Wielki Turniej – karty

Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia.

Wielki Turniej wprowadzi do Hearthstone 132 nowe karty. Każda pokazana karta, jest umieszczana w tabelce poniżej.

Poznane karty: 132/132 – znamy już wszystkie karty Wielkiego Turnieju!

Zobacz też stronę – Wielki Turniej – karty podzielone na klasy

Koniecznie zobacz też te miejsca na stronie i forum, a dowiesz się wszystkiego o Wielkim Turnieju:

Wielki Turniej Karty

ZdjęcieNazwa polskaNazwa angielskaKlasaKosztAtakŻycieOpis
BukanierBukanierBuccaneerŁotr121Za każdym razem gdy wyposażasz bohatera w broń, daj jej +1 do Ataku.
Duch rywalizacjiDuch rywalizacjiCompetitive SpiritPaladyn1--Sekret: Na początku twojej tury, daj twoim stronnikom +1/+1.
Lansjerka z GadżetonuLansjerka z GadżetonuGadgetzan JousterNeutralna112Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, zyskaj +1/+1.
Pokorny giermekPokorny giermekLowly squireNeutralna112Inspiracja: Otrzymuje +1 do ataku.
Ranny kvaldirRanny kvaldirInjured KvaldirNeutralna124Okrzyk bojowy: Zadaj 3 pkt. obrażeń temu stronnikowi.
Słowo mocy: ChwałaSłowo mocy: ChwałaPower Word: GloryKapłan1--Wybierz stronnika. Za każdym razem gdy zaatakuje, przywróć 4 pkt. zdrowia twojemu bohaterowi.
Szybkie uzdrowienieSzybkie uzdrowienieFlash HealKapłan1--Przywróć 5 pkt. zdrowia.
Tajemny wybuchTajemny wybuchArcane BlastMag1--Zadaj 2 pkt. obrażeń stronnikowi. Zaklęcie to otrzymuje podwójną premię od Obrażeń Zaklęć.
Uczestnik turniejuUczestnik turniejuTournament AttendeeNeutralna121Prowokacja.
Waleczna łuczniczkaWaleczna łuczniczkaBrave ArcherŁowca121Inspiracja: Jeśli masz pustą rękę, zadaj 2 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi.
Żywe korzenieŻywe korzenieLiving RootsDruid1--Wybierz jedno: Zadaj 2 pkt. obrażeń; lub przyzwij dwie Sadzonki 1/1.
Argentowa kopiaArgentowa kopiaArgent LancePaladyn222Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, ta broń otrzymuje +1 do wytrzymałości.
Cel! Pal!Cel! Pal!Lock and LoadŁowca2--Za każdym razem gdy rzucisz w tej turze zaklęcie, dodaj losową kartę łowcy do twojej ręki.
Czempionka AlexstrazyCzempionka AlexstrazyAlexstrasza's ChampionWojownik223Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1 do ataku i Szarżę, jeśli masz w ręce Smoka.
DemonizacjaDemonizacjaDemonfuseCzarnoksiężnik2--Daj Demonowi +3/+3. Daj twojemu przeciwnikowi kryształ many.
DopakowanieDopakowanieBolsterWojownik2--Daj twoim stronnikom z Prowokacją +2/+2.
Dowódca garnizonuDowódca garnizonuGarrison CommanderNeutralna223Możesz używać twojej mocy specjalnej dwa razy na turę.
Druidka SzabliDruidka SzabliDruid of the SaberDruid221Wybierz jedno: Przemień w stronnika z Szarżą; lub w stronnika +1/+1 z Ukryciem.
Królewski ElekkKrólewski ElekkKing's ElekkŁowca232Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, dobierz go.
NawrócenieNawrócenieConvertKapłan2--Umieść w twojej ręce kopię wrogiego stronnika.
Niedźwiedzia pułapkaNiedźwiedzia pułapkaBear TrapŁowca2--Sekret: Gdy twój bohater zostanie zaatakowany, przyzwij Niedźwiedzia 3/3 z Prowokacją.
Partner sparingowyPartner sparingowySparring PartnerWojownik232Prowokacja. Okrzyk bojowy: Daj stronnikowi Prowokację.
Porucznik KościostrażyPorucznik KościostrażyBoneguard LieutenantNeutralna232Inspiracja: Otrzymuje +1 do zdrowia.
Pradawna wiedzaPradawna wiedzaAncestral KnowledgeSzaman2--Dobierz 2 karty. Przeciążenie: (2).
Pretendentka z DarnassusPretendentka z DarnassusDarnassus AspirantDruid223Okrzyk bojowy: Otrzymujesz pusty kryształ many.
Agonia: Tracisz kryształ many.
RzezimieszekRzezimieszekCutpurseŁotr222Za każdym razem, kiedy ten stronnik atakuje bohatera, dodaj Monetę do twojej ręki.
Smoczy agentSmoczy agentWyrmrest AgentKapłan214Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1 do ataku i Prowokację, jeśli masz w ręce Smoka.
Strażnik ArgentuStrażnik ArgentuArgent WatchmanNeutralna224Nie może atakować. Inspiracja: W tej turze może normalnie atakować.
Strażnik GniewuStrażnik GniewuWrathguardCzarnoksiężnik243Za każdym razem gdy ten stronnik otrzyma obrażenia, zadaj tyle samo obrażeń twojemu bohaterowi.
Śmiałek z PodmiastaŚmiałek z PodmiastaUndercity ValiantŁotr232Kombinacja: Zadaj 1 pkt. obrażeń.
Totemiczny golemTotemiczny golemTotem GolemSzaman234Przeciążenie: (1)
Tragarz orężaTragarz orężaLance BearerNeutralna212Okrzyk bojowy: Daj przyjaznemu stronnikowi +2 do ataku.
Tyci Rycerz ZłaTyci Rycerz ZłaTiny Knight of EvilCzarnoksiężnik232Otrzymuje +1/+1 za każdym razem, gdy odrzucasz kartę.
Upadły bohaterUpadły bohaterFallen HeroMag232Twoja moc specjalna zadaje 1 dodatkowy punkt obrażeń.
ZamętZamętConfuseKapłan2--Zamień atak i zdrowie wszystkich stronników.
Żongler płomieniŻongler płomieniFlame JugglerNeutralna223Okrzyk bojowy: Zadaj 1 pkt. obrażeń losowemu wrogowi.
Bies CieniaBies CieniaShadowfiendKapłan333Za każdym razem gdy dobierasz kartę, zmniejsz jej koszt o (1).
Czempion ŚwiatłościCzempion ŚwiatłościLight's ChampionNeutralna343Okrzyk bojowy: Wycisz demona.
CzaromiotCzaromiotSpellslingerMag334Okrzyk bojowy: Dodaj losowe zaklęcie do ręki każdego gracza.
Eydis CiemnozgubnaEydis CiemnozgubnaEydis DarkbaneNeutralna334Za każdym razem gdy stanie się celem twojego zaklęcia, zadaj 3 pkt. obrażeń losowemu wrogowi.
Fjola JasnozgubnaFjola JasnozgubnaFjola LightbaneNeutralna334Za każdym razem gdy stanie się celem twojego zaklęcia, otrzymuje Boską tarczę.
Kiełzar totemistrzKiełzar totemistrzTuskarr TotemicSzaman332Okrzyk bojowy: Przyzwij DOWOLNY losowy Totem.

Karta może przyzwać każdy totem - zarówno z mocy bohatera jak i te z karty.
Konny ArgentuKonny ArgentuArgent HorseriderNeutralna321Boska tarcza. Szarża
Królewski ObrońcaKrólewski ObrońcaKing's DefenderWojownik332Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1 do wytrzymałości, jeśli kontrolujesz stronnika z Prowokacją.
KukłaKukłaEffigyMag3--Sekret: Gdy zginie przyjazny stronnik, przyzwij losowego stronnika o takim samym koszcie.
Lodowy furiatLodowy furiatIce RagerNeutralna352
Milczący rycerzMilczący rycerzSilent KnightNeutralna322Ukrycie. Boska tarcza
Mistrzyni ceremoniiMistrzyni ceremoniiMaster of CeremoniesNeutralna342Okrzyk bojowy: Otrzymuje +2/+2, jeśli kontrolujesz stronnika z Obrażeniami zaklęć.
Na kompost!MulchDruid3--Zniszcz stronnika. Dodaj losowego stronnika do ręki przeciwnika.
Nauczyciel szermierkiFencing CoachNeutralna322Okrzyk bojowy: Następne użycie twojej mocy specjalnej kosztuje (2) mniej.
Niszczycielskie żywiołyNiszczycielskie żywiołyElemental DestructionSzaman3--Zadaj 4-5 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom. Przeciążenie: (5)
Pieczęć MistrzówPieczęć MistrzówSeal of ChampionsPaladyn3--Daj stronnikowi +3 do ataku i Boską Tarczę
Podniebny jeździecPodniebny jeździecDragonhawk RiderNeutralna333Inspiracja: Otrzymuje w tej turze Furię wichru .
Polilmorfia: DzikPolilmorfia: DzikPolymorph: BoarMag3--Przemień stronnika w Dzika 4/2 z Szarżą.
Potężna salwaPotężna salwaPowershotŁowca3--Zadaj 2 pkt. obrażeń stronnikowi oraz stronnikom obok niego.
Pretendent z OrgrimmaruPretendent z OrgrimmaruOrgrimmar AspirantWojownik333Inspiracja: Daj swojej broni +1 do ataku.
Regentka Srebrnej DłoniRegentka Srebrnej DłoniSilver Hand RegentNeutralna333Inspiracja: Przyzwij Rekruta Srebrnej Dłoni 1/1.
SabotażystaSabotażystaSaboteurNeutralna343Okrzyk bojowy Moc Bohatera twojego przeciwnika kosztuje (5) więcej w nastepnej turze.
Spod ziemiSpod ziemiBeneath the GroundsŁotr3--Wtasuj 3 Zasadzki! do talii przeciwnika. Kiedy jedna z nich zostanie dobrana, przyzwij Nerubiana 4/4.
StajennaStajennaStablemasterŁowca342Okrzyk bojowy: W tej turze daj przyjaznej Bestii Niewrażliwość.
StrasznołuskiStrasznołuskiDreadscaleŁowca342Na koniec twojej tury zadaj 1 pkt. obrażeń wszystkim pozostałym stronnikom.
Szemrany handlarzSzemrany handlarzShady DealerŁotr343Okrzyk bojowy: Otrzymujesz +1/+1, jeśli kontrolujesz Pirata.
Treser RumakówTreser rumakówWarhorse TrainerPaladyn324Twoi Rekruci Srebrnej Dłoni otrzymują +1 do ataku.
Uzdrawiająca falaUzdrawiająca falaHealing WaveSzaman3--Przywróć 7 pkt. zdrowia. Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, przywróć 14 pkt.
WalnięcieWalnięcieBashWojownik3--Zadaj 3 pkt. obrażeń. Otrzymujesz 3 pkt. pancerza.
WłamWłamBurgleŁotr3--Dodaj 2 losowe karty klasowe z do twojej ręki (z klasy przeciwnika).
Zarządca koloseumZarządca koloseumColiseum ManagerNeutralna325Inspiracja: Cofnij tego stronnika na twoją rękę.
Dzika wędrowniczkaDzika wędrowniczkaWildwalkerDruid444Okrzyk bojowy: Daj przyjaznej Bestii +3 do zdrowia.
Gormok PalownikGormok PalownikGormok the ImpalerNeutralna444Okrzyk bojowy: Zadaj 4 pkt. obrażeń, jeśli kontrolujesz co najmniej 4 innych stronników.
Jedność astralnaJedność astralnaAstral CommunionDruid4--Otrzymujesz 10 kryształów many. Odrzuć całą rękę.
Lodowaty śnieboldLodowaty śnieboldFrigid SnoboldNeutralna426Obrażenia zaklęć +1
Magnatur alfaMagnatur alfaMagnataur AlphaWojownik453Zadaj również obrażenia stronnikom znajdującym się obok celu ataku.
Murlok rycerzMurlok rycerzMurloc KnightPaladyn434Inspiracja: Przyzwij losowego Murloka.
Naładowany MłotNaładowany MłotCharged HammerSzaman424Agonia: Twoja moc specjalna zmienia się na "Zadaj 2 pkt. obrażeń".
Nikczemny wichrzycielEvil HecklerNeutralna454Prowokacja
Pancerny rumakPancerny rumakArmored WarhorseNeutralna453Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, rumak otrzymuje Szarżę.
Pani JezioraPani JezioraMaiden of the LakeNeutralna426Twoja moc specjalna kosztuje (1).
Pięść JaraxxusaPięść JaraxxusaFist of JaraxxusCzarnoksiężnik4--Kiedy zagrasz lub odrzucisz tę karte, zadaj 4 pkt. obrażeń losowemu wrogowi.
Pomiot CieniPomiot CieniSpawn of ShadowsKapłan454Inspiracja: Zadaj 4 pkt. obrażeń każdemu bohaterowi.
Pretendent z DalaranuPretendent z DalaranuDalaran AspirantMag435Inspiracja: Otrzymuje Obrażenia zaklęć +1.
Rzeźbiarka totemówRzeźbiarka totemówDraenei TotemcarverSzaman444Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1/+1 za każdy przyjazny Totem.
Sprzedawca przekąsekSprzedawca przekąsekRefreshment VendorNeutralna435Okrzyk bojowy: Przywróć 4 pkt. zdrowia każdemu bohaterowi.
Strażnik ZmierzchuStrażnik ZmierzchuTwilight GuardianNeutralna426Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1 do Ataku i Prowokację , jeśli masz w ręku Smoka.
Święta czempionkaŚwięta czempionkaSacred WarriorKapłan435Otrzymuje +2 do ataku za każdym razem, gdy dowolna postać zostanie uzdrowiona.
Turniejowy konowałTurniejowy konowałTournament MedicNeutralna418Inspiracja: Przywróć 2 pkt. zdrowia twojemu bohaterowi.
Ulubieniec tłumuUlubieniec tłumuCrowd FavoriteNeutralna444Otrzymuje +1/+1 za każdym razem, gdy zagrasz kartę z Okrzykiem bojowym.
Upiorny rumakUpiorny rumakDreadsteedCzarnoksiężnik411Agonia: Przyzwij Upiornego rumaka.
Zatrute ostrzeZatrute OstrzePoisoned BladeŁotr413Twoja moc specjalna daje broni +1 do ataku zamiast ją zastępować.
Zdziczały dzikunZdziczały dzikunSavage CombatantDruid454Inspiracja: Daj twojemu bohaterowi +2 do ataku w tej turze.
Czempion MukliCzempion MukliMukla's Champion Neutralna543Inspiracja: Daj twoim pozostałym stronnikom +1/+1.
GladiatorkaGladiatorkaPit FighterNeutralna556
Hodowca bestiiHodowca bestiiRam WranglerŁowca533Okrzyk bojowy: Jeśli kontrolujesz Bestię, przyzwij losową Bestię.
Jeździec z Szado-PanJeździec z Szado-PanShado-Pan CavalryŁotr537Kombinacja: Otrzymuje +3 do ataku.
Kiełzar lansjerKiełzar lansjerTuskarr JousterPaladyn555Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, przywróć 7 pkt. zdrowia twojemu bohaterowi.
Kvaldir grabieżcaKvaldir grabieżcaKvaldir RaiderNeutralna544Inspiracja: Otrzymuje +2/+2.
Nakręcany rycerzNakręcany rycerzClockwork KnightNeutralna555Okrzyk bojowy: Daj przyjaznemu Mechowi +1/+1.
Płomienna lancaPłomienna lancaFlame LanceMag5--Zadaj 8 pkt. obrażeń stronnikowi.
RekruterRekruterRecruiterNeutralna554Inspiracja: Dodaj Giermka 2/2 do twojej ręki.
Saraad Mistrz NexusaSaraad Mistrz NexusaNexus-Champion SaraadNeutralna545Inspiracja: Dodaj losowe zaklęcie do twojej ręki.
Śmiałek z Gromowych UrwiskŚmiałek z Gromowych UrwiskThunder Bluff ValiantSzaman536Inspiracja: Daj twoim Totemom +2 do ataku.
Bolf WalitarczaBolf WalitarczaBolf RamshieldNeutralna639Za każdym razem gdy twój bohater otrzymuje obrażenia, przechodzą na tego stronnika.
CzarożerczyniCzarożerczyniSideshow SpelleaterNeutralna665Okrzyk bojowy: Skopiuj moc specjalną przeciwnika.
Czempion MogoraCzempion MogoraMogor's ChampionNeutralna68550% szans na zaatakowanie niewłaściwego wroga.
Gniazdo pająkówGniazdo pająkówBall of SpidersŁowca6--Przyzwij trzy Tkacze sieci 1/1.
Jeździec KodoJeździec KodoKodoriderNeutralna635Inspiracja: Przyzwij Bojowego Kodo 3/5.
Justycjariuszka MarielJustycjariuszka MarielJusticar TrueheartNeutralna663Okrzyk bojowy: Zastąp twoją startową moc specjalną ulepszoną mocą.
Miażdżyciel pustkiMiażdżyciel pustkiVoid CrusherCzarnoksiężnik654Inspiracja: Zniszcz losowego stronnika u każdego gracza.
Mistrz lansjerMistrz lansjerMaster JousterNeutralna656Okrzyk bojowy: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, Mistrz otrzymuje Prowokację oraz Boską tarczę.
Morski grabieżcaMorski grabieżcaSea PlundererWojownik667Gdy dobierzesz tę kartę, zadaj 1 pkt. obrażeń wszystkim twoim stronnikom.
Mroczny kontraktMroczny kontraktDark BargainCzarnoksiężnik6--Zniszcz 2 losowych, wrogich stronników. Odrzuć 2 losowe karty.
Przetrwaja najsilniejsiPrzetrwają najsilniejsiEnter the ColiseumPaladyn6--Zniszcz wszystkich stronników każdego gracza oprócz tych z największym atakiem.
Smokowiec z MrozarrySmokowiec z MrozarryColdarra DrakeMag666Możesz używać twojej mocy specjalnej dowolną liczbę razy.
Starszy KrzyżowiecStarszy KrzyżowiecGrand CrusaderNeutralna655Okrzyk bojowy: Dodaj losową kartę paladyna do twojej ręki.
Szkieletowy RycerzSzkieletowy RycerzThe Skeleton KnightNeutralna674Agonia: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, cofnij tego stronnika do twojej ręki.
Tajemniczy pretendentTajemniczy pretendentMysterious ChallengerPaladyn666Okrzyk bojowy: Umieść jeden Sekret każdego typu z twojej talii na polu bitwy.
Wilfred BombikWilfred BombikWilfred FizzlebangCzarnoksiężnik644Karty dobierane dzięki twojej mocy specjalnej kosztują (0).
Zaklinacz mgiełZaklinacz mgiełThe MistcallerSzaman644Okrzyk bojowy: Daj wszystkim twoim stronnikom w ręce i w talii +1/+1.
Eadric CzystyEadric CzystyEadric the PurePaladyn737Okrzyk bojowy: Zmień atak wszystkich stronników przeciwnika na 1.
Lotny Kapitan KraggLotny Kapitan KraggSkycap'n KraggNeutralna746Szarrrrża, Kosztuje (1) mniej za każdego przyjaznego Pirata.
Potężny Strażnik ZagładyPotężny Strażnik ZagładyFearsome DoomguardCzarnoksiężnik768
Rycerz OstepówRycerz OstępówKnight of the WildDruid766Za każdym razem gdy przyzwiesz Bestię, zmniejsz koszt tej karty o (1).
Schwytany jormungarSchwytany jormungarCaptured JormungarNeutralna759
Spowiedniczka SzarowłosaSpowiedniczka SzarowłosaConfessor PaletressKapłan754Inspiracja: Przyzwij losowego legendarnego stronnika.
ZimnopaszczaZimnopaszczaChillmawNeutralna766UWAGA! W POLSKIEJ WERSJI GRAFIKI JEST BŁĄD! Poniższy opis jest poprawny, Zimnopaszcza ma Agonie, nie Okrzyk bojowy jak mówi karta.

Prowokacja, Agonia: Zadaj 3 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom, jeśli masz w ręce Smoka.
ŻrącopaszczyŻrącopaszczyAcidmawŁowca742Za każdym razem gdy inny stronnik otrzyma obrażenia, zniszcz go.
RhoninRhoninRhoninMag877Agonia: Dodaj 3 kopie zaklęcia "Tajemne pociski" do twojej ręki.
Anub'arakAnub'arakAnub'arakŁotr984Agonia: Cofnij tego stronnika do twojej ręki i przyzwij Nerubianina 4/4.
AvianaAvianaAvianaDruid955Twoi stronnicy kosztują (1).
Kraken z Północnych MórzKraken z Północnych MórzNorth Sea KrakenNeutralna997Okrzyk bojowy: Zadaj 4 pkt. obrażeń.
ZmrożecZmrożecIcehowlNeutralna91010Szarża. Nie może atakować bohaterów.
Lodowy olbrzymLodowy olbrzymFrost GiantNeutralna1088Kosztuje (1) mniej za każde użycie przez ciebie twojej mocy specjalnej w tej grze.
Varian WrynnVarian WrynnVarian WrynnWojownik1077Okrzyk bojowy: Dobierz 3 karty. Umieść wszystkich dobranych stronników od razu na polu bitwy.

wielki-turniej-hearthstone