[Wielki Turniej] Nowe karty wojownika i szamana

Znamy dwie nowe karty – wojownika i szamana – Morskiego Szabrownika i Uzdrawiająca falę.

Sea Plunderer
Uzdrawiająca fala

  • Sea Plunderer – Morski Szabrownik (?) – epicki stronnik wojownika. Koszt 6 many, staty 6/7. Opis: Zadaj 1 pkt. obrażeń wszystkim TWOIM stronnikom, gdy dobierzesz tą kartę.
  • Uzdrawiająca fala – Healing Wave – rzadki czar szamana. Koszt 3 many. Opis: Przywróć 7 pkt. zdrowia. Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, przywróć 14 pkt.

Co myślisz o tych karta? Wojownik używa tej samej mechaniki co Płomienny Lewiatan maga – zadaje obrażenia po dobraniu karty, ale tylko własnym stronnikom. Natomiast szaman korzysta z Lansjerstwa, nas osobiście urzeka jego grafika :)

Dzisiaj poznaliśmy też nową legendę – [Wielki Turniej] Nowa karta legendarna – Icehowl

A Blizz po raz kolejny pokazał film prezentujący działanie Lansjerstwa, jeśli jeszcze nie widziałeś to warto obczaić:

Wszystkie pokazane do tej pory karty możesz zobaczyć na specjalnych podstronach:

Przygotowaliśmy dla Ciebie kilka miejsc do rozmów na temat Wielkiego Turnieju:

Kompendium Wielkiego Turnieju

uzdrawiajaca fala i sea plunderer z tlem

Author: hearthstone

Share This Post On

13 komentarzy

  1. Zacznę od karty dla woja. Jeżeli zadawał by on ten 1 dmg w naszych przy wejściu na stół byłby w porządku. Wystawiamy płatnerke/grimy/berserka a potem tego koxa i mam fajny combo. Jednak przez to, że efekt ten jest przy dobraniu to nigdy nie wiadomo kiedy się trafi dlatego takie 2+ na 5.

    Heal dla szamana z kolei dla mnie bomba. Jasne healing touch przywraca jeden więcej za ten sam koszt u druida, ale możliwość uleczenia się o 14 przeciwko agro deckom może nam wygrać grę, tym bardziej, że zazwyczaj control decki będą mieli droższe karty niż agro. Na arenach też często szuka się jakiś koxów na late game. Szaman zresztą chyba nie ma żadnej karty która by go leczyła, poprawce mnie jeśli się mylę, nie chce mi się przeglądać teraz kart szamka :P.
    Tak więc dla mnie jedna sztuka tej karty będzie jak nic u szamaka. Spokojne 4/5

  2. Jest totemik z 2 many co na koncu tury leczy 4 zdrowia. To zaklecie jest troche OP jak dla mnie. Zawsze uleczy 7 a jak sie deck skonstruuje dobry to czesto i 14.:) ta karte bede gral, albo za ten totem albo za medibota, ktory chyba jest slabszy od tego zaklecia jednak.

  3. QUOTE

    Możliwość 14 heala jest po prostu op. Ta karta powinna mieć przynajmniej przeciążenie (2)

    Wtedy, wraz z hazardem, byłaby niegrywalna.

    7hp za 3many, z szansą na 14, jest imho zupełnie ok.

  4. Mości panowie, nie zapominacie może o fakcie, iż szaman ma masę dobrych, tanich kart często wchodzących z przeciążeniem jako stronnik z wyższego poziomu many (trochę słabszy bo płaci za możliwość zapłacenia, ale to brzmi, za stronnika w czasie dwóch tur w formie przeciążenia). Oznacza to, że buduje się na nim dobrze decki midrange lecz zrobienie ciężkiej kontroli w której będziemy się leczyć za 14 może być u niego trudne i oparte na neutralnych stronnikach – smutne.

  5. Mimo to czar dla szamana jest przyjemny. Znając moje szczęście jakbym go użył to by mi przywróciło 7hp, ale dzięki temu jest szansa na przetrwanie oraz wygranie z przeciwnikiem.
    Stronnik wojownika jest także dobry, nawet jeśli zada te 1hp wszystkim to jest i tak 6/7. Bgh nie może nam tego zbić i będzie problemem dla przeciwnika.

  6. QUOTE

    Stronnik wojownika jest także dobry, nawet jeśli zada te 1hp wszystkim to jest i tak 6/7. Bgh nie może nam tego zbić i będzie problemem dla przeciwnika.

    Nie jest dobry, bo jest losowy. Za 6 jest Thaurissan, Shieldmaiden, a będzie jeszcze Justicar z tych kart bardziej interesujących niż ten gość. Ogra jakoś nikt nie gra mimo identycznych statów i bez losowego efektu.

  7. Karta wojownika bardzo słaba więc na jej temat nawet się nie wypowiadam.

    Karta szamana jest mega dziwna. W teorii bardzo mocna, ale akurat szamana bardzo ciężko złożyć jako heavy control deck, a tylko w takim decku mamy szansę na ten heal za 14. Bo heal za 7 kosztujący 3 many raczej nie będzie grywalny. Wg mnie karta będzie grana tylko i wyłącznie w bardzo agresywnym meta game, a osobiście nie wydaje mi się żeby aggro zdominowało grę. Tak czy inaczej dobrze mieć taką kartę w grze.

  8. Karta Szamana? Mega, mega, mega! Idealna do nowego typu Szamana opartego na koksach. Przypominam o karcie ,Zew przodków’ :) Wielu chyba o niej zapomniało. Będę grindował Szamanem aż miło, z chęcią wbiłbym kolejną 500’stkę. Dostał mega ciekawe karty, nic tylko wymyślać decki! Kappa

  9. Dokładnie! Jak dla mnie szaman ma mega potencjał na multum różnych fajnych decków. Nic tylko wymyślać, a czy to będzie grywalne? Who cares :zaciesza:

  10. Wg mnie raczej niegrywalne, wojonika karta na pewno, a szamana myślę również. Chyba wolałbym jednak medibota grać – bez ryzyka. A ja powstanie deck na totemach to może ten leczący totem :)

  11. QUOTE

    w polskim opisie karty szamana brakuje doprecyzowania że 14 zamiast 7. w pierwszym momencie zrozumialem ze 7 + 14

    W sumie faktycznie może być trochę na opak zrozumiane.

Submit a Comment