Uldaman jest otwarty!

Wejście do Uldamanu zostało odnalezione i można już wyruszyć do drugiego skrzydła Ligi Odkrywców Hearthstone! Czeka na ciebie dwóch bossów i jedna ucieczka w stylu tej z poprzedniego skrzydła. Do tego dwa wyzwania klasowe – dla druida oraz paladyna.

Przeszedłeś heroicznych bossów? Podziel się z innymi talią na forum:

Napisz w komentarzu o swoich wrażeniach i tego jak podoba ci się Liga Odkrywców.

O aktualnych zmianach w rankingach czy o czymkolwiek związanym z HSem możesz porozmawiać na luzie w tematach:

Uldaman

Razem z słynnym Brannem Miedziobrodym wyruszysz w poszukiwanie drugiej części Kosturu Stworzenia do starożytnego miasta Tytanów – Uldamanu. Miasto to znajduje się głęboko pod Górami Khaz, w tym samym rejonie geograficznym (Khaz Modan) co Żelazna Kuźnia – stolica Krasnoludów i siedziba Liga Odkrywców. W tym skrzydle przygody czeka na ciebie walka z wodzem Troggów – Skarwoszem, ucieczka Wagonikiem Górniczym przed pogonią rozwścieczonych Troggów oraz starcie z Archaedasem – strażnikiem Uldamanu.

Bossowie Uldamanu




Kliknij w bossa, aby przejść na stronę z jego opisem, strategią i taliami na niego.

Wyzwania klasowe

W Uldaman do przejścia są dwa wyzwania klasowe:

  • Druida walcząc przeciwko Wodzowi Skarwoszowi.
  • Paladyna walcząc przeciwko Archaedasowi.

Nagrody

Pokonanie każdego bossa nagradza cię dwoma kopiami dwóch nowych kart. Przejście wyzwania klasowego daje ci dwie kopie nowej karty klasowej. Wyczyszczenie całego skrzydła nagradza cię dwiema kopiami nowej karty rzadkiej i jedną nową legendą.

Za pokonanie Wodza Skarwosza

Za pokonanie Wodza Skarwosza

Za ucieczkę Wagonikiem Górniczym

Za ucieczkę Wagonikiem Górniczym

Za pokonanie Archaedasa

Za pokonanie Archaedasa

Za przejście wyzwania klasowego druida

Za przejście wyzwania klasowego paladyna

Za wyczyszczenie całego skrzydła

Za wyczyszczenie całego skrzydła

Talie, wskazówki i inne informacje o każdym z bossów znajdziesz na podstronie każdego z nich.

Zdjęcia z Uldamanu

liga_odkrywcow_uldaman01 liga_odkrywcow_uldaman02 liga_odkrywcow_uldaman03 liga_odkrywcow_uldaman04 liga_odkrywcow_uldaman05 liga_odkrywcow_uldaman06 liga_odkrywcow_uldaman07 liga_odkrywcow_uldaman08 liga_odkrywcow_uldaman09 liga_odkrywcow_uldaman10 liga_odkrywcow_uldaman11 liga_odkrywcow_uldaman12 liga_odkrywcow_uldaman13 liga_odkrywcow_uldaman14 liga_odkrywcow_uldaman15 liga_odkrywcow_uldaman16 liga_odkrywcow_uldaman17 liga_odkrywcow_uldaman18 liga_odkrywcow_uldaman19 liga_odkrywcow_uldaman20 liga_odkrywcow_uldaman21 liga_odkrywcow_uldaman22 liga_odkrywcow_uldaman23 liga_odkrywcow_uldaman24 liga_odkrywcow_uldaman25 liga_odkrywcow_uldaman26 liga_odkrywcow_uldaman27 liga_odkrywcow_uldaman28 liga_odkrywcow_uldaman29 liga_odkrywcow_uldaman30 liga_odkrywcow_uldaman31 liga_odkrywcow_uldaman32 liga_odkrywcow_uldaman33 liga_odkrywcow_uldaman34 liga_odkrywcow_uldaman35 liga_odkrywcow_uldaman36 liga_odkrywcow_uldaman37 liga_odkrywcow_uldaman38 liga_odkrywcow_uldaman39 liga_odkrywcow_uldaman40 liga_odkrywcow_uldaman41 liga_odkrywcow_uldaman42 liga_odkrywcow_uldaman43 liga_odkrywcow_uldaman44 liga_odkrywcow_uldaman45 liga_odkrywcow_uldaman46 liga_odkrywcow_uldaman47 liga_odkrywcow_uldaman48

liga odkrywców uldaman

Author: hearthstone

Share This Post On

13 komentarzy

  1. Tak jak z tymi tunelami fajnie zrobili, tak bójka z Troggiem jest bardzo źle zaprojektowana. Nie jestem zwolennikiem starć które wymagają konkretnej ręki aby wygrać, przeciwnik nas składa w 4 tury i jeśli w 1 turze nie dobierzemy minimum dwóch kluczowych kart, to możemy kliknąć poddanie. To nie sprawia właściwie żadnej przyjemności. Jak ktoś wyżej wspomniał, można zagrać ctr wojem, łapać bójki i molteny czy handlockiem, ale to trzeba mieć te karty już na starcie, jesteśmy całkowicie ograniczeni i oby jak najmniej takich rozwiązań w tym trybie, bo to nie daje żadnej frajdy. Wczoraj szukałem konkretnej ręki i zrezygnowałem. Oczywiście odnoszę się do heroica, bo na normalu to byle deckiem sobie poradzisz w 3 minutki. W każdym razie, przynajmniej karty ciekawe z tego skrzydła ale jeśli chodzi o same zmagania, to pierwsze skrzydło było bardziej przystępne do gry.

  2. Heroic skończony i faktycznie pierwszy boss nawet ciężki. Przy 3 bossie jako priest fajne karty od bossa zdobyłem co mi pomogły wygrać.

  3. Nom, priest jest dobry na 3 bossa, ja mu wypalilem za 30 w twarz za 2 many i zniszczylem przy tym praktycznie caly stol :). Niestety chcialem go wziac na zmeczenie i juz prawie go dopalilem (chyba z 5 tur sie juz palil) i co sie okazalo? Otoz, okazalo sie, ze sobie z pustki wyciagnal ta karte za 2 many i mi strzelil za 30. Czit jakich malo! Wlasnie wtedy poszedl handlock i za 2 czy 3 razem go porobilem moltenami.

  4. Podstawka + klasowe to naprawdę łatwe wyzwania, zrobione wszystko za 1 razem, no ale młodsi i nowsi też muszą mieć możliwość zrobienia tego :) Zostało jeszcze pyknąć heroic!

  5. Trzecie skrzydło będzie już w przyszłym tygodniu czy dopiero za 2 tygodnie ? Gdzieś czytałem że po drugim skrzydle będzie przerwa 2 tygodniowa ale teraz nie mogę tego znaleźć :/

  6. Ja przyznam, że normalną kolejkę przeszedłem dopiero za czwartym razem. Nie mogłem rozgryźć czego używać w którym momencie, a wyjątkowo rzadko dochodziło mi AoE, które pomogło zbudować przewagę. Wg mnie ta kolejka to najtrudniejszy normal od bardzo dawna, co specjalnie nie dziwi bo nie możemy tu grać własną talią tylko dostajemy coś narzuconego z góry.

    Niemniej zarówno pierwsze jak i drugie skrzydło bardzo fajne, te ucieczki to najlepsza rzecz jaka mogła sie przydarzyć w przygodach, liczę że w kolejnych też będą podobne motywy.

Submit a Comment