Trzecia przygoda Hearthstone – Liga Odkrywców

Trzecia przygoda Hearthstone nadchodzi! Liga Odkrywców startuje już za tydzień w piątek 13 listopada!

liga odkrywców przygoda

Najważniejsze informacje

Premiera: 13 listopada.
Ilość skrzydeł: 4 skrzydła.
Pierwsze dwa skrzydła ukażą się tydzień po tygodniu, następnie będzie tydzień przerwy i wyjdą kolejne dwa w dwóch tygodniach.
45 nowych kart!
Kupując nawet tylko jedno skrzydło otrzymasz i tak dwie karty – Explorer’s Hat i Forgotten Torch.
Cena: 20 EUR za całą przygodę lub 700 złota za każde skrzydło lub 6.99 EUR przy pojedynczym zakupie każdego skrzydła.
Przygoda zbudowana jest w koło motywu Ligi Odkrywców i czterech czołowych odkrywców w niej. Gracz zostanie wysłany w różne miejsca, a celem jest odnalezienie Kostura Stworzenia. Po pokonaniu wszystkich wyzwań z danego skrzydła otrzymasz kartę legendarną z danym odkrywcą.
Pokonanie danego wyzwania nagradza nas nową kartą do kolekcji. Wyzwania będą wymagały główkowania i kombinowania, często będą związane z uciekaniem lub unikaniem „pułapek”.
9 wyzwań klasowych, każde z nich nagradza nas kartą klasową.
Nowa plansza.
Druga nowa plansza do grania tylko w ostatnim skrzydle przygody.
Nowa mechanika: Odkryj! Mechanika ta będzie nam pozwalała na wybranie spośród trzech losowych kart (lub innych rzeczy), takiej która odpowiada nam najbardziej w danej chwili. Przykładowo jeden z nowych stronników jako swój Okrzyk Bojowy ma Odkryj: kartę z kosztem (3) – graczowi pokazane zostaną trzy karty (jak w przypadku Tropienia łowcy), wszystkie kosztujące 3 many (neutralne lub klasowe) i spośród nich może wybrać jedną, która trafi na jego rękę.
Tryb heroiczny będzie stanowił trudne wyzwanie i zmusi do jeszcze większego główkowania nad przejściem danego wyzwania. Heroik nagradza nas specjalnym rewersem.
Nowy rewers za sezon listopadowy to sezon Ligi Odkrywców.

Dokładniejsze informacje poniżej.

liga odkrywcow grafika 2

Trailer

Polski trailer:

Angielski trailer:

Nowa plansza

Plansza dostępna we wszystkich trybach gry:

plansza liga odkrywców

Plansza dostępna tylko w ostatnim skrzydle przygody:

plansza sala odkrywców

Film z rozgrywki

Tak prezentuje się rozgrywka w nowej przygodzie:

Nowe karty

Liga Odkrywców przynosi 45 nowe karty do Hearthstone. Będziemy zdobywali jest w czterech skrzydłach pokonując różne wyzwania: Świątynia Oryzysa, Uldaman, Zrujnowane Miasto i Sala Odkrywców.

nowe karty liga odkrywcow

Poniżej prezentujemy karty z każdego ze skrzydeł.

Świątynia Oryzysa

 

 

Zinaar

 

Intuicja dżina

Intuicja dżina (0): Dobierz kartę. Daj Życzenie twojemu przeciwnikowi.

Zinaar

Dzin Zefirow
Inkrustowany skarabeusz
Obsydianowy niszczyciel

 

Słoneczny Grabieżca Faeriks

 

Błogosławieństwo SłońcaBłogosławieństwo Słońca (pasywna moc specjalna): Ktokolwiek kontroluje Różdżkę Słońca, ten posiada Niewrażliwość.

Słoneczny Grabieżca Faeriks

Anubisat Wartownik
Kamień przywołania
Mroczny handlarz

 

 

Ucieczka ze świątyni

UcieczkaUcieczka! (2): Nowe przeszkody!

Ucieczka ze świątyni

Grzmiący żywiołak
Święta próba

Nagrody za przejście całego skrzydła

Pradawny cień
Reno Jackson

Uldaman

 

Wódz Skarwosz

 

Trogg nie cierpi stronnikówTrogg nie cierpi stronników! (pasywna moc specjalna) Wrodzy stronnicy kosztują (2) więcej. Zamienia sięna początku tury tej postaci.

 

Trogg nie cierpi czarówTrogg nie cierpi czarów! (pasywna moc specjalna) Wrogie zaklęcia kosztują (2) więcej. Zmiania się na początku tury tej postaci.


Wódz Skarwosz

Trogg tunelarz
Eteryczny przywoływacz
Wierzchowy raptor

 

 

Wagonik Górniczy

 

Ucieknij z kopalniUcieknij z kopalni! (0) Ucieknij troggom!

Wagonik Górniczy

Wydobyty raptor
Grobowy pająk

 

Archaedas

 

KamieniarstwoKamieniarstwo (1): Przyzwij Posąg 0/2 dla obu graczy.

Archaedas

Agresywny małpiszon
Poszukiwaczka Relikwiarza
Strażniczka Uldamanu

Nagrody za przejście całego skrzydła

Wydobyte Zło
Brann Miedziobrody

Zrujnowane Miasto

 

Lord Ślizgodzid

Głód rośnie

Głód rośnie (0): Przyzwij głodną nagę

 

 

SzałSzał! (2): W tej turze daj twojemu bohaterowi +2 do ataku.

Lord Ślizgodzid

Wielka ropucha
Gorylobot A-3
Strzałkowa pułapka

 

 

Wielkopłetw

 

Mrglmrgl MRGLMrglmrgl MRGL! (0): Dobieraj karty tak długo, aż będziesz mieć ich tyle co przeciwnik.

Wielkopłetw

Podaj płetwę
Murlok Tycipłetw
Murloki nie płaczą

 

 

Lady Naz’Jar

 

Perła PływówPerła Pływów (0): Na koniec twojej tury zastąp wszystkich stronników na polu bitwy nowymi, którzy kosztują o (1) więcej.

Lady Naz-Jar

Grzechotnik
Morska wiedźma
Pogrzebanie

Nagrody za przejście całego skrzydła

Lunozwierz z dżungli
Sir Płetwin Mrrgglton

Sala Odkrywców

Nie znamy jeszcze dokładnych przeciwników z ostatniego skrzydła Ligi Odkrywców, Blizzard zostawił tutaj trochę niespodzianki dla nas, ale znamy karty jakie otrzymamy! Niestety nie ma jeszcze ich polskich wersji, jak będą dostępne to je podmienimy.

Wobbling Runts
Tomb Pillager
Raven Idol

Museum Curator
Fossilized Devilsaur
Forgotten Torch

Explorers Hat
Elise Starseeker
Eerie Statue

Desert Camel
Cursed Blade
Curse of Rafaam

Arch-Thief Rafaam
Animated Armor

Tokeny – karty generowane przez inne, itp. Nie można mieć ich w kolekcji.

Trzy artefakty do wyboru po zagraniu Arcy-Złodzieja Rafaama:

Lantern of Power
Mirror of Doom
Timepiece of Horror

Mapa do Złotej Małpy i Złota Małpa:

Map to the Golden Monkey
Golden Monkey

Klątwa z czaru Klątwa Rafaama oraz pochodnia z Zapomnianej Pochodni

Cursed
Roaring Torch

 

Ceny

Dostęp do wszystkich skrzydeł kosztuje 20 euro. Można także wykupić pojedyncze skrzydło za 700 złota lub 6.99 euro.

prawdziwe ceny ligi odkrywców


Rewersy

Do gry zostaną dodane dwa nowe rewersy – rewers Ligi Odkrywców za sezon listopad 2015, oraz rewers Heroicznej Ligi za pokonanie wszystkich przeciwników w przygodzie na poziomie heroicznym:

rewers listopad 2015 Rewers listopad 2015

liga odkrywców rewers Rewers za tryb heroiczny Ligi Odkrywców

Wkrótce stworzymy też specjalną podstronę z opisem Ligi Odkrywców, możecie też oczekiwać dalszych informacji gdy tylko będą się pojawiały.

Blizzcon Trwa

Blizzcon trwa, wszelkie informacje o nim znajdziesz w niusie – Blizzcon 2015 już dzisiaj wieczorem!

Zapraszamy do dyskusji na forum o wszystkim co dzieje się na Blizzconie zarówno w Hearthstone jak i innych grach – Blizzcon 2015 – mega temat.

Dyskusja odnośnie Mistrzostw Świata Hearthstone 2015 toczy się już w temacie – Blizzcon 2015.

liga odkrywcow grafika

Author: hearthstone

Share This Post On

105 komentarzy

  1. Każda przygoda czy dodatek wywołuje super emocje i tak będzie tym razem , oby jak najwięcej przygód i dodatków :)

  2. Będzie możliwość kupienia jakiegoś preordera? jak kupie za 20 € 13 listopada to już potem będę wszystko miał i nie będe musiał nic dokupywać, tak?

  3. no oczywiscie jak zawsze musicie narzekac, juz do dupy karty juz sie nie podoba itp, jak to bylo poprzednia przygoda i dodatkiem, dajdzie juz spokoj, jeszcze sie nie zaczelo a juz zle opinie zamiast sie cieszyc ze cos nowego wchodzi

  4. QUOTE

    no oczywiscie jak zawsze musicie narzekac, juz do dupy karty juz sie nie podoba itp, jak to bylo poprzednia przygoda i dodatkiem, dajdzie juz spokoj, jeszcze sie nie zaczelo a juz zle opinie zamiast sie cieszyc ze cos nowego wchodzi

    pisze ze dupy nie urywaja. co nie oznacza ze jest tragicznie. nie poplacz sie:(

  5. pisze ze dupy nie urywaja. co nie oznacza ze jest tragicznie. nie poplacz sie:(

    z twojego tesktu tak to wynika bo juz narzekasz, jesli dupy nie urywaja to sobie sam zaprojektuj karty, poczekaj do 13 listopada i wtedy komentuj

  6. QUOTE

    pisze ze dupy nie urywaja. co nie oznacza ze jest tragicznie. nie poplacz sie:(

    z twojego tesktu tak to wynika bo juz narzekasz, jesli dupy nie urywaja to sobie sam zaprojektuj karty, poczekaj do 13 listopada i wtedy komentuj

  7. QUOTE

    A, przepraszam, zabronisz ludziom komentować i wydawac opinie? Z jakiej paczki?

    komentowac mozna ale po premierze, na ciul robic opinie jak nie wiesz jak dziala karta tylko po opisie wiadomo, no ale coz polacy taki narod ze narzekają najlepiej!

  8. Ja rozumiem, że kilka kart zostało przeoczonych jak Boom, Challenger, Patron, Healbot itd. ale to nie znaczy, że nie widać mniej więcej po karcie czy będzie dobra czy nie. A karty z tego dodatku generalnie nie wyglądają dobrze. W dodatku nie rozwiązują problemów z aggro, nie pomagają szamanowi ani łotrowi, to chyba dosć, żeby stwierdzić, że dodatek ssie? Brann to fajna legendarka, taki lepszy Rivendare, ale reszta kart to ponury żart.

  9. QUOTE

    A mi się wydaje, że na tym forum komentować można także przed premierą. Wyluzuj trochę.

    nie nie wyluzuje bo za kazdym razem jest tak ze przed premiera dodatku czy przygody, sa nowe karty to juz obraza i zlosc ze nie takie karty powinne byc, zamiast sie cieszyc to narzekac potraficie

  10. @Mild723 :idiota: Skup się. To jest forum na którym każdemu wolno napisac co zechce (w pewnych granicach; Creres – pamiętamy BibleThump). Jeśli nie zostales zaczepiony nie atakuj innych słowami typu „coz polacy taki narod ze narzekają najlepiej!”, „zamiast sie cieszyc to narzekac potraficie”, itd. Taki Creres po banie trochę się opamietal (ale tylko trochę). Tez chcesz oberwać banem? To się dalej gadaj.

    P.S. Z góry dzięki za minusa :D

  11. QUOTE

    nie nie wyluzuje bo za kazdym razem jest tak ze przed premiera dodatku czy przygody, sa nowe karty to juz obraza i zlosc ze nie takie karty powinne byc, zamiast sie cieszyc to narzekac potraficie

    dziecko wyluzuj bo twoje serce czterdziestki nie dozyje. poza tym jaka zlosc i obrazanie? po raz kolejny napisze ze „dupy nie urywaja” co nie oznacza ze jest tragicznie. i chyba nie ma co dalej drazyc tego tematu

  12. Niby czemu nie można oceniać kart przed wydaniem dodatku? Fakt, czasem zdarzają się ogromnie pomyłki z takich przypuszczeniach (Patron, Challenger), ale w przypadku większości kart oceny są trafne. Dostajemy od Blizza trochę czasu, by móc sobie poukładać w głowię nowe decki i zmiany w starych, to dlaczego mamy tego nie wykorzystać? Fakt że bezrefleksyjne krytykowanie Blizzarda za słabe karty gdy jeszcze nie zobaczyliśmy ich w akcji nie jest sensowne. Ale tutaj forumowicz wyraźnie stwierdził że „się zobaczy” i dodatkowo wyraził swoją aprobatę dla murloków, czyli zdecydowanie nie jest to zwykły hejt i samo narzekanie.

  13. Pewnie że można. Tyle naszego co sobie pogadamy, a meta jaka będzie to się zobaczy dopiero po.
    Dyskusja jest otwarta. Wszak to forum o Hearthstone. ;)

  14. QUOTE

    Ja uważam, że to najgorszy dodatek do tej pory.

    Ja uważam, że za wcześniej na takie osądy, zobaczymy po mecie bo sama mechanika i karty są faktycznie dosyć ciekawe. Wszystko okaże się w praniu, no ale każdy ma prawo do własnego zdania :)

  15. „Rogues are only getting minions, Ben is excited to see what rogues can do with them.”

    Zmieniam swoje poprzednie zdanie, blizz nie napluł mi na twarz on mi napluł & naszcz** i jeszcze kpi ze mnie ……

  16. Tu się zgodze, za mało jeszcze wiemy. Może ten rogal na agoniach? Kurde, troche to naciąganie brzmi, ale liczę że w kolejnym dodatku to już dodadzą poważną siłę dla Blesowego charakteru :P

  17. U łotra z chęcią zobaczyłbym zaklęcia nakładające agonię, zarówno tą pozytywną dla swoich stronników jak i negatywną dla wrogich,np. wycisz przyległych stronników, zadaj 5 obrażeń właścicielowi. itp. Albo stronnik za 2-3 many dający w kombinacji truciznę. Ale wydaje się mi, że blizzard nie ma pomysłu na to czym ma być łotr i jakie ma mieć karty. Ale będziemy mieć za to pełno murloków.

  18. Dla mnie to i tak pozytywne zaskoczenie. Nie mam co teraz oceniać czy słabe czy dobre karty, bo tak naprawdę wyjdzie w grze. Brann Miedziobrody wydaje się być całkiem spoko. Ubolewam, że ni ma piratów wszak to Liga Odkrywców także jakiś pirat by pasował. A właśnie zbieram pył na ŁotraPirata.

  19. QUOTE

    "Rogues are only getting minions, Ben is excited to see what rogues can do with them." 
    
    Zmieniam swoje poprzednie zdanie, blizz nie napluł mi na twarz on mi napluł & naszcz** i jeszcze kpi ze mnie ......

    Nie chce sie czepiac, ale poza magiem tylko lotr wystepowal u obu finalistow blizzconu. Poza tym ciagle slychac ze rogal jest zbytnio spell heavy, wiec Blizz dodal troche miesa :)
    A jesli chodzi o konkrety:
    Pit Snake – Bardzo mi sie podoba ta karta. Ma 1 zycia przez co ginie od pinga, ale wymuszenie pinga w 2 turze nie jest az takie zle. karta dziala tak samo jak kobra czy cierpliwy skrytobojca ktore w ogole nie graja, ale i tak mi sie podoba ;)
    Raptor – koszt i staty spider tanka plus kopiowanie agonii ktorych lotr zbyt wiele nie ma. Czy jest to lepsze od SI:7? Raczej nie, ale zamiast Farseera mozna to wsadzic do decku.
    Tomb Pillager – 4drop czyli konkurencja dla Szatkownika i Nauczycielki. Sam nie wiem, z jednej strony ofensywne statystyki 5/4 czyli potrafi zdjac belchera, loatheba, imperatora a dodatkowo przezywa wymiane z 4dropami ze statystykami 3/5. Ale wymiany z szatkownikiem juz nie przezyje ;) Dodatkowo prawie gwarantowana moneta powoduje ze jest de facto za 3 many. Intuicyjnie wyglada slabo, z drugiej strony Savage Combatant do ktorego jest w pewien sposob podobny znalazl swoje miejsce w Druidzie.
    Wiec karty generalnie nie sa zle. :)

  20. W momencie kiedy twoja ulubiona klasa to rzygi „niezłe” karty to cios w plecy. Pit snake jest gorszy od Buccaneera, który też mało gra. W ogóle po cholerę mu te 2 ataku? Jakby był 1/2 to byłoby lepiej dla wszystkich, a tak to nigdy nie zobaczysz tej karty na ladderze. Raptor to kolejny minion z gatunku nie wiemy co robimy jak np. shado-pan cavalry. Może akurat ten strzał na slepo rozwiąże problem. Może też to taki wybieg żeby zacząć grać Anub’araka? Nie wiem, ale to na pewno najlepsza karta z tych trzech. Tomb pillager to nie konkurencja dla szatkownika, bo jednak wolisz dostać dropa za 2 niż coina. Okropna karta, ten coin najwyżej do jakiegos comba, ale jesli tak to na cholere m odpalanie comba w 6turze?

  21. Pierwsza przygoda/dodatek którą kupię za golda.
    Blizz się chyba powinien zacząć przyzwyczajać bo tak to już teraz chyba będzie o ile w ogóle nie będę starał się sprzedać mojego wypasionego konta…

  22. A ja chba kupię, go sobie za euro, golda potrzebuje na pakiety, bo paru kart mi brakuje, a przygoda to chyba najbardziej opłacalna rzecz w hearthstone, którą można kupić z normalną kasę.
    Poza tym, bardzo mi się ona podoba, wszyscy marudzą, że karty głupie i niegrywalne, a ja chyba wszystkie będę grał;)

  23. QUOTE

    Czy ja coś przegapiłem, czy mag nie dostanie sekretu i będzie miał 1 mniej od Paladyna i Łowcy?

    Nie wiem ale dlaczego uważasz, że te 3 klasy powinny mieć tyle samo sekretów? Przecież to nie jest konieczne. Ważne żeby liczba kart się zgadzała.
    Tak, wiem, że hunter ma jedną kartę więcej ale tego i tak nikt nie gra więc who cares? :p

  24. QUOTE

    Nie wiem ale dlaczego uważasz, że te 3 klasy powinny mieć tyle samo sekretów? Przecież to nie jest konieczne. Ważne żeby liczba kart się zgadzała.
    Tak, wiem, że hunter ma jedną kartę więcej ale tego i tak nikt nie gra więc who cares? :p

    Nie chodzi o to, że uważam, że tak powinno być, tylko po prostu do tej pory tak było. Stąd zdziwienie. Jak widać, żadna reguła nie jest trwała.
    Mag będzie miał jeden sekret mniej, to jedna mniej rozkmina przy graniu przeciwko niemu. :)

  25. QUOTE

    Nie wiem ale dlaczego uważasz, że te 3 klasy powinny mieć tyle samo sekretów? Przecież to nie jest konieczne. Ważne żeby liczba kart się zgadzała.
    Tak, wiem, że hunter ma jedną kartę więcej ale tego i tak nikt nie gra więc who cares? :p

    Ty draniu! Teraz biedny Acidmaw/Żrącopaszczy płacze gdzieś w norze, a jego braciszek zbiera laury (małe, ale większe od niego) ;)

  26. QUOTE

    Czy ja coś przegapiłem, czy mag nie dostanie sekretu i będzie miał 1 mniej od Paladyna i Łowcy?

    przeciez mag ma najwiecej sekretow, oco kaman?

  27. QUOTE

    przeciez mag ma najwiecej sekretow, oco kaman?

    No właśnie, też mi się wydaje że mag ma najwięcej, w TGT np. mag dostał kukłę, a łowca nic, w Naxxramas też, Mag ma najwięcej sekretów od początku hearthstone; )

  28. QUOTE

    No właśnie,  też mi się wydaje że mag ma najwięcej, w TGT np. mag dostał kukłę, a łowca nic,  w Naxxramas też,  Mag ma najwięcej sekretów od początku hearthstone; )

    Poprawka , TGT hunter dostał bear trapa ;)

  29. Jak tak sobie patrzę już na spokojenie i bez emocji na te karty to mi się niektóre coraz bardziej podobają:
    Brann Miedziobrody – tania i grywala legenda. Jak szybko nie zostanie usunięta to daje ogromne value.
    Morska wiedźma – 5/5/5 staty całkiem spoko, wymaga od przeciwnika natychmiastowej reakcji, bo za nią zaraz wjedzie jakiś haban za 8,9 lub 10. I przy 10 many można ją + habana wstawić.
    Reno Jackson – ktoś może bliżej wyjaśnić? Chodzi o karty pozostałe w talii czy trzeba by stworzyć całą talię jednokartową? Tak czy owak może być skuteczna przeciw agro. (już był w ogródku, już witał się z gąską a tu 6 tura wjeżdża na stół i + 20 życia).
    Wydobyty raptor – u szamana byłby mega, u łotra póki co nie aż tak, ale daje nowe mozliwości dla nowych talii, (Sylwaną, shredderem lub jajem).
    Gorylobot – całkiem grywalna dla mech talii.
    Animited Armor – chyba warta przemyślenia u controlnego kapłana.

  30. U morskiej wiedzmy mam rozumieć że Innervate druida bedzie kosztować 5? Drugie pytanie w połączeniu z Aviana stronnicy beda kosztować 5 czy 1?

  31. QUOTE

    U morskiej wiedzmy mam rozumieć że Innervate druida bedzie kosztować 5? Drugie pytanie w połączeniu z Aviana stronnicy beda kosztować 5 czy 1?

    W zależności od kolejności zagrania jeśli aviana 2 to stronnicy kosztować będą 1

  32. QUOTE

    W zależności od kolejności zagrania jeśli aviana 2 to stronnicy kosztować będą 1

    Kucze to calkiem fajne combo by było wiedźma, a potem aviana + drzewiec.
    Strażniczka Uldamanu też niezła: 4/3/3 – może być, i albo wzmacnia janusza czy inne mięcho armatnie albo degraduje wrogiego habana.

  33. W odróżnieniu od jousta i inspiracji mi się w tym dodatku bardzo podoba mechanika „Odkrycia”. Dociąg i to w tej samej turze, co zagranie karty – tak więc można od razu dociągniętą kartę zagrać bardzo mi się widzi.

  34. A ja sie zastanawiam czy „Podaj pletwe” bedzie przyzywalo 7 takich samych murlokow jesli zginal tylko 1 podczas calej gry. Jesli tak to jest, to ta karta zabija. Niby 10 many ale palek potrafi sie zamurowac i czekac na starego metnookiego i „Podaj pletwe”. Nawet nie musi czekac ale wlozyc 2 karty do talii jako alternatywa wygranej jesli gra sie przeciagnie.

  35. Moim zdaniem Blizz zrobił duży błąd wypuszczając przygodę tak szybko, nie będzie tego budowania napięcia, pokazywania jednej karty dziennie, wszyscy przez kila tygodni myśleli by tylko o HS. A tak ogłosili, wszyscy WTF!! i tyle. Więcej emocji brak :(

    Boli mnie też, że za prawdziwą kasę nie ma nawet rewersu :( I przez to nie wiem czy zdecyduje się na zakup tego za euro. Uważam, ze kupowanie przygody za golda jest nieopłacalne – lepiej wydać to na pakiety.

  36. QUOTE

    A ja sie zastanawiam czy "Podaj pletwe" bedzie przyzywalo 7 takich samych murlokow jesli zginal tylko 1 podczas calej gry. Jesli tak to jest, to ta karta zabija. Niby 10 many ale palek potrafi sie zamurowac i czekac na starego metnookiego i "Podaj pletwe". Nawet nie musi czekac ale wlozyc 2 karty do talii jako alternatywa wygranej jesli gra sie przeciagnie.

    Jest jeszcze inny mały szczegół, jeżeli chodzi o tą kartę – tu nie jest napisane, że przyzywa tylko NASZE zabite murloki :)
    Obawiam się jednak, że niezależnie od rozmyślań nad tą kartą i tak nie będzie grywalna (przynajmniej nie w wersji decku na samych murlokach). W tego typu deckach w 10 turze jest już wszystko pozamiatane. Gdyby ona przyzywała w 5… no 6 turze murloki z talii na stół tak jak Varian – wtedy byłaby inna historia.Według mnie zdecydowanie lepsza do murloków jest ta nowa karta szamana, ale on z kolei nie ma Murloka Rycerza…

  37. pewnie mają coś innego na święta
    to mogło by tłumaczyć szybkie wypuszczenie przygody bez hype (imo trochę za wcześnie jak na „świądeczny” marketing)

  38. QUOTE

    A ja sie zastanawiam czy "Podaj pletwe" bedzie przyzywalo 7 takich samych murlokow jesli zginal tylko 1 podczas calej gry. Jesli tak to jest, to ta karta zabija. Niby 10 many ale palek potrafi sie zamurowac i czekac na starego metnookiego i "Podaj pletwe". Nawet nie musi czekac ale wlozyc 2 karty do talii jako alternatywa wygranej jesli gra sie przeciagnie.

    wlasnie widze ze na hearthpwn ludzie tez sie nad tym zastanawiaja. i raczej tak nie bedzie bo wtedy braloby sie tylko ta legende z szarza i ma sie 56 dmgu:P

  39. Thisisit – Wlasnie kupowanie przygody za kase jest najbardziej oplacalne. Pomysl ile kasy bys wydal na 28 pakietow (przygoda to 4×700, a pakiet 100). Jesli juz chcesz wydac kase na HSa to wlasnie na przygode.

    Wiwat Krwawy Hegemon, o tym nie pomyslalem, ze nie tylko nasze murloki. Jesli chodzi o zastosowanie tej karty to wsadzasz ja do decku kontrolnego, w ktorym masz tylko jednego murloka – „Stary Metnooki”. Jest to 2/4 z szarza i za kazdego innego murloka dostaje +1 z przodu. To chyba nie jest zle miec w najlepszym przypadku 7 szarzujacych metnookich 8/4 na stole. Minus, ze jest on legenda i mozesz miec tylko jednego w decku, ale w kontrolnym palku nie powinno to przeszkadzac.

  40. Tak sie zastanawiam- czemu Blizzard robi karty niedorzecznie źle dobrane do klasy? Czemu Animated Armor, który byłby całkiem niezły do wykorzystania w trade’ach bronią dostał się klasie, która nie ma broni?!! Pomyslcie, że przy ataku bronią od razu po jego zagraniu „leczyłby” duże ilosci obrazeń, a potem miałby taunta na dmg lub silence’a? Wyobrazcie sobie, że możecie zaatakować doomhammerem 2x w Booma lub Ragnarosa i dostać tylko 2 na twarz, a potem mieć stronnika 4/4 z tauntem! Ale blizzard się wystraszył, że może zrobić dobrą kartę i dał go magowi. Nice job Blizzard, as always!

  41. A to jest faktycznie głupie. Ukrycie to tak gówniana mechanika, że chyba nie ma dobrej karty, która z niej korzysta oprócz mało rogue’owego shade’a, ale i tak blokuje parę fajnych możliwosci dla rogala. Ja się dziwie, że tego murloka 1/1 nie dali rogue’owi, żeby przypadkiem nie wstał z martwych. Pewnie się wystraszyli Murloc Rogue’a PJSalt

  42. QUOTE

    Thisisit - Wlasnie kupowanie przygody za kase jest najbardziej oplacalne. Pomysl ile kasy bys wydal na 28 pakietow (przygoda to 4x700, a pakiet 100). Jesli juz chcesz wydac kase na HSa to wlasnie na przygode.
    
    Wiwat Krwawy Hegemon, o tym nie pomyslalem, ze nie tylko nasze murloki. Jesli chodzi o zastosowanie tej karty to wsadzasz ja do decku kontrolnego, w ktorym masz tylko jednego murloka - "Stary Metnooki". Jest to 2/4 z szarza i za kazdego innego murloka dostaje +1 z przodu. To chyba nie jest zle miec w najlepszym przypadku 7 szarzujacych metnookich 8/4 na stole. Minus, ze jest on legenda i mozesz miec tylko jednego w decku, ale w kontrolnym palku nie powinno to przeszkadzac.

    O ile ta karta działa tak jak napisałeś, czyli wystarczy, że zginie jeden, a wystawi Ci na stół siedem jego kopii. Wtedy byłoby tak, jak napisał jamestehfield masz siedem murloków z 8 ataku i z szarżą czyli 56 dmg. Faktycznie zabójcze, ale nie sądzę, żeby to przeszło testy balansu ;)
    Ale tak, czy owak fajne spostrzeżenie.

  43. QUOTE

    Moim zdaniem Blizz zrobił duży błąd wypuszczając przygodę tak szybko, nie będzie tego budowania napięcia, pokazywania jednej karty dziennie, wszyscy przez kila tygodni myśleli by tylko o HS. A tak ogłosili, wszyscy WTF!! i tyle. Więcej emocji brak :(

    Prawdopodobnie analiza sprzedaży po dodatku TGT dobitnie pokazała, że taka strategia skutkuje tym, że wszyscy nałogowo przez cały miesiąc grindrują i kupują paczki za złoto a nie gotówkę.

    A tak myślę, że nie tylko ja zostałem zaskoczony z 0 golda na liczniku. Kto chce zdążyć na premierę, a ma mało czasu – nie wygrinduje, musi kupić za $.

  44. QUOTE

    A to jest faktycznie głupie. Ukrycie to tak gówniana mechanika, że chyba nie ma dobrej karty, która z niej korzysta oprócz mało rogue'owego shade'a, ale i tak blokuje parę fajnych możliwosci dla rogala. Ja się dziwie, że tego murloka 1/1 nie dali rogue'owi, żeby przypadkiem nie wstał z martwych. Pewnie się wystraszyli Murloc Rogue'a PJSalt

    Chyba, ktoś tu gra rogalem i jeszcze nie wyszedł z traumy po TGT :):):)

  45. QUOTE

    A tak myślę, że nie tylko ja zostałem zaskoczony z 0 golda na liczniku. Kto chce zdążyć na premierę, a ma mało czasu - nie wygrinduje, musi kupić za $.

    o to to to :) Dobrze mówi polać mu.

  46. QUOTE

    Chyba, ktoś tu gra rogalem i jeszcze nie wyszedł z traumy po TGT :):):)

    Jesli twoja ulubiona klasa w 5 dodatków dostaje jedną kartę klasową i jedną neutralną to jednak ciężko nie być salty. Trochę wierzę jednak w tego raptora, ale pewnie i tak będzie jak zawsze. O TGT to ty nawet nic nie mów ;)

  47. Tomb Pillager jest wg mnie świetny dla rogala. Wiem, że staty 5/4 są aktualnie bardzo słabe (bo Shredder wszędzie), ale ta karta tak naprawdę kosztuje 3 many skoro daje nam coina. A coin u rogue ma jeszcze większą wartość niż u innych klas.

    Unearthed Raptor też jest świetny. Teraz tylko czekamy, aż ktoś stworzy rogala na agoniach. To może mieć sens.

  48. Nie da się przetestować niestety tych kart i nie widziałem ich w akcji więc na ten moment stwierdzam, że rogal jest nadal w czarnym rowie który zwie się Tier 3-4. Tomb byłby moim TOP 1 gdyby jakiś jeden mózg z blizza wpadł na to że może „ej chłopaki łotr jest w dupie, dajmy mu chociaż 1 dobrego moba ze statami np 4/5 czy 3/5”. Nie! Dajmy mu 5/4 gdzie w tym momencie zjada go shredder, truesilver, death bite, eviscarate itp. itd.. czyli generalnie 90% grywalnych kart które występują w każdym cholernym decku !

    Osobiście według mnie w tym momencie największym rakiem który toczy chorobę w tej grze jest właśnie pan shredder, który przez swoje staty i skill powoduję że każdy praktycznie drop z 4hp jest gorszy od niego, co się = niegrywalny…

    Pozostaje nam czekać i tyle w sumie. Na pewno będę testować pillagera i raptora. Pillagera pod jakiś tempo albo miracle deck a raptora aggro/agonia. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

  49. Odnośnie karty „zmartwychwstającej” murloki, to nie wiem na jakiej podstawie uważacie, że dostaniemy 7 x jednego murloka, który zginął.
    Wg mnie nie ma takiej opcji. Dostaniemy jedną kopię każdego murloka, który zginął (niezależnie po której stronie) ale maksymalnie 7. Ciekawe co będzie w przypadku kiedy do tego czasu wyzionie ducha np. 9 murloków. Przyzwie losowo czy wg kolejności zgonów?

  50. QUOTE

    Ps : posiedziałem trochę na stremach i po różnych forach i ponoć Kolento stwierdził, że Tomb Pillager jest numerem 1 tej przygody... no to zobaczymy :P

    Oglądałem wczoraj chwilę przegląd Kolento. Bardzo dużo kart chwalił. Albo inaczej – niewiele kart z góry określił jako crap. W przeciwieństwie do innych, którzy od razu mówią „3 karty grywalne, reszta do wyrzucenia”.

  51. Nie przekonuje mnie Tomb Pillager. pomijajac na chwile statystyki to porownujac go do szatkownika losowy 2drop jest jednak lepszy od monety. Nawet jesli ta monete dostaje łotr.
    Z drugiej strony Savage Combatant znalazl jakos tam swoje miejsce u Druida, wiec moze moze ;)
    Ale raptorek zapowiada sie fajnie :)

    Zastanawia mnie ile w praktyce bedzie warty Sir Finley. Bo jest to karta ktora pozwala ominac ograniczenia narzucone przez hero power. Aggro Warrior/Kaplan nie potrzebuja swoich hero power, co innego gdyby sobie pozyczyli hunterowe hero power ;) Tak samo ten nieszczesny mityczny control Hunter bedzie mogl grac bez steady shota :)
    No i jest szansa na Poisoned Blade Rogue Kappa

  52. Noxious i Forsen też bardzo dużo kart uznali, że dobre. Ten dodatek na serio się fajnie zapowiada.
    1. Mechanika Odkrycia – nie wiem, czy wiele osób ją w pełni docenia. Przecież to jest dociąg (de facto dostajesz w talii 31, 32 karty zamiast standardowych 30) z kontrolowanym RNG. To jest na serio inny poziom niż to co oferowało TGT: lansjerstwo (RNG nawet nie do końca premiujące decki kontrolne oparte na dużych schabach, bo zawsze musisz miec też tam tani removal i to sprawia, że prawdopodobieństwo wygrania pojedynku zamiast znacząco premiować kontrolę, premiuje ją zaledwie nieznacznie) i inspiracja która jest po prostu wolna i sprawdza się, jeżeli na prawdę można z niej wycisnąc value, a nie w „swojej masie” (murloc knight, dzikun)
    2. Odkopanie agonii, która jest mechaniką grywalną i mamy już sporo kart ją wykorzystujących – więc taki raptor rogala już ma z czym grać i to z czymś co jest dobre i grywalne.
    3. Dużo kart z battlecry i wspólgrających z battlecry – czyli z kartami już dobrymi i grywalnymi. – np ta karta szamana 2/6, taki trochę flamewalker, na którym mag zbudował cały deck
    4. Kilka bardzo ciekawych kart otwierających różne mozliwości: Murlok zmieniający heropower, dżin, eerie statue i cała masa solidnie wyglądających innych kart jak chociażby Trogg szamana, Brann Miedziobrody, dociąg druida za 1, czy ten removal priesta
    5. Już subiektywnie zajebisty klimat, rewers i planszę z muzyką z kebaba :)

    Oczywiście ktoś zawsze powie, że co z tego skoro po znerfieniu grim pattrona ladder to jedno wielkie aggro, a tu nie ma na to odpowiedzi. Niby racją, ale zwróćcie uwagę, że aggro tak masowo (bo było i będzie zawsze) pojawiło się w momencie jak znikł patron. Wystarczy jeden, dwa nowe mocne decki, które sobie z tym aggro radzą i sytuacja się zmienia. Czy się pojawią, czy nie to już inna sprawa, ale to nie jedna super OP antyaggro karta zmienia metę, ale solidny, skuteczny i dopełniający się nowy deck, a przy okazji będący na nie odpowiedzią. Zwłaszcza, że już teraz macie w grze karty i mechanikę nastawioną na kontrę aggro. Nazywa się prowokacja. A jednak nikt nie gra deckiem na prowokacji, bo co z tego, ze zatrzyma aggro, jak jest po prostu słaby… To niestety tak nie działa, że jedna antyaggro karta wywali metę i wykosi facehunterów, gówno paladynów i zoolocka.

  53. hmmm niby to odkrycie fajne ale z drugiej strony nie lepsza karta ze zwyklym dociagiem z talii? poco mi jakis random jak moge wyjac karte z decku ktora bardziej mi pomoze. i jednak fatigue jest tak rzadko ze to czy sie ma 30 czy 31 kart az takiej roznicy nie robi.
    ale grac tymi kartami pewnie bede, takie rng lubie. w przeciwienstwie do ragnarosa albo flamewakera;)

  54. QUOTE

    hmmm niby to odkrycie fajne ale z drugiej strony nie lepsza karta ze zwyklym dociagiem z talii? poco mi jakis random jak moge wyjac karte z decku ktora bardziej mi pomoze. i jednak fatigue jest tak rzadko ze to czy sie ma 30 czy 31 kart az takiej roznicy nie robi. 
    ale grac tymi kartami pewnie bede, takie rng lubie. w przeciwienstwie do ragnarosa albo flamewakera;)

    Niekoniecznie bardziej. Dobierasz ktorąś z 30 kart, na co nie masz wpływu.
    Tutaj masz olbrzymią pulę, ale ty wybierasz 1 z 3 opcji – więc sytuacja nie jest taka zła. Dodatkowo to RNG pozwala ci na przykład na zdobycie czegoś przydatnego, czego normalnie w talii by się nie miało. Potencjał jest

  55. Mi osobiście Odkrycie podoba się ogromnie, 3 karty z określonej puli, aż ośmielę rzec, że zawsze coś przydatnego się znajdzie; )
    A co myślicie o kruczym symbolu? Niby z jednej strony lepszy i tańszy portal, ale ma duże wady, nie zmniejsza kosztu wybranej karty, i przedebwszystkim nie da ci kart klasowych innych niż druida.

  56. Ja też jestem zadowolony z tej mechaniki, niby RNG ale kontrolowane, bardzo sympatyczne połączenie. Poza tym mam bardzo dużą nadzieję, że jednak Rogalik się chociaż trochę odrodzi bo Raptor i ten minion z coinem wyglądają solidnie. Niby tego druigego staty 5/4 ale Savage Combatant się przecież przyjął :)

  57. QUOTE

    Mi osobiście Odkrycie podoba się ogromnie, 3 karty z określonej puli, aż ośmielę rzec, że zawsze coś przydatnego się znajdzie; )
    A co myślicie o kruczym symbolu? Niby z jednej strony lepszy i tańszy portal, ale ma duże wady, nie zmniejsza kosztu wybranej karty, i przedebwszystkim nie da ci kart klasowych innych niż druida.

    Gram modrange druidem z aspirantką i gwałtownym wzrostem i rozważam ten kruczy symbol wrzucić za jeden dwa wzrosty. Koszt jeden many mi sie bardzo widzi a jezeli on dociaga spelle tylko druida to szansa na kombo rosnie mocno. Mi sie podoba ale zobaczymy czy sie zmieści. Do tokena też fajny może być i jest więcej tam do podmiany niż w klasycznym mid.

  58. Wybaczcie ale muszę to napisać Moonkin przetłumaczyć na Lunozwierz naprawde nie dało sie inaczej skoro Trogg zostawili to to też mogli.

  59. QUOTE

    Wybaczcie ale muszę to napisać Moonkin przetłumaczyć na Lunozwierz naprawde nie dało sie inaczej skoro Trogg zostawili to to też mogli.

    Tylko, trogg nie ma jak przetłumaczyć, dobrze że Lunozwierz, a nie jakiś ¿Księżycomuminek?

  60. QUOTE

    Jak mam to kupić,  ?skoro w sklepie nie da się tego kliknąć, pisze produkt jest jeszcze nie dostępny

    Dało się kupić (teraz to usunęli)
    Kupiłem zobaczymy co będzie dalej.

    btw.
    Karty z przygody zostały te które dostałem.

  61. QUOTE

    tez macie inny glos paladyna ? ;O

    Tak :/ chyba jako jedyny, mniał zachowany głos z Warcrafta 3, a teraz niewiadomo po co to mu zabrali…

  62. QUOTE

    Jak driud gra na driuda to inaczej sie witaja wtf ?

    Nie tylko on :)
    -zachowaj czujność.
    -wzajemnie moja droga ;)

  63. Co do glosu UtherA – TRZEBA sie przyzwyczaic…wyjasnienie jest na stronie na forum heartstona. Dla tych leniwych ktorzy zamiast poszukac wola biadolic i pytac xzemu to tak??? Kazdej postaci (podstawowej 9) dodali nowe przywitanie jesli gramy np Kaplan wersus Kaplan. Jako ze aktor ktory podkaladal glos pod Uthera zmarl rok temu( okolo) dziwnie by bylo zachowac jego wersje a ktos inny bylby Utherem na powitanie w grze Paladyn kontra Paladyn. Gdyby zostawiliby starego lektora mielibysmy dwa glosa Uthera, ewentualnie Paladyn by nie mogl dostac odzywki nowej jako jedyna klasa.

  64. zabrali mi torcha!
    co za lameriada ;)

    btw. desert camel + injured kvaldir powinno dać radę – bestie mają realne synergie więc można go jakoś przeżyć (sam z siebie cieńki)

  65. QUOTE

    Co do glosu UtherA - TRZEBA sie przyzwyczaic...wyjasnienie jest na stronie na forum heartstona. Dla tych leniwych ktorzy zamiast poszukac wola biadolic i pytac xzemu to tak???  Kazdej postaci (podstawowej 9) dodali nowe przywitanie jesli gramy np Kaplan wersus Kaplan. Jako ze aktor ktory podkaladal glos pod Uthera zmarl rok temu( okolo) dziwnie by bylo zachowac jego wersje a ktos inny bylby Utherem na powitanie w grze Paladyn kontra Paladyn. Gdyby zostawiliby starego lektora mielibysmy dwa glosa Uthera, ewentualnie Paladyn by nie mogl dostac odzywki nowej jako jedyna klasa.

    Dziękujemy Panie nieleniwy. Czyli ta zmiana dotyczy tylko wersji polskiej?

  66. QUOTE

    Mam pytanie z trochę innej beczki. Bardziej się opłaca kupic nową przygodę za złotówki w google play czy za euro płacąc kartą? czy też te ceny są porównywalne ? wczoraj przeliczyłem. ze przy zakupie karta za euro bylby to koszt 80.15 zl niestety nie zdazylem zobaczyc ile ona kosztuje jezelibysmy chciwli ja kupic przez autoryzacje w google play. Ktos widzial koszt?

    Za Euro, kartą, wyjdzie ci taniej, ponieważ GooglePlay, odpala sobie procent, i będzie to troszkę więcej ;)

  67. btw – łatwo się domyślić jak będą wyglądały te nowe sloty na talie – po zmianach interface’u na mobilne i w trybie przygody.
    w sumie spoko – nie mogę się doczekać, bo to jedna z bardziej upierdliwych rzeczy (i nieuzasadnionych) – regularne kasowanie talii i tworzenie jej od nowa (np. zadania, turnieje)

  68. to prawdę mówiąc ŹLE – ja przygodę kupiłem
    tak na hype bo w sumie złoto łatwo bym dozbierał
    mam nadzieję, że blizz coś z tym zrobi…

  69. QUOTE

    to prawdę mówiąc ŹLE - ja przygodę kupiłem
    tak na hype bo w sumie złoto łatwo bym dozbierał
    mam nadzieję, że blizz coś z tym zrobi...

    Ja też kupiłem, ale przyjrzałem się od razu cenom, było za 18 euro :) don’t worry friend :D

  70. QUOTE

    to prawdę mówiąc ŹLE - ja przygodę kupiłem
    tak na hype bo w sumie złoto łatwo bym dozbierał
    mam nadzieję, że blizz coś z tym zrobi...

    Jak wejdziesz na swoje konto battle.net możesz zobaczyć historię płatności. Sprawdź sobie ile wydałeś, ale wątpię żeby zmieniali ceny w kliencie, raczej te pierwsze podane w niusach były za duże i nieprawdziwe.

  71. dzięki – sprawdzę
    btw jest też już w Azji (w NA od paru godzin)
    więc myślę, że nie rano ale w nocy wyląduje u nas

  72. QUOTE

    to prawdę mówiąc ŹLE - ja przygodę kupiłem
    tak na hype bo w sumie złoto łatwo bym dozbierał
    mam nadzieję, że blizz coś z tym zrobi...

    Kupowałem 10.11 o 21:30 pobrało mi €17,99 EUR, potem zabrali przygodę i karty (ale dzisiaj oddali :D)
    Normal i klasówki zrobione, heroic jutro.

  73. QUOTE

    Ja mam pytanie to odrycie to odkrywa karty z naszego Decjusza czy ogółem?

    Twoja klasa + neutralne ogólem.

  74. heh do tego ostatniego to deck trzeba chyba ułożyć?
    tzn. mam na myśli heroic, reszta poszła za jednym zamachem – trochę króciutkie to niestety…

    no i szkoda, że dobre karty są w następnym skrzydle dopiero

Submit a Comment