Ukryte Laboratorium – ostatnie skrzydło Czarnej Góry jest otwarte!

Ostatnie już skrzydło Czarnej Góry – Ukryte Laboratorium zostanie otwarte po północy. Oczywiście jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem Blizzarda jest już otwarte! Ukryte Laboratorium zakończy przygodę w Czarnej Górze.

Jeśli zatem…

To przyszedł czas na stawienie czoła ostatnim przeciwnikom tej przygody. Czeka na Ciebie czterech przeciwników, w tym po raz drugi Nefarian, który jest jeszcze mniej towarzyski po tym jak gracze ucięli mu łeb i powiesili nad bramą Wichrogrodu. Oczywiście brak głowy jest istotną przeszkodą w drodze do światowej dominacji, dlatego gdy Śmiercioskrzydły uwolnił się i zszedł zesłać na świat Kataklizm pierwsze co zrobił to było odzyskanie głowy swojego syna oraz córki i przywrócenie ich do życia. No technicznie to wskrzesił tylko Nefariana, który następnie przywrócił Onyxie. Od powrotu do żywych Nefarian robi to co wcześniej – eksperymentuje na smokach i tworzy nowe kreatury, które mają siać zniszczenie na świecie. Finałowa walka Czarnej Góry będzie nie tylko z nim, ale także z jego siostrą – Onyxią.

Jeśli chcesz poznać więcej ciekawostek i informacji z bogatej historii Czarnej Góry zachęcamy do przeczytania artykułu o niej – Historia Czarnej Góry.

Bossowie Ukrytego Laboratorium



Kliknij w nazwę bossa, aby przejść na stronę z jego opisem, strategią i taliami na niego.

System Obronny Omnotron

  • System Obronny Omnotron ma aż 5 mocy bohatera:
    • Aktywuj Arkanotrona
      • Normal: 2 many, Heroik: 0 many .
      • Aktywuj Arkanotrona!
      • Normal i heroik: Przyzywa stronnika 2/2, z opisem: Obaj gracze mają Obrażenia zaklęć +2.
    • Aktywuj Toksytrona
      • Normal: 4 many, Heroik: 2 many.
      • Aktywuj Toksytrona!
      • Normal: Przyzywa stronnika 3/3, z opisem: Na początku twojej tury zadaje 1 pkt. obrażeń wszystkim pozostałym stronnikom.
      • Heroik: Stronnik ma staty 4/4.
    • Aktywuj Elektrona
      • Normal: 6 many, Heroik: 4 many .
      • Aktywuj Elektrona!
      • Normal: Przyzwa stronnika 5/5, z opisem: Wszystkie zaklęcia kosztują (3) mniej.
      • Heroik: Stronnik ma staty 6/6.
    • Aktywuj Magmatrona
      • Normal: 8 many, Heroik: 6 many .
      • Aktywuj Magmatrona!
      • Normal: Przyzwa stronnika 7/7, z opisem: Za każdym razem gdy gracz zagra kartę, Magmatron zada mu 2 pkt. obrażeń.
      • Heroik: Stronnik ma staty 8/8.
    • Aktywacja!
      • Normal: 4 many, Heroik: 2 many.
      • Aktywuj losowego trona.
  • Tryb normalny: 30 pkt. życia

Maloriak

  • Moc bohatera – Alchemik (pasywna moc specjalna)
    • Normal: Za każdym razem gdy zostanie przyzwany stronnik, zamień jego atak i zdrowie.
    • Heroik: Zdrowie i atak stronnika są zamienione. Twoi stronnicy mają +2/+2.
  • Tryb normalny: 30 pkt. życia

Atramedes

  • Moc bohatera – Echolokacja 
    •  Normal: 1 many, Heroik: 0 many.
    • Wyposaż się w broń, która staje się potężniejsza, gdy przeciwnik zagrywa karty.
  • Tryb normalny: 30 pkt. życia

Nefarian

Walka z Nefarianem w Ukrytym Laboratorium przypomina walkę z nim w raidzie World of Warcraft, z którego zaczerpnięte jest to skrzydło Czarnej Góry (Blackwing Descent). Walka zatem rozpocznie się od starcia z Onyxia w trakcie, którego Nefarian będzie używał swojej pierwszej mocy atakując graczy ogniem z wysoka. Po pokonaniu Onyxi Nefarian przyzwie Chromatyczny prototyp (1/4 z Prowokacją). Po zniszczeniu Prototypów przejdziesz do finalnej walki z samym Nefarianem, którego moc zmieni się na nową.

  • Nefarian posiada zatem dwie moce bohatera:
    • Kościani stronnicy (2 many)
      • Normal: Przyzwij dwa Kościane konstrukty 2/1.
      • Heroik: Przyzwij dwa Kościane konstrukty 4/2.
    • Nefarian uderza! (0 many)
      • Nefarian zsyła ognisty deszcz!
  • Tryb normalny:
    • Onyxia: 15 pkt. życia
    • Nefarian: 30 pkt. życia

Na forum powstały specjalne tematy, w których możesz umieścić swoje lub cudze talie na heroiczne wersje bossów, oraz zobaczyć czym inni pokonali danego bossa:

Informacje o każdym z bossów znajdziesz również na górze strony w menu Czarna Góra – Ukryte Laboratorium. Każdy boss ma swoją podstronę, na której znajdziesz jego opis, taktyki na niego i talie.

Wyzwania klasowe

W Ukrytym Laboratorium czeka na Ciebie ostatnie wyzwanie klasowe:

  • Paladyna – walcząc przeciwko Omnotronowi.

Nagrody

Pokonując każdego bossa po raz pierwszy otrzymasz dwie kopie nowej karty. Dodatkowo wyczyszczenie całego skrzydła nagradza Cię nową kartą legendarną. Za pokonanie danego wyzwania klasowego otrzymasz też nową kartę dla tej klasy.


Pokonanie Systemu Obrony Omnotron
Wyzwanie klasowe Paladyna
Pokonanie Maloriaka

Pokonanie Atramedesa
Pokonanie Nefariana
Wyczyszczenie całego skrzydła


Przeczytaj też ocenę kart neutralnych z Czarnej Góry wykonaną przez Eeriona i Hazriela –  Czarna Góra – ocena kart neutralnych

Pełne informacje o Czarnej Górze znajdziesz w Kompendium Czarnej Góry.

Wszystkie karty z Czarnej Góry znajdziesz na stronie Karty z Czarnej Góry.

Polub nas na Facebooku ponieważ wtedy będziesz miał wszystkie informacje jakie będziemy wrzucać o bossach, taliach na nich, itd.

Nefarian Ukryte Laboratorium

Author: hearthstone

Share This Post On

23 komentarze

  1. Smokowiec – średni na pierwszy rzut oka, musimy go użyć w dobrym momencie, żeby miał jakąś wartość. Ale trzeba się natrudzić, a dostajemy miniona z beznadziejna dystrybucją statów. 4hp to zdecydowanie za mało i pada od zbyt wielu rzeczy. Ale z drugiej strony użyty po jakimś czyścicielu stołu za darmo lub za 1 many może troche namieszać. Sytuacyjny, ale może być mocny czasem.

    uroczyste czuwanie – podobna sytuacja jak smokowiec, może po combo quality + conscecration coś nam ugra ;)

    plugawiciel – no i to jest piękna karta ! Obowiązkowo w każdym smokodecku. No ale niestety sama w sobie nie jest smokiem… ale cóż nie można mieć wszystkiego :p

    Drakonid – jakoś mi się nie widzi. Gdzie go damy, do facehuntera? Chyba nie… Chociaż 6/6 za 6 many to też nie jest mega porażka… no ale jednak.

    Drakanin Czarownik – zdaje się całkiem fajny. Może miec fajne comba u Priesta i może Palka.

    Nefarian – za 9 many duży mimion, pada od BGH, ale daje natychmiastowy efekt 2 kart i to do tego czarów. Karta typu win-more, więc nie zawsze przydatna jak przegrywamy chociażby, ale jednak mimo wszystko… może sie przydać :)

  2. Jak dla mnie najlepsze dzisiejsze karty to Plugawiciel i Drakanin Czarownik. Przed premierą mówiłem, że Nefarian nie będzie grany i jak na razie podtrzymuję swoje zdanie. Jest po prostu za drogi jak na fakt, że jego umiejętność może okazać się bezużyteczna. To już Chromaggus jest od niego lepszy, a jeszcze go w grze nie widziałem.

  3. Ja dla Drakanina Czarownika widzę miejsce tylko u Priesta. Żadna inna klasa nie gra dość buffów, które można rzucić na takiego miniona. Co do Plugawiciela się zgodzę, po prostu tańszy Żywiołak Ognia, czyli bardzo dobra karta dla dragon decków. Myślę że Wulkaniczny Smokowiec jest trochę niedoceniany, choć podział statów ma faktycznie beznadziejny, ale grając jakimś wolniejszym aggro, czy nawet midrange można będzie dość łatwo rzucić go za 3, a 6 ataku nie pozwoli przeciwnikowi na zignorowanie go. Dla mnie najgorszą z tych kart jest Drakonid Crusher, jako 6/6 bardzo wolny i nawet niespecjalnie trudny do usunięcia, a jako 9/9 dostaje BGH lub inny removal. Nefarian jest o tyle lepszy że jest grywalny w fun deckach.

  4. Powiedzcie, że nie tylko ja jestem taki genialny, że padłem już na normalnym Nefarianie i to 4 razy. Podszedłem do tego jak do każdej walki więc zoo i do przodu – fail. To hunter – fail. To Taunt druid – fail. To mech mage – fail :D W końcu zrobiłem wombo combo talię kapłana z Panem Śmierci i za 4 czy 5 razem udało się złożyć dużego stronnika dopiero :D

    Uśmiałem się na tej ostatniej walce, żeby na normalu padać :D

  5. QUOTE

    Powiedzcie, że nie tylko ja jestem taki genialny, że padłem już na normalnym Nefarianie i to 4 razy. Podszedłem do tego jak do każdej walki więc zoo i do przodu - fail. To hunter - fail. To Taunt druid - fail. To mech mage - fail :D W końcu zrobiłem wombo combo talię kapłana z Panem Śmierci i za 4 czy 5 razem udało się złożyć dużego stronnika dopiero :D
    
    Uśmiałem się na tej ostatniej walce, żeby na normalu padać :D

    http://dymki.net/gry/img/rag_chybapotrzebujeszpomocy.png

  6. Nefarian to chyba byla jedna z najlepiej zrobionych walk w BRM. Nie takie zwykle wymienianie sie stworkami jak w constructed tylko „niestandardowa mechanika” z Onyxia ;)

  7. No i smoczek sobie nie polatał. O dziwo wszyscy mówią że Maloriak jest trudny mnie się udało za drugim razem niewiem jak.
    http://i.imgur.com/BfwqFCn.jpg

    Aż mi się z WoWa przypomniało jak ktoś z gildi zaczął śpiewać w fazie jak nefarian latał „I believe i can fly”.

  8. QUOTE=Gymer;31352]Ja dla Drakanina Czarownika widzę miejsce tylko u Priesta. Żadna inna klasa nie gra dość buffów, które można rzucić na takiego miniona. [/QUOTE]

    Nie zgodzę się do końca, bo Drakanin może być efektywnie wykorzystany u Paladyna, ten ma więcej buffów dla stronnika niż jakakolwiek inna klasa, jednak problem taki, że wymaga specyficznego decku, ale jak najbardziej, jest to dobra karta i będzie widziana u paladyna, może w końcu nada sens jego buffom bo te podobnie jak większość sekretów, są pomijane w taliach palasa.
    Cała góra zrobiona łącznie z heroiciem…

    Mam tą satysfakcję, że nie badałem wcześniej jak inni sobie radzą, jakimi deckami grają… Wszystkie pojedynki rozegrałem własnymi deckami i to dało podwójną satysfakcję…

    Tryb normalny banalny ale tym razem twórcy postanowili zbliżyć ostatniego bossa nie co do poziomu tych słabszych bossów heroicznych… W rezultacie sam za drugim podejściem go zabiłem, pierwsze podejście dało mi do zrozumienia, że tutaj wystawiając byle czego nie wygramy tak łatwo…

    Tryb heroiczny i w sumie nieświadomie na pierwszy ogień wybrałem sobie do pokonania najmocniejszego bossa, Maliorak napsuł mi nie co krwii, dopiero warlockiem na mass aoe i demony udało się go pokonać, na bazie prób i błędów stworzony deck warlocka dał mi wygraną już za pierwszym podejściem.

    Reszta bossów poszła dość gładko, przeważnie się kończyło na wejściu pod zwiad i drugim podejściem jaki już dawał mi wygraną.
    Nefarian był kłopotliwy na normalu, pomyślałem, że skoro tam był tak silny to na heroicu musi być obłędny… Zabierając się do obiadu jednak zrobiłem przerwę i pokusa okazała się silniejsza, sprawdziłem starcia innych graczy z nefarianem i zauważyłem, że można walnąć mu OTK i pominąć zmagania z Onyxą … W rezultacie tak zagrałem, dobry draw i układ na polu gry za trzecim podejściem dał mi zwycięstwo.

    Co do samych kart, to będzie trzeba obadać i sprawdzić jak wyjdą w praniu, jednakże …

    Ja dla Drakanina Czarownika widzę miejsce tylko u Priesta. Żadna inna klasa nie gra dość buffów, które można rzucić na takiego miniona. 

    Nie zgodzę się do końca, bo Drakanin może być efektywnie wykorzystany u Paladyna, ten ma więcej buffów dla stronnika niż jakakolwiek inna klasa, jednak problem taki, że wymaga specyficznego decku, ale jak najbardziej, jest to dobra karta i będzie widziana u paladyna, może w końcu nada sens jego buffom bo te podobnie jak większość sekretów, są pomijane w taliach palasa.

  9. Też zaliczyłem heroiczną wersję przygoda. Fajnie było, ale się szybko skończyło. Czekam na kolejne dodatki, przygody. Ciekawe, kiedy jakaś oficjalna zapowiedź? Jeżeli przygoda wyjdzie koło sierpnia, to może Gamescom?

  10. Ja nawet nie zwróciłem uwagi na heroiczną wersję przygody, osobiście nie znajduję przyjemności w wielokrotnych podejściach do bossów, a kolekcjonerem nie jestem :)

Submit a Comment