Trzy nowe mechy!

Właśnie poznaliśmy trzy nowe Mechy! Dwa z nich Blizzard umieścił na blogu, natomiast trzeci pochodzi z niemieckiego Komputer Świata.

Trzy nowe mechy są kartami klasowymi:

Druida – Anodized Robo-Teddy – koszt 2 many, staty 2/2 opis: Prowokacja. Wybierz jedno: +1 Ataku lub +1 Życia .

Wojownika – Klekotnik Wyśrubny – koszt 4, staty 2/5 opis: Okrzyk bojowy: Daj przyjaznemu Mechowi +2/+2

Czarnoksiężnika – Działo Spaczenia – koszt 4, staty 3/5 opis: Na koniec twojej tury zadaje 2 pkt. obrażeń losowemu stronnikowi niebędącemu Mechem.

Anodized Robo-Teddy
Klekotnik Wyśrubny
Działo Spaczenia

Poniżej pełna treść wpisu o mechach od Blizzarda:

Dziś kontynuujemy naszą przygodę z nowymi kartami oraz przyglądamy się kolejnym motywom przewodnim, które pojawią się w pierwszym, wybuchowym dodatku do Hearthstone: Gobliny vs Gnomy.

 

Gobliny i gnomy to światowej sławy wynalazcy, którzy tworzą niesamowite, mechaniczne konstrukty dzięki połączonej mocy błyskotliwego intelektu, części zamiennych i wytężonej pracy fizycznej. Chociaż goblińskie machiny mają niebezpieczną skłonność do wybuchania, a gnomie mechanizmy mogą niespodziewanie zamienić cię w kurczaka, to czasami naszym tycim geniuszom inżynierii udaje się zmajstrować urządzenie funkcjonujące zgodnie z przeznaczeniem. Prawdziwe szaleństwo!

 

Wszystkie te mechy – od golemów zbożowych po plujące energią spaczenia działa – zostały stworzone przez gobliny i gnomy, aby raz na zawsze rozstrzygnąć, która z ras niewysokich majsterkowiczów jest lepsza w swoim fachu. A przy okazji bardzo widowiskowo wysadzić coś w powietrze (niejeden raz).

 

Mechy niezwykle skutecznie się ze sobą zgrywają. Można wręcz powiedzieć, że kiedy spotykają się na planszy, wszystko zaczyna działać jak w zegarku.

 

Jeśli istnieje coś, co zawsze udaje się zarówno goblinom, jak i gnomom, to sprawianie, aby stworzone przez daną rasę mechy były ze sobą kompatybilne bez względu na to, jak znikome łączy je podobieństwo. Wprowadzone w dodatku Gobliny vs Gnomy karty Mechów będą wzmacniać się nawzajem, wspomagać prowadzących je do boju bohaterów oraz wywoływać inne, kompletnie pokręcone efekty! Zapowiada się mechastyczna zabawa!

Wszystkie informacje o dodatku Gobliny vs Gnomy znajdziesz w naszym Kompendium Gobliny vs Gnomy.

Zapraszamy do komentowania dodatku w ogólnym temacie na forum – Gobliny vs Gnomy – dyskusja o wszystkim

mechy nowe

Author: hearthstone

Share This Post On

18 komentarzy

  1. Na druida karta bez rewelacji, pasuje do takiego bardziej mid gamowego druida. Do warlocka wątpie aby to działo było użyteczne. Karta woja spisze się tylko na taliach opartych na mechach.

  2. Karta woja do MechWarriora jest całkiem spoko. Druid dostaje kartę do zatrzymywania wczesnej agresji – też spoko( może pojawi się RampMech? ^^)

    Jeżeli zaś chodzi o Fel Cannon to wydaje mi się on… świetny? Za 4 – 3/5 staty spoko, umiejętność, która strzela na koniec tury za 2, czyli robi już coś na wejściu – no bajka. Co prawda na początku będzie bum na mecha decki, więc sobie może za bardzo nie postrzelać, ale na arenie to może być całkiem ciekawa karta.

  3. Karta dla druida rozczarowująca. Nie sądzę, by było na nią miejsce, jest bardzo podobna do Taureńskiego Wojownika – czyli karta praktycznie nie używanej. Nie sądzę, by była grana w jakimkolwiek decku. Lepiej jest natomiast z pozostałą dwójką. Karta dla wojownika ma nienajgorsze statystki, aczkolwiek gra przeciw kapłanowi będzie boleć. Ma przyzwoity okrzyk bojowy, więc to karta z dużym „value”.

    Karta dla Warlocka wydaje się być bardzo w porządku. Bardzo dobry mini-Ragnaros, który przy właściwym zastosowaniu może napytać sporo biedy przeciwnikowi. Problemem może być duża ilość decków opartych na mechach, ale to już kwestia, której nie da się przewidzieć – użyteczność tej karty tak naprawdę ocenić będzie można dopiero po wyjściu dodatku i ukształtowaniu się nowej mety.

  4. Jak ktoś u druida używa raptora bądź krokodyla to ta karta będzie dobrym zamiennikiem. Ciekawe czy będzie różnica obrazka przy wyborze stat. jak u druida szponów.

  5. QUOTE

    Karta dla Warlocka wydaje się być bardzo w porządku. Bardzo dobry mini-Ragnaros

    Jeżeli dobrze zrozumiałem to całe to działko zadaje 2 pkt Losowemu stronnikowi, więc to bardziej będzie przypominało Mad Bombera niż Ragnarosa, ale w talii na samych mechach może być dobre, karta druida prawdę mówiąc mnie nie porwała, może to Token Druida się nada a karta wojownika bardzo w porządku :)

  6. Według mnie karta druida to jeden z najlepszych 2 turowy drop. Karta wojownika to taki houndmaster dla mechów całkiem spoko. A działo warlocka też bardzo silne w constructed, a na arenie można go wyłożyć i nie nagrywać żadnych stronników i będzie zabijało wszystko co wystawi przeciwnik.

  7. Karta druida jest słabiutka do constructed. Staty 3/2 lub 2/3 i taunt? Serio ktoś to będzie grał? Jest wiele lepszych drugoturowych dropów, na czele z pajączkiem 1/2.

    Działo jest ok, ale prawdopodobnie nawet talie czarnoksiężnika z mechami będą grały chochliki 3/2 czy loatheba, więc te 2 obrażenia mogą otrzymać też nasi stronnicy.

    Karta wojownika wydaje się być mocna przeciwko ośmiu z dziewięciu klas :P

  8. Karta Druida spoko, ale chyba tylko jeśli ktoś gra raptora albo krokodyla. Ogólnie karta słaba. Karta Warriora coś jak Haundmaster tylko lepszy bo więcej będzie mechów niż jest bestii. Działo spaczenia według mnie bardzo dobrą jest kartą, ale żeby nam nie zaszkodziło musimy go używać tylko w deckach z dużą ilością mechów. 3/5 za 4 many solidne, a umiejętność super :)

    W sumie chyba każda postać będzie miała swojego mecha, czyli nawet w deckach opartych na mechach będzie jakaś tam niewielka różnica. To już chyba kwestia wyboru czy, np wolimy pewny buff + 2/2 od tego mecha Wariora, czy też yolo 2 dmg z karty Warlocka. Choć fakt, że karta Warlocka jest najlepsza z tych trzech.

  9. QUOTE

    hej powiedzcie mi, tez nie wydajecie zlota z gry i zbieracie na dodatek?

    To chyba oczywiste… Najlepiej zbierać jak najwcześniej. Ja już przed blizzconem zacząłem odkładać zważywszy na to, że mam czas tylko na 60-80 golda dziennie z czego 40-60 to questy.

  10. 1200 + 3 daily na dzis mam na wieczorek :D takze jest dobrze. Kwestia jest tylka taka kiedy dokladnie wejdzie dodatek :)

  11. QUOTE

    1200 + 3 daily na dzis mam na wieczorek :D takze jest dobrze. Kwestia jest tylka taka kiedy dokladnie wejdzie dodatek :)

    Myślę że tak między 5 a 20 grudnia.

  12. aha noto dobrze wiedziec. pytam bo nie wiem jak dla was ale dla mnie jest katorga nie otwieranie przez tak dlugi czas nowych pakietow:D

  13. Mam nadzieję, że w przyszłości dodadzą trochę kart, które nie są mechami bo głupio będzie grać samymi deckami złożonymi tylko z mechów. Ja osobiście byłbym bardzo szczęśliwy widząc dodatkowe karty dla piratów, bądź jakieś nowe synergie z bestiami. Chciałbym też zobaczyć jakiegoś nowego murloka bo uważam, że decki na murlokach są bardzo zabawne ponieważ doprowadzają grającego przeciwko często do szału :P

  14. Tzn ja wogole nie ogarniam why te gobliny i gnomy nie sa po prostu osobna rasa tak jak mechy, bestie, murlocki czy piraci ??

  15. No też planuję kupić trochę kart nie wiem czy jeszcze wszystkie 40, ale 20 pójdzie na pewno :) W sumie odkładam gold, ale może być nieco za mało.

Submit a Comment