobrania kart z całej talii, gra staje się mniej ciekawa. Ta zmiana powoduje, że koszt many będzie lepiej dopasowany do siły karty „Licytator z Gadżetonu”.

 

  • Flara kosztuje teraz 2 pkt. many (poprzednio 1).
    • „Flara” zapewniała łowcy przewagę w walce z taliami bazującymi na sekretach, jednocześnie umożliwiając mu dobranie karty za niewiele punktów many. Zależy nam na tym, aby gracze sięgali po różnorodne rozwiązania podczas budowania talii w Hearthstone. Dzięki tej zmianie „Flara” nadal będzie skuteczna w grze przeciwko taliom bazującym na sekretach – za to słabsza w konfrontacji z innymi taliami.

Po wprowadzeniu aktualizacji zmienione karty eksperckie będzie można przez pewien czas odczarować za ich pełną wartość.

 

Zamierzamy kontynuować wprowadzanie zmian w balansie Hearthstone wyłącznie wówczas, gdy będziemy przekonani, że są one absolutnie niezbędne, by zwiększyć różnorodność kart wykorzystywanych na wszystkich poziomach rozgrywki oraz uczynić z Hearthstone jak najciekawsze i możliwie najbardziej interaktywne źródło rozrywki dla wszystkich naszych graczy.

Author: hearthstone

Share This Post On

23 komentarze

  1. url]http://www.hearthpwn.com/cards?filter-golden=y&filter-set=101&filter-unreleased=1&&display=3[/url]
    Nie spodziewałem się,że tak szybko wyjdzie :) Bardzo fajne karty,a ich złote wersje można znaleść tutaj:

    http://www.hearthpwn.com/cards?filter-golden=y&filter-set=101&filter-unreleased=1&&display=3
    
    				
  2. Ten Mal’Ganis jest zbyt op. Handlock będzie nie do zabicia.
    Reszta klasowych legendarnych kart wydaje się być zbalansowana, a najgorszą wydaje się być karta maga. Może ona przynieść więcej szkody niż pożytku. Poza tym przeciwnik od razu dostaje informacje że mag dobrał tą kartę.
    Ogólnie karty na plus. Przyniosą powiew świeżości :)

  3. Według mnie flarę mogli znerfić tak, że nadal kosztuje 1 many, ale jeśli zniszczy przeciwnikowi sekret/ukrycie to nie dobierasz karty.

  4. Apropo murlocków to tak się zastanawiam:

    Jeśli obecnie nie mam wszystkich murlocków, a co za tym idzie, nie mam extra karty za wszystkie murlocki, to czy po wyjściu dodatku będę musiał zdobyć wszystkie wraz z nowymi czy wystarczą tylko „stare” murlocki by zdobyć tę dodatkową?

  5. Trochę jestem zaskoczny premierą. Jak to blizz, ja spodziewałem się dodatku koło 15 grudnia, bo po ujawnieniu kart Naxxa czekało się około 2 tygodni.

    Co do kart, to nie zawiódł mnie Malorne, a nawet zaskoczył :) On jest w sumie bardzo silny, bo jak będzie combo z Kel’Thuzadem to nie dość, że wrócimy go do talii, to będzie na stole. Już nie mówiąc o Baronie Rivendare, co da nam 2x Malorne’a do talii…
    Kolejną genialną kartą jest dla mnie Mal’Ganis. Przykładowo rzucamy Jarka w turze 9, potem Mal’Ganisa i możemy atakować z niewrażliwością. A wiadomo coś w sprawie tego czy Mal’Ganis będzie dawał +2/2 Jarkowi, który jest jako Hero ?

    Więcej kart jeszcze nawet nie zdążyłem ogarnąć, bo dużo tego wyszło :P Według mnie genialna jest też ta karta Mechanical Yeti, bo nie dość, że za 4 many 4/5 to jeszcze ma agonię i daje część zamienną. Plus dla talii Huntera i Priesta na agonii.

  6. QUOTE][COLOR

    
    
    Co do kart, to nie zawiódł mnie Malorne, a nawet zaskoczył 

    :)

     On jest w sumie bardzo silny, bo jak będzie combo z Kel'Thuzadem to nie dość, że wrócimy go do talii, to będzie na stole. Już nie mówiąc o Baronie Rivendare, co da nam 2x Malorne'a do talii...

    Sytuacja, która wydarzy się raz na 100 gier x]

    
    
    A wiadomo coś w sprawie tego czy Mal'Ganis będzie dawał +2/2 Jarkowi, który jest jako Hero ?

    Nie jestem pewny, ale skoro Sacrificial Pact działa na Jaraxxusa, to w taki razie Mal’Ganis też powinien go buffować…

    Nie wiem czemu, ale największe wrażenie ze wszystkich kart zrobiło na mnie Tree of Light. Coś czuję, że ktoś znajdzie dla niej jakieś „chore” zastosowanie :P

  7. QUOTE

    Trochę jestem zaskoczny premierą. Jak to blizz, ja spodziewałem się dodatku koło 15 grudnia, bo po ujawnieniu kart Naxxa czekało się około 2 tygodni. 
    
    Co do kart, to nie zawiódł mnie Malorne, a nawet zaskoczył :) On jest w sumie bardzo silny, bo jak będzie combo z Kel'Thuzadem to nie dość, że wrócimy go do talii, to będzie na stole. Już nie mówiąc o Baronie Rivendare, co da nam 2x Malorne'a do talii...
    Kolejną genialną kartą jest dla mnie Mal'Ganis. Przykładowo rzucamy Jarka w turze 9, potem Mal'Ganisa i możemy atakować z niewrażliwością. A wiadomo coś w sprawie tego czy Mal'Ganis będzie dawał +2/2 Jarkowi, który jest jako Hero ?
    
    Więcej kart jeszcze nawet nie zdążyłem ogarnąć, bo dużo tego wyszło :P Według mnie genialna jest też ta karta Mechanical Yeti, bo nie dość, że za 4 many 4/5 to jeszcze ma agonię i daje część zamienną. Plus dla talii Huntera i Priesta na agonii.

    Malorne + Baron Rivendare nie daje 2x Malorne’a do talii, ponieważ deathrattle tej karty mówi nam: shuffle THIS minion, a nie shuffle Malorne, czyli wrzuca nam dokładnie TĘ kartę do decku, nie jej kopię, więc nie może zrobić tego 2 razy. To zostało zresztą potwierdzone na twitterze, tak czy inaczej karta bardzo fajna.

    Mal’Ganis nie buffuje Jaraxxusa który jest jako hero, ale robi to jeżeli Jaraxxus jakimś sposobem znajdzie się na stole. Nie zapominajmy też, że mając Mal’Ganisa na stole możemy sobie dobierać karty z umiejętności specjalnej nie otrzymując obrażeń, tak samo nie rani nas fatigue.

  8. QUOTE

    Sytuacja, która wydarzy się raz na 100 gier x]
    
    
    Nie jestem pewny, ale skoro Sacrificial Pact działa na Jaraxxusa, to w taki razie Mal'Ganis też powinien...
    
    Nie wiem czemu, ale największe wrażenie ze wszystkich kart zrobiło na mnie Tree of Light. Coś czuję, że ktoś znajdzie dla niej jakieś "chore" zastosowanie :P

    Jezeli przeciwnik ma 15hp, a ty grasz priestem i wyciagniesz ta karte z thoughtsteal, potem zagrasz z Auchanai na stole. Imho dosyc chore zastosowanie :p

  9. Czy tylko ja mam ból dupy z powodu nerfa gadżeta?

    Imo części zamienne powinny działać tylko na mechy i tyle :P

  10. Ale niestety jest to konieczne, bo każda klasa mogła by budować miralce z nowymi kartami. Za to miracle dostał chyba jakiś stronników którzy się ukrywają się od razu. No i doszło paru piratów, więc może teraz będzie rogue na piratach ;)

  11. Obawiam sie ze jego koszt spowoduje, ze rogal nie zdazy nawet uzyc aukcjonera :/ Bida trochu ale przyznam, ze z usmiechem na twarzy przyjme to na klate jesli z rogala bedzie sie dalo zrobic kontrole, agroo lub jakis deck na piratach o czym bym szczeze marzyl ! Choc obawiam sie, ze piratow chyba dali za slabych w tym dodatku :(

Submit a Comment