Talenty w Hearthstone – koncepcja

Jak wyglądałby Hearthstone gdybyśmy mogli wybierać specjalne talenty dla naszych bohaterów? Takie pytanie zadał sobie znany streamer Amaz, chcąc udzielić na nie odpowiedzi opracował on kolekcje talentów, jakie moglibyśmy wybierać przy tworzeniu talii.

Tworząc talie mielibyśmy do wyboru jeden z trzech talentów, które zmieniałyby trochę naszych bohaterów i ich umiejętności. Kilka zasad ich działania:

  • Talenty wybiera się przy tworzeniu talii, nie można ich wybrać po zobaczeniu przeciwnika.
  • Talenty są pasywne, nie zajmują miejsca w talii i nie trzeba ich aktywować, po prostu są z nami od początku naszego spotkania. Karta talentu mogłaby leżeć gdzieś z boku planszy, tak żeby przypomnieć nam jaki talent mamy aktywny.
  • Nasz talent zostaje pokazany przeciwnikowi od razu na początku rozgrywki, oczywiście my widzimy jego talent.

Zobacz na poniższe koncepcje, zostały one stworzone przez Amaza – zerknij na jego kanał na Twitch.tv. Talenty zostały one stworzone w oparciu o specjalizacje i talenty w World of Warcraft. Nie przetłumaczyliśmy ich nazw, aby gracze WoW mogli od razu rozpoznać o jakich mowa, zamieszczamy jednak tłumaczenie ich efektów. W pierwotnej wersji mieliśmy przetłumaczyć też nazwy, ale polegliśmy na frazach typu „Nether Plating” (a tłumaczymy albo wszystkie nazwy albo żadnej), jeśli masz pomysł jak to wszystko przetłumaczyć to jesteśmy jego ciekawi :)

Talenty Czarnoksiężnika

hearthstone talenty czarnoksiężnik

 

Affliction: Health Funnel – Gdy Twój bohater odzyskuje życie, odzyskaj dodatkowo 1 punkt życia.

Demonology: Nether Plating – Obrażenia zadawane Twojemu bohaterowi są zmniejszone o 1 punkt za każdego demona, którego kontrolujesz.

Destruction: Backlash – Gdy jedna z Twoich kart zada obrażenia Twojemu bohaterowi zadaj 1 punkt obrażeń bohaterowi wroga.

 

Talenty Druida

hearthstone talenty druid

Balance: Shooting Stars – Wszystkie czary namierzające stronników mogą namierzać też bohatera przeciwnika.

Feral: Feral Instinct – Twoja moc bohatera zmienia się w: Zyskaj +2 ataku tylko w tej turze.

Restoration: Lifebloom – Przywróć 1 punkt życia bohaterowi jeśli użyjesz jego mocy, ale nie zaatakujesz przeciwnika.

 

Talenty Kapłana

hearthstone talenty kapłan

 

Discipline: Atonement – Przywróć 1 punkt życia rannemu, przyjaznemu stronnikowi zawsze gdy zadasz obrażenia czarem.

Holy: Archangel – Twoje życie maksymalne jest zwiększone do 36 punktów. Twój bohater dalej zaczyna grę z 30 punktami życia.

Shadow: Mind Flay – Czary zadające obrażenia bohaterowi wroga zadają mu dodatkowy 1 punkt obrażeń.

 

Talenty Łotra

hearthstone talenty łotr

Assassination: Seal Fate – Użycie Twojej mocy bohatera aktywuje efekty Combo.

Combat: Combat Potency – Gdy Twój Jątrzący Nóż zostanie zniszczony, załóż Tępy Nóż 1/1

Subtlety: Recuperate – Przywróć 1 punkt zdrowia bohaterowi jeśli zakończysz turę z 2 lub więcej niezużytymi kryształami many.

 

Talenty Łowcy

hearthstone talenty łowca

Beast Mastery: The Beast Within – Nie możesz mieć mniej niż 1 punkt życia jeśli kontrolujesz bestię.

Marksmanship: Imp. Steady Shot – Gdy masz założoną broń Twoja moc bohatera zmienia się w: Zadaj 2 punkty obrażeń.

Survival: Trap Mastery – Sekrety kosztują (1) mniej za każdy inny aktywny sekret.

 

Talenty Maga

hearthstone talenty mag

Arcane: Arcane Power – Twój następny czar kosztuje (1) mniej jeśli na początku swojej tury kontrolujesz sekret.

Fire: Pyromaniac – Twoja moc bohatera kosztuje (1) i staje się: Zadaj 1 punkt obrażeń losowemu wrogowi.

Frost: Frostfire Bolt – Twoja moc bohatera zadaje 2 punkty obrażeń zamrożonym przeciwnikom.

 

Talenty Paladyna

hearthstone talenty paladyn

Holy: Infusion of Light – Twój bohater zyskuje Boską Tarczę gdy przyjazny stronnik straci ją.

Protection: Divine Bulwark – Zawsze gdy Twój bohater otrzyma 4 lub więcej obrażeń zyskaj 1 punkt zbroi.

Retribution: The art of War – Za każdym razem gdy zginie Twój Rekrut Srebrnej Dłoni załóż broń 1/1 Świetlisty Miecz.

 

Talenty Szamana

hearthstone talenty szaman

Elemental: Elemental Overload – Twoja moc bohatera kosztuje (1) mniej jeśli zaczynasz turę z Przeciążeniem.

Enhancement: Shamanistic Rage – Twój bohater zyskuje +1 ataku jeśli zaczynasz turę z Przeciążeniem.

Restoration: Riptide – Twój bohater odzyskuje 1 punkt życia jeśli zaczynasz turę z Przeciążeniem.

 

Talenty Wojownika

hearthstone talenty wojownik

Arms: Overpower – Wszystkie bronie zyskują +1 ataku jeśli Twój bohater ma więcej życia niż przeciwnik.

Fury: Bloodthirst – Przywróć 2 punkty życia Twojemu bohaterowi jeśli zabijesz nim stronnika.

Protection: Shield Wall – Otrzymaj 3 punkty zbroi jeśli użyjesz mocy bohatera nie mając żadnej zbroi.

 

Jak podoba Ci się taka koncepcja? Co zmieniłbyś w tych talentach? Trzeba przyznać, że niektóre są trochę za mocne. Może masz własne pomysły na takie talenty – zostaw nam komentarz!

 

Author: hearthstone

Share This Post On

15 komentarzy

  1. QUOTE][SIZE=3][FONT=Ubuntu]Beast Mastery: The Beast Within – Nie możesz mieć mniej niż 1 punkt życia jeśli kontrolujesz besti
    Koncepcja może i ciekawa sama w sobie, ale moim zdaniem jest to zbędne. Kilka z tych talentów jest przesadzonych np.

    
    
    
    
    Beast Mastery: The Beast Within – Nie możesz mieć mniej niż 1 punkt życia jeśli kontrolujesz bestię.

    PS. Napisaliście tego newsa ok. godzinę po tym jak przeglądałem te karty na profilu Amaza :P

  2. QUOTE

    Koncepcja może i ciekawa sama w sobie, ale moim zdaniem jest to zbędne. Kilka z tych talentów jest przesadzonych np. 
    

    Beast Mastery: The Beast Within – Nie możesz mieć mniej niż 1 punkt życia jeśli kontrolujesz bestię.

    Ten talent jest akurat chyba najbardziej przegięty, ale koncepcja ciekawa :p Coś jak te wymyślane karty dla Dark Knighta, albo karty rasowe Nag, itp.

  3. Fajnie było gdyby wprowadzili to do HS’a, co prawda Blizzard musiałby to zbalansować, ale sama koncepcja jest świetna.

  4. Mi też sie podoba, pytanie czy zdobywało by się je za levelowanie czy w pakietach? ^^

    Co do tego że są za mocne, owszem, kilka wyróżnia się aż za bardzo, ale myślę że dało by rade coś takiego fajnie zbalansować :)

  5. Całkiem ciekawa koncepcja. Gdyby to odpowiednio przejrzeć i zbalansować, dało by to wiele nowych możliwości w tworzeniu talii.

    Na Liqiudhearth pewien gość robił projekty legendarek, sporo znanych postaci, przedstawiał lore, wiele smaczków dla fanów starego i poczciwego Warcrafta II. Ankieta z podsumowaniem edycji. Zobaczcie sami.

    http://www.liquidhearth.com/blogs/1847-hopeful-madness-tournament-of-hope-round-1

    pod Legendary Hopefuls Series macie linki do tematów z projektami. Osiem edycji.

  6. Brzmi świetnie :) Na pewno dodało by wiele nowych decków i namieszało w mecie. Tylko trzeba zbalansować bo np. to że nie możesz umrzeć jeśli kontrolujesz bestie jest OP

  7. Koncepcja fajna, osobiscie myslalem nad mozliwoscia wyboru „hero power”, albo podczas budowy talii, albo w czasie gry za pomoca karty. Na chwile obecna tylko Czarnoksieznik, Mag i Kaplan maja mozliwosc manipulowania mocna bohatera.

  8. QUOTE

    W jaki sposób mag może manipulować swoją mocą?

    Hmm, chyba jednak nie moze ;) Pomylily mi sie legendarki, i legendarke od kaplana ktora buffuje hero power 2x przypisalem magowi.

  9. QUOTE

    Ja licze na jakąś karte dzięki której moc maga będzie robić coś z zamrożonymi, albo będzie ich mrożić :)

    Zamroz postac i zadaj jeden obrazen? ;)

  10. W waszym tłumaczeniu Demonology: Nether Plating jest błąd. Powinno być – Obrażenia zadawane Twojemu bohaterowi są zmniejszone o 1 punkt za każdego demona, którego kontrolujesz.

  11. QUOTE

    W waszym tłumaczeniu Demonology: Nether Plating jest błąd. Powinno być - Obrażenia zadawane Twojemu bohaterowi są zmniejszone o 1 punkt za każdego demona, którego kontrolujesz.

    Dzięki, poprawione :)

Submit a Comment