[Wielki Turniej] Masa nowych kart prosto z Gamescom!

W Niemczech odbywają się wielkie targi gier – Gamescom. Blizzard jest także na nich i jak się okazuje pokazują tam wiele nowych kart! Niestety karty są pokazywane w specjalnej budce do gry z nowymi kartami i kategorycznie nie wolno robić zdjęć. Na szczęście redaktor portalu IcyVeins.com podaje na bieżąco te karty na twitterze.

Aktualizacja! Uwaga wszystkie listy kart na stronie zarówno spis – tutaj jak i to co zobaczyliśmy do tej pory z podziałem na klasy – tutaj są już aktualne!

Aktualizacja 12:15! Nowe karty pokazane na konferencji Blizza na Gamescom:

  • Injured Kvaldir – rzadka neutralna.
    • Koszt: 1 many. Staty 2/4.
    • Opis: Okrzyk bojowy: Zadaj 3 pkt. obrażeń temu stronnikowi.
  • Gormok the Impaler – neutralna legenda.
    • Koszt: 4 many. Staty 4/4.
    • Opis: Okrzyk bojowy: Jeśli kontrolujesz przynajmniej 4 innych stronników, zadaj 4 pkt. obrażeń.
  • Mukla’s Champion – zwykła neutralna.
    • Koszt: 5 many. Staty 4/3.
    • Opis: Inspiracja: Daj swoim pozostałym stronnikom +1/+1.
  • Bolster – zwykłe zaklęcie wojownika.
    • Koszt: 2 many.
    • Opis: Daj swoim stronnikom z prowokacją +2/+2.
  • Burgle – rzadkie zaklęcie łotra.
    • Koszt: 3 many.
    • Opis: Dodaj dwie losowe karty klasowe z klasy przeciwnika do swojej ręki.
  • Ancestral Knowledge – zwykłe zaklęcie szamana.
    • Koszt: 2 many.
    • Opis: Dobierz 2 karty. Przeciążenie (2).

Poniżej wypisujemy znane już karty, wpis będzie ciągle aktualizowany więc odświeżaj go i sprawdzaj komentarze pod nim bo z pewnością wiele osób będzie wrzucało nowe karty!

  • The Skeleton Knight – neutralna legenda.
    • Koszt: 6 many. Staty 7/4.
    • Opis: Agonia: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój jest droższy cofnij tą kartę na swoją rękę.
  • Eadric the Pure – legenda paladyna.
    • Koszt: 7 many. Staty 3/7.
    • Opis: Okrzyk bojowy: Zmień atak wszystkich stronników przeciwnika na 1.
  • Argent Lance – rzadka broń paladyna.
    • Koszt: 2 many. Staty: 2/2.
    • Opis: Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, zyskaj +1 wytrzymałości.
  • Armored Warhorse – neutralny stronnik.
    • Koszt: 4 many. Staty 5/3.
    • Opis: Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój jest droższy, zyskaj Szarżę.
  • Tuskarr Jouster – rzadki stronnik paladyna.
    • Koszt: 5 many. Staty 5/5.
    • Opis: Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój jest droższy, przywróć 7 pkt. zdrowia twojemu bohaterowi.
  • Master Jouster – neutralny stronnik.
    • Koszt: 6. Staty 5/6.
    • Opis: Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój jest droższy, zyskaj Prowokację oraz Boską tarczę.
  • Gadgetzan Jouster – neutralny stronnik.
    • Koszt: 1. Staty 1/2.
    • Opis: Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój jest droższy, zyskaj +1/+1.

Wygląda na to, że póki co to wszystkie karty jakie zostały podane przez redaktora IcyVeins.com. Nie wiemy czy to już wszystko z Gamescomu czy poznamy jeszcze jakieś nowe karty, dlatego odwiedzaj nas i polub na facebooku, aby zawsze dostawać najświeższe informacje – Facebook.com/HSArenapl.

Hearthpwn.com opracował grafiki tymczasowe tych kart, zanim poznamy oficjalny wygląd:

The_Skeleton_Knight
Eadric_the_Pure
Tuskarr_Jouster

Armored_Warhorse
Argent_Lance
Master_Jouster

Gadgetzan_Jouster

Przypomnijmy, że dzisiaj rano pokazaliśmy dwie karty klasowe – łowcy i wojownika:

Bash
Brave Archer

Wszystkie pokazane do tej pory karty możesz zobaczyć na specjalnych podstronach:

Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka miejsc do rozmów na temat Wielkiego Turnieju:

Kompendium Wielkiego Turnieju

 

gamescom tlo

Author: hearthstone

Share This Post On

17 komentarzy

  1. Anty-aggro :D

    Ciekawa mechanika z tym ujawnianiem, i faktycznie premiuje budowanie decków z mana curve przesuniętym w górę. Nie zagłębiałem się w dokładne szczegóły każdej karty, ale całościowo wyglądają dla mnie ok

  2. Czy tylko ja mam wrażenie, że ta legenda paladyna, to tak naprawdę przygotowanie gruntu pod Tyriona?
    No bo wchodzi taki 3/7 turę wcześniej i zamienia wszystkie ogry 6/7 albo giganty w Mogu-Szanów :P

    Grana za często pewnie nie będzie, ale IMO idealna do mocno kontrolnych talii pod prowokacje – z. 1Ataku naprawdę ciężko coś zdziałać. A zapełniony stół słabymi minionami zastąpić czymś.mocniejszym. :)

  3. Eadric the Pure mi się bardzo podoba. Do kontroli siada doskonale.
    Reszta… mam pewne obawy, że będzie zbyt losowa by być regularnie grana :/

  4. Z tym ujawnianiem to mechanika z karcianej gry mojej maleńkości „Wojna” – czyli mając 6 lat grałem już w HS 0.01 beta

  5. Ale co się dzieje z ujawnionymi stronnikami? Rzucasz skeletona na stół, z talii wychodzą dwaj stronnicy… i co się z nimi dzieje? Spalają się, wracają do talii czy do ręki?

  6. Po kolei:
    -Skeleton king jest moim zdaniem dosyć słaby, ponieważ nawet, jeśli tę kartę zagramy w 6. turze, przeciwnik go zabije, a my go cofniemy, to w 7. mamy lepsze zagranie (zazwyczaj dr boom, chociaż pewnie wejdzie też kilka ciekawych legend). Do tego dochodzi element losowy.
    -Eadric the Pure ma sens w kontrolnych taliach paladyna, jeżeli meta faktycznie tak bardzo zwolni i pojawi się dużo Ramp Druidów, Handlocków, Control Warriorów itp. (i oczywiście jeżeli powstanie Control Paladin, w co szczerze wierzę).
    -Tuskarr Jouster to karta, która może pograć w Ramp Druidzie, aczkolwiek to zależy od tego, jak ukształtuje się meta.
    -Armored Warhorse może być traktowany jako removal (bo chyba żaden deck na drogich kreaturach nie będzie szedł w face), ale wątpię, żeby ktoś chciał removal, który jest tak bardzo losowy (bo nawet drogi deck może mieć Zombie Chow, który będzie tańszy niż np. Nożownik).
    -Argent Lance moim zdaniem nie wyprze Coghamera (czy jak się nazywa ten młotek za 3 2/3), bo po 1. jest bardziej losowy, a po 2. daje mniej.
    -Master Jouster idealny zastępca Sunwalkera w moim Ramp Druidzie :D Aczkolwiek bardzo losowy i w mecie kontrolnej może być trudno zagrać go w lepszej formie.
    -Gadzetan Jouster- lepszy Zombie Chow (ale bardziej losowy).

    • Ludzie generalnie mają w zwyczaju podnieceni biegać w kółko i wykrzykiwać różne rzeczy w stylu króla Juliana „a teraz szybko zanim do nas dotrze, że to bez sensu.” Mechanika faktycznie jest na pierwszy rzut oka zaprojektowana na zatrzymanie naporu aggro i promuje bardziej kontrolne decki, ale czy okaże się w praniu skuteczna to już inna sprawa. Fakt, ciekawa jest, dużo ciekawsza niż inspiracja.

  7. Aggro nigdy nie zniknie. Jest szybkie i co najważniejsze, tanie do zrobienia. A od czegoś granie w HS trzeba zacząć.

    Ale te wszystkie karty do kontroli – cieszą, cieszą, cieszą!

  8. Aggro nie zniknie nigdy. Im wiecej deckow z ta nowa mechanika tym gorsza sie ona staje. Jedyne co przewiduje to oslabienie takiego typowego retarded face huntera i pojscie w strone agresywnego board control w stylu demonzoo czy flamewaker maga.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Gamescom podsumowanie – nowe karty, lansjerstwo i nagrody za rankingi. | HSArena.pl - Największy oficjalny serwis fanowski Hearthstone - […] wszystkim pokazane zostało 13 nowych kart, umieściliśmy je w osobnym niusie – [Wielki Turniej] Masa nowych kart prosto z…

Submit a Comment