[Przedwieczni Bogowie] Rzeczy zabronione

Witajcie!

Czas na najnowsze karcioszki – Blizzard dzisiaj pokazał nam dwie nowe, a przy okazji nową serię. Każda klasa może się więc spodziewać swojej własnej „zabronionej” wersji!

A co mamy dzisiaj?

635938131863318435
635938132307514468

zakazany płomień
zakazane kształtowanie

Zakazany Płomień | Forbidden Flame – nowy epicki czar dla maga. Tak jak każda karta „Zakazana/Forbidden” kosztuje ona 0 i spala całą manę w zamian coś robiąc. Magowa zabawka strzela za X w stwora (gdzie X to ilość spalonej many). Przelicznik many na obrażenia ma gorszy od zwykłych kart, jednak jest za to bardziej uniwersalna!

Zakazane Kształtowanie | Forbidden Shaping – Tutaj z kolei epicka karta dla kapłana. Za X many przyzywamy losowego stwora o koszcie X. Karta o tyle ciekawa, że stwory o koszcie 7+ w większości to legendy, więc można dostać coś naprawdę ciekawego. Dobra zabawka dla fanów RNG

A co wy sądzicie o zaprezentowanych dzisiaj kartach kartach? I jakie wersje dla innych klas obstawiacie?

zakazany mag

Author: Eerion

Share This Post On

13 komentarzy

  1. IMG]https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/MUEWRHCCCTAH1458195933491.gif[/IMG]
    Poza fajnym wyglądem raczej mało opłacalny removal, wczesne tury = mało dmg zadane, późne = za drogie.

    Za to Shaping…
    [IMG]http://i.imgur.com/Y3T5aAV.gif[/IMG]
    … tu już widzę potencjał. Mega uniwersalna, wcze
    Zanim nie przeczytałem „to a minion” przy Forbbiden Flame już myślałem, że poszaleli :szoking:
    Nie powiem złota wygląda naprawdę epicko (heheszki)

    https://bnetcmsus-a.akamaihd.net/cms/gallery/MUEWRHCCCTAH1458195933491.gif
    Poza fajnym wyglądem raczej mało opłacalny removal, wczesne tury = mało dmg zadane, późne = za drogie. 
    
    Za to Shaping...
    
    http://i.imgur.com/Y3T5aAV.gif
    ... tu już widzę potencjał. Mega uniwersalna, wczesne tury = idealna odpowiedź na aggro, czy po prostu by zaakcentować obecność na boardzie (priest ma często z tym problem przy tak dużej ilości spelli w decku) i mieć co buffować (chlip Velen's Chosen); późne tury = masz coś konkretnego przeciwko tym kontrolnym taliom. No i tych za 8,9 i 10 nie ma tak dużo więc wiemy czego możemy się tam w jakimś stopniu spodziewać.
  2. Mi się te karty jakoś nie podobają. Nie wiem czemu, ale jakoś czekając tyle na ten dodatek, czekam na karty, które mnie wgniotą w ziemie ciekawa mechaniką oraz możliwością ciekawych zagrań i możliwości stworzenia wielu rodzajów kombinacji, aby było można główkować przy konstrukcji decku.

  3. Ciekawe, jak będą wyglądały pozostałe karty.

    Może:
    1. Hunter – wydaj całą manę i zadaj tyle obrażeń wrogiemu bohaterowi (nie no żartuję :P)
    2. Warlock – wydaj całą manę, zadaj sobie tyle obrażeń i dobierz tyle samo kart (trochę by było OP chyba, mimo że ma drawback)
    3. Warrior – wydaj całą manę i zyskaj tyle samo armora

    Dla pozostałych nie mam pomysłów :P

  4. QUOTE

    Ciekawe, jak będą wyglądały pozostałe karty.
    
    1. Hunter - wydaj całą manę i zadaj tyle obrażeń wrogiemu bohaterowi (nie no żartuję :P)
    
    SMOrc tak lepiej:
    
    
    https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpf1/v/t1.0-9/1934229_979195148800189_6275860744073517106_n.png?oh=1a7c3d59122e2cb66bfdbd277ac2505d&oe=57812566&__gda__=1465159335_3df320b9634fbdc775a5717d402ad67f
    
    				
  5. QUOTE

    Ciekawe, jak będą wyglądały pozostałe karty.
    
    Może:
    1. Hunter - wydaj całą manę i zadaj tyle obrażeń wrogiemu bohaterowi (nie no żartuję :P)
    2. Warlock - wydaj całą manę, zadaj sobie tyle obrażeń i dobierz tyle samo kart (trochę by było OP chyba, mimo że ma drawback)
    3. Warrior - wydaj całą manę i zyskaj tyle samo armora
    
    Dla pozostałych nie mam pomysłów :P

    Żeby być konsekwentnym powinno być u Warriora wydaj całą manę i zyskaj armor w wartości dwa razy tyle ile punktów wydałeś. :p

  6. QUOTE

    Wciaz jedyne co mnie interesuje to rzecz zabroniona dla lotra hehe :D

    Rzecz zabroniona dla łotra? Miejsce w meta game. Kappa

  7. Forbidden flame słaba karta- teoretycznie w każdej turze będzie gorszy od standardowych zaklęć maga. W pierwszej gorszy od tajemnych pocisków czy nawet tajemnej eksplozji. W 2 gorszy od pocisku lodu, ognistego działa , w 3 gorszy od zapomnianej pochodni, w 4,5 czy nawet 6 lepiej zagrać kule ognia, jest jeszcze za 5 many lanca na stronnika zadająca 8 damage a za 10 pirowybuch którym można uderzyć w twarz. Ta karta nie pasuje do niczego, co innego jakby to było zaklęcie zamrażające albo zadawało także sąsiednim stronnikom. Być może będzie miała zastosowanie na arenie albo bójce opartej na zaklęciach.

  8. Druid zapewne dostanie: Za każdy punkt many przywołaj ognika, Za każdy punkt many otrzymasz pusty kryształ, Za każdy punkt many twój stronnik otrzyma +1/+1(albo coś podobnego). Taki 3 pomysły jakie mi przychodzą do głowy jest jeszcze wersja z Moonfire ale w połączeniu z Malygosem było by straszne.

Submit a Comment