Wszystkie karty Czarnej Góry

Zakończył się już specjalny stream Blizzarda, w trakcie którego zostały ujawnione wszystkie karty Czarnej Góry jakie będziemy w stanie zdobyć.

Nagranie streamu znajdziesz na profilu Twitch.tv/PlayHearthstone, dokładniej – tutaj oraz poniżej (start około 12:30):

Dziękujemy  Whirthunowi i Zeriyah za fantastyczny stream z wieloma niespodziankami, oglądanie tych kart na żywo w dużej grupie było bardzo fajnym doświadczeniem i liczymy, że w przyszłości będziemy tak jeszcze przeżywać emocje z Blizzardem i wszystkimi fanami Hearthstone na całym świecie. Emocjami na żywo ze streamu dzieliliśmy się wszyscy w trakcie dyskusji live na forum – Pozostałe karty CG – omawiamy na żywo!

Nowe karty Czarnej Góry

Nowe karty, które poznaliśmy w trakcie streamu to:

Chromaggus

Demonwrath

Dragon Consort

Druid of the Flame

Emperor Thaurissan

Fireguard Destroyer

Gang Up

Quick Shot

Resurrect

Revenege

Solemn Vigil

Twilight Whelp

Volcanic Lumberer

Majordomo Executus

Ragnaros bohater

Liczymy, że polskie wersje pojawią się wkrótce.

Jeśli użyjesz na sobie Alexstrazy będąc Ragnarosem Twoje życie podskoczy do 15 punktów! Potwierdzone przez Bena Brode – tutaj.

Jeśli skończysz grę jako Ragnaros zdobędziesz doświadczenie dla swojej postaci, którą rozpocząłeś rozgrywkę. Czyli jeśli zaczniesz jako Rogal i zamienisz się w Ragnarosa to dostaniesz expa dla Rogala. Kiedyś był bug, że jeśli grałeś np. magiem i skończyłeś grę jako Jaraxxus to doliczało Ci expa do czarnoksiężnika zamiast maga.

 

Dowódca Wojennej Pieśni naprawiony!

Na streamie byliśmy także świadkami pięknej rzeczy, która sama w sobie mocno może zamieszać w mecie. Mowa o naprawionym Dowódcy Wojennej Pieśni | Warsong Commander  (Twoi stronnicy z atakiem 3 lub mniejszym otrzymują Szarżę.). Dla tych, którzy nie wiedzieli – Dowódca Wojennej Pieśni od dawna nie działa tak jak powinien. Jeśli jest on na stole oraz jeden z stronników na stole przyzwie innego stronnika, np. Nauczycielka Purpurowych przyzwie Czeladnika Purpurowych 1/1 to ten Czeladnik powinien dostać Szarżę od Dowódcy Wojennej Pieśni. Tak się niestety nie dzieje póki co i jest to potwierdzony, trwający od dawna bug. Gracze bardzo długo prosili o naprawienie tego i w końcu Blizzard naprawił go!

Wraz z premierą Czarnej Góry możemy oczekiwać w pełni sprawnego Dowódcy Wojennej Pieśni, a to oznacza, że możemy zobaczyć zupełnie nowy rodzaj Aggro Wojownika. Kto wie, może nawet zobaczymy gdzieś Illidana? ;-)

Informacje o Czarnej Górze znajdziesz w Kompendium Czarnej Góry, a wszystkie karty zobaczysz na stronie Karty Czarna Góra.

Karty które poznaliśmy do tej pory znajdziesz poniżej. Razem w nowej przygodzie zdobędziemy 31 kart w tym 18 klasowych i 5 legendarnych.

Czarna Góra Karty

Karty z przygody Czarna Góra.
ZdjęcieNazwa polskaNazwa angielskaKosztAtakŻycieOpis
Pisklę ZmierzchuPisklę ZmierzchuTwilight Whelp121Okrzyk Bojowy: Otrzymuje +2 do zdrowia, jeśli masz w ręku Smoka.

Karta klasowa Kapłana
Smocze jajoSmocze jajoDragon Egg102Za każdym razem gdy ten stronnik zostanie zraniony, przyzwij Pisklę 2/1.
Szybki strzałQuick Shot2--Zadaj 3 pkt. obrażeń. Jeśli masz pustą rękę, dobierz kartę.

Karta klasowa Łowcy
Trzech na jednegoTrzech na jednegoGang Up2--Wybierz stronnika. Wtasuj 3 kopie jego karty do twojej talii.

Karta klasowa Łotra
WskrzeszenieWskrzeszenieResurrect2--Przyzwij losowego przyjaznego stronnika, który zginął w tej grze.

Karta klasowa Kapłana
Wstrząs lawyWstrząs lawyLava Shock2-- Zadaj 2 pkt. obrażeń. Odblokuj swoje Przeciążone kryształy many.

Karta klasowa Szamana
ZemstaRevenge2--Zadaj 1 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom. Jeśli masz 12 pkt. zdrowia lub mniej, zamiast tego zadaj 3 pkt. obrażeń

Karta klasowa Wojownika
Druidka PłomieniDruidka PłomieniDruid of the Flame322Wybierz jedno - Przemień w stronnika 5/2; lub w stronnika 2/5.

Karta klasowa Druida
Gniew demonaDemonwrath3--Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim stronnikom, niebędącym Demonami.

Karta klasowa Czarnoksiężnika
Szef chochlikówSzef chochlikówImp Gang Boss324Za każdym razem gdy ten stronnik zostanie zraniony, przyzwij Chochlika 1/1.

Karta klasowa Czarnoksiężnika
Technik CzarnoskrzydłegoTechnik CzarnoskrzydłegoBlackwing Technician324Okrzyk bojowy: Otrzymuje +1/+1, jeśli masz w ręku Smoka.
ŻarzycielŻarzycielFlamewaker324Gdy rzucisz zaklęcie, zadaj 2 pkt. obrażeń losowo rozdzielone pomiędzy wszystkimi wrogami.

Karta klasowa Maga
Drakanin czarownikDrakanin czarownikDragonkin Sorcerer435Otrzymuje +1/+1 za każdym razem, gdy stanie się celem zaklęcia.

Uwaga! Bonus tego stronnika jest odpalany tylko jeśli Ty użyjesz na nim czaru. Czary przeciwnika nie uruchamiają go, prawdopodobnie jest błąd w polskim opisie.
Głodny smokGłodny smokHungry Dragon456Okrzyk bojowy: Przyzwij losowego stronnika o koszcie 1 twojemu przeciwnikowi.
Miotacz toporówMiotacz toporówAxe Flinger425Za każdym razem gdy ten stronnik otrzyma obrażenia, zadaj 2 pkt. obrażeń wrogiemu bohaterowi.

Karta klasowa Wojownika
Niszczyciel OgniostrażyNiszczyciel OgniostrażyFireguard Destroyer436Okrzyk bojowy: Otrzymuje 1-4 do ataku. Przeciążenie: (1)

Karta klasowa Szamana
Ognisty furiatOgnisty furiatCore Rager444Okrzyk bojowy: Otrzymuje +3/+3 jeśli masz pustą rękę.

Karta klasowa Łowcy
Oprawca z CzarnorytnychOprawca z CzarnorytnychDark Iron Skulker543Okrzyk bojowy: Zadaj 2 pkt. obrażeń wszystkim niezrnanionym wrogim stronnikom.

Karta klasowa Łotra
PlugawicielPlugawicielBlackwing Corruptor554Okrzyk bojowy: Zadaj 3 pkt. obrażeń, jeśli masz w ręku Smoka.
Ponury klientPonury klientGrim Patron533Za każdym razem gdy ten stronnik przetrwa otrzymanie obrażeń, przyzwij kolejnego Ponurego klienta.
Smocze zionięcieSmocze zionięcieDragon's Breath5--Zadaj 4 pkt. obrażeń. Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze.

Karta klasowa Maga
Smoczy towarzyszSmoczy towarzyszDragon Consort555Okrzyk bojowy: Następny Smok, którego zagrasz, kosztuje (2) mniej.

Karta klasowa Paladyna
Uroczyste czuwanieUroczyste czuwanieSolemn Vigil5--Dobierz 2 karty. Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze.

Karta klasowa Paladyna
Drakonid miażdżycielDrakonid miażdżycielDrakonid Crusher666Okrzyk bojowy: Otrzymuje +3/+3, jeśli twój przeciwnik ma 15 zdrowia lub mniej.
Imperator ThaurissanEmperor Thaurissan655Na koniec twojej tury zmniejsz koszt kart w twojej ręce o (1).
Wulkaniczny smokowiecWulkaniczny smokowiecVolcanic Drake664Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze.
Rwij CzarnorekiRwij CzarnorekiRend Blackhand784Okrzyk bojowy: Jeśli masz w ręku Smoka, zniszcz legendarnego stronnika.
ChromagusChromaggus868Za każdym razem gdy dobierasz kartę, umieść jej kopię w ręce.
Majordomus EgzekutusMajordomus EgzekutusMajordomo Executus997Agonia: Zastąp twojego bohatera Ragnarosem, Władcą Ognia.
NefarianNefarianNefarian988Okrzyk bojowy: Dodaj 2 losowe zaklęcia do Twojej ręki (z klasy przeciwnika).
Wulkaniczny drzewionWulkaniczny drzewionVolcanic Lumberer978Prowokacja. Kosztuje (1) mniej za każdego stronnika, który zginął w tej turze.

Karta klasowa Druida

ragnaros nowe karty czarna gora

Author: hearthstone

Share This Post On

69 komentarzy

  1. QUOTE

    Smok druida nie ma napisane "this turn" to możemy dograć go kilka tur później?

    *Paladyna, ta można zagrac kilka tur pózniej I to jest w nim najlepsze ;).

  2. URL=”https://twitter.com/bdbrode/status/582602735473709056″]tutaj[/URL].
    Aktualizacja: Jeśli użyjesz na sobie Alexstrazy będąc Ragnarosem Twoje życie podskoczy do 15 punktów! Potwierdzone przez Bena Brode –

    tutaj

    .

  3. Fajne legendarki, ale nic tak nie ucieszyło mych oczu jak karta Revenge dla Warriora :D Już miałem przed oczami zoo i mech magi :D Jak mi szkoda ludzi, którzy grają tylko aggro, bo odkąd ta karta wejdzie do gry już żadne aggro nie straszne :D

  4. Karty Druida dla mnie słabe…..

    Tak właśnie teraz patrzę sobie na karty maga i może żmij many dostanie status smoka?

  5. @ up
    Tylko tyle że ktos w blizzie ewidentnie nie lubi tej klasy…. 3 dodatek i nadal brak konkretnej karty dla tej klasy

  6. Niestety druid znowu dostał słabe karty, ale nie ma co narzekać, bo nadal będzie bardzo grywalny i uniwersalny. No i Emperor Thaurissan pasuje do niego idealnie (chociaż ja już myślę nad nowym handlockiem z tą legendą).

  7. Tak swoją drogą, jaka jest wg was najbardziej przeceniona nowa karta?

    Imo zdecydowanie Grim Patron. Już widziałem na forach te kombinacje wg których w 2 tury zapełniamy sobie cały stół Grim Patronami. Karta nie jest tragiczna, ale obstawiam, że kartę będziemy widywali tylko na filmikach Troldena i raz na 500 gier w constructed
    Drugie miejsce ma u mnie Dragon Egg. Też ludzie już kombinują, że będzie super mocna tu i tam, a wg mnie jest to najgorsza karta z przygody.

  8. COLOR=#0000cd]Imperator[/COLOR] – Karta must have, w
    Jak dla mnie pierwsze miejsce dodatku zdobywa

    Imperator

    – Karta must have, w control warku wejdzie pewnie za tarczowniczke :)
    Chromaggus – jak uda sie obniżyc koszt typu smoki u paladyna, z imparatora to kolejna karta która może zmienic grę, no i nie ginie od BGH.
    Majordamo: Troll karta i tyle, może coś kiedys z niej wyjdzie na chwile obecna tego nie widzę.
    Nefarian – to samo co chromaggus, jeżeli zrobimy paladyna pod obniżenie kosztu smoków to juz wyglada on ciut lepiej póki co karta niewiadoma, na arenę świetna.
    Rwij – niby mamy wiecej smoków, ale teraz na pewno kazy będzie latał z bgh więc no coż, zależy na kogo trafimy bo ginie od prawie wszystkiego, aczkolwiek zabicie ysery jest całkiem spoko.

    Klasowe:
    Druid: Nie ma co komentować, słabo.

    Paladyn: Swietne dwie karty, a smok może byc królem dodatku.

    Kapłan: Smoczek tylko w specyficznych taliach, ale nie widzę tego, powinien być neutralny, ale to wtedy smoki agro by kosiły na świecie :) Wskrzeszenie prawie zawsse value na + a im dłuższa gra tym większe, troche taki niestabilny portal :P

    Łotr: Dwie świetne karty!

    Szaman- Karty które mają dobrą synergię ze soba i prawdopodobie zobaczymy decki opierajace się na Overload, guard sam w sobie świetne value.

    Warlock- W skrócie duży boost dla demon locka od obu kart.

    Łowca: QS- Ulepszona bomba cieni, nie nie, nie tego wszyscy chcieli od blizza! Ale karta dla face huntarda jak najbardziej dobra :P Piesek no cóż, wysypywanie sie z ręki z QS może mieć jakis sens i może zobaczymy tego więcej.

    Wojownik: Nie bardzo mi sie widzi schodzenie do 12 HP, a droższa wersja młyńca do mnie nie przemawia, miotacz toporów karta do tempo warka, możliwe że do agro, prawdopodobnie znajdzie swoje zastosowanie.

    Mag: Stworek bardzo dobry i wejdzie na stałe do agro magów, a co do spella, to pożyjemy zobaczymy :)

    Ogólnie blizz zachęca w tym dodatku do wymiany stronników, co pokazuje aż 7 kart która robią cos podczas zranien/zmniejszanie kosztów za trupy na stole.
    Zyskały specyficzne talie takie jak Overload Szaman i demon lock, czyli blizz idzie w kierunku zabawy ze specjalnymi typami kart.

    Ogólnie myslę, że grywalnych bedzie mniej kart niz za Naxxa, ale to tylko pierwsze wrażenie tuz po odsłonieciu wszystkich kart :)

  9. QUOTE

    Tak swoją drogą, jaka jest wg was najbardziej przeceniona nowa karta?
    
    Imo zdecydowanie Grim Patron. Już widziałem na forach te kombinacje wg których w 2 tury zapełniamy sobie cały stół Grim Patronami. Karta nie jest tragiczna, ale obstawiam, że kartę będziemy widywali tylko na filmikach Troldena i raz na 500 gier w constructed
    Drugie miejsce ma u mnie Dragon Egg. Też ludzie już kombinują, że będzie super mocna tu i tam, a wg mnie jest to najgorsza karta z przygody.

    Grim Patron będzie działał z Dowódcą Wojennej Pieśni, więc będziesz w stanie zapełnić nimi całą planszę i od razu zaatakować z szarżą. Może w mecie na legendzie nie będzie takich zagrań, ale z pewnością będą spotykane niżej.

  10. Pozwolę sobie zauważyć, że poprzez mechanikę „jeśli masz na ręku smoka” które są zazwyczaj drogie oferuje się dobre early dla kontrolek – gdyż są w stanie bronić się w nim wystawiając naprawdę mocne creepy. Kwestia z zabiciem w tej turze też wydaje się mi kontrolna, nie tylko na wczesnym etapie gry nie zależy im tak bardzo na posiadaniu mocnego stołu to i jakieś sposoby aoe przeciw zoo czy agro są ok – pomijam fakt, że takie agro z racji hp w wersji face łatwo na bieżąco sprzątać.

  11. Chyba sobie żartujesz, z 31 kart tylko jedna jest bardzo dobra a mianowicie Emperor, do tego jeszcze ze 3-4 dobre, a reszta to totalnie słabe i niegrywalne karty zmuszające do grania deckami opartymi na smokach.

  12. boze pare dni temu nie mogliscie sie nacieszyc jakie karty wejda a teraz jak zostaly ukazane to juz porazka,beznadzieja itp jeszcze nie zaczeliscie grac nimi a juz opinie negatywne, zacznijcie grac jak bedzie przygoda to wtedy piszcie jakie sa opinie kart, moim zdaniem karty sa bardzo dobre tylko trzeba je dobra talie z tego zrobic, koniec tematu

  13. Jak dla mnie większość tych kart jest grywalna ale z drugiej strony trudno je oceniać gdyż wiele z nich pokazuje mam całkowicie nowe mechaniki. Exsecutus do karta jak najbardziej stworzona dla fanu jedynie ją widzę w magu z ice blockami i woju z tarczowniczkami oraz blokami tarczą … nie oszukujmy się 8 hp to bardzo mało.

    Mój ranking siły kart klasowych:
    Paladyn
    Szaman
    Czarnoksiężnik
    Łotr mag
    Kapłan Wojownik
    Łowca
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    Druid

  14. Po pierwsze nigdzie nie ekscytowałem się nowymi kartami, gdyż po zobaczeniu paru pierwszych od razu pomyślałem, że nie będzie to zbyt mocna przygoda w odróżnieniu do Naxxa. Po drugie napisałem powyżej, że karty te zmuszają do grania deckami na smokach i tak naprawdę większość z nich tylko tam ma rację bytu. Wziąwszy pod uwagę fakt, że smoków wcale nie jest dużo, a karty te bez smoków w decku są beznadziejne (nawet na smokach są dosyć sytuacyjne) po prostu każdy lepszy gracz oceni na słabe. Ale jak chcesz pobawić się w granie smoczymi deckami to proszę bardzo zawsze jakiś powiew świeżości, gdzie od 5 rangi do legendy włącznie każdy gra praktycznie tym samym. No i oczywiście opinię może mieć każdy, nawet nie spójną z rzeczywistym stanem rzeczy :D

  15. Pomimo ze w ziemie mnie nie wgniataja to bardzo sie ciesze na nowe karty bo im ich wiecej tym potencjalnie wieksza szansa na nowe deki a co za tym idzie ? Wieksza roznorodnosc ! A wlasnie tego mi w tej grze najbardziej brakuje.

  16. QUOTE

    Chyba sobie żartujesz, z 31 kart tylko jedna jest bardzo dobra a mianowicie Emperor, do tego jeszcze ze 3-4 dobre, a reszta to totalnie słabe i niegrywalne karty zmuszające do grania deckami opartymi na smokach.

    Podstawie pewien cytat „Skończ waść, wstydu oszczędź! ” :P

  17. Pomimo ze w ziemie mnie nie wgniataja to bardzo sie ciesze na nowe karty bo im ich wiecej tym potencjalnie wieksza szansa na nowe deki a co za tym idzie ? Wieksza roznorodnosc ! A wlasnie tego mi w tej grze najbardziej brakuje.

    Tutaj się zgadzam, to największy plus tej przygody.

    Podstawie pewien cytat „Skończ waść, wstydu oszczędź! ” :P

    Bogata linia argumentacji :D

    Nie ma silniejszego stronnika za 4 many. Jeśli okazałbym się jasnowidzem to dzięki tej karcie inne karty z CG związane ze smokami również znajdą częste zastosowanie właśnie w połączeniu z tą.

    Ten smok w 4 turze (3 z monetą) to będzie mega ból dupska żeby go usunąć :)

    Bardzo słaba karta, większość kart za 1 many ma 2 ataku, co od razu czyni tego smoka 4/4, czyli jest słabszy od Yeti. Do tego ten drawback może być fatalny jak przeciwnik dostanie taunta itp.

  18. z jednej strony masz racje ale z patrząc na to że przeciętnie przyzwie ci stronnika z 2 ataku robi z niego przeciętną kartę ponieważ 4 hp da się zdjąć a poza tym jest już parę 3 turowych kart z taką oto wartością hp (czyli 4).

  19. url]http://www.hearthpwn.com/cards?display=1&filter-attack-op=3&filter-attack-val=1&filter-cost-op=3&filter-cost-val=1&filter-type=4&sort=health[/url]
    No właśnie nie do końca. Przeliczyłem karty stronników za 1 mana (mogłem się trochę skopać +-2) i wyszło:
    11 (stronników z atakiem 2) – 23 (stronników z atakiem 0-1) – 2 (stronników z atakiem 3).

    To wskazuje, że najczęściej ze smoka będzie wypadał jakiś pierdas z 1/2 statami.

    Oto tabelka wszystkich pierdasów za 1 mana

    http://www.hearthpwn.com/cards?display=1&filter-attack-op=3&filter-attack-val=1&filter-cost-op=3&filter-cost-val=1&filter-type=4&sort=health
    
    				
  20. Zobaczymy jak to w praktyce będzie wyglądać, ale jestem za tym by jak najwięcej kart było grywalnych, większa różnorodność będzie.

  21. Według Hearthhead jeden z bossów będzie miał moc: Activate Arcanotron, a Magmatron jest jednym z nich. Pewnie losowo będzie czy coś

  22. Głodnego zapewne przetestuje w talli mojego proboszcza. Sprawdzić go trzeba + dla proboszcza ten czar za 2 przywracający do życia losowego stronnika który zginął w walce.

  23. Gang Up + Chromaggus = NIESKOŃCZONOŚĆ Wkurzotronów xD
    witaj, witaj, witaj, witaj, witaj, witaj, witaj, witaj ,witaj ,witaj ,witaj, witaj ,witaj, witaj, witaj, witaj, witaj, witaj, witaj, witaj ,witaj ,witaj ,witaj, witaj

  24. Nie mogę doczekać się próby zagrania dwóch bezsensownych zagań:
    1) Dowódca wojennej pieśn i+ ponury klient + rozkazujący okrzyk (mniej)
    2)Emperor Thaurissan ->następna tura-> siła natury x2 + dzik szabloskalny + dziki ryk x2 + orzeźwienie x2 (to bardzo chciałbym zagrać, tylko nie mam jeszcze pomysłu na talię)

  25. QUOTE

    Chyba sobie żartujesz, z 31 kart tylko jedna jest bardzo dobra a mianowicie Emperor, do tego jeszcze ze 3-4 dobre, a reszta to totalnie słabe i niegrywalne karty zmuszające do grania deckami opartymi na smokach.

    Dobra, ale dlaczego uważasz, że karta która działa tylko w decku na smokach jest słaba? Czy Goblin Blastmage jest słaby? Przecież ma sens tylko w decku na mechach. Mechwarper też tylko w takich deckach działa. Można tak wymienić wiele kart, które aby były grywalne muszą być grane w konkretnym decku opartym o „coś”. Jeżeli talie na smokach okażą się słabe to ok, przyznaję rację, przygoda to shit. Ale czy naprawdę widząc te karty uważasz, że smoki nie będą grane?

  26. quote]
    [h

    
    
    Free Pack for Spectating

    A new achievement has been added which rewards you with a classic card pack for watching a friend win a game.

    Watch and Learn!

    Watch a friend win in spectator mode
    Reward: Expert Card Pack

    Yay, darmowa paczka!

  27. Empreror jest karta potencjalnie bardzo mocno OTKgenna. Bo powoduje ze teraz w sytuacji gdy jakies combo kosztowalo 12-13 many uda nam sie je obnizyc ponizej 10 many. Przykladowo Malygos Rogal, Jesli mamy w rece Malygosa, sinister striki i eviscaraty. Za 10 many dostaniemy ponad 30dmg: 8 mana malygos, dwa darmowe sinister striki kazdy po 8dmg i dwa eviscaraty kazdy 9dmg. Combo druida FoN + Savage Roar bedzie kosztowac 7many, za 9 many: FoN +2x Savate bedzie dawalo 22dmg. Dalej Control Warrior za 7 many gromasz plus Cruel za 1, zostaje 2 many na sowe zeby wyciszyc taunta, albo 2many na blok tarcza plus darmowy shield slam. Freeze mage: 3mana fireball, 1 mana frostbokt, darmowe lance. Wszystkie decki ktore staraja sie trzymac pelna reke kart mocno na tym zyskaja. Mozna probowac zrobic kombo kosztujace 11 many, wtedy wystarczy ze emperor obnizy karte tylko jednej i juz jestesmy do przodu.

  28. Dobra, ale dlaczego uważasz, że karta która działa tylko w decku na smokach jest słaba? Czy Goblin Blastmage jest słaby? Przecież ma sens tylko w decku na mechach. Mechwarper też tylko w takich deckach działa. Można tak wymienić wiele kart, które aby były grywalne muszą być grane w konkretnym decku opartym o „coś”. Jeżeli talie na smokach okażą się słabe to ok, przyznaję rację, przygoda to shit. Ale czy naprawdę widząc te karty uważasz, że smoki nie będą grane?

    Odpowiedź jest bardzo prosta, zauważ, że każda klasa dostała karty aby można było stworzyć ją pod mechy, i co się okazało? Jedyny sensowny deck to mech Mage, oczywiście, zaraz ktoś napiszę, że jego stryja kolega wbił 10 rangę mech Szamanem albo Roug’em, ale prawda jest taka, że te decki są bez porównania słabsze od mech Maga. Jeśli chodzi o smoki na razie nie widzę aby chociaż jedna klasa była mocna z deckiem na dragonach.

  29. QUOTE

    Odpowiedź jest bardzo prosta, zauważ, że każda klasa dostała karty aby można było stworzyć ją pod mechy, i co się okazało? Jedyny sensowny deck to mech Mage, oczywiście, zaraz ktoś napiszę, że jego stryja kolega wbił 10 rangę mech Szamanem albo Roug'em, ale prawda jest taka, że te decki są bez porównania słabsze od mech Maga. Jeśli chodzi o smoki na razie nie widzę aby chociaż jedna klasa była mocna z deckiem na dragonach.

    Rozumiem o co Ci chodzi, ale nie do końca się zgadzam. Mech Mage, Szaman i Druid to klasy którym da się wbić legendę i wiele osób to udowodniło.

    Wracając do głównego wątku: to, że jakaś karta jest dobra tylko i wyłącznie w jednym decku w żaden sposób nie czyni ją słabą. To, że jakaś karta nie jest grana w każdym decku też nie sprawia, że jest niegrywalna.

    Jeżeli decki na smokach okażą się słabe to oczywiście ocena wszystkich kart znacząco spadnie, ale mamy też karty niezwiązane ze smoczymi deckami które są bardzo fajne.

    Demonwrath, Ressurect, Fireguard Destroyer, Gang Up, Quickshot, Flamewaker, Lava Shock, Imp Gang Boss.

    To są dobre karty. Nie twierdzę, że będą grane bo może Kolento, Firebat czy Reynad postanowią, że nie chcą ich grać w deckach i wtedy oczywiście 90% community zrobi to samo. Ja wbiłem legendę kontrolnym mech magiem, pomimo tego, że każdy powie Ci iż jest to deck do grania aggro. Nie ma co narzekać, tylko poczekajmy na to co będzie i sami spróbujmy wymyślić coś nowego.

    A co do decków na smokach to już na pierwszy rzut oka grywalny wydaje mi się być paladyn. Na pewno będę też próbował zrobić coś z priestem i warriorem. Zgadzam się co do jednego, na pierwszy rzut oka przygoda wygląda słabiej niż Naxxramas, ale chciałbym przypomnieć, że przed Naxxem też ludzie byli rozczarowani, a na pewno nikt nie powiedział, że Sludge Belcher będzie grany w 90% decków.

  30. Ktoś wie o co chodzi z tym :
    „Można teraz wcześniej wziąć na cel stronników przywołanych przez efekty Agoni.
    Zmiana ta obejmuje Śluz Ślusozera , przywołańce Golema zbozowego oraz Szatkowniki”

  31. QUOTE

    Tak z innej beczki. Ciekawe, że żadna karta z dodatku nie jest epicka.

    Rzadkosc kart z przygod nie ma wiekszego znaczenia. Z punktu mechaniki gry znaczenie ma tylko to czy to legenda i mozna wstawic jedna czy common/rare/epic i mozna wstawic dwie.
    Widac Blizz doszedl do wniosku, ze nie ma co za bardzo doic graczy ktorzy chca miec zlote wersje kart z przygody i kasowac ich po 1600 dustu za zlotego epika.

  32. QUOTE

    Rzadkosc kart z przygod nie ma wiekszego znaczenia. Z punktu mechaniki gry znaczenie ma tylko to czy to legenda i mozna wstawic jedna czy common/rare/epic i mozna wstawic dwie. 
    Widac Blizz doszedl do wniosku, ze nie ma co za bardzo doic graczy ktorzy chca miec zlote wersje kart z przygody i kasowac ich po 1600 dustu za zlotego epika.

    Ma to znaczenie w sumie tylko na arenie, gdzie ciężej o epickie karty więc to dobrze, że ich tu nie ma.

  33. QUOTE

    
    
    "Sylvana nie bedzie już wykradać umierających stronników" czyli ze o co dokładnie kaman?
    
    

    Chyba chodzi o to, że wcześniej Sylwana „kradła” stronników którzy mieli na sobie jakieś zaklęcia które powodowały ich śmierć w następnej/końcu turze itp. a teraz takich będzie omijać szerokim łukiem ;)

  34. QUOTE

    Ktoś wie o co chodzi z tym :
    "Można teraz wcześniej wziąć na cel stronników przywołanych przez efekty Agoni.
    Zmiana ta obejmuje Śluz Ślusozera , przywołańce Golema zbozowego oraz Szatkowniki"

    Podejrzewam, że chodzi o to, że w czasie, gdy trwała animacja np. po śmierci Golema zbożowego, jak wchodził uszkodzony golem, to tego uszkodzonego golema nie mogłeś od razu wziąć jako cel ataku, tylko trzeba było odczekać na koniec animacji i przesunąć kursor ponownie, żeby go zaatakować.

  35. url]http://www.hearthhead.com/news=246974/cupcake-card-bac
    Nowy rewers za sezon

    http://www.hearthhead.com/news=246974/cupcake-card-back-revealed-for-april-2015-season
    
    				
  36. Wchodziliście w tryb przygody ? Jak ktoś jest ciekawy to może posłuchać pierwszej przemowy kogoś z czarnej góry;)

  37. QUOTE

    Wchodziliście w tryb przygody ? Jak ktoś jest ciekawy to może posłuchać pierwszej przemowy kogoś z czarnej góry;)

    Nom. Ja gram na angielskiej wersji i klimatyczny głos Wujka Radka jest zajebisty :P

  38. Dobra, ale dlaczego uważasz, że karta która działa tylko w decku na smokach jest słaba? Czy Goblin Blastmage jest słaby? Przecież ma sens tylko w decku na mechach. Mechwarper też tylko w takich deckach działa. Można tak wymienić wiele kart, które aby były grywalne muszą być grane w konkretnym decku opartym o „coś”. Jeżeli talie na smokach okażą się słabe to ok, przyznaję rację, przygoda to shit. Ale czy naprawdę widząc te karty uważasz, że smoki nie będą grane?

    Istotą dobrej karty jest to, aby była jak najbardziej uniwersalna i najmniej zależna od sytuacji na stole. Karta, która zadziała pod kilkoma warunkami jest słaba z tego względu, że wykorzystasz jej potencjał raz na kilka gier. Przykadłem karty uniwersalnej jest np. Sylvanas, którą się gra w większości decków, karta mniej uniwersalna to np. Kezan Mystic, którą grałem swego czasu jak był wysyp Hunter i Mech Magów, w momencie jak zrobiło się ich znacznie mniej przestałem grać tą kartę bo się po prostu nie opłacalo wykorzystywać jej możliwości w 20% meczów, a w pozostałych wystawić 4 drop o statach 4/3. Niestety ale karty z nowej przygody nie są uniwersalne (poza wspominianymi wyjątkami) i można je wykorzystać tylko w konkretnych okolicznościach – tak jak wspomniałem zmuszają one do tradowania boarda i do grania na deckach opartych na smokach, a co do tych decków to tak wydaję mi się, że będą tak samo silne jak decki na piratach.

  39. QUOTE

    Istotą dobrej karty jest to, aby była jak najbardziej uniwersalna i najmniej zależna od sytuacji na stole. Karta, która zadziała pod kilkoma warunkami jest słaba z tego względu, że wykorzystasz jej potencjał raz na kilka gier. Przykadłem karty uniwersalnej jest np. Sylvanas, którą się gra w większości decków, karta mniej uniwersalna to np. Kezan Mystic, którą grałem swego czasu jak był wysyp Hunter i Mech Magów, w momencie jak zrobiło się ich znacznie mniej przestałem grać tą kartę bo się po prostu nie opłacalo wykorzystywać jej możliwości w 20% meczów, a w pozostałych wystawić 4 drop o statach 4/3. Niestety ale karty z nowej przygody nie są uniwersalne (poza wspominianymi wyjątkami)  i można je wykorzystać tylko w konkretnych okolicznościach - tak jak wspomniałem zmuszają one do tradowania boarda i do grania na deckach opartych na smokach, a co do tych decków  to tak wydaję mi się, że będą tak samo silne jak decki na piratach.

    No nowe karty nie są uniwersalne, ale chyba nie miały takie być. Zgadzam się co do tych kart które wymagają tradowania boarda, wg mnie też są słabe, ale nie zgadzam się co do smoków. Uważam, że przynajmniej jeden deck będzie na tyle grywalny, że będziemy go regularnie spotykać. Może całościowo przygoda wygląda słabiej niż Naxx, ale ja nie będę żałował golda na jej zakup bo jestem przekonany, że na razie wielu kart nie doceniamy.

  40. A mi się podoba, że Blizzard poszedł po rozum do głowy i mamy coraz więcej kart, których value rośnie po czasie, a nie od razu po zagraniu/ dobraniu. Dzięki temu gra będzie ciekawsza i bardziej wymagająca.
    Bo wyrzucać losowe karty z ręki każdy potrafi.

  41. Każda nowa karta może mieć sens, może nie teraz, ale może w przyszłości karty, które wydają nam się głupie i nieopłacalne staną się MVP?

  42. a pytanie do ludzi ktorzy grali w wowa, rozumiem ze i ragnaros i nefarian byli do ubicia na raidach/instancjach. ktory z nich byl silniejszy?

  43. Ja również jestem rozczarowany, że tak wiele kart wymaga smoka.
    Sprawia to, że karty te będą grywalne jedynie w smoczych deckach – w całej reszcie się po prostu nie przydadzą.
    Tak jak gvg – pojawiły się nam talie na mechach – ale tylko dla niektórych klas. Nie widziałem paladyna, wojownika czy warlocka opartego na mechach – zapewne to samo będzie z smokami. Niektóre klasy przyswoją sobie smoki a niektóre nie. Oznacza to też – że talie mechów zostaną wyparte (co za tym idzie karty bazujące na mechach staną się bezużyteczne).
    Nie miałbym nic przeciwko kartom opartym jedynie na smokach/mechach – gdyby tych kart wychodziło 500-600 w ciągu roku. Wtedy to, że 50 czy 100 kart jest opartych na specyficznych deckach nie byłoby problemem. Jednak w ciągu roku otrzymaliśmy jakieś 30kart Naxx i 120 GvG. Nawet licząc 30 BRM to daje nam jakieś 180 kart. Nie jest to wynik zatrważający – a duża część z tych kart nie jest uniwersalna potrzebuje konkretnego decku pod siebie – co z kolei pogarsza nasz wybór na arenie.
    Oczywiście niektóre karty, mimo że są smokami, znajdą pewnie swoje miejsce w mecie – choćby ten smoczek 5/6 za 4 many.
    Wydaje mi się, że przez takie karty jak nasz władca krasnali gra jeszcze przyspieszy. Karty są coraz mocniejsze a 30 punktów życia naszych bohaterów będzie spadało coraz szybciej.

  44. Po aktualizacji na tablecie, w polskiej wersji językowej nie ma dźwięku, zresztą tylko po angielsku jest, o co tu chodzi.

Submit a Comment