Trzecia Karczemna Bójka – Pająki! Wszędzie pająki!

tkacz sieciTrzecia Karczemna Bójka wystartowała i potrwa do poniedziałku do godziny 6 rano!

Po bananowych walkach przychodzi czas na bójkę z pająkami. Wybieramy jedną z 9 standardowych klas i gramy przygotowaną przez Blizza talią, która zawiera całą masę Tkaczów Sieci.

Pamiętaj, że za pierwsze zwycięstwo w Bójce otrzymasz pakiet klasycznych kart.

Chcielibyśmy poznać Twoją opinie (my oraz Blizzard, którzy czyta stronę i forum) na temat nowego trybu Karczemnych Bójek, dlatego na forum zbieramy wszelkie informacje odnośnie Twoich przeżyć i odczuć na ich temat. Daj nam znać co myślisz w temacie – Jak oceniasz Karczemne Bójki?

Czym są Karczemne Bójki

Karczemne Bójki to nowy tryb rozgrywki w Hearthstone. Trwają one przez określony czas (do tej pory od środy do poniedziałku), są darmowe i rządzą się specjalnymi zasadami. Wchodząc do Karczemnej Bójki będziesz musiał albo stworzyć własną talię w oparciu o specjalne reguły, albo walczyć gotową talią od Blizza (jak w wyzwaniach klasowych przygód).

Do tej pory mieliśmy dwie karczemne Bójki:

  1. Ragnaros vs. Nefarian – graliśmy gotowymi taliami, gracz losowo grał Nefarianem lub Ragnarosem i posługując się przygotowaną przez Blizza talią musiał pokonać tego drugiego. Talie były wypełnione stronnikami i czarami, których bossowie ci używali w Czarnej Górze.
  2. Bananowa Bójka – w drugiej bójce otrzymaliśmy możliwość tworzenia własnej talii specjalnie na tą bójkę. W trakcie rozgrywki za każdym razem gdy jeden z naszych stronników zginął otrzymywaliśmy specjalną kartę Banana. Banany były czarami, które kosztowały 1 many i mogły wzmocnić naszych stronników lub zranić stronników przeciwnika.

Bójki są darmowe. Za udział w Bójkach nie będzie nagród, jedynym wyjątkiem są pierwsze tygodnie z Bójkami, w trakcie których otrzymasz 1 pakiet klasyczny za wygranie pierwszej walki w danej Bójce.

Na co zatem czekasz, pędź do nowego trybu gry i weź udział w Bójce!

karczemne bójki

Author: hearthstone

Share This Post On

21 komentarzy

  1. Teraz Pająki, kiedyś będą portale. Ta bójka już trochę ciekawsza bo każdy ciekaw jaką teraz bestię się dostanie, ale to nadal się sprowadza do zagrania po darmowy pakiet i kończymy zabawę.

  2. Tymrazem zabawna ta bójka. Bez szału jakiegoś, ale miło się pyka.

    Zagrałem Magiem. Z Gadziną x3 zrobił z przeciwnika miazgę.

  3. Mi się podoba. Tylko jak już pisałem wcześniej powinni te bójki zostawić, by był wybór z powiedzmy pięciu i w każdym tygodniu najstarsza odpada. Fajny rozweselacz (chociaż potrafi wk****ć jak pięć razy pod rząd wyskakują papugi z tych pająków).

  4. jak na poczatku bylem do bojek negatywnie nastawiony to teraz coraz bardziej mi sie podobaja. wyprobuje wszystkie klasy

  5. Trzeba uczciwie przyznać, że w tym tygodniu jest dużo lepiej :) Chociaż z czystej ciekawości jest sens zagrania więcej niż jednej gry.

  6. Największa bolączka HS? RNG.

    Co dostajemy w nowym trybie? Jeszcze więcej RNG.

    Wymęczony pakiet i spokój na tydzień.

  7. Ciekawszy tryb niż tydzień temu, ale to wciąż nie to. To całe RNG nawet bawi w tym tygodniu, na pewno lepsze niż więcej aggro jak w zeszłym. No ale to nadal nie to! Ja czekam na jakieś zakręcone zasady budowania decków. Coś typu „bez czarów” albo „koszt wszystkich kart +1” itp. Coś, co spowoduje, że będzie grało się zupełnie inaczej niż na ladderze ale też budujemy decki nie jak teraz.

  8. czy mi się tylko wydaje, czy jak się jakimś bohaterem to się talia (karty klasowe) zmienia co mecz? grałem szamanem z 5 razy i pamiętałem, że jest żaba x2, trzask x2, duchowe wilki x2, a jak przerzuciłem się na łotra, to szaman przeciwnika rzucał duch przodków i rozwidloną błyskawicę? Chyba, że tych kart klasowych jest tak mało w stosunku do tych pająków, że ciężko je dociągnąć do ręki lub te karty dziwnie się tasują.

  9. QUOTE

    czy mi się tylko wydaje, czy jak się jakimś bohaterem to się talia (karty klasowe) zmienia co mecz? grałem szamanem z 5 razy i pamiętałem, że jest żaba x2, trzask x2, duchowe wilki x2, a jak przerzuciłem się na łotra, to szaman przeciwnika rzucał duch przodków i rozwidloną błyskawicę? Chyba, że tych kart klasowych jest tak  mało w stosunku do tych pająków, że ciężko je dociągnąć do ręki lub te karty dziwnie się tasują.

    Hearthpwn podaje, że każdy deck składa się z 23 pająków i 7 losowo generowanych czarów.

  10. Zgadzam sie. W koncu jakies fajne wyzwanie. I ciekawoosc by sprobowac kazda klasa czyli minimum 9 gier. Co do kart klasowych mi sie wydaje ze gra losowo dobiera ustalona ilosc zaklec z klasy ktora wybieramy. Czekam na portale..:)

  11. Z tego co liczyli na reddicie wychodzi, że mamy niby 20 webspinnerów i 10 losowych czarów klasowych. Ja na początku wziąłem Huntera, bo myślałem, że jakoś synergie tutaj zagrają, ale nie mamy hound mastera, więc troche słabo. Podobno dobry jest mag i rogue bo mają spoko czary. W sumie dobrze mi się nimi grało, ale tylko 5 wygranych, to ciężko jeszcze stwierdzić czy faktycznie są takie dobre. Szamanem grało się nawet spoko, ale może to kwestia szczęścia, bo dużo totemy czy czary nie pomogły :p

  12. 3x prej i 3x win. Holly nova i shadow madness robią swoje. Do tego silence i zwyczajnie przeciwnik nie ma szans utrzymać tempa :P
    Z pakietu gruz. A z pierwszej bójki wypadła legenda :(

  13. W tym tygodniu bójka nie powinna się nazywac wszędzie pająki, tylko wszędzie RNG. I generalnie nie mam nic przeciwko RGN, dopóki nie wypadają mi uparcie papugi i kraby, a przeciwnikowi dwie Jaszczurki i Jelonek. I jeszcze kutas rzucając schaba na stół Ci pisze „witaj”. bomba :)

  14. nie tylko holly nova i shadow madness robią miazgę. Teraz zauważyłem, że komu pierwszemu wypadnie tundrowy nosorożec i uda mu się przez 1-2 tury go obronić to nie dość, że łatwo czyści stół to jeszcze mocno po ryju się obrywa, a zaklęć by się go pozbyć w piątej turze jak na lekarstwo (trzeba sowę lub kobrę liczyć, ale jak to zrobić kiedy non stop gówno z tych pajączków wypada).

  15. Najfaniejsza z tych dotychczasowych bójek. Faktycznie nosorożec robi robotę ale mi też jedną grę wygrał lew z prowokacją (+1 do ataku za bestię). Grałem księdzem więc leczyć go mogłem, przeciwnik nie mógł się przez 3 lub 4 tury przebić.

  16. Powiem szczerze, pograł pobawiłem się, przemyślałem i co? I w sumie fajnie, że wyszedł ten tryb, takie luźnie granie na odstresowanie i bezmyślne rzucanie pajączkami, gierka zamiast sapera :) Ewentualnie dla nowych poczucie co mogą zdziałać niektóre karty. Dobra promocja i nic więcej, tym bardziej w świetle nowego dodatku :)

  17. Dla kogoś, kto nie znajduje żadnej frajdy w graniu rankedów (ja) i oszczędza nie grając aren (ja) to dla mnie pajączki bardzo fajne, szybko się robi daily.

  18. QUOTE

    Dla kogoś, kto nie znajduje żadnej frajdy w graniu rankedów (ja) i oszczędza nie grając aren (ja) to dla mnie pajączki bardzo fajne, szybko się robi daily.

    Też robie tylko DQ, i akurat ten tryb jest dość długi :) Lepiej zrobić sobie jakąś aggro talie i szybko odbębnić dzienne zadanie ;)

Submit a Comment