Zmiany w kartach Hearthstone

Blizzard poinformował o wielu zmianach w kartach, których doświadczymy wkrótce. Niektóre z tych zmian zostały spowodowane wyraźnymi i bardzo licznymi deckami danego rodzaju w ostatnim czasie takimi jak OTK Warrior czy Warlock Murlock rush, itp.

Co zatem zostanie zmienione?

Hearthstone Aktualizacja: Nadchodzące zmiany

 

Dziękujemy bardzo za kontynuowanie grania, testowania i pisania informacji o Hearthstone w czasie gdy zamknięta beta zbliża się do końca. Aktywnie monitorujemy równowagę między kartami i bez nieustających wysiłków w testowaniu gry nie bylibyśmy w stanie zebrać wymaganych danych, których potrzebujemy aby wprowadzić zmiany do kart, które je odpowiednio zmienia. To powinien być nasz ostatni zestaw zmian zmierzających do równowagi; gdy wejdziemy w fazę live planujemy robić jak najmniej zmian przy kartach i tylko gdy to będzie absolutnie koniecznie.

 

Będziemy wprowadzać zmiany do następujących kart: Unleash the Hounds, Sylvanas Windrunner, Blood Imp, Defender of Argus, Pyroblast, Dark Iron Dwarf, Abusive Sergeant, Warsong Commander, Charge i Novice Engineer.

 

Unleash the Hounds koszt many będzie wynosił teraz 2 (w dół z 4)

  • Unleash the Hounds miało dać Hunterom ich własną formę AoE z odpowiednią synergią z ich innymi kartami bestii, ale jego koszt był zbyt horrendalny.

 

Pyroblast będzie kosztował teraz 10 many (w górę z 8)

  • Kosztujący 8 many Pyroblast stworzył nieinteraktywne doświadczenie gry gdy Mag musiał zadać tylko 10 obrażeń w trakcie gry po czym użyć podwójnego Pyroblasta aby wygrać. Wolimy aby Magowie byli bardziej interaktywni w starciach z wrogami aby osiągnąć zwycięstwo niż po prostu czekali do czasu gdy mogą użyć Pyroblast.

Blood Imp będzia miał teraz statystyki 0/1 i opis: Ukrycie: Na koniec Twojej tury daj innemu losowemu przyjaznemu stronnikowi +1 życia.

  • Warlock posiada trzech bardzo mocnych stronników kosztujących 1 many i sprawiło, że talie Warlock rush były troszkę mocniejsze niż byśmy chcieli.

Warsong Commander został zmieniony i obecny opis to: Kiedykolwiek zagrasz stronnika z 3 lub mniej ataku daj mu Szarżę.

 

Charge (czar, nie opis na karcie) została zmieniona tak, że obecnie kosztuje 3 many. Nowa moc karty to: Daj przyjaznemu stronnikowi +2 ataku i Szarżę.

  • Obie z tych kart były kluczowymi komponentami w taliach OTK (One Turn Kill/Zabójstwo w jedną turę), które zabijały przeciwnika w ciągu jednej tury bez potrzeby posiadania jakichkolwiek kart na planszy. Chcemy aby gra opierała się na graniu stronników i walce o kontrole nad planszą zamiast czekania, aż będziesz mógł zaatakować wielkim combo i wygrać w jedną turę bez jakiejkolwiek interakcji z przeciwnikiem.

Abusive Sergeant od teraz ma nowy opis: Okrzyk bojowy: Daj stronnikowi +2 ataku do końca tury.

  • Abusive Sergeant został zmieniony aby jego moc była taka sama jak Dark Iron Dwarf i aby dać mu dodatkowej wszechstronności.

 

Buff Dark Iron Dwarf trwa teraz tylko do końca tury.

  • Ta zmiana została wprowadzona aby zmniejszyć moc Dark Iron Dwarf lekko. Dodatkowo chcieliśmy aby jego okrzyk bojowy był taki sam jak Abusive Sergeant i aby nie wymuszał na Tobie zbuffowania jednego z przeciwników.

Defender of Argus od tej pory ma statystyki 2/3 (w dół z 3/3)

  • Defender of Argus był kartą która znajdowała się automatycznie w wielu taliach z uwagi na swoją moc i statystyki. Chcemy aby gracze mieli opcje i wybór w tym jakie karty wkładają do swoich talii. Więc karty, które wydają się, że mają być w każdej talii (szczególnie te neutralne) nie są idealne.

Novice Engineer ma teraz staty 1/1 (w dół z 1/2)

  • Novice Engineer był używany w większości nie-rushowych talii (a nawet w niektórych rush taliach) z uwagi na swój koszt i moc. Idąc w podobnym kierunku jak ze zmianą Defender of Argus chcemy aby gracze mieli opcje wyboru jakich kart używają w swoich taliach.

Sylvanas Windrunner koszt many wynosi terz 6 (w górę z 5)

  • Sylvanas miała moc i staty, które czyniły ją troszkę zbyt potężną w porównaniu do pozostałych kart za 5 many, co sprawiało że automatycznie trafiała do wielu talii. Chcemy aby gracze mieli wybór w kartach, które umieszczają w swoich taliach dlatego karty, które wydają się być konieczne we wszystkich taliach (szczególnie karty neutralne) nie są idealne.

 

Eksperckie karty, które zostają zmienione będą mogły być odczarowane za ich pełen koszt przez ograniczony czas gdy patch wejdzie w życie. Mamy nadzieje, że te zmiany zwiększą różnorodność kart jakie widzisz na każdym poziomie gry i sprawią, że granie w Hearthstone będzie bardziej rozrywkowe i interaktywne dla wszystkich.

 

Jak widać Blizzard poszedł bardzo mocno i zmienił mnóstwo kart. Faktycznie zmieniane karty były częściami składowymi jednych z najmocniejszych talii i nic dziwnego, że doczekały się tzw. nerfa. W związku z zmianami w kartach, możemy się spodziewać naturalnie zmiany w meta grze i pewnie niespodzianek odnośnie nowych najsilniejszych klas.

Author: hearthstone

Share This Post On

Trackbacks/Pingbacks

  1. Osłabienie karty Spuścić Psy! | Unleash the Hounds | HSArena.pl - Hearthstone wiadomości, arena, poradniki, Hearthstone po Polsku - […] koszt Spuścić Psy! na obecne 2 punkty many. Możesz przeczytać o tym w poprzednich dużych zamianach w kartach. Nie…

Submit a Comment