Wielkie wyjaśnienia kart z Wielkiego Turnieju

Nowe karty mają wiele bardzo ciekawych efektów, z uwagi na to powstaje wiele pytań i kontrowersji odnośnie działania niektórych z nich. Na wiele z tych kontrowersji odpowiedzi udzielili pracownicy Blizzarda, niestety w wielu różnych miejscach, które trudno się czyta. Usiadłem zatem i zebrałem to wszystko razem w jednym miejscu. Poniżej możesz zobaczyć listę prawie wszystkich odpowiedzi na wszelkie różne pytania związane z działaniem nowych kart.

Skompletowanie tej listy i opracowanie jej zajęło mi ponad 7 godzin czasu, dlatego mam osobistą prośbę – jeśli wyjaśniła Ci coś, dała odpowiedź na pytania, których nawet nie wiedziałeś żeby zadać lub cokolwiek to będę ogromnie wdzięczny za polubienie nas na Facebooku poniżej (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś :P).

 

Zachęcam też do rejestracji na forum (tylko 30 sekund, nie wymaga potwierdzenia e-mail!) – tutaj i udziału w wielu dyskusjach toczących się na nim. Podziel się z nami swoimi wrażeniami z Wielkiego Turnieju i ogólnie Hearthstone!

Wszystkie karty Wielkiego Turnieju znajdziesz na specjalnych stronach:

  • Miażdżyciel pustki – Inspiracja: Zniszcz losowego stronnika każdego z graczy.
    • Może zniszczyć sam siebie.
  • Pretendent z Dalaranu – Inspiracja: Otrzymaj Obrażenia zaklęć +1.
    • Efekt nakłada się wielokrotnie.
  • Czarożerczyni – Okrzyk bojowy: Skopiuj Moc Bohatera twojego przeciwnika.
    • Może skopiować także niestandardowe moce bohatera takie jak GIŃ, ROBAKU! Ragnarosa za 8 pkt. obrażeń.
    • Nie kopiuje on jednak mocy bossów z przygód, więc nie będzie szaleństwa w Naxxramas i Czarnej Górze z tą kartą :-(
    • Jeśli po skopiowaniu mocy przeciwnika zmieni on swoją moc, jej koszt czy cokolwiek nie otrzymasz tych zmian – liczy się moc w chwili kopiowania.
    • Będziesz miał skopiowaną moc na czas trwania całego meczu.
  • Justycjariuszka Mariel – Okrzyk bojowy: Zastąp twoją startową moc specjalną ulepszoną mocą.
    • Jeśli skopiujesz wcześniej podstawową moc bohatera przeciwnika i użyjesz tej karty to ta moc zostanie ulepszona.
    • Justycjariuszka działa tylko z podstawowymi mocami bohaterów – nie ma efektu na Postać Cienia czy GIŃ, ROBAKU!, itp.
    • Usprawniona moc bohatera pozostaje na cały mecz, nawet jak Justycjariuszka zginie (w końcu odpala się z Okrzyku bojowego).
    • Justycjariuszka umożliwia szamanowi przyzwać dowolnie wybrany totem i pozwala przyzywać kopie tych samych totemów, które już są na planszy.
    • Jeśli Justycjariuszka jest złota to nowa moc bohatera również jest złota. Jeśli masz złotego bohatera, a użyjesz normalnej Justycjariuszki to i tak będziesz miał złotą moc bohatera.
    • Jeśli zużyjesz swoją moc bohatera w danej turze po czym zagrasz Justycjariuszka to odświeża ona twoją moc. Podobnie jak robi to Jaraxxus, Ragnaros, itp.

  • Niedźwiedzia pułapka – Sekret: Przyzwij Niedźwiedzia 3/3 z Prowokacją po tym jak twój bohater zostanie zaatakowany.
    • Grizli żelaznoskóry jest przywoływany po tym jak zostaniesz zaatkowany, nie zapobiega on temu atakowi.
  • Zaklinacz mgieł – Okrzyk bojowy: Daj wszystkim stronnikom w twojej ręce i talii +1/+1.
    • Buff otrzymują tylko stronnicy, którzy są na ręce lub w talii, przykładowo Hukoboty Dr. Huka nie otrzymują bonusu bo są przez niego przyzwane, ale on sam go otrzyma.
    • W przeciwieństwie do Rannego kvaldira nie została wykorzystana jego nazwa z kvaldirów gdyż prawdziwie jego imię jest dziwne. Brzmi ono „Yngvar”, karta nazywałaby się „Yngvar kvaldir” co faktycznie byłoby trochę trudne w używaniu.
    • Gdy wchodzi na planszę ma staty 4/4 – nie buffuje sam siebie. No chyba że inny Mistcaller go zbuffuje.
    • Jeśli masz w talii Lorda Jaraxxusa to po zagraniu go i zamienieniu się w niego dalej będziesz miał 15 życia, nie otrzymasz buffa jako bohater.
  • Rekruter – Inspiracja: Dodaj Giermka 2/2 do swojej ręki.
    • Przyzywany jest ten sam Giermek czy w przypadku Rycerza Srebrnej Dłoni – za 1 many z statami 2/2.
  • Spod ziemi – Wtasuj 3 Zasadzki do talii twojego przeciwnika. Gdy dobierze ją, przyzywasz Nerubianina 4/4.
    • Dokładny opis karty Zasadzka to „Przyzwij Nerubianina 4/4 dla przeciwnika. Dobierz kartę.” Czyli przeciwnik po dobraniu Zasadzki i tak dobierze dla siebie kartę, nie ma tury bez dobrania karty.
    • Działa to tak samo jak w przypadku Miny z Żelaznego molocha – przeciwnik po dobraniu miny dobiera też normalną kartę.
  • Varian Wrynn
    • Jeśli twoja plansza jest pełna Varian umieszcza dobranych stronników na twojej ręce.
    • Jeśli kontrolujesz Chromaggusa dostaniesz kopię karty, która trafi na rękę. Nie otrzymasz kopii kart stronników zagranych od razu na planszę. Chromaggus działa tylko w momencie otrzymania karty na rękę.
    • Jeśli masz miejsce na planszy, ale masz pełną rękę to stronnicy i tak trafią na planszę (nie zostaną spaleni).
    • Jak wszyscy stronnicy przyzywani na planszę stronnicy przyzwani przez Variana nie aktywują swoich Okrzyków bojowych.
    • Varian umieszcza stronników kolejno na planszy, jeden po drugim. Przykładowo jeśli najpierw dobierze on tobie Nożownika to od razu stawia go na planszę i jeśli postawi kolejnych dwóch stronników to Nożownik rzuci nożami. Jeśli jednak najpierw dobierze on jakiś dwóch stronników, wystawi ich, a potem dobierze Nożownika i jego również wystawi to Nożownik po prostu siedzi na planszy i nie robi jeszcze nic. Nożownik, Nożownik, Nożownik… Mieliśmy wrażenie, że za mało razy padło to słowo w tym pokręconym punkcie.

  • Jedność astralna – Otrzymujesz 10 kryształów many. Odrzuć całą rękę.
    • Jeśli zagrasz ją mając już 10 kryształów many otrzymasz 1 kartę Nadmiar Many (Dobierz kartę. (Możesz mieć maksymalnie 10 many w zasobniku).).
  • Aviana – Twoi stronnicy kosztują (1).
    • Jeśli zagrasz Avianę, a nastepnie zadziała Imperator Thaurissan to stronnicy będą kosztowali 0 many. Jeśli Aviana zostanie usunięta koszt wróci do odpowiedniego, zredukowanego przez Imperatora kosztu.
    • Jeśli zagrasz najpierw Imperatora, on zadziała raz zmniejszając koszt stronników i wtedy zagrasz Avianę to stronnicy będą kosztowali 1 many, jeśli Imperator znowu zadziała to ich koszt zostanie zmniejszony do 0 many.
    • Z Avianą na planszy Ognik będzie kosztował 1 many ;-)
  • Gormok Palownik – Okrzyk bojowy: Zadaj 4 pkt. obrażeń, jeśli kontrolujesz co najmniej 4 innych stronników.
    • Stronnicy wymagani do aktywacji Okrzyku bojowego muszą być na planszy.

  • Druidka Szabli – Wybierz jedno: Przemień w stronnika z Szarżą; lub w stronnika +1/+1 z Ukryciem.
    • Obie formy Druidki są Bestiami.
  • Strażnik Gniewu – Za każdym razem gdy ten stronnik otrzyma obrażenia, zadaj tyle samo obrażeń twojemu bohaterowi.
    • Zadaje dokładnie tyle obrażeń ile otrzyma, nie ma ograniczenia i może zabić Twojego bohatera. Jeśli np. zostanie uderzony Grzmotnięciem tarczą za 30 pkt. obrażeń to bohater otrzyma 30 pkt. obrażeń.
  • Saraad Mistrz Nexusa – Inspiracja: Dodaj losowe zaklęcie do twojej ręki.
    • Losowe zaklęcie, które otrzymasz może być tylko z tych, które możesz mieć w swojej kolekcji, tj. nie możesz otrzymać zaklęcia używanego przez bossa przygody czy zaklęcia dawanego przez E.T.C.

  • Smokowiec z Mrozarry – Możesz używać twojej mocy specjalnej dowolną liczbę razy.
    • Jeśli najpierw użyjesz mocy bohatera, a potem zagrasz Smokowca to odświeży się ona. Jeśli zginie on, to normalnie możesz użyć jeszcze swojej mocy (nie wygasa ona w momencie jego śmierci).
  • Żrącopaszczy i Strasznołuski – dwie karty legendarne łowcy.
    • Łowca dostał dwie legendy gdyż są one rodzeństwem i nie godzi się ich rozdzielać.

  • Tyci Rycerz Zła – Otrzymaj +1/+1 za każdym razem gdy odrzucisz kartę.
    • Niektórzy mogą kojarzyć tą kartę z postacią Veigara z League of Legends. Jednak Ben Brode mówi, że jest to odwołanie do dawnej gildii z World of Warcraft, która składała się wyłącznie z Gnomów i nazywała się „Tiny Masters of Evil”.
    • Grabieżca Spaczenia nie odpala efektu tej karty gdyż nie wyrzuca on kart z ręki tylko pali karty z góry talii.
  • Anub’arak – Agonia: Cofnij tego stronnika do twojej ręki i przyzwij Nerubianina 4/4.
    • Jeśli masz na planszy Kel’Thuzada i zginie Anub’arak to KT wskrzesi jednego Anuba podczas gdy drugi wróci do Twojej ręki. Oczywiście pojawi się też Nerubian 4/4.
    • Baron Zerwikrusz przywróci jednego Anuba na twoją rękę, ale przyzwie za to dwóch Nerubianów 4/4.
    • Jeśli Anub zostanie cofnięty na pełną rękę przy pomocy np. Zniknięcia to zostaje on spalony (jak każda karta w takiej sytuacji), przyzywa on jednak Nerubiana 4/4, ale nie wraca już do ręki – po prostu wyparowuje.
  • Strażnik Argentu – Nie może atakować. Inspiracja: W tej turze może normalnie atakować.
    • Jeśli zagrasz Strażnika Argentu i w tej samej turze użyjesz mocy bohatera i tak nie możesz nim atakować gdyż nie ma Szarży.
    • Jeśli dasz mu Szarżę to możesz i tak zaatkować tylko jeśli użyłeś mocy bohatera.

  • Naładowany Młot – Agonia: Twoja moc specjalna zmienia się na „Zadaj 2 pkt. obrażeń”
    • Nowa moc bohatera kosztuje 2 many tak jak każda inna.
    • Jeśli dwa razy zużyjesz Naładowany Młot twoja moc nie wzrośnie do 3 pkt. obrażeń, dalej będą to 2 pkt.
    • Justycjariuszka Mariel nie ma żadnego wpływu na tą nową moc szamana. Działa ona tylko z 9 standardowymi mocami bohaterów.
  • Pretendentka z Darnassus – Okrzyk bojowy: Otrzymujesz pusty kryształ many. Agonia: Tracisz kryształ many.
    • Jeśli zagrasz Pretendentkę z Darnassusa mając 10 many NIE otrzymujesz Nadmiaru Many.
    • Jeśli zginie ona gdy masz 10 kryształów many to liczba ta spadnie do 9 kryształów, po czym w następnej turze znowu wzrośnie normalnie do 10. Dlatego pamiętaj, że mając 10 many najpierw zagraj cokolwiek nim zginiesz swoją Pretendentką inaczej stracisz 1 many.
  • Demonizacja – Daj Demonowi +3/+3. Daj twojemu przeciwnikowi kryształ many.
    • Demonizacja nie działa na bohatera w postaci Jaraxxusa, nie daje mu żadnego bonusu.

  • Kukła – Sekret: Gdy zginie przyjazny stronnik, przyzwij losowego stronnika o takim samym koszcie.
    • Kukła przyzywa stronnika o takim samym koszcie bazowym. Jeśli zagrasz stronnika, który kosztował 5 many, ale Imperator zmniejszył jego koszt na 4 many i ten stronnik zginie to Kukła przyzwie stronnika za 5 many.
  • Upadły bohater – Twoja moc specjalna zadaje 1 dodatkowy punkt obrażeń.
    • Ciekawostka – stronnik ten sprawia, że moc specjalna łowcy i czarnoksiężnika zadaje 3 pkt. obrażeń!
    • Tak samo Postać Cienia kapłana zadaje 3 pkt. obrażeń, a Ragnaros zadaje 9 pkt.
    • Upadły bohater nie zwiększa jednak ilości pancerza z mocy wojownika czy leczenia z mocy kapłana – tylko obrażenia.
    • Efekt tego stronnika łączy się sam ze sobą jeśli jest ich więcej. Przykładowo mając dwóch Upadłych bohaterów będziesz zadawał 3 pkt. obrażeń mocą maga.
  • Fjola Jasnozgubna – Za każdym razem gdy stanie się celem twojego zaklęcia, otrzymuje Boską tarczę.
    • Jeśli użyjesz Wewnętrznego szału (Zadaj 1 pkt. obrażeń stronnikowi i daj mu +2 do ataku.) na Fjoli to najpierw zyska ona Boską tarczę, a potem od razu ją straci z uwagi na 1 pkt. obrażeń od Wewnętrznego szału.

  • Pięść Jaraxxusa – Kiedy zagrasz lub odrzucisz tę karte, zadaj 4 pkt. obrażeń losowemu wrogowi.
    • Jej spalenie nie odpala jej. Przykładowo jeśli masz 10 kart na ręce i dobierzesz Pięść to po prostu zostanie spalona bez żadnego efektu.
  • Lodowy olbrzym – Kosztuje (1) mniej za każde użycie przez ciebie twojej mocy specjalnej w tej grze.
    • Jeśli zmienisz swoją moc bohatera to nazbierana redukcja nie resetuje się – jeśli użyłes mocy 2 razy to Olbrzym kosztuje 8 many, jeśli znowu jej użyjesz będzie kosztował 7, itd.
    • Jeśli użyłeś mocy bohatera 10 razy, zagrałeś Lodowego olbrzyma za 0 many, po czym on zginął (cholerny Łowca grubego zwierza) i otrzymałeś jego dwie kopie z Duplikacji to kosztują one 0 many.
  • Jeździec Kodo – Inspiracja: Przyzwij Bojowego Kodo 3/5.
    • Przyzwany Bojowy Kodo jest Bestią.

  • Cel! Pal! – Za każdym razem gdy rzucisz w tej turze zaklęcie, dodaj losową kartę łowcy do twojej ręki.
    • Jeśli zagrasz Cel! Pal! i po nim Szybki strzał to zada on tylko obrażenia, bo przed dobraniem karty odpali się Cel! Pal! dodając kartę do twojej ręki przez co efekt Szybkiego strzału nie załączy się.
    • Efekty Cel! Pal! łączą się. Jeśli zagrasz dwa razy Cel! Pal! po czym zaczniesz zagrywać inne zaklęcia, to za każdym razem będziesz otrzymywał dwie karty.
  • Zatrute Ostrze – Twoja moc specjalna daje broni +1 do ataku zamiast ją zastępować.
    • Jeśli grasz kapłanem i posiadasz założone Zatrute Ostrze to po użyciu swojej mocy normalnie leczysz się oraz zyskujesz +1 do ataku tej broni.

  • Czaromiot – Okrzyk bojowy: Dodaj losowe zaklęcie do ręki każdego gracza.
    • Kazdy gracz otrzymuje losowe zaklęcie, tj. mogą się zdublować ale jeśli tak się stanie to tylko dzięki niesamowitemu fartowi.
  • Wilfred Bombik – Karty dobierane dzięki twojej mocy specjalnej kosztują (0).
    • Jeśli masz na planszy Chromaggusa oraz Wilfreda i dobierzesz kartę swoją mocą bohatera to tylko jedna z tych kart otrzymuje redukcję kosztu do 0.
    • Karty kosztują 0 many nawet po śmierci Wilfreda.
      • Chodzi tutaj zapewne o karty dobrane gdy Wilfred żył, które nie zostały zagrane od razu. Jednak jeszcze czekamy na potwierdzenie tej informacji z wiarygodnych źródeł.
  • Przetrwają najsilniejsi – Zniszcz wszystkich stronników poza jednym z każdego z bohaterów, który ma najwięcej ataku.
    • Jeśli masz po swojej stronie dwóch stronników z takim samym, najwyższym atakiem to jeden z nich zostanie zniszczony, a drugi przeżyje. Póki co nie mamy informacji na jakiej zasadzie będzie wybierany ten do zniszczenia, ani czy jest to losowe, ani czy jest za tym jakaś pokręcona logika HSowa.

  • Bolf Walitarcza – Za każdym razem gdy twój bohater otrzyma obrażenia, ten stronnik otrzymuje je zamiast jego.
    • Jeśli będziesz miał ich dwóch na planszy to tylko jeden otrzyma obrażenia w przypadku ataku bohatera. Nie wiadomo na jakiej zasadzie gra wybierze, który z nich ma je otrzymać.
    • Jeśli masz Bolfa mającego np. 9 pkt. życia i dostaniesz Pirowybuch na twarz to Bolf wciąga całe 10 pkt. obrażeń. Nie otrzymujesz tego jednego brakującego punktu. Trzeba będzie dokładnie liczyć ;-)
    • Jeśli Bolf ma Boską tarczę, a przeciwnik zaatakuje cię w twarz to Bolf przymie na siebie atak i otrzyma 0 pkt. obrażeń bo ma tarczę, po czym naturalnie straci ją.
  • Hodowca bestii – Okrzyk bojowy: Jeśli kontrolujesz bestię, przyzwij losową bestię
    • Przyzywa losową bestię, która możesz zagrać z karty. Nie przyzwie ci Miszy czy jakiejś bestii bossa z przygody.
  • Zmrożec – Szarża. Nie może atakować bohaterów.
    • Jeśli na planszy znajduje się Ogr Mogor (Wszyscy stronnicy mają 50% szansy na zaatakowanie niewłaściwego wroga.) to Zmrożec ma szansę trafić w bohatera o ile Ogr Mogor odpali się.

  • Turniejowy konował – Inspiracja: Przywróć 2 pkt. zdrowia twojemu bohaterowi.
    • Jeśli czarnoksiężnik ma tą kartę na planszy, zostały mu 2 pkt. zdrowia i użyje swojej mocy bohatera to zginie. Najpierw moc mu zabiera 2 pkt. i dobiera kartę, a dopiero potem odpalane są efekty Inspiracji, ale w tym wypadku nie ma co odpalać bo czarnoksiężnik jest już martwy.
  • Szkieletowy Rycerz – Agonia: Ujawnij stronnika z każdej talii. Jeśli twój kosztuje więcej, cofnij tego stronnika do twojej ręki.
    • Jeśli masz na stole Barona Zerwikrusza uruchamia się najpierw jedno Lansjerstwo – jeśli Szkieletowy Rycerz wygra to trafia na rękę, odpala się potem drugie Lanjserstwo, ale jego wynik nie wpływa na nic. Nie wiemy co się dzieje jeśli przegra pierwszego, domyślamy się, że jest i tak drugi i wtedy jeśli wygra to trafia na rękę, ale nie jest to potwierdzone.

Lansjerstwo

  • Jeśli inicjujesz Lansjerstwo i obie pokazane karty mają ten sam koszt to jest remis i nie otrzymujesz bonusu z Lansjerstwa, czyli przegrałeś w praktyce.
  • Jeśli twój przeciwnik nie ma stronników w talii automatycznie wygrywasz Lansjerstwo.
  • Jeśli ty nie masz stronników w talii to automatycznie przegrywasz.
  • Obie karty są pokazane obu graczom.
  • Lansjerstwo pokazuje tylko stronników. Zaklęcia i bronie nie biorą w nim udziału.
  • Jeśli w Lansjerstwie zostanie pokazany Ognisty Olbrzym to brany pod uwagę jest jego bazowy koszt 20 many.

Ciekawostki

  • Prawdopodobieństwa otrzymania rzadkiej, epickiej czy legendarnej karty w paczkach Wielkiego Turnieju JEST TAKIE SAMO jak w klasycznych i GvG.
  • Reklamy, które pojawiały się przed ogłoszeniem Wielkiego Turnieju nie nawiązywały do niego, a to że pokazywały coś w stylu rycerskiego turnieju pomiędzy stronnikami, a tym że teraz dostajemy Wielki Turniej to czysty zbieg okoliczności.
  • Inspiracja uruchamia się po efekcie mocy bohatera.
  • Większości odpowiedzi udzielił CM Whirthun i co ciekawe powiedział on, że sam testuje te wszystkie zagwózdki graczy, o które go pytamy!

Czy masz jeszcze jakieś pytania odnośnie kart? Pisz śmiało w komentarzu na forum!

Koniecznie zajrzyj też do tematu – Wielka Dyskusja o Wielkim Turnieju!

Kompendium Wielkiego Turnieju

 

wielki turniej główny obrazek

Author: hearthstone

Share This Post On

14 komentarzy

  1. błąd przy pani jeziora, ragnaros nadal będzie mógł użyć swojej umiejętności raz na turę, tylko kosztuje 1.

  2. W przeciwieństwie do Rannego kvaldira nie zostało użyte prawdziwe imię gdyż jest dziwne. Brzmi ono „Yngvar”

    Jeśli tu chodziło o to, że Kvaldir to imię, to też błąd, bo to nie jest imię a nazwa rasy(?) – nie jestem pewien, ale na pewno nie imię :)
    No i Kvaldir chyba z dużej powinno być.

    Poza tym Mistcaller to chyba pierwsza legendarka bez imienia?

  3. ale Mistacaller ma imię jakim jest Yngvar. nie wiem tylko czemu nie dali tego na kartę. w angielskiej nazwie Justycariuszki imię Mariel nie występuje ale mimo to wpolskim tłumaczeniu je dodano. Szkoda, że Zaklinaczem Mgieł nie postąpiono tak samo.

  4. Turniejowy konował – Inspiracja: Przywróć 2 pkt. zdrowia twojemu bohaterowi.
    Jeśli czarnoksiężnik ma tą kartę na planszy, zostały mu 2 pkt. zdrowia i użyje swojej mocy bohatera to zginie. Najpierw moc mu zabiera 2 pkt. i dobiera kartę, a dopiero potem odpalane są efekty Inspiracji, ale w tym wypadku nie ma co odpalać bo czarnoksiężnik nie żyje już.
    :D Do poprawki

  5. QUOTE

    Jest jeszcze Bestia.
    
     
    Bestia nazywa sie w swiecie World of Warcraft The Beast i jest  ( a raczej byl)w instancji UBRS 
    http://www.wowhead.com/npc=10430/the-beast
    
    				
  6. Bardzo fajne zestawienie, kilka rzeczy mnie zaskoczyło, najbardziej chyba to, że wygrywamy lansjerstwo, jeżeli przeciwnik nie ma stronników

  7. Super sprawa z takimi ciekawostkami i niuansami. Na większość rzeczy nawet bym nie wpadł. Już nie mogę się doczekać premiery dodatku i zobaczenia nowych kart w akcji. Mogliby też dać arenę za free jedną, ale już pewnie tego nie będzie. Dodatkowo w nagrodę za arenę powinien być wybór pakietu, a nie jak zapowiedzieli, że będzie to losowy pakiet z trzech…

  8. jak dla mnie też głupotą jest to że pakiet kart będzie wybierany losowo …

    a jeśli mam już wszystkie karty rzadkie i zwykłe i epickie, oprócz paru niegrywalnych legend z pakietów podstawowych
    to na CH mi te podstawowe pakiety
    to oznacza że bardziej opłaci mi się kupować nowe pakiety niż grać Areny … :(

  9. Zauważcie, że Czarny Rycerz, Szkieletowy Rycerz i Zaklinacz Mgły, mają tytuł z dużych liter, a nie jak inni stronnicy jak np: Poszukiwacz przygód, Władca areny, Drzewiec wojny itp.
    Z tego wynika, że to nazwy własne, czyli poniekąd imiona czy przydomki.

  10. A ja wlasnie wiekszosci mechanik sie domyslalem jak beda dzialas ale w tym artykule kilku rzeczy ciekawych sie dowiedzialem. Jak chociazby lansjerstwo (remis, brak kart). Kurde cwaniaki zabarali nam dostep do szybkiego pokonania trybow heroicznych (brak mozliwosci skopiowania mocy specjalnych z przygod). :)

  11. Sprawdzałem na brawlu i muszę powiedzieć, że użycie Cel! Pal!, a potem kolejnego, sprawia, że jednak dostajemy po 2 karty z kolejnych zaklęć

Submit a Comment